Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Driesken

Drieskens 3e Guerilla "Plant on earth"

Recommended Posts

Ja ben benieuwt naar de foto's :rofl

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik leef nog, ik leef nog.

Enkel ongeloofelijk druk de laatste tijd.

Met sterke vertraging gisteren 'bloembakken' gaan graven, gespit en gevuld met ~40cm verse aarde!

Bloembakje bevat dus 450L aarde :whistling en 100L water versleept.

Er staan verschillende soortjes, maar de aantallen weet ik niet.

De zaadjes heb ik mooi onder 0,5cm laagje aarde gedaan en super goed bevochtigd. Nu plan ik de komende 3 dagen dagelijks water te gaan geven, dan om de 2 dagen en dan met grotere tussenposes. Zodat ze zeker int begin voldoende water hebben om snel te groeien.

 

Picca1:

De benodigdheden, gitaarzak om spade etc te transporteren:

gallery_11307_7514_545204.jpg

 

The wildness:

gallery_11307_7514_117239.jpg

 

De plantbak(loopt nog door naar links,werd gevuld tot aan de rand):

gallery_11307_7514_155595.jpg

 

Een auto-AK in volle glorie!

 

gallery_11307_7514_227153.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey driesken je leeft nog! en je topic ook! Mooie guerilla actie met je gitaarhoes, goed idee. Ga je gewoon undercover als een hippie de bossen in!

Ziet eruit of je een hoop werk hebt gehad aan je planten bak. Alleen vraag ik me af of de grond daar zo slecht is? Ziet er iig niet zo uit, mischien handig voor de volgende keer, maar kun je niet gewoon die zakken grond mengen met wat er al ligt? Dan kun je een groter oppervlakte klaar maken met evenveel grond.

En minder grond is minder slepen is fijn voor de rug :specool

 

Houd ons op de hoogte van je plannen en planten! Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, het is inderdaad een goed idee, maar een hippie neemt geen elektrische gitaar mee :specool hij zou wat dikker gevuld moeten worden ^^

 

Mooi werk, ik hoop dat je er geen zonnesteek aan overhoud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtf is er aan de hand met wietforum?

Ik was niet stoned ofzo :verrygood , maar ik heb eergister foto's geupload in het album, de links gecopy pasted en een bericht getijpt.

Zowel het bericht als de foto's in het album zijn verdwenen?

 

Hmz, ik had nu eens de moeite genomen om een deftige update te plaatsen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Status now:

-auto AK zaadkweek afgerond

-tuin autoflowers afgerond.

-in de tuinkweek nog 2 grote vrouwtjes (auto flowers die zijn blijven groeien) en 3 a 4 kleinere niet autoflowers.

-autoflower guerilla wordt dit weekend geoogst

-niet autoflower guerilla, status onbekend (laatst veel traffiek gehad naast de spot :verrygood since 14 july)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey driesken, gaat allemaal goed zo te horen, ben benieuwd naar je guerillaspotje zonder autoflowers, en jij vast ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

slecht nieuws guy's.

 

Omdat ik al een verhoogde activiteit merkte rond mn G-spot (is normaal een stuk bos waar niets of niemand komt, maar sinds s2 maanden begonnen er graafwerken in de buurt....).

Zodus ben ik niet meer gaan kijken, om geen sporen te maken.

Nu ben ik 2 weken terug gaan kijken (om dringend de mannetjes te killen), wat blijkt :wOOt

 

IEMAND anders heeft de mannetjes ervantussen gehaald :j :D <_< :lol: mijn plek is dus gevonden... door iemand die kennis heeft van cannabis...

Iemand enig idee wat ik zou doen? Doordat het gaat om letterlijk een plantbak met 500L goeje aarde, zijn het aardige plantjes geworden in korte tijd....

 

Ik heb gelukkig wel nog een tuinkweekje achterwege, maar mn guerilla gratis weggeven lijkt me niet zo fijn ;) ;)

 

tips????

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon in week 6 van de bloei oogsten, het zal niet echt lekker zijn maar dat is altijd beter dan niets, en desnoods maak je er gewoon een hasj van

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het echt enorm rot.

Want elk jaar leer je bij hoe jeje guerilla moet verzorgen.

Dit jaar was het gelukt met extreem weinig zorg, maar dan blijkt dat er een ander je mannen ervantussen gehaald heeft.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ze wel nog uitgraven, om welke plantjes gaat het hem hier? Zowieso, een lowryder/auto ak/ice ryder gaat geen grote wortelen aanmaken, uitgraven is mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzijn geen autoflowers.

Kan er iemand bevestigen wat er kan verkeerdgaan met het wortelgestel? (zou wel proberen ruim uit te graven dan).

Ben wel al 2 weken niet wezen kijken (moed zakte me in de schoenen). Mss heeft de 'eerlijke vinder' ze wel al mee <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de groei fase is een wortel raken geen ramp, dat heb ik gemerkt bij mijn uitgravingswerken. In de bloei kan het ferm fout gaan. Vroeg oogsten als het geen auto's zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed nieuws, de planten staan er nog.

Nog snel even een pic van de topen.

We zullen zien. Wel fijn om te zien, plantjes zijn extreem laat gezet (14july opde spot).

En zijn toch flink 1.6Meter geworden!

gallery_11307_7514_184850.jpg

 

gallery_11307_7514_222889.jpg

 

gallery_11307_7514_83079.jpg

 

gallery_11307_7514_335165.jpg

 

Op een andere spot heb ik nog 5 kleinere planten staan en 4 tuinplanten.

Hopelijk worden de guerillaplanten van de bovenstaande foto's niet weggeroofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Driesken,

 

Ik ben in dezelfde tijd begonnen en die van jouw zien er mooi en goed uit.Je hebt echt het maximaal eruit gehaald van 1.6m want die van mij zijn gemiddeld 1.5 m.Zie bij jouw wat gele bladjes opkomen...lijkt of je een klein beetje gebrek hebt aan voeding maar jah het is outdoor en de toppen zijn beautifull hahaha :lol: B).

 

wens je een goede einde jaar van dit mooie project

 

groeten greenrecon

Share this post


Link to post
Share on other sites

fast update:

 

status guerilla, no clue. Niet langsgeweest dit weekend. Hopelijk staan ze er nog :closed:

Status guerilla2, staan netjes in bloei.

status tuinkweek, 1 plant omgedaan en geknipt. Knippen is nog niet volledig klaar, totaalgewicht volgt dus nog.

Al iets om mee te beginnen dus :wacko:

 

gallery_11307_7514_793702.jpg

 

gallery_11307_7514_85867.jpg

 

dat was het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zien er zeker lekkere topjes uit! Hoe krijg jij die zo perfect?? Ik heb altijd wel nog wat blad erin zitten dat er niet meer uit te prutsen valt

 

Succes nog met derest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi driesken

 

Jij hebt genoeg te roken deze winter en komende zomer :wacko:

Mooie kort geknipte toppen :closed:

Ga je ook nog hash maken van je knip afval ???

Rook ze en geniet ze

 

Gr knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx iedereen :verrygood

 

@ knutsel, ja, het is de bedoeling er hasj van te maken, we hebben ook nog wat kleine topjes van vorig jaar over die niet echt de moeite waren te knippen, en he tplan was 1 grote shit te maken ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

en waar voor driesken vreesde, is gebeurd...... :wacko: :wacko: :wtf2:

Ik ging kijken naar de spot met zakken,schaar,... echt, ik verheugde me erop.

Ik kwam dichter en dichter bij de spot, want ik was er zeker van dat ze sinds de vorige keer (zie pics) er nu super lekker bij zouden staan.

Plots, op 10meter van de spot, enorm veel vertrappeld groen, direct BONZEND hart!

Laat ik alles vallen en loop ik naar de spot, 1 leeg gat!. Alles weg, wat deze keer een betere guerilla ging worden, is nu gewoon allemaal weggeript.

Stond driesken daar verslagen te kijken, wie doet nu zoiets? Ga toch zelf kweken, en steel dat van een ander niet :lol:

Afinja, ben er bijna over, hopelijk heb je er wat aan liefste dief....

 

Gelukkig heb ik nog mn autoflower querilla kweekje op andere spot & mn tuinkweek, anders werd het een saai jaar :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Das klote man...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...