Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HannesDakpannes

Indica mix H (Greenhouse) feminised

Recommended Posts

Beste,

 

Ik zoek namelijk nog altijd zaadjes voor een buitenkweek( niet in volle grond maar in de pot). Mijn ouders zouden het niet zo appiriciëren als mijn planten 3meter worden. Ik zoek dus een iets of wat schimmelbestendig soortje, dat geschikt is voor buitenkweek. Ik heb wat gezocht: De Rasta mix met 2x AMS, 2x The church 1x Big Bang lijkt mij redelijk geschikt voor buitenkweek, maar zijn dit geen planten die zo struiken worden van 2-3meter ?

Ik had eigenlijk liever de Indica mix H genomen(Great White Shark, White Rhino, Lemon Skunk, Trainwreck, Cheese) Weet iemand of deze planten wat kleiner zijn & geschikt zijn voor buitenkweek ?

Liefst zo snel mogelijk antwoorden dat ik misschien vanavond mijn zaadjes nog kan bestellen

 

Alvast Bedankt

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ze gewoon zelf in de bloei zetten, dan worden ze niet zo hoog. Ongv 1m-1,5m. Ik heb ook the Church ze zijn aan het ontkiemen. Maar het zijn goede planten en die A.M.S ook, maar als ik jouw was zou ik gewoon 5 keer the church nemen, want dan heb je een soort met dezelfde bloeitijd. en geen 3 verschillende soorten, die allemaal weer anders bloeien(langzamer, sneller). Maar ze zijn sowieso geschikt, maar als je meer keuze wil kies dan outdoor(vrouwlijk of gemixt) daar staan 5-6 soorten die sowieso goed gaan buiten behalve die haze want die moet te lang bloeien.

Succes en Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...