Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

boosh

10 Killing Kush en 5 Molokai Frost

Recommended Posts

Haai mensen ,

 

Ik ben Boosh,..2.5 jaar geleden kwam ik hier regelmatig maar door priveomstandigheden heb ik me 2.5 jaar niet met blowen en growen kunnen bezighouden ( Nee ik zat niet achter de bouten :oeps ).

 

Het bloed kruipt echter,...

 

Mijn interesse ligt in de speciale soortjes en kruisingen. Hobbykweken maar ook voor een goed doel. Mijn schoonvader(72) is zeer slechtziend door glaucoom en als we pech hebben krijgen mijn vrouw(37) en mijn zoontje(5) dit later ook vandaar dat ik voor hun wil zorgen dat er altijd natuurlijk medicijn voor handen is.

 

Mijn zoontje wordt nauw betrokken bij het groeien en bloeien want hij moet ook als ik er niet meer ben voor zijn ogen kunnen zorgen.

 

Momenteel heb ik even alleen de beschikking over een tuin met kas maar ergens in oktober/november hebben we een plekje waar een lab gemaakt kan worden.

 

Dus,.... zaden besteld bij Sannie. Erg vlot geregeld moet ik zeggen en wat blijkt,......

 

Gisteren 10 Killing Kush en 5 molokai Frost tussen de natte watten gelegd in een minikassie,....zo'n plastic propagator van 4 euries.

 

Wat schertst mijn verbazing,... na 6 uur zijn er al 5 van de Killing Kush ontkiemt ,...prachtige witte puntjes.

 

De bedoeling is de planten in de kas te zetten met zo min mogelijk verzorging en bijvoeding. De sterksten eruit en kruisen. Mixen van de soortjes maar ook de soortjes zelf puur houden.

 

Het mooiste zou zijn als er mensen zijn die stuifmeel van bijzondere soortjes hebben zodat Ik verschillende takken kan bestuiven met andere soortjes. Als het lab dan klaar is kan het veredelen beginnen en heb ik een headstart wat verschillende zaden betreft.

 

Binnenplanten in de kas,....gelukkig staat de kas op een plek waar echt geen licht is als de zon onder gaat dus we hopen er het beste van.

Kas is helaas niet verwarmd maar ja,..je kan niet alles hebben.

 

Ik zal proberen deze thread zoveel mogelijk te updaten.

 

Boosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra ik stuifmeel heb krijg jij dat te horen!

Voor t goede doel heb ik dat wel over... :oeps

 

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ El Negrow

 

Dat vin ik erg tof! het is trouwens geen bedeloproep ofzo hoor. Ik hou erg van bijzondere soorten en vindt het leuk te spelen met moeder natuur.

Daarbij is het natuurlijk geweldig als je daadwerkelijk je eigen medicijn kan kweken.

 

Mocht ik inderdaad stuifmeel van anderen gebruiken en er komt wat goeds uit dan gaat er weer zaad de andere kant op.

 

Ik hoop dat er ooit een soort onstaat die door mensen op een hele makkelijke manier zelf gekweekt kan worden zonder al te veel poespas en gekkigheid. Het is voor sommige mensen al een probleem zichzelf te helpen in het gewone dagelijkse leven laat staan een kweekruimte te bouwen en te voeden etc etc,...

 

Het zou zo mooi zijn,.. 2 planten in je tuin die alleen water behoeven en waar je een jaar genoeg medicijn vanaf trekt,...

 

Maarja,.. het zou ook heel mooi zijn als er nu een thaise griet van 1000 weken onder mn buro zat,...

 

Je moet het doen met de dingen die je hebt.

 

Vrouw is met zoontje naar zwemles trouwens,...kdenk dat die doordraait als ze thuiskomt en d'r zit een thaise chick onder m'n desk haha :oeps

 

Boosh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...