Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

Project 3, 320 x Big Budha Chees Onder 12 x 600Watt HYDRO, Met VoedingsComputer

Recommended Posts

Nou(2x)

Krijgt Wf weer de schuld straks,en zeker sterkte aan misses deffy en haar kind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medi,

ik vrees dat het kindje het zal moeten doen in slaapkamertje van de kringloopwinkel.

Waar het zeker niet slechter zal in slapen dan in een nieuwe :whistling

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan maar 1 ding zeggen; hij heeft geluk dat ie al eens gedraaid heeft op meerdere locatie's,

dus de euro's wel achter de hand heeft (kan vanuit hier niet in zijn knip kijken, maar daar ga ik gemakshalve ff vanuit)

 

Het blijft kut, wens hem uiteraard veel sterkte. Suc6 ook voor het vrouwtje en de kleine uiteraard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals kite zegt, het is al afgeroepen maar je hoopt het niet natuurlijk.

Wens hem sterkte daar in het (nieuwe) hok; grapje he.

hij zal zich wel sterk houden, hoop zijn vrouw en kind ook. :rolleyes:

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naar mijn idee ben je knettergek dat je dit laat zien.

 

Denk niet dat dit topic ooit afgemaakt wordt. :rolleyes:

Zolang het forum maar niet weer de schuld krijgt.

 

Ik hoop dat hij vlug vrij is :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoeits dacht ik al, niet leuk,maar wel het risico van het vak als je zulke grote kweken hier neer plopt.

ik wens de vrouw en of kids veel sterkte en deffy natuurlijk ook.

hopen dat dit het forum niet WEER para maakt

 

greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn Deff, daar ga je :rolleyes:

Hoop voor je dat het allemaal meevalt, maar de overheid kennende niet..

Iniedergeval sterkte in deze bittere tijden..

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bolf,

 

Nou succes gewenst aan deffy en familie.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logisch toch..

 

Dit is nog erger als spelen met vuur.

Deffy is al een keer gepakt, en zet kort daarna weer een heel progamma op om het zo te noemen.

Denk jij, dat hun zo dom zijn dat ze je na 1 x pakken met rust late ?

 

Je hebt je eigen graf gegraven, ik ben het erg eens met El Fish.

 

Gr.

 

Edit, en natuurlijk hoop ik als deze verhalen waar zijn dat je weer gepakt bent dat je er snel weer boven op komt.

Maar graaf voortaan geen graf meer voor jezelf en wees slimmer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik zal nu wel een berg boze reacties krijgen maar door dit soort broodkwekers wordt de staat steeds repressiever en de teelt meer gecriminaliseerd. Vooral de hobbykweker is hier het slachtoffer van. Ik kan er dus geen medelijden mee hebben. If you can't do the time, don't do the crime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer dan 95% procent wordt gepakt door verraad oftewel MELD MISDAAD ANONIEM.

 

Het blijft jammer natuurlijk maar voor de rest had hij het toch ook prima voor elkaar zonder de hokken.

 

Soms gaat het jaren goed en soms :rolleyes: niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elfish

 

Heb het weer ff gelezen en ben het weer volledig met Fish eens.

 

En Doc alsof jij graag met een hobbykastje tussen de grote jongens staat :rolleyes:

Maar ja je heb wel vaker onzinnige opmerkingen. :whistling

 

 

Deffy is zwaar de lul, geloof maar niet dat hij ze stroom betaalde!!!

Ik denk dat hij nu 3 x zoveel kwijt is dat hij heb verdiend.

Energiemaatschappij hangt hem op.

 

Grote kweken MOETEN er blijven , maar niet hier!! Dat is patsertjes gedrag.

 

Dit is dus ook forumvervuiling want 9 van de 10 van deze kweken word toch niet afgemaakt.

Nog een reden ze te verbieden.

 

Laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik snap doc heel goed.die verkoop liever een mamoet dan een dr100 lol no offense maat :rolleyes:

 

maar verder ben ik het dik met el fish,michael en robdh eens.het schaad de reputatie van de hobbyist net als het al de reputatie van de growshop de grond in heb gestampt(overigens grotendeels aan growshops zelf te danken maar het hang samen)

 

van mij mogen ze echt een max opleggen aan topics.het word er zo allemaal niet beter op.

 

tot deffy

 

wie ze billen brand moet op de blaren zitten.en de bajes is zo slecht niet volgens piraten uit somalie

 

 

grtz twin

 

edit na bericht van dolf

 

dus die kleine valt nu onder kinderbescherming.goed bezig deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zie ik nu weer dubbel?

 

En tijd; Jah dat heb ik genoeg!

 

Niet zo boos.. dit is een ouwehoerig bedoelde post tog?

 

 

ja idd zie je weer dubbel, eerst je eigen post en nu de mijne, en ik ben niet boos alleen teleurgesteld en ik dacht idd al dat je veel ste veel tijd had ja. en zo blijven we ouwehoeren.

 

mja ontopic

 

ik vindt het heel kut dat hij is opgepakt, heb nog nooit zo'n grote kweek gezien op een forum dus was eigenlijk wel benieuwd, nu maar hopen dat alles goed komt en niet meer kweken of het bij kleine kweekjes houden. klere blauwpetten ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is allemaal wat.......wie zijn gat brandt moet op de blaren zitten!

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, als je laatst al een keer gepakt bent en nu zet je 3 grote kweken online weten ze echt wel wie deffy is zoals iemand hier al zei.. alleen moesten ze idd bewijs hebben en dat hebben ze nu blijkbaar..

 

Toch denk ik dat wietforum er wel aan heeft bijgedragen dat die nu vastzit (niet dat WF hier wat aan kan doen, maar zo hebben ze wel meer info over hem)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het allergrootste probleem lijkt mij nu dat oom agent nu ff op het forum kan kijken ff zien wat die gedraaid heeft en klaar is zijn ontnemingsvordering. ik heb de prijslijsten hier liggen van het OM en dat zijn wat andere kiloprijzen dan wat wij beuren. En daar pakken die flikkers je het hardst mee.

 

Ik vind het zwaar klote voor hem ik weet hoe het voelt heb ook al eens in hetzelfde schuitje gezeten.

 

Ik vind het alleen wel typerend dat zijn topics altijd het meest bekeken werden en bijna iedereen hem veren in zijn reet zat te steken en nu krijgt die nog een trap na ook van somigen hier. Maar ja wat dat betreft nix nieuws onder de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me nog nooit ermee bemoeid, maar ik heb alles gelezen.

Vele mensen smulden van zijn topics, altijd veel reacties. Hij was iemand die lef had en ons, het grote werk liet zien.

Maar als iemand uiteindelijk dan gepakt word "dan was het zijn eigen schuld", nouw als jij gepakt word dan hoop je dat mensen wel iets anders tegen je zeggen!

Sterkte man!

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is het je eigenschuld, ook als ik gepakt word met 5 plantjes onder een lamp bv is het me eigenschuld.

Wiet kweken is volgends de wet illegaal.

Het word ''gedoogd ( dus zegt ook niets of het legaal is wat je doet ) als je 5 plantjes heb zonder voeding en wat dan ook '' maar alsnog kan het worden meegenomen en jij ook.

 

Om nouw te zeggen dat het niet ze eigenschuld was vind ik heel naif.

En ja hij was stoer, hij had lef..

Dat blijkt ook wel.

 

Ik vind mensen zoals jij, die hem een persoon met lef noemen de topic verpesters.

Ze vinden het stoer als mensen groot kweken, ze geven hun aanzien. Terwijl die gene het doen voor het geld en hun plezier het boeit ze echt niet ( hoop ik dan ) of je ze stoer vind of dat je ze personen met lef vind.

Ze weten toch wel wat ze doen, en welke consequenties er aan verbonde zijn.

 

Er is niks stoer aan, en niks lef hebberigs aan.

 

Als je geld wilt, dan gebeuren dit soort dingen.

 

Als jij een ramkraker gepakt ziet worden, en mensen zeggen het is ze eigenschuld zeg jij dan dat die mensen die roepen dat het ze eigenschuld is sukkels zijn ?

Nee, want die ramkraker weet wat hij doet en wat er gebeuren kan en dat weet jij ook ( toch ? )

 

Wie de wet overtreed, weet welke consequenties er aan verbonde zijn.

En aangezien hij dit al een keer eerder had mee gemaakt, vind ik dit een zeer stomme fout.

 

Dus zeker wel, eigenschuld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gegee'Skafzz

 

En zo is het!

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat is een mooi punt om dit topic te sluiten.

 

Binnen het mod team is al lange tijd een discussie over wat wél zou moeten kunnen en wat níet. We gaan, zoals jullie merken, niet over 1 nacht ijs (et ken nét) maar gaan zeker niet plotseling slecht overdachte regels maken daarvoor. We komen daar uiteraard op terug. Het is niet alleen bepaald door wat de leden willen, maar ook wat het mogelijk juridisch voor impact heeft om het er wel of niet op te hebben. Allemaal niet accuut (dat is al wel getoetst, no worries :rolleyes:) maar we zijn dus wel mee bezig. Wordt vervolgd.

 

Overigens is het nooit verstandig om mee te werken (op welke manier dan ook) aan grote kweken. Remember: If you can't do the time, don't do the crime!

 

Verder lijkt me het verslag doen in dit topic van de gang van zaken niet handig. Die posts heb ik onzichtbaar gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...