Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

Project 3, 320 x Big Budha Chees Onder 12 x 600Watt HYDRO, Met VoedingsComputer

Recommended Posts

Ja denk het wel te snappen maar wacht de foto's af... :P

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bouwt volgens 12/12 systeem of niet?

2 hokken, de ene draait (bijv.) van 07:00 tot 19:00 en de andere van 19:00 tot 07:00

 

Als de lampen aan staan in je ene hok, wordt de warme lucht het "nacht"-hok in geblazen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Deffy,

 

Bedankt voor je reactie.

Ik vraag me nu alleen af waarom het vier lagen zijn geworden. Je had het eerder over drie lagen. Was dat dan toch niet genoeg? Ik dacht namelijk dat je al je hokken had bekleed met drie lagen ad folie en dat je ze had gestest met zo'n apparaat die je gehuurd had van de gs.

 

Succes ouwe en gefeliciteerd met je toekomstige vaderschap.

 

Gr. Noreaga :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahaha echt he vrouwen wat doen we ermee :)

 

hihihi als me vriendin dit leest ben ik de lul :P

zeer mooi kwekje ga zekker volgen tot het bittere eind wat dnek je hier zelf van af te haalen?

 

10 k?

 

gun het je zekker

 

op het goede leven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto update volgt volgende week!

 

mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke allemaal daar ben ik dan tog maar even snel,

heb foto's met mijn telefoon gemaakt hierbij een kleine foto update

van mijn nieuwe kamer.

 

gallery_17040_7583_298880.jpg

gallery_17040_7583_251119.jpg

gallery_17040_7583_640702.jpg

gallery_17040_7583_8750.jpg

gallery_17040_7583_280613.jpg

gallery_17040_7583_157602.jpg

gallery_17040_7583_55207.jpg

gallery_17040_7583_139462.jpg

gallery_17040_7583_111165.jpg

gallery_17040_7583_183847.jpg

 

Dit waren de eerste foto's ik ben nog volop in de bouw, ik wil woensdag starten.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahha..... hij klapt gewoon een hele woning vol.

Ode aan deffy :P

 

Ziet er leu uit tot nu toe.

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat wat beloven!! :P

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gozer,

 

Bedankt voor je reactie, ik ben gelijk gaan kijken. Ziet er goed uit allemaal. Ik wil alleen weten waarom je onder je vensterbank geen ad folie heb zitten ?

 

Blaas je nu uit in een aparte kamer en haal je je verse lucht uit weer een andere kamer of uit dezelfde kamer waar je in uit blaast en deel je de kamer in tweeen ofzo ?

 

Veel geluk ouwe,

 

Gr. Noreaga :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Norenga

 

Hey gozer, die vensterbank heb ik zelf gemaakt mijn isolatie zit op mijn venster bank.

jah ik gebruik een andere kamer speciaal als uit laat en ik gebruik de schoorsteen als

inlaat.

 

mvg,

 

DeffY

 

PS: in mijn hok heb ik alles dicht gemaakt en geisoleerd en AD folie, ik maak nooit een uitlaat in mijn hok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

He deff geen geslijm maar wel respect man ga je volgen.

hoop dat het een mooie draai wordt en ben zeker met je

eens alleen beat je iedereen die denk er verstand van te

hebben.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe HydroDeffy,

 

hey kerel waar ga je die kleine straks neerpoten?? Ergens op een hangmatje in die oerwouden van je hahaha!

 

Ik ga je volgen kerel, Toppie

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent lekker bezig deffy, respect man ! Hoe deel jij jou afzuiger over die 2 filters? ik ben zelf ook de nodige voorbereidingen aan het uitvoeren, ik ga voor 4250M3 en 2x 2500 filter , welke delen heb jij ertussen ? een Y stuk met verloop erop ? Ik ga je volgen man , veel sucses.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je bent lekker bezig deffy, respect man ! Hoe deel jij jou afzuiger over die 2 filters? ik ben zelf ook de nodige voorbereidingen aan het uitvoeren, ik ga voor 4250M3 en 2x 2500 filter , welke delen heb jij ertussen ? een Y stuk met verloop erop ? Ik ga je volgen man , veel sucses.

 

 

 

ik gebruik nooit een verloop stuk ik maak me flenzen op mijn slakken huis.

ik neem het liefst altijd een slakken huis met even veel M3 als Wattage

dan draait hij nooit op volle toeren minder geluid je tempratuur blijft zeer stabiel en nooit geur overlast

daarom ga ik altijd voor over capaciteit.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Parve

 

Hey gozer ik denk dat je gelijk hebt.

 

@ Mustang

 

Hahaha dan moet em zoeken tussen die bossen, komt goed ik doe niks thuis.

 

@ DefQon Soldier

 

:o A G Gotta Do What A G Gotta Do :D

 

@ Nomar

 

Al zeg ik het zelf dit is tot nu toe me vetste en Mooiste Hok die ik heb gebouwd. (Niet grootste :lol: )

 

totaal 93 werk uren in me uppie heb nu last van me rug ik gleed uit van me trap en ging door me rug

tijdens het ophangen van me filters.

 

Bestond er maar een kloon van mezelf of een 2e ik dan hoefde ik niet alles alleen te doen.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Def.Ik zie dat het een woning is.Hoe ga je dat doen met 16x600??8 lampen om en om aan op 12/12??Of iets anders???

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal kamer is af, planten staan al 2dagen in de groei, foto's volgen.

ik heb de hoofdzekering vervangen in 50A ipv 35a dan heb ik op mijn schakelbord een

zekering van 40A dus dat komt wel goed enige probleem is dan ik maar 12 lampen x 2 kan draaien

dus 24lampen op 12/12 ipv 36lampen op 12/12.

 

Nou hele kamer is af met voedingscomputer, 12x 600watt totaal 332 klonen op Hydro,

canna voeding 6000m3 afzuiging met 2 x 3100m3 filters, 3250 inblaas alles appart op regeltrafo's.

 

foto's volgen.

 

mvg,

 

DeffY

 

@Jonko man ik dacht dat ik 2 fases had maar bij het tappen bleek dat ik maar 1 fase had,

heb de hoofdzekering met een grotere vervangen alsnog speel ik het op safe, 12lampen om 12 lampen ipv 16 lampen om 20lampen(volgende project)

Share this post


Link to post
Share on other sites
je bedoelt dat infrarood blokerende folie... dat is zeker handig als je hier post ja... smerige popo's...

 

ik heb zelf echt nog te weinig ervaring om je aanteraden hoe en wat... maar ALS ik het zou doen, zou ik voor steenwol (glaswol) doen, en kleiballetjes... lekker makkelijk, niet smerig... maargoed dat ben ik dan!

 

Succes met je kweek en ik ga em zeker volgen! :cry

voor dat geld heb je waarschijnlijk niet de echte ik heb verschilende laten testen kwamen er allemaal beroerd van af een rol echte detectie folie kost 1,25m x 100m €500,00 dus zorg dat je weet wat er op zit anders denk je veilig te zitten terwijl je dat niet bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MRX

 

Ik heb em al getest, en hij doet het perfect.

 

mvg,

 

deffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrX, je eerste post moet een post zijn waar je je in voorsteld kerel!

 

Deffy weet waar die mee bezig is, is niet op z`n achterhoofd gevallen, watch and learn zou ik zeggen!

 

Def top man, hoop op net zoveel succes als voorgaande!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga met Mr X mee....ik geloof niet in die "anti"detectie folie....vooral niet die de GS verkoopt.

Als Deffy dan een camera geleend zou hebben....had ie ook wel een foto kunnen maken van jet beeld wat de camera geeft...dan zou heel het folie verhaal uit de wereld zijn.

Niemand heeft ooit een fatsoenlijke test laten zien...ja diegene die het verkoopt...de spyshop...maar is dat een waar beeld van wat je ziet???

Ik trek mijn twijfel bij dat camera verhaal wat hij gehuurd heeft.

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schenkie,

 

je hebt daar zeker een scherpe opmerking te pakken............had er een van mij kunnen zijn hehe.

 

Misschien kan def dat alsnog even regelen voor ons? Verschil tussen zijn hokken en dat van z`n buuren die tv zaten te kijken?

 

Als iets niet zou werken dan zou het toch al uit de handel zijn genomen omdat het totaal afgebrand werd door alles en iedereen?? Lijkt mij althans hoor!

 

@Schenkie.......hoe verberg jij je warmte bron dan?? Loodslabben :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Schenkie.......hoe verberg jij je warmte bron dan?? Loodslabben :cry

 

@Mustang,

 

Die verberg ik niet...ik blaas onder de pannen uit.winter en zomer....maar waarom zouden ze bij me gaan meten? Zolang ze geen aanleiding hebben om te vermoeden dat er wat gaande is zullen ze niet meten..alhoewel ik nog nooit iemand gehoord of gesproken heb die kan bevestigen dat er met warmte camera's word gewerkt.

Dus bij dat verhaal heb ik ook al mijn twijfels.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...