Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

Project 3, 320 x Big Budha Chees Onder 12 x 600Watt HYDRO, Met VoedingsComputer

Recommended Posts

Dat zijn helemooie plannen je oma helpen met haar heup.

zonder jou zal ze waarschijklijk nog geen eens naar amirika kunnen

 

heb zelf een zus die ----EDIT---- heeft gehad weet wat het kost om zulke operaties te kunnen veroorloven

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Newby Clearmind,

 

op het forum weten de members wie Deffy is, waarom en waarvoor die het doet. de redenen die jij hier noemt zijn zeker niet op Deffy van toepassing!

 

Ik zou zeggen duik in zijn andere topics and find out...................Get smart and informed by reading

 

 

Ik zeg toch ook als dat het geval is, weet verder z'n motieven en achtergrond niet. Maar dan nog, veel mensen moeten 20 jaar sparen om 20.000 euro te hebben. Hij pakt het zo'n hok in 1 of 2 oogsten. En als je dan eenmaal gewent bent om misschien wel 10 rooitjes per maand te hebben, lijkt het me niet dat je daarnaast nog gaat werken, voor een fractie daarvan. Wat dat betreft heb ik meer waardering voor de kleine kweker die met een kastje of tentje iets bij probeert te verdienen, om uberhaupt een keer op vakantie te kunnen.

Maar nee als die gepakt worden staan ze zonder pardon op straat.

Edited by Clearmind

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clearmind,

 

Kweken en niet werken is dan weer een vooroordeel.....er zijn er genoeg die op grotere schaal kweken en gewoon een 9 tot 17 baan hebben...dat is geen uitzondering.

Het gaat denk ik om je dagelijks patroon...regelmaat..sociale contacten..voldoening .ik zou niet elke dag thuis willen zitten en afhankelijk zijn van de kweekactiviteiten.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterk of niet, maar zelfs voor veel grote verdieners is het nog steeds een hobby...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind ook niet dat het aantal iets zegt daarover,

dan zou bij alles wat je in meervoud of grotere schaal doet brood ervoor moeten staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Clearmind vergeet jij niet dat de investering in zo´n formaat hok ook erg hoog is. Ik neem aan dat jij ook wiet rookt of groeit, doe jij dan ook niet iets wat bij wet eigenlijk strafbaar is gesteld??? Klein of groot ze doen precies het zelfde..... Namelijk de wet overtreden en geld verdienen of besparen

 

@ Deffy

 

Mooie set up man, je bent trouwens een bezig baasje, ben benieuwd wat the old bill hiervan vindt :D ;) . Ik ga deze draad weer volgen. Succes en op naar een mooie oogst. :verrygood

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overal van die deffy kwekjes, zit je aan de snelle of zo :D

 

ziet er mooi uit gaat zekker volgen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Mustang,

 

Ik doe het ook voor mijn zieke oma die ook een kunstheup nodig heeft en die operatie kunnen ze alleen in amerika en dat word niet gedekt door haar verzekering...buiten dat wil ik ook 4x per jaar op vakantie een mooi karretje rijden en met regelmaat in mijn jacuzzi hangen en op tijd stoppen met werken...ja ik werk WEL maar heb geen werkgever die mij aan het werk houd.

Dus met die redenen is het een en al respect en sympatie.....

 

Gr schenkie

 

 

:verrygood :D ;)

 

Zet hem op Deffy :huh: het word steeds meer lachuh met jouw :D

Ik ben ook druk op zoek naar nieuwe locatie`s ;) valt niet mee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@michael

ik denk dat iedereen wel op zoek ik naar nieuwe locatie's haha..

 

@ clearmind

Hou gewoon je mond pik als je niks nuttigs te vertellen heb..

Ik denk dat 90% die kweek ook nog gewoon werkt.en deff zit op school voor zover ik weet.

en ook al zou ie een uitkering hebben.So what!!! mind your own bizz

Je moet niet haten en niet zo jaloers zijn want dat ben je wel...ik denk dat iedereen wel hier op het forum een beetje jaloers is.Maar wij gunnen hem het aller beste.en trouwens zonder hem hadden we niks meer te lezen hahahaha :verrygood

 

voor de rest

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

deffy

succes weer

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog zo'n asociaal geil topic gaat dit worden. Veel succes Deffy die 10kg is een mooi streven.. ;)

 

p.s. @Clearmind Nederlanders gunnen elkaar niets, en jij bent er zo 1. Of hij kweekt voor z'n oma of voor een porsche, het zou jou in ieder geval vrij weinig moeten interesseren. Bemoei je maar met je eigen zaken als je iemand gunt gepakt te worden. :verrygood :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze ga ik volgen DEFFY :verrygood word een leuke!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow kijk, we gaan hier ook nog een keer verder :huh:

Project 3 and the game is running.

 

Zullen we anders gewoon een apart forum voor jou maken Def? ;)

 

Ben beniewd naar je kunsten.

Hoop alleen niet dat wietforum hierdoor in verlegenheid wordt gebracht richting vrouwe justitia :D

 

Nou, kom op met die foto's ouwe :verrygood

 

Spreek je..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik wel een mooi systeem vind om water te geven op deze schaal is een eb en vloed systeem. Je maakt als het ware een grote bak 10 cm boven de grond. Met een opstaande rand van ook ongveer 10 cm plaats hier de vijverfolie in. En je hebt een enorme deense bodem. Hier kan je zo al je potten inzetten. Maak in de hoek een klein plekje dat wel gewoon tot de vloer komt hier kan je een dompelpomp plaatsen, om je bak leeg te pompen. Dan een 1000 liter vat erbij en je kan hem zo volpompen. Regel dit goed af met tijdklokken en je hebt een systeem dat weinig onderhoud en tijd vraagt. Kost even wat tijd om te maken maar je kan er lang plezier van hebben. Een tip voor het maken van je bakken gebruik een laser. Als kweekmedium geef ik de voorkeur aan cocos gewoon een simpele A+B voeding met booster en knallen maar.

 

M.V.G Mystical-Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey deffy,

 

Allereerst wil ik je succes wensen met je projecten het ziet er allemaal top uit.

Verder heb ik een vraag over die ad folie die jij hebt. Heb jij die folie drie keer aangebracht of bestaat de folie uit drie lagen :D ? Ook vraag ik mij af hoe je de ad folie hebt aangebracht? Heb je ruimte (buffer) achter de ad folie of zit de folie direct tegen je platen van je hok?

 

Ik heb vandaag een rol gezien bij gs, deze heeft een dubbele laag en heeft een soort vierkante noppen strectuur. Heb jij toevallig ervaring met deze folie? Is best duur trouwens € 4.50 per meter. Ik vraag me af of dit wel echte ad folie is :P ?

 

Peace en geluk

 

Noreaga :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal daar ben ik weer.

vandaag druk bezig geweest met bouwen.

 

Tog maar even doen VOOR DE LAATSTE KEER:

ik werk 22uur per week vaste baan

ik studeer 4e jaars HBO Technisch Informatica in het engels.

Ik word vader.

 

en mensen ik ben ook zwaar op me bek gegaan in me leven en les geld betaald,

dat heeft me slimmer, sluwwer en harder gemaakt. Fuck the staat kerel

ik krijg 3800bruto per maand weetje wat om me rekening word gestort, 2406euro

bijna 1400 aan belasting, is dat normaal??? dus shut the fuck up., ZILVEREN HAMERS BREKEN IJZEREN DEUREN!!

 

en iedereen hier kan 100lampen draaien het is alleen de kunst om er achter te komen hoe ik ben pas 23 en ben

blij dat ik het nu al weet. Moeite, inzet, dicipline, investering, eerlijkheid, onafhankelijkheid, zwijgen en nog veel meer komen erbij kijken.

Veel mensen denken dat zoeen hok naar ze toe gaat komen, vergeet dat maar, zelfs je beste maatje gaat je niet bellen

als hij zoeen hok vind en hij kan het in zijn uppie, je moet er echt voor gaan. Me beste maat heeft me ZWAAAR genaait gozer na 10jaar vriendschap

en ik zeg je, je kan niemand maar dan ook niemand behalve jezelf vertrouwen, je hebt niemand nodig Ga er alleen voor vechten!!!!

 

Voor de mensen die me voelen....Respect

Voor de mensen die me NIET voelen......Fuck off(ga aan de zijkant meekijken en jaloers zijn)

 

Mensen zeggen groot geworden door klein te blijven, mijn motto: groot worden/geworden door groot te blijven denken!!

 

 

Dat was dat voor de haters, ik ga er voortaan ook niet meer op in, zonde van mijn tijd!

 

Kamer is bijna af, 4lagen antidetectie folie(jah :P dat was een kut werk maar het zekere van het onzekere)

me druppelsysteem ligt er al. morgen gaan de lampen en afzuigingen erin.

 

foto's volgen snel met een uitgebreide update.

 

Mvg,

 

DeffY

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Noreaga

 

Hey gozer ik zet inderdaad 4 lagen van mijn folie over elkaar, de 1e laag niet ik met nietjes, 2e 3e en 4e laag plak ik.

 

@Mistykal Shiva

 

Hey man thnx voor je tip, maar ik heb geen tijd om te experimenteren.

ik heb op hydro, glaswoll, een alternatieve manier gevonden om minimaal 475gram per lamp

te pakken, dus vind het niet rendabel om eerst nog een ander systeem toe te passen en/of

uit te vinden hoe of wat snap je. wel kan ik coco of cogr slabs gaan gebruiken in de toekomst,

maar het herstarten van deze mediums is gekken werk, vergeet niet ik werk 1MANS!!

 

@DefQon Soldier

 

hahaha nee gozer, dat is niet nodig gaan mensen me nog meer haten.

 

ik spreek je

 

mvg,

 

deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens als je het niet wil zien dan klik je er toch gewoon niet op.

En kijk je weer verder in wat leuks, of wat jullie leuk lijkt.

 

Ga dan ook niet een of andere domme reactie neer zetten die echt kant noch wal slaat.

Dit geld ook voor alle konte kruipers die zo graag Deffy,s vriendje willen zijn. Daar kak ik namelijk ook een hap op.

Als ik ergens een hekel aan heb ik het SLIJMBALLEN, en ik denk dat Deffy die mening zal delen.

 

Laat die gast lekker zijn ding doen.

Ik ben er zelf niet voor om dit soort kweken er op te knallen, maar dat is Deffy,s keuze en daar heb je maar respect voor te tonen.

 

Zo nou doe ik het zelf ff ook.

 

 

Succes gast.

Thats it(in boerenlullen engels :P )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gesproken jongens... :P :D :)

 

@Deffy,

 

Ik lees dat je 4 lagen antidetectiefolie heb aangebracht tegen hotspots van buitenaf...maar hoe blaas je de afgezogen lucht weg?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi soortje big buddha cheese! heb ze nu ook staan... succes!!!!!!!

 

salinas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Schenkie

 

Me inlaat komt van een andere kamer uit,

mijn uitlaat gaat ook naar een andere kamer uit!

 

Mvg,

 

DeffY

 

@ Schenkie

 

ik heb een hok van 3meter bij 2meter speciaal voor me uitlaat,

 

daarin heb ik 4 gips wanden gebouwd

 

met daarin een 3250m3 inlaat nonstop

 

in het begin komen mijn uitlaat slangen in deze ruimte,

 

aan het eind staat een deur op een kier van 20cm.

 

snap je em?

 

mvg,

 

deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Deffy,

 

Je blaast dus niet naar buiten?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah wel, me foto's volgen volgende week

 

maar snap je mijn indeling?

 

mvg,

 

deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...