Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ex-member07

Koopjes!

Recommended Posts

Blowmonkey: bedoel je dat de link het niet doet? Probeer even Lidl site, aanbiedinen van vandaag en kijk naar aardappelpers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het regio gebonden is welke aanbiedingen je krijgt, kzie hier geen aardappelpers. :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

toets je postcode in voor een filliaal bij jou in de buurt en dan zie je m :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die dingen zijn ook heel handig om de laatste alcohol uit je wiet te persen als je olie aan het stoken bent :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vervang Farrari door Dodge, en 360 Modena door Viper en ik ben verkocht :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

van 0 naar 100 in 4,5 seconden, wat doe je die overige 29 minuten en 55 seconden dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat lijkt me zeker een mooie belevenis, alleen zou die deskundige instructeur thuis mogen blijven

hij zal je wel op de vingers tikken als het hem te hard gaat haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vervang die auto voor de SSC Ultimate Aero En ik ben ook verkocht :wacko:

gallery_19927_9653_31488.jpg

 

 

Bugatti Veyron is ook goed <_<

gallery_19927_9653_49725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

anders ik wel....

dan zou het van mij het 10 voudige mogen kosten en dan 24 uur met dekkende verzekeringen....all risk.

 

maar die verhuren ze denk ik niet zo gauw haha <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag nog 2 Gavita/Lumatek reflectors voor weinig.KLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik net 2 waterbakken in mijn dr240W gemaakt kom ik deze tegen. <_<

Info waterbak

-7 plankjes 22 x 75mm van 116cm op de kopse kanten schuin inzagen,zodat ze over de hoekstukken geschoven kunnen worden

-8 hoekbeugeltjes boven in de hoeken plaatsen

-vijver op maat snijden en vastzetten

Was ik ze maar ietsie eerder tegengekomen B)

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ spafruit, bied je je eigen spullen te koop aan ghehe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, maar zit geregeld wat over marktplaats heen te bladeren en heb zelf al 2 stekkasten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 stuks zogenaamde ""IBC" containers van 1000 liter per stuk.

Gratis af te halen ook per stuk!

 

Den haag:

http://link.marktplaats.nl/403827445

 

dit zijn IBC containers:

Ibc_Containers.jpg

(let op ZIJN,er stond geen foto bij de advertentie! )

 

Misschien handige water vaten voor de grotere kweek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omdat ik niet veel geld heb zit ik al een tijdje te zoeken naar goedkope spullen, dit heb ik al gevonden:

 

Min/max Thermo - Hygro meter

Reflector

HPS 150watt

 

 

Grtz. GP

 

 

Hou je rekening dat je ook een VSA nodig bent bij die 150W HPS? + dat bij de meeste advertenties de verzendkosten erg hoog zijn @ ebay :D

 

 

Iemand die trouwens nog een koopje kan vinden voor een 250W HPS set en een T5/Tneon/PL set om onder te wortelen (omvang stekkast =60x40)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hou je rekening dat je ook een VSA nodig bent bij die 150W HPS? + dat bij de meeste advertenties de verzendkosten erg hoog zijn @ ebay :D

 

 

Iemand die trouwens nog een koopje kan vinden voor een 250W HPS set en een T5/Tneon/PL set om onder te wortelen (omvang stekkast =60x40)?

 

Dat snap ik niet helemaal, kan ik die HPS niet gewoon in de fitting draaien? of wat bedoel je?

En de verzendkosten staan er bij, ik denk dat bij 2 van de 3 het gratis was en bij de andere een 1euro 50..

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALLE hps & hpi hebben een voorschakelapparaat nodig. Een zogenaamde VSA of E-VSA. (E voor elektronisch ipv magnetisch). Dat zijn ook de kosten, de lampen zijn zo duur niet.

 

Gewone fitting met gewone stekker in gewoon stopcontact gaat niet werken, het is geen gloeilamp

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nope, maar zit geregeld wat over marktplaats heen te bladeren en heb zelf al 2 stekkasten :lol:

 

 

 

hahahahaha, zeg toch niet dat het niet mag ofzo :D je eigen spullen aanbieden. ben niet gek

Share this post


Link to post
Share on other sites
ALLE hps & hpi hebben een voorschakelapparaat nodig. Een zogenaamde VSA of E-VSA. (E voor elektronisch ipv magnetisch). Dat zijn ook de kosten, de lampen zijn zo duur niet.

 

Gewone fitting met gewone stekker in gewoon stopcontact gaat niet werken, het is geen gloeilamp

 

EmTee

 

bedoel je dan zoiets? (ik zal er nog wel over ozoeken maar heb nu echt niet veel tijd..)

HPS 150Watt

Zit hier dan dat voorschakelapparaat bij?

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...