Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vdwilk

Trucjes tegen dieven?

Recommended Posts

Heey!

 

Vorige jaar heb ik een buitenkweek gedaan alleen toen is mijn prachtig mooie plant op het laatst helemaal gestript. Hier baalde ik natuurlijk goed van. Mijn vraag is nu: Hoe kan ik mijn planten tegen inbrekers beschermen?? Kennen jullie lampen of iets dergelijks? Laat het me weten!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze in je tuin staan even naar de viswinkel.

 

Haal daar van die karper elektro dingen (optronic) die geluid maken als de lijn er door loopt.

 

Leg lijnen aan en zorg dat ergens die lijn door het apparaat loopt die nasst je bed staat. Goede

luchtbuks en hond lossen dan een hoop op.

 

Landmijnen gaat wat ver denk ik...........

 

:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juiste voorzorgsmaatregelen nemen!

 

Niemand zeggen dat je bezig bent, waar je bezig bent, en vooral niet waar je kweekt.

 

Voor de res, rekening houden met fysiologische eigenschappen van het landschap, je gezond verstand even gebruiken.

 

Soortje aanpassen is zeer belangrijk! De geur en groeieigenschappen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valkuilen met ijzeren pinnen onderin ;)

 

of gewoon ordinaire boobytraps :) :oeps

 

suc6 Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken je die dingen die je op een raam of deur schroeft, dat wanneer ze uit elkaar gaan (magneetje en alarm) het alarm afgaat? Dit geval had ik met een elastieke bij elkaar gehouden, alarm ergens aan vastgetaped. Toen draad gespannen, loop je tegen de draad, komt magneetje los, gaat alarm af en dat hoor je wel geloof me. Die dingen kosten geen drol, bij elke doe het zelf zaak te vinden. Had er zon 8 in mijn tuin.

 

Enige nadeel is dat je wel moet zorgen dat ze niet te licht afgesteld zijn, dus het elastiek er goed omheen, en elastiek ook vervangen na een paar weekjes want dat wordt broos. Anders moet je er voor jan lul uit snachts.

 

edit, en ze zijn wit dus eerst ff donker schilderen :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

FF gewoon zo'n licht met beweginsdetector!

en dan nog een camera met zo'n licht schrikken de dieven wel!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nadeel van zon licht is dat je planten in de stress vliegen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 watt 21.000 Hz.

 

Dat jaagt k.t jochies van het marktplein en.............van je plantjes.

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moeten de rippers niet te oud zijn anders helpt het niets...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,,,,,,,,,,,,ik zal hier vertellen waar je mij mee kan pesten :oeps

 

Echt niettttttttt. :)

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha @hjm

 

Slappe, heb je een linkie naar dat soort dingen?

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

glasscherven op de schutting timmeren, als ze eroverheen proberen te klimmen snijden ze tot op het bot in hun vingers..

Heerlijk gewoon..

 

anders haal je voor 50 euro een stungun in duitsland sluit m aan op een trigger system en sluit hem aan op een flinke leiding die overje schutting loopt zodra ze het triggeren krijgen ze 200.000 volt door hun flikker..

 

oja we hadden tog ook zo een napalm-jet apparaat?? :oeps

 

verder heb je van die infrarood alarmen dat als je de straal doorbreekt dat er een projectiel word afgeschoten zulke dingen..

 

In ben een veel grotere voorstander van uitschakelen dan enkel verjagen :)

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, bedankt voor alle reacties zo snel!!

Ik heb er zeker wat aan.

Ik denk dat het de valkuilen worden, dan weet ik meteen wie het zijn:P

:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even foto (of how-to) maken, hé :)

Genoeg mensen die de boel 'beveiligd' moeten hebben, en dus iets hebben aan dit soort toppics.

 

Banaan

 

Ps. Als je iets permanents wil hebben... :oeps: http://www.rhmtrade.com/N_frame.html?http:..._15_2_29-1.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor wie het niet begreep

 

gallery_6751_7047_29977.jpg

 

alarmpje maak je vast aan schutting of plant of maakt niet uit. Draadje span je naar iets anders, twee onderdelen zitten aan elkaar (en maken contact) door elastiekje, bij onderbreking, lees iemand loopt er doorheen, gaat alarm af.

 

Easy.

 

Edit; ik heb van dat zwarte ijzergaren gebruikt als tripwire. Kan bijna niet eens in daglicht zien, laat staan als het donker is. je bent voor een paar euro een heel eind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben eens in vietnam geweest, wat de VC deed, de bommen van de marikanen die in de blubber vielen en dus niet afgingen.....ingraven, op scherp zetten, stokje op de ontesteking en dan vooral op de weg of bij een boom in de berm, tank van de usa mannen erover heen, usa man eff pissen........................BOEM BOEM

 

moet je wel eff een ouwe bom hebben.....

 

groeten ejb

 

wat je ook kan doen, visdraad op de toppen en dan als je slaapt het om je teen knopen........

wat je ook kan doen......tentje in de tuin

wat je ook kan doen......geen idee succes ermee

 

 

 

moet natuurlijk staan, bommen van de amerikanen

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Duitsland mag iets meer :)

 

Bij Frankonia.de verkopen ze een apparaatje met struikeldraad waar een blank schroot patroon in gaat.

 

Stel je voor:::::::::::::: pikke donker

Sluip, Sluip, Kruip, Kruip::::::::::::::BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

 

Volgens mij vind je zo'n gluiper 's morgens met een hartinfarct :oeps

 

Dit is de kleine.http://www.frankonia.de/shop/Alarmapparat/_/bid/312775/cpage/0/tf/square/productdetail.html

 

En als je er een betrapt:http://www.frankonia.de/shop/Zubehör/_/bindex/8/cid/4165/productdetail.html

 

Grtz, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat je ook kan doen; je wiet laten jatten en verder niet vervolgd worden voor poging tot doodslag! Ook prettig, geen gezeik verder, gewoon naar de shop en een tientje wiet halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doodslag, Doodslag, :oeps

 

Jemig, m'n wapens blijven gewoon in de kluis hoor ;)

 

Losse flodders en pepper spray, thats all.

 

De loden proppen zijn om zeer omslachtig gaatjes in kaarten te maken.

 

Net zo'n domme hobby als voetbal. :P Niks geen doodslag. Alhoewel..............voetbal.......................

 

Nee, jatters de stuipen op het lijf jagen of de ogen dicht spuiten gaat mij ver genoeg. En is ook zeer afdoende.

 

En dat vind ik niet zielig. Wie aan mijn spullen komt.................heeft soms mazzel :)

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

doodslag??

 

ze pleegden zelfmoord, ik heb m niet in het gat met pinnen gegooid, hij is er zelf ingesprongen :oeps

 

Greetz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal gewoon een honkbalknuppel bij de deur zetten en w88 tot ik ze zie en dan flink hard op de benen slaan wat wil hij doen dan na de politie gaan ik wou iets stelen.... hahahhaaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn punt is alleen dat ik ook goed ziek ben geweest van rippers, mijn tuintje is al een keer leeggehaald. Realiseer je dat als ze je tuin komen leeghalen, ze altijd een mes of schaar bij moeten hebben om alles los te knippen. Dat ding wil je niet in je nek hebben. Dus je kan ze beter afschrikken (of zorgen dat ze niet in je tuin kunnen) dan dat je de confrontatie aan moet gaan, want als je zon gast pakt, en je slaat zijn knieen tot pulp (wat ik overigens een bijzonder fijne gedachte vind), mag je het wel aan oom agent uit gaan leggen. Ben je je wiet nog kwijt snap je... En heb je een proces verbaal aan je broek vanwege minimaal openbare geweldpleging (en die heb ik al 1tje op mijn naam, 2x vind de Off. V. Justitie vast niet leuk). En dan maar hopen dat je het kan gooien op zelfverdediging... en dat ze het geen poging tot doodslag vinden.

 

Moraal van dit verhaal; voorkomen is beter dan genezen, en een oogst is nog altijd minder waard dan een uitgebreid strafblad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...