Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EsmeraldaNuevacita

The Afghany Warrior has been wounded in combat.

Recommended Posts

Ok een update:

 

Ik heb een huurrecht en een strafadvocaat gevonden.

De woning wordt niet vrijwillig opgezegd.

Ik ben lid van de Jellinek.

Ik moet iedere week schone urine inleveren.

De behandeling aanvraag was al gedaan voor de inval.

De artsen ( psych en huisarts) gaan me helpen met me gedragsstoornissen en me zware ADHD.

Zij zullen getuigschriften opstellen dat ik getraumatiseerd ben door het exorbitante buitenproportionele gebruik van geweld.

 

Ik zal in me pleidooi door blijven hameren op het feit dat de slaolie geen pmk olie en dat een vooronderzoek op zijn plaats zou zijn.

Dat de gehele inval een façade was en de hennep die medisch gebruikt werd een magere bijvangst was.

 

Bedankt voor julie support ik ben er geestelijk nog nooit zo slecht aan toe geweest.

Ik ben 100% geblokkeerd kan niet opruimen kan niet denken kan niet plannen, zonder officiële stroom kan ik ook niet opruimen.

 

Sommige buren willen dat ik blijf andere zeggen niets, sommige willen actie ondernemen.

Ik heb het geaccepteerd .... ik moet eruit de vraag is alleen wanneer en hoe op welke manier.

Vandaag ga ik de zolder verder opruimen een herstart was een TAW flash ... Esmee is nu aan het woord ... herstarten is er nooit meer bij niet in dit pand.

 

En laten we de politie in hun waarde laten, iemand die te hard rijdt moet sportief blijven, betalen beleefd blijven en doorscheuren.

 

Kusjes .... Esmeralda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klote Esmie...

 

 

Ik begrijp het hoe je je voelt... Nu MOET je de criminaliteit in, of niet ? De overheid verplicht je er eigenlijk toe... En ik geef je geen ongelijk, fucked by the system..

 

Kees.

 

Inderdaad ze hebben een crimineel van me gemaakt ......

Kan geen kant op .. ben een strijder in het nauw die maken gekke sprongen.

 

Ontoerekenigsvatbaar

 

Onvoorspelbaar

 

We will fight .... we have no choice ... we live in this land, there are more growers then cops and cels ..

 

They cannot win this private war on homegrowers, they think so.

500.000 indoor private gardens ... eat that !!

 

Producing every 3 months 500.000 x 0,5 = 250.000 kg of fresh dutch marijuana.

 

EAT THAT FIGHT THAT >>

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey TAW :verrygood danmm wat ik nu weer ...

 

dit is zekerzzz geen goede zaak!!!! als ik op 1 of andere manier helpen kon zou ik het graag doen !!!

 

helaas heb zelf tot augustus de tijd om iets van een ruimte te huren anders ligt deze fijne vent ook op 'straat' niets door kweken ofso hoor dat niet... dat van die olie zuigt echt zwaar!!

 

voor alle mdma makers onderons HOUD U STIL ...

 

ik wens jouw HEEL VEEL STERKTE TOE.

 

rug recht kop omhoog en blijf er met je hooffie bij

 

 

suc6

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar is de strijder in TAW ?

Jij maakte me ooit wakker voor een kruistocht tegen onrecht.

Kop op man, niks is verloren, leef tijdelijk van dag tot dag totdat je kunt zegevieren.

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal mijn echte gedachten niet plaatsen uit angst voor censuur van de moderators.

Ik heb hetzelfde meegemaakt :verrygood

Als ik iets kan betekenen moet je het laten weten.

 

succes

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat de goden, je niet goed waren gezind, hoop voor je dat dit snel zal veranderen.

 

If you can,t do the time --------> don,t do the crime!

 

peace out

Share this post


Link to post
Share on other sites

het resultaat moge duidelijk zijn:

 

Ik word gedwongen onder te duiken, de illegaliteit in te duiken, me kennis te koop stellen voor aasgieren stromannen en broodfokkers zoals de taxi boef EX politieagent Herr Grijpink.

 

De opties zijn schaars maar ze zijn er ..... via dit superforum komen er mailtjes binnen met spijtbetuigingen en hulp ..mijn dank is groot, het voelt echt heel erg fijn, rustgevend.

Het blijft helaas een hel, ik moet onderduiken en kan naar spanje of naar de belgische grens beide zijn geen huurpanden.

Vrij op naam, geen problemen dus met de schuldeisers.

 

Ik heb aan de zolder weinig gedaan, ik kom eindelijk los van de stress, ik wil maar 1 ding, weg van hier ......

 

Weg naar de zon, met me spullen en daar lekker verder poken.

Das mijn leven das mijn passie, en je moet doen waar je van houdt niet wat andere van je eisen.

 

Ik leef nu van dag tot dag, up en downs, het huilen is gelukkig voorbij en dus is er eindelijk ruimte om de strijdvaardigheid en mijn intelligente brein aan het werk te zetten.

 

Want er ligt geld op straat ..... wachtend op mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 directe buren hebben een handtekening gezet tegen de uitzetting ........ inclusief mijn eigen directe buren.

Er staan 150 huizen in de straat, de petitie is door een buurman opgesteld en meteen doorgestuurd naar de woningbouw vereniging.

De nogal gepeperde petitie zal ongetwijfeld ook door de verrader getekend zijn om zichzelf te camoufleren, hoe rook je een verrader uit. Wie heeft er een listig plan om via de buren de echte anonieme tipgever te ontmaskeren....

 

Ik vrees dat de woningbouw ernstig gefrustreerd raakt omtrent mijn uitzetting.

 

Maar ja ... dit pand is waardeloos zonder stroom, zonder mooie pookzolder .... ik mis ze zo erg !!

Iedere avond om 20.00 pm hoor ik mijn electrabord knallen, ik hoor me vat nog overstromen ... de gewenning is na 20 jaar zo vet.

Het gevoel dat ik weg kan gaan wanneer ik maar wil ! Er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan ze denk.

 

De stilte de leegte ..... dit is niet meer mijn plek, dit is niet meer mijn huis.

Losweken en als een nomad verder trekken, volg de zon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, volg de zon.

Ik zou dan niet verder gaan als Belgie aangezien ze in Spanje

je voor dit soort dingen direkt in de lik plaatsen.

Wel tof van je buurtjes om een petitie op te stellen :P

Ga je nog de meter terugkopen en 5 dames kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kutverraders met hun kut afgunst.. zielige nietsnutten.

 

nog ff een flinke klapper maken hier in dit vergooide kutland en wegwezen!

 

Ik had wel voor Spanje gekozen!

 

Het gaat je goed waar je ook gaat en moge de verrader een lange pijnlijke lijdensweg hebben op z'n oude dag!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, volg de zon.

Ik zou dan niet verder gaan als Belgie aangezien ze in Spanje

je voor dit soort dingen direkt in de lik plaatsen.

Wel tof van je buurtjes om een petitie op te stellen :P

Ga je nog de meter terugkopen en 5 dames kweken?

 

Voor alle duidelijkheid, ik betaal graag alle kosten.

 

Stroom

Herstelkosten

ALLES

 

 

 

Ik wil niet dat de gemeenschap voor mijn stomme keuzes moet opdraaien.

Dus heb ik vandaag het NUON Fraude Team in Lelystad gebelt ( 0,25 c per minuut maar).

Het dossier komt gauw af, dan komt de rekening ... op de opmerking: Allemaal pesterijen, doe je werk maar en stuur me die chantage rekening antwoordde de corrupte NUONér: Wij pesten niemand, dit is uw eigen schuld.

 

Ok ouwe pokers, PMK hoertjes, wannabemodjes ....

 

It is time to hit the BHO pipe and get high .....

 

 

 

 

 

 

 

 

In Madrid ligt de kg prijs zo rond de 7500 eu .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

done deal zou ik zeggen..

 

niks betalen! ik zou de hele keet naar de klote slopen en wegwezen, de fik erin! maar dat ben ik..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De woningbouw is total verrast, ze hebben de actievoerder gebeld.

Die 25 handtekeningen zijn een lans in hun ruggenwervel.

 

Zo en nu een joint rollen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen we niet zoiets doen als een handtekeningen actie op het forum, ieder forumlid een handtekening! :P

 

 

Greetz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de mijne krijg je!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij ook.. ik zet er gelijk een stuk of 10 ik verzin wel wat namen en een bijbehorend krabbeltje!! :P

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet het nou altijd zo, baldadig gedrag.

Edited by De Doper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie zijn heel lief, lieve kwekende forumjukies ....

 

Ik zal jullie missen !!

 

De handtekeningen zijn wel wat waard in mijn ogen maar de rechter zal er niet warm van worden.

Ik heb de aangetekende breif zo laat mogleijk terug gestuurt met het antwoord:

Nee ik ga niet vrijwillig, de strafzaak word geseponeerd en de uitzetting is dan niet legaal.

Beetje voorbarig maar dat krijg je met die sterke weed om 9.00 am !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey man wat klote voor je. Het is schandalig hoe ze je behandelen. Niemand zou zijn huis moeten kwijt raken of zonder stroom komen te zitten.

 

 

Maar aan de andere kant moet ik toch ff advocaat van de duivel spelen. Uit dit topic begrijp ik dat je een ervaren kweker bent dus je wist waarschijnlijk ook de consequenties van het kweken in een huurwoning. Ook had je volgens mij iets meer dan 5 plantjes. Dus je wist volgens mij heel goed wat de risico's waren. Moet je nu dan kwaad zijn op de politie of op de woningbouw? Ik zou eerder kwaad zijn op mezelf dat ik mezelf in zo'n kut situatie heb gewerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet kwaad op de politie, meer op de verrader en de anonieme tip .... das toch wss de woningbouwvereniging.

 

voor de rest heb ik goed geboerd de laatste 20 jaar, het is nu ff doorbijten.

 

Maar een echte Afghaan Warrior laat zich NOOIT KENNEN, eerst de russen toen de amerikanen en nu de woningbouw ...

 

Want wij vechten voor ons recht !

 

Wij vechten voor ons plantje !

 

Het recht om je eigen huissie lekker te pokuhhhhh

 

Viva la marijuana, el medicin del Dio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik mag de meter terugkopen binnen 14 dagen voor 3600 eu ...

ik zal ze maandag bellen en vertellen dat ik het er natuurlijk niet mee eens ben, en dat ik zonder inkomen dit soort bedragen niet kan betalen.

 

 

LOL

 

we wachten het tot dag 12 af en dan kijk ik ff verder .... vandaag ga ik de eerste uurtjes op zolder doorbrengen.

Klantjes staan klaar om hun eigen rotzooi af te breken ... lol

 

JA DE FOTOS >>>>>>>>>>>>>>

 

Zal er een serieuze poging op doen zodra de ergste ellende voorbij is.

 

En nu is het tiet voor een pafke ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...