Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EsmeraldaNuevacita

The Afghany Warrior has been wounded in combat.

Recommended Posts

Terugkopen en doorpoken :cry

Misschien neemt t wel een jaar in beslag voor de zaak voorkomt.

Heb je trouwens niet een van je eigen regels overtreden?(niet poken in een huurhuis,geen uitkering, etc)

Kusjes van Silver

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte met alles dat ten eerste, heb je verhaal al eerder doorgelezen maar nooit een reactie geplaatst.

 

even op je laatste bericht, lol! blijkbaar is iemand er fel tegen:

 

gewone burger Geplaatst op woensdag, 22-04-09 00:36

Van mij mogen al die kwekers 15 jaar de bak in, of de doodsraf, net als in Thailand. Dan stopt het misschien een keer.

Zo'n TAW mogen ze van mij oppakken en TBS geven. Dat slappe tuig molt onze maatschappij uitkerinkje en geld opstrijken aan hash. Direct opsluiten, profiteurs en klaplopers van onze maatschappij.

 

Prachtig, Doodstraf, TBS... hij roept maar iets

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha heerlijk dat van gewone buger.

man man man goed gelovig persoon

 

sterkte nog taw of esme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

das behoorlijk zuur zeg! Ik hoop dat het allemaal snel weer in orde is :cry... Het is nooit leuk om op zo'n manier wakker gemaakt te worden, en dan na het politiebureau afgehandeld te hebben, je huis zo terug te zien. Als je wiet in lelystad ook verkocht word zal ik het wel eens gerookt hebben :rofl....heb er zelf ook nog een tijd gewoont, zo jammer dat er nergens een shoppie is...:S

 

Wat betreft die comment van de gewone burger met zn straffen enzo: Hij lult inderdaad wat poep, maar in de essentie ben ik het met de man eens. Als jij dikke plantjes kweekt en daarnaast ook nog een uitkering opstrijkt vind ik je ook een vuile klootlul, erger dan de politie. Dat is namelijk van twee walletjes eten. En die uitkering komt van hardwerkende mensen, die het liever zelf in de zak zouden steken. Zo geld het ook voor kweken in het algemeen, bezint eer gij begint! als je geen straf enzo wilt, moet je ook geen risico gaan lopen met je eigen plantjes.

 

Nog makkelijker zou het zijn als je gwoon legaal mag kweken, maarjah, dat verhaal kennen we wel. En dat gaat nooit gebeuren.

 

groeten

 

groenduimpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me niet herinneren waar het stond, maar TAW heeft ooit geschreven geen uitkering te krijgen, en alles inclusief de stroom zelf te betalen, wel van de kweekopbrengst uiteraard.

 

Oordeel niet te snel gaarne...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik betaal alles ook als ik achteraf betaal betaal ik dus dubbel ......

 

geen uitkering

 

geen subsidies

 

en geen korrel hardrugs nog wapens ...

 

ik heb fotos geupload via dit forum ... nu nog plaasten geen idee hoe.

 

 

 

https://www.wietforum.nl/uploads/1241455829/gal...7741_116746.jpg

 

gallery_6155_7741_70594.jpg

 

gallery_6155_7741_116746.jpg

 

gallery_6155_7741_65466.jpg

 

gallery_6155_7741_95749.jpg

 

gallery_6155_7741_111296.jpg

 

gallery_6155_7741_119432.jpg

 

gallery_6155_7741_52764.jpg

 

gallery_6155_7741_64054.jpg

 

gallery_6155_7741_143515.jpg

 

gallery_6155_7741_133258.jpg

 

gallery_6155_7741_68602.jpg

 

gallery_6155_7741_123842.jpg

 

gallery_6155_7741_81507.jpg

 

gallery_6155_7741_50582.jpg

 

gallery_6155_7741_104174.jpg

 

gallery_6155_7741_112948.jpg

 

gallery_6155_7741_29237.jpg

 

gallery_6155_7741_117340.jpg

 

gallery_6155_7741_93709.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ... er is nog nieuws ja

 

Ik heb de hulp officier gestalked voor een kort gesprek. De man weigert me te woord te staan.

Pas toen ik hem opwachtte in zijn ochtenddienst wou hij me aanhoren.

De man deed net alsof ik me niet moest aanstellen:

 

Als we niet voor de PMK olie kwamen dan was het wel de hennep ..

Ik zeg: Je hebt 1 leven vernietigt op basis van een anonieme tip, en ik eis antwoorden.

Wat voor vooronderzoek heb je gedaan ?

Hij zegt: Ik ben jou niets verplicht, ik ga jou ook niets vertellen.

Ik zeg: Ok, .dan mag je het uitleggen aan mijn advocaat en de rechter.

Enne omdat je me negeert en nu alweer doet alsof ik aids heb ga ik zo direct en officiële aanklacht tegen jou indienen.

Je naam en batch nummer heb ik al klaar liggen .....

 

De man ging steeds meer van de balie af staan, want ik tolde om me eigen as heen schuimend en tierend.

 

Nu begint het :

 

De volgende dag staat er politie voor de deur .... 2 man in burger met een politieauto.

ze nodigen me uit voor een 2de verhoor .. ik heb toegezegd dat ik kom.

Ze willen de bonnetjes inzien die ik heb om te bewijzen dat ik net meer lampen heb opgehangen.

Me advocaat zei: Als ze je bonnetjes hebben dan zullen ze die nooit gebruiken om je te helpen om je te ontlasten.

 

Dus heb ik gister netjes afgebeld: Ze zeiden, dan komen we je halen ..

Ik zeg: Kom maar lafaards, de woning is leeg de deur is vol geplakt met boobytraps en ik zit om de hoek met vuurwapens want ik ben totaal ontoerekeningsvatbaar gemaakt door hulpie officierie Guman. Dakloos ... kan wel een cel gebruiken !!

Niets kan me nog breken jullie maken totaal geen indruk meer op me, ik kan namelijk doen wat ik wil ik ben vanaf nu vogelvrij en levensgevaarlijk. Zodra ik uit de crisisopvang kom lig ik al in de houding ... wanneer komen jullie de bonnetjes halen !!

ik heb alles verloren .... en ik zal er alles aan doen om jullie te zieken.

 

aanklachten zullen 1 voor 1 opstapelen

 

diefstal van mijn spullen

diefstal van mijn hennep

vernieling van mijn eigendommen

onterecht ruimtes doorzoeken

het in beslag nemen van niet hennep gerelateerde eigendommen

 

 

en ik heb ook alle tijd, ik krijg een gratis advocaat ... vanaf nu zijn de rollen omgedraaid.

 

Gister belde de bemiddelaar aka agent me op voor een afspraak over de eerste klacht.

 

Ik wou nu graag zeggern: Laten we er 1 rollen maar ik ben nu al clean, de schone urine gaat me vrijspraak opleveren.

 

Kus Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go Esmie, GO!! :D

Geef ze een koekje van eigen deeg!

 

Succes,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent een gouden wijf met BALLEN !

 

:D

 

Succes man ,

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De voordeur ....

 

gallery_6155_7741_90450.jpg

 

om deze tank ging het een IBC container gevuld met gefilterde frituurolie.

 

gallery_6155_7741_61841.jpg

 

gallery_6155_7741_41232.jpg

 

deze afzuiger is kennelijk geen wiet ding ... uit dezelfee kamer hebben ze wel een VSA 2 x600 watt mee genomen.

 

gallery_6155_7741_113896.jpg

 

gallery_6155_7741_116360.jpg

 

a></a>

 

 

gallery_6155_7741_19638.jpg

 

 

gallery_6155_7741_112123.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb dit maar helemaal uitgelezen... ziek verhaal man. hoop dat 't leven nog beter gaat in de toekomst. kop hoog houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poe poe

niet niks zeg

emee jij bent echt een tijger een echte echte tijger.

geeft niet op en laat zich niet kennen

al meer nieuws trouwens?

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en nee ...

 

de zaak is nog niet actief, het 2 de verhoor heb ik afgeslagen.

 

Ze wilden de bonnetjes zien die ik heb bewaard, aangezien ze me toch niet willen helpen maar willen kapotmaken heb ik gezegd:

 

De bonnetjes zijn alleen ter inzage voor de rechter, niet voor piepeltjes die hun huiswerk niet eens kunnen maken.

De aanklachten 5 stuks worden 1 voor 1 afgewimpeld door de klachtten behandelaar.

 

Mijn complete klacht is als volgt:

 

M.S. Guman heeft een anonieme tip ontvangen, daarop heeft M.S. Guman een zogenaamd vooronderzoek gedaan. Dit bestaat uit :

 

3 x op verschillende tijden op verschillende dagen even langs mijn huis lopen over de schutting gluren en dan de volgende conclusie trekken.

 

1) hij woont er niet meer

2) hij verhuurt het pand aan criminelen

3) de illegale huurder heeft een XTC lab op gezet

4) inval regelen op schandalige wijze, met veel verbaal geweld en fysiek geweld.

5) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) als vuurwapen gevaarlijk aanduiden.

6) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) zal wel in de hard drugs overgestapt zijn.

7) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) heeft een levensgevaarlijke hond, terwijl iedereen in deze wijk weet dat mijn hond en ik niet gevaarlijk zijn.

8) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) te boek staat als een respectloze hufter die geen respect heeft voor de politie.

9) er staat een olietank met grondstoffen voor mdma in zijn tuin

 

Ik de rechtmatige bewoner ben postbode in me eigen straat, iedereen weet dat ik een trouwe huurder en goede buurtbewoner ben. Iedere dag laat ik 3 x me hond uit in de me eigen wijk, iedere dag slaap ik in me eigen bed. Het vooronderzoek is dan ook een schande, voor de werkwijze van het politie apperaat. M.S. Guman kent mij persoonlijk beter dan welke agent ook, de man had beter moeten nadenken en gewoon kunnen aanbellen. Daarnaast fraudeert M.S. Guman met de ware reden van de vermoedelijke verdenking. De anonieme tip ging over een XTC laboratorium niet over een klein hennep tuintje. M.S. Guman is bezig zijn eigen hachje te redden zodat ie niet nog meer zijn gezicht verliest.

 

Ik dien deze klacht tegen de werkwijze en denkwijze van M.S. Guman in. Ik zal niet rusten tot dat deze M.S. Guman tot orde wordt geroepen door zijn meerdere. Excuses zijn nu te laat, deze klacht zal naar een onafhankelijk orgaan gaan. ik heb alles verloren door zijn slechte/corrupte manier van werken.

 

Al mijn klachten worden een voor een door jullie tussenpersoon afgewuifeld als onbelangrijk, maar laat ik jullie erop wijzen:

 

Ik heb altijd met respect en volledige medewerking mijn band met dit bureau en het bureau Ganzehoef tot stand gebracht. Door MS Guman is dit nu vernietigd, ik ben van een eerlijke weedteler terug gezet naar hard core crimineel, dakloos inkomensloos en radeloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de andere 4 klachten zijn:

 

Diefstal van hennep 249 gram

Vernieling van privé eigendommen

Extreem onnodig veel geweld gebruiken

Zwaar prutserij werk afleveren met betrekking op de ontruiming het vooronderzoek en de administratie.

 

Aangezien maar 1 % van de 480 klachten dit jaar serieus wordt genomen en zelfs die ene % niet disiplinair word gestrafd heb ik me dossier doorgestuurd naar de ombudsman.

 

De emigratieplannen krijgen langzaam vorm ...

Me nieuwe huis op wielen is bijna rijklaar ...

 

En daar ergens ver weg ga ik heerlijk genieten vasn de zon van me leven ... de weed neem ik mee.

Ik zal de mensen aldaar het vak met de fijne groene vinger doorgeven, de ambacht de liefde. De kennis moet door gegeven worden, dat is ons enige wapen tegen de bestrijding van de hennep. Verspreid je kennis infecteer de wereld

 

Want kweken is me leven weed hoort bij mij ... ook al ben ik nu 1 maand thc vrij de drang blijft !

Het groene gras groeit daar waar het niet mag groeien. Wonen in een land waar niemand weet wat een koolstoffilter is ... un sueno.

 

Nederland is vergald, Max onze overbetaalde stemming makende taskforce anti hennep wint het gevecht, slimme Nederlanders wijken uit, wij zijn de nieuwe vloed economische vluchtelingen.

 

Nederland is een klote land ..... NSB land, belastingen zijn te hoog

te veel regeltjes

en te veel regen.

 

Kus Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier daar. Ik hoop dat je het daar beter hebt, want Nederland is kennelijk toch niet goed genoeg voor jou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een verhaal zeg, alle sterkte toegewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kom af en toe lekker wat hollandse goodies kopen .....

 

drop, speculaas, erwtensoep, en stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is wel heeeel erg goed nieuws! B) feliciat! :wacko: ik hoop dat het snel veel beter met je gaat en er weer rust komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het hier idd over Esme gaat is dit echt wel hééél goed nieuws :wacko: :wacko: :wacko:

 

proficiat met de uitspraak Esme, het ga je goed in je huis op wielen B)

 

Richie

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat het over esmeetje gaat maar als voorbeeld voor jurisprudentie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chaosed, baan komt eraan ouwe kutrukker maak je geen zorgen.

 

Water geven voor Grijpink leek me wel wat.

 

 

De meter is nog steeds niet geplaatst het NUON naait me ... na betaling zou ik gebeld worden voor herplaatsing.

3 weken later ontvang ik een rekening, of ik nog ff wil betalen.

Gebeld zegt de tyfushoer: Dat is een standaard procedure, u ontvangt dan de originele rekening en als u dan belt en klaagt dan pas gaan wij u bellen.

Dat bellen is nog steeds niet gebeurt, NUON .... ik zal niet rusten tot ik iedere cent die jullie van mij hebben gejat terug heb gejat.

Het is nu wel duidelijk, het verschil tussen Grijpink en het NUON bestaat niet .... het zijn allebei criminelen.

 

Ok ik moet zo voorkomen om 11.00 am, op de 22ste Mei ontving ik de dagvaarding te verschijnen.

Op 22 Mei ben ik naar de recht bank geracet, en heb daar meteen een verzoek tot uitstel aangevraagd. Stempel ontvangen en weer naar huis.

Gister toch nog op de laatste uren een advocaat gevonden, hij heeft ze pas om 17.30 pm gefaxed dat we niet in een bananen republiek wonen. En ik recht heb op uitstel, maar omdat hij me nu vertegenwoordigt kan de zaak van bil. Ik laat me straks dan ook per verstek veroordelen ion het rolgeding wat geen reet voorstelt, het feit dat de verhuurder niet eens een ecvhte advocaat in arm neemt om me te verslaan zegt genoeg, Vesteda is een arrogant klote bedrijf die mijn getrainde advocaat makkelijk aan kan. Een deurwaarder moet zogenaamd winnen van mijn top advocaat laat me n iet lachen !!

 

De bodem procedure is gestart, dit kan hier in Amsterdam 8 maanden duren. Dan volgt het hoger beroep.

De strategie is als volgt, we gaan het rekken tot de max, we proberen niet te winnen en doen een voorstel de woning op tezeggen per 1-1-2010. Als de procedure daadwerkelijk zolang duurt kan ik hier nog ruim 8 rondjes draaien zonder enig probleem. Rustig me huis op wielen afbouwen en de woning zo netjes mogelijk opleveren.

 

HHYYYIIAAAAAAAAAA !!!

 

En dan de aanklacht, de klachtencommissie heeft nu wel in de gaten dat ik geen Rifaapje ben die niets kan en dom is.

Ze mogen dan wel alles afwuiven maar ik dien ze gewoon opnieuw in, de aanklacht tegen de hulp officier is en blijft de main target

 

M.S. Guman heeft een anonieme tip ontvangen op 19 Maart 2009, daarop heeft M.S. Guman een zogenaamd vooronderzoek gedaan. Dit bestaat uit :

 

3 x op verschillende tijden op verschillende dagen even langs mijn huis lopen over de schutting gluren en dan de volgende conclusie trekken.

 

1) hij woont er niet meer ( wel vreemd als je postbode bent in je eigen straat voor ruim 7 maanden)

2) hij verhuurt het pand aan criminelen

3) de illegale huurder heeft een XTC lab op gezet

4) inval regelen op schandalige wijze, met veel verbaal geweld en fysiek geweld.

5) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) als vuurwapen gevaarlijk aanduiden, ooit is er 1 gasbusje aangetroffen ongebruikt in me huis.

6) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) zal wel in de hard drugs overgestapt zijn, een stap hoger noemt ie dat.

7) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) heeft een levensgevaarlijke hond, terwijl iedereen in deze wijk weet dat mijn hond en ik niet gevaarlijk zijn.

8) de bewoner ( die er niet meer zou wonen) te boek staat als een respectloze hufter die geen respect heeft voor de politie.

9) er staat een olietank met grondstoffen voor mdma in zijn tuin.

10) volgens de protocol zal er dan wel een boobytrap geplaatst zijn.

 

Ik de rechtmatige bewoner ben postbode in me eigen straat, iedereen weet dat ik een trouwe huurder en goede buurtbewoner ben. Iedere dag laat ik 3 x me hond uit in de me eigen wijk, iedere dag slaap ik in me eigen bed. Het vooronderzoek is dan ook een schande, voor de werkwijze van het politie apparaat. M.S. Guman kent mij persoonlijk beter dan welke agent ook, de man had beter moeten nadenken en gewoon kunnen aanbellen. Daarnaast fraudeert M.S. Guman met de ware reden van de vermoedelijke verdenking. De anonieme tip ging over een XTC laboratorium niet over een klein hennep tuintje. M.S. Guman is bezig zijn eigen hachje te redden zodat ie niet nog meer zijn gezicht verliest.

 

Ik dien deze klacht tegen de werkwijze en denkwijze van M.S. Guman in. Ik zal niet rusten tot dat deze M.S. Guman tot orde wordt geroepen door zijn meerdere. Excuses zijn nu te laat, deze klacht zal naar een onafhankelijk orgaan gaan. ik heb alles verloren door zijn slechte/corrupte manier van werken.

 

Al mijn klachten worden een voor een door jullie tussenpersoon afgewimpeld als onbelangrijk, maar laat ik jullie erop wijzen:

 

Ik heb altijd met respect en volledige medewerking meegewerkt aan ieder onderzoek tegen mij, mijn band met dit bureau en het bureau Ganzehoef tot stand gebracht door duurzaam respect te tonen. Door MS Guman is dit nu vernietigd, ik ben van een eerlijke weedteler terug gezet naar hard core crimineel, dakloos inkomensloos en radeloos.

Pas als M.S. Guman ontslagen is zal ik tevreden zijn, laat de man maar bewaker worden op een begraafplaats.

 

Is er ook nog goed nieuws ?

Tuurlijk wel, ik ben clean, THC loos me therapie kan beginnen en vanaf de 17 de Juni mag ik weer stiekum blowen snuiven spuiten en slikken !!

 

Bedankt voor de links, wij de verdedeging zijn op zoek naar een uitspraak van een hoger beroep vonnis waarin een echtpaar vrij wordt gesproken ondanks dat ze meer dan 5 planten hadden staan voor medisch gebruik.

 

Kusjes Esmee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...