Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EsmeraldaNuevacita

The Afghany Warrior has been wounded in combat.

Recommended Posts

Outgegaan van de BHO lag ik lekker op me warme bedje het was 13.30 tijd voor een tukkie ... de hond ligt veilig in

haar comffie mandje samen snurken we erop los.

Met een oorverdovend lawaai hoor ik een stamp op het kogel vrije pantser glas van de voordeur ...POLITIE OPEN DOEN !!.

Mijn hart slaat eerst over dan produceert het plots 200 beats per minuut en de adrenaline aanmaak is peaking, ik ren

naakt de trap af schreeuwend dat ik de deur open wil doen. De 2 de rampenstamper was raak het bovenste normale glas

begaf het en ik had meteen een 9 mm op me voorhoofd. Werdt op me knieen geduwd maar ik wou niet, ik schreeuwde om

kleren smeekte huilde .... toen pas mocht ik me vuile was pakken 1 jogging broek tshirt en sokken een andere agent

haalde me croqs. Ik kon moeilijk door het glas bearfoot lopen. Alsnog op de knieen en de boeien goed strak extra

pijnlijk om .. dat zal hem leren de kamper dacht de aggresieve leidende agent. Om me trauma extra aan tewakkeren

schopt ie de hond de wc in ik word afgevoerd de buren kijken met geschokte ogen naar de getrokken pistolen van de

blauwe overmacht.Naar ik later hoor eist 1 buurvrouw de hond op en eist zij dat ze voedsel uit de vrieskist mag pakken.

 

De SEON container blokkeert de hele straat 200 burenzijn erop uit getrokken om van het feest te genieten, gelukkig ben ik er

niet bij. Het duurt enkele uren om mijn levenswerk te vernietigen, het spoor van vernieling lijkt op een tsunamie

die me zolder heeft getroffen.Ik ben in shock, geestelijk kan ik dit niet meer aan aan, ik heb hier 4 jaar op gewacht iedere dag opnieuw de stress doorstaan. Normaal komen ze om 9.00 am, deze keer was ik dus niet klaar de bel zet ik zet ik altijd uit als ik ga slapen.

Tijd om me weed te verstoppen was er niet, was 200 gram harde buds, de olie stond open en bloot op de tafel.

Ik maak me diepe zorgen over wat ze nog meer kunnen vinden, het is te veel het mag niet...

Na 1 uurtje komt de hulp officier een aardige man die eerdere kogels op mijn lichaam heeft geschoten iemand die me

begrijpt iemand die me situatie beter kent. Hij vraagt me dan ook direct naar de jerrycans en verteld me dat ze op

zoek zijn naar grondstoffen voor de productie voor MDMA die in jerrycans aanwezig zouden moeten zijn in mijn huis en

of tuin. Ik begin keihard te janken en vertel hem dat me leven vernietigd is op basis van een verrader, op basis van

lucht en plantenolie want ik rijd met mijn auto op afgewerkte planten APO dus. En deze maand hebben 2 mannen me tank

gevult 900 liter met oud frituur vet. De officier kijkt plots heel erg onvrolijk, hij merkt wel dat ik geen grap

maak, stotterend en snotterent vertel ik hem dat ze me dankbaar mogen zijn dat ik weed kweek anders stonden ze heel

erg voor lul. Daarna vraagt ie me naar de charras en de olie, ik vertel hem dat ik dat zelf maak om zelf op te roken.

Zwaar overstuur en richting een langdurige inzinking wordt ik overgebracht naar een nacht verblijf.

De hele nacht is een grote badtrip, ik maak me teveel zorgen over de andere soorten drugs in huis.

Hoelang krijg je voor een bonteverzameling van dmt lsd 2cb coke pep bho weed dragon fly en een paar ons gedroogde paddos .. de zorgen overstijgen deze keer alles en ik ga er aan onderdoor ik roep als eerste een doctor in en ik eis dat ik me advocaat

nu te spreken krijg binnen een uur het is nu 9.00 am. Van de blauw oogige RIAG engel krijg ik een oxezepammetje en ik kom tot rust ik slaap een uurtje en het verhoor begint eindelijk. Na een kort gesprek met me advocaat vertel ik me verhaal en mag ik naar huis.Ik word door Raf de aardige agent die me verhoort keurig thuis afgeleverd, de buren balen alweer, alsof een kamper niet kan lopen.

 

Als eerste haal ik me hond op, dan betreed ik me woning de houten platen op de voordeur liegen er niet, eventuele stickers zou ik meteen verwijdern, hier woont een burger van de nederlandse staat geen weedkamper.

het spoor van destructie is een steek in me rug, het SEON rekent hiervoor 5000 eu maar schoonmaken of vernieling tegen gaan is er niet bij.

Het SEON is een bedrijf dat manieren en respect moet leren, ik ga ook in beroep tegen alles ik heb ook kosten me complete vloerbedekking kozijnen en traphuis zijn vernietigd ... we maken daarom meteen fotos van alles. te beginnen met de hal, als ik de woonkamer inloop zie ik me joint al liggen ik steek hem direct aan, ik kijk op de tafel, de hele schaal BHO is present, vul de pijp met een dikke druppel BHO en zet de vlammenwerper erop, de charras is present, de weed is present, ik ren naar de pep ook present ik loop alles af ... alles is intact niets is meegenomen, geen gsm geen pc HELEMAAL NIETS.'Knetterhigh plof ik op de bank voor een time out.

Ze kwamen duidelijk voor de MDMA olie, ze hebben de weed expres laten liggen zodat ik verslaafd kan blijven.

 

Ik wil niet naar boven ik weet wat er is .... ik weet wat me tegemoet komt ... de hel is voor eeuwig.

Het spoor van gebroken stokkies bladeren en modder wordt steeds dikker. Op de 2de verdiep[eing is een razzia geweest alle 30 verhuisdozen liggen overhoop .. sorry jongens hier geen mdma olie ...

 

Op zolder is het nog erger, maar na een inventarisatie kan ik het volgende melden:

ze hebben expres de volgende zaken intact gelaten voor een soepele herstart.

 

Inlaat motor is weg de rest is ok

Uitlaat 1 idem dito uitlaat 2 idem dito

alle verse gerijpte zelf gemengde allmix 20 x 50 ltr is present.

framewerk voor ophanging kappen is ok

 

Dus wat we uit de reserve moeten halen is wat kappies wat vsas en wat slangwerk 200 mtr kabel en een boel uurtjes.

We moeten kopen filters filters en filters ....

 

Uiteraard zit ik hier zonder meter, er zit een sticker op dat ik een rekening krijg en me meter mag terug kopen.

De pasringen en de stoppen zaten er na 1 uur in stroom jatten is nu niet van sprake. Ik wil best betalen maar hun rekening duurt me iets te lang. Me vriezer met hondenvoer kost meer dan hun boete. Gelukkig ken ik me meterkast goed, ik heb het veilig en professioneel aangesloten.

 

IKKE NU ALWEER STREUM STELEN JA ....

 

Nu is het afwachten op de woningbouw ik heb ze niet gezien noch gehoort, ze zouden kunnen gaan procederen om me uit te zetten. Tot die tijd ga ik de zolder cleanen perfecioneren klaarmaken, en zodra die hoerige meter er is gaan we weer ouwerwets verder met poken. Ik ga die grond echt eerst opmaken geen gelul, Zware hernia van overgehouden.

 

Esmie

 

 

Message to the christian dogs .....

 

You can shoot The Afghany Warrior let him bleed, wounds will heal bullits can be removed. ... He will stand up, he will come back, from the caves into to mountains, we must resist and fight the christian dogs, the dogs that hunt us down like animals.Together we can fight them and overload their system, grow at home grow your own.

 

Greetings from the Afghany Warrior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man, wat een gebeurtenis!!! Hieruit blijkt nog maar eens, dat je goed moet opletten wie je naam kent! Je neemt het nogal rustig op, ik zou harder tekeer gaan, als iemand mij zoiets zou aansmeren.

Zeker dat ze dachten dat je mdma aanmaakstoffen in huis hebt staan, dat zijn inderdaad al wat serieusere feiten!! Maar als je er niets mee te maken had, zo KAK voor je.

Alvast veel moed om niet op te geven na deze tegenslag.

Gelukkig waren deze snoodaards goed genoeg om iets achter te laten om je van de shock te laten bekomen! Dat geluk heb ik nog niet gekend.

 

Groet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:oeps

 

:) ;) :P

 

Sterkte meid, wat een verhaal.

 

Maar stroom stelen is eigelijk no no he, hopelijk heb je snel wat rust.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekte TAW! Wel mooi dat je je wiet nog hebt enzo! Kan je effe bekomen van de badtrip!

 

Hou ons op de hoogte he!

 

Boks

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esme N. dit is zeker een bad-trip.

Ik hoorde dat je al meer op de achtergrond was, maar dat mocht helaas niet baten in dit geval.

 

Good luck met de "bad trip", en succes met de herstart!

Take care of the ladies :oeps

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow zo kut voor je... je was percies goed voorbereid, alleen niet op het uur van hun komst... vind ik het kut voor je. ben je net wakker en word er een 9 mm tege je stuiterbol geduwt, je zou voor minder beginnen flippen :oeps sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je blijft een wervelwind, esmee.

Ze gaan tegenwoordig wel ERG ver om de kwaliteit van frituurolie te controleren.

 

:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazzeltje nog dat ze je andere shit hebben laten liggen. Als ze je daar op pakken ben je nog zuurder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte ouwe..

 

"What doesn't kill the warrior only makes him stronger"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ondertussen een dikke nood haspel uitgerold en de bedrading terug getrokken een goed willende buurman leent me de kilowatts om te overleven.

Ik heb tot nu altijd betaald voor iedere kw, zij zijn mij nog steeds ettelijke duizenden euros schuldig. Ik begrijp dat jullie geschokt zijn stelen is fout en daarvoor moeten andere lijden. maar ik ben klaar om te betalen maar zij pesten mij door het extra lang te laten duren. Ik wil hier opruimen het is hier een oorlogsgebied ik kan alleen tot rust komen als alles herstelt. Geen warm water geen kachel gaat me iets te ver !!!

 

Ik verwijs naar het doofpotschandaal van 8 jaar terug, 30.000 gulden van me gestolen door het NUON.

 

Ik ben de zolder nogmaals opgeweest, de herstart is zeker mogelijk in ieder geval de grens opzoeken met 5 planten.

We moeten vechten voor ons recht.

 

fotos van de destructie komen snel .. niet voor de zwakke maag ouweluitjes.

 

nu snel een valium uit de voorraad die niet is ondekt

 

hhyyiiaaaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vuile blauwlijers weer, begrijp ik nou goed dat ze je hebben neergeschoten???

 

Ik zal daarom ook nooit ook maar enige agent respecteren.

Dit is repectloos en onmenselijk.

 

Van mij mag er een keer een gek het jutenbureau binnenlopen met een automatisch dingetje!

loop daar maar een keertje naar binnen in plaats van die scholen iedere keer..

 

Lekker stroom blijven stelen!!

 

sterkte!

 

Greetz..

 

kijk ik begrijp je gedachtes maar ook deze agent doet gewoon zijn werk hij kan niet weten dat ik naakt ben en ongewapent hij is voorbereidt op een neger met een afgezaagde dubbelloops. Deze mensen nemen geen risicos, er hingen 2 gordijnen tussen hem en mij hij had geen zicht de gang is donker.

Ze hadden wel beter vooronderzoek kunnen doen, en eerst normaal kunnen aanbellen met 1 agent die me verzoekt mee te gaan zonder bombarie. Ik blijf trots op onze jongens en meiden ze doen het goed, ze hebben me darna ook zeer correct behandelt.

 

Ja ik ben getraumatiseerd voor het leven maar kweken mag niet .... nee ik steel al niet meer de kabel is een haspel die legaal de power doorvoert, ik kan de lichten nu ook gewoon aandoen. andfers moet ik in het donker zitte4n omdat ze langs rijden he.

 

Ik weet dat vele hier de politie haten maar na je 30ste wordt het ieder jaar minder, ze doen ons land echt goed. Die ene rotte appel mag het korps niet aantasten vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is dat je het zelf zegt, ik heb een hekel aan dat volk ik kan er nog niet op spugen zo kotsmisselijk word ik van ze..

 

aanbellen is geen optie natuurlijk bij een inval anders is het geen "inval"

 

gewoon vies volk..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

las ik niet het was duidelijk dat ze voor de mdma kwamen???dan heb ik geen medelijden.wie ze billen brand.......

 

sterkte

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

If you can't do the time, don't do the crime. Opzouten met die mdma en andere troep

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter lezen, ze zochten productiestoffen voor MDMA (die vaak in grote vaten/jerrycans zitten), echter dit was gewoon plantenolie voor Esmie's brandstofzuinige auto'tje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is inderdaad in dit huis geen korrel mdma te vinden .... alles behalve mdma eerlijk gezegd....

nederland staat al 10 maanden droog er is geen mdma de politie doet kennelijk grondig zijn werk.

ik zie net dat ze de schutting hebben ontwricht om bij de plantenolie te komen ... lol ze kwamen echt voor jan lul.

ik vind mdma zelf maar een klote drugs ....

 

Weten jullie .. het is tiet voor een pafke !!

 

bietje olie op de pijp ...

 

o ja de regel waar ik typ dat de aardige hulp officier al meerdere kogels op me heeft afgeschoten is een verdraaing een schrijversstijl die puur verwijst naar een eerdere inval iedere kogel staat voor 1 inval ... ik ben nog nooit in contact geweest met vuurwapens en heb nog nooit een kogel in me lijf gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus aw.. lekker dan. Hier krijg je toch de kriebels van, gatverdamme..

 

Sterkte met alles man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo Zo ZO.

poe poe poe.

dit is niet niks ben altijd fan van je geweest Taw ( weeet godverdomme eindelijk wie De Taw is zeg maar :) )

maar dan meteen zo :oeps

 

sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is overigens wel weer een ongelofelijk spannend verhaal, jammer alleen van de boodschap :oeps

 

Never a dull moment...

 

Heel veel sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo nieuwe dag nieuwe kansen ....

De buurvrouw heb ik een gigantische dikke bos bloemen gegeven, de buurman een zak weed, dankzij hun goede hart kan ik hier nu overleven. De haspel kabel warmt al lekker op ....

 

Ja Dr Whazzup, ik had er behoorlijk wat manuren in gestoken om voor die laatste sessie alles netjes en mooi afgewerkt te krijgen.

Daar is nu niets meer van over ... volgende oogst zal wel even gaan duren we moeten zuinig aan doen rantsoeneren he....

 

Ik wou dit forum even laten weten dat aan al het goede helaas een einde komt dus wees voorbereidt verstop alles !

Weegschalen vacuumzakken ph meters .... al die zaken heb ik in de keuken liggen en die zijn nog intact.

Er lag geen gereedschap in de tuin, want dat jatten dan ze dan van je.

 

Tijd om te rollen .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...