Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dull

Automatische joint maker

Recommended Posts

Ik zou je maten gewoon verplichten te leren draaien. Wiet roken maar geen joint kunnen rollen is lame :oeps .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter een futurola dan. Kun je gewoon tipje en vloeitje gebruiken in plaats van altijd cones kopen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap echt niet waarom je zoiets zou kope... niks is toch leuker, dan een Joint aan te vlamme, die je net zelf met passie hebt gedraaid? mijn bijgeloof is dat ie dan altijd extra lekker is, als je hem zelf mooi gedraaid hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde geldt voor mij hoor, draaien is zelfs zo moeilijk nog nie. Maareh, als je dan toch niet zelf draait pak dan een futurola. Je hoeft geen cones te kopen en het is minder geklooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah een zelfgemaakte soepje smaakt altijd beter natuurlijk maar er zijn zoveel mensen die soep uit blik eten

 

Ieder wat hij wil he.. en er zijn ook mensen die het gewoon niet kunnen, rollen.

 

Uiteraard rol ik men joints wel zelf..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn anders wel genoeg amerikanen die voor geen meter kunnen rollen.. maar die hangen ook allemaal aan de bongs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat die X-25 niet voor 25 joints in 1 keer?!

Volgens mij kan je dan beter zo'n joybox kopen. Daar moeten er maar 3 tegelijk in.

Maar het principe is voor beide systemen hetzelfde. Beetje vegen en schudden en je joints zijn klaar.

 

@ rockfever & anderen: vergeet het. Ik probeer al een eeuwigheid te rollen met korte blaadjes, lange blaadjes en tabak met of zonder wiet dat ik het vierkant opgegeven heb. Sommige mensen zijn gewoon zo onhandig dat ze echt nooit leren rollen. :oeps

 

EDIT: Cones werken trouwens best als je er voordat je ze vult een paar draadjes ongemalen tabak insteekt (en een beetje aandrukt met een pen oid.). Dan hou je nl. beter tabaks/wiet kruimels uit je tipje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruik hem al jaren werkt perfect. Je kan er ook gewoon 1 jointje mee maken. En nee sorry draaien gaat bij mij echt niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels binnen. Perfect ding :verrygood 25 joints in 10 minuten ofzo.

 

En ja,ik kan wel zelf draaien. Maar iedere dag 3 joints draaien heb ik geen zin in,heb ze liever kant en klaar. Of iemand anders moet ze rollen,maar dat kunnen ze niet.(willen ze niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de joint rollen net leuk. voor mij is het een soort van.. rustig momentje

 

het blaadje leggen, de wiet verpulveren in je handpalm, klein tabaklaagje, wiet verspreiden, tipje bijleggen, zorgvuldig toerollen, likje en dan!!! lekker aansteken, diepe eerste haal en lekker wegzakken in de bank.

 

als mijn joint uit een "machine" komt vind ik het maar saai

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb m al een jaar of 3 als t niet langer is.......

werkt prima zelf doe ik er 25 per x voor de dag :D

maar tussen door toch echt wel een zelf gedraaide knuppel ;) :huh: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja er zijn wel mensen die niet kunnen rollen, zoals een maat vn me haha heb meer of een jaar zijn blowtjes gedraait (niet dat ik het erg vond) maar heb hem voor zn verjaardag toch wel zo schudboxje geven haha :verrygood (werkt trouwens prima dat spul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook een jaar niet kunnnen rollen,moest ook altijd aan iedereen vraagen om eentje te rollen.Toen werd ik het beu en heb ik een pakje smoking blaadjes gekocht en en pakje tabak,en ben het blijven prob. tot het lukte,en nu draai ik lekkere dikke jointjes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken ook een gozer, die rookt al anderhalf jaar shag, maar kan nog steeds niet een fatsoenlijk shagje draaien. Maar zo'n ding is niks voor mij. Iets waar je moeite in hebt gestoken is beter. :D Leer je vrienden gewoon draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leer gewoon rolle man. Smaakt altijd beter, alsje je eigen werk ervan hebt gemaakt. En tis toch leuk ook^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde zonde zonde.

Het genot om je eigen joint te draaien is samen met het roken een standaard ritueel.

Net zoals maximus zegt: een moment van rust.

Toen ik net begon met blowen, hebben een vriend en ik een hele dag gezeten om met shaq en vloei te leren draaien. Als je niet kunt draaien ben je geen echte liefhebber :lol: .

 

Grtz Quake

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zelf kan ook niet rollen en hoef het niet te kunnen blow toch haast nooit.

ik pak altijd gewoon een stuk stevig papier en rol dat op in de vorm van een joint.

plak het vast.

rol vervolgens mijn vloei er om heen.

en tip doe ik via de voor kant er in druk ik stevig aan en zo kan ik hem gemakkelijk vullen.

kan zelfs binnenste buiten draaien hier mee.

Geleerd via internet.

 

kwam ik toevallig op terecht

http://www.wiet.nl//index.php?showtopic=31...t=0&start=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...