Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HannesDakpannes

Feminised seeds

Recommended Posts

Beste,

 

Ik ga vandejaar enkele plantjes outdoor plaatsen. Ik weet nog niet echt welke soort maar ik weet wel dat ik feminised seeds ga kopen omdat ik geen zin heb voor te wachten tot hij in bloei staat en er werk in te steken als het een man is. Ik heb al wat gelezen dat feminised seeds een hermafrodiet kan worden door o.a. last te hebben van stress. Komt dit vaak voor bij feminised dat er hermafrodieten uitkomen ?(Outdoor dan) Ik verduister niet en laat ze altijd buiten staan. Wel niet in volle grond. En als je een hermafrodiet hebt, valt die wiet dan nog op te roken of mag je dat allemaal wegsmijten ?

 

Greetz

Hannes

Share this post


Link to post
Share on other sites

er schijnt een verschil te zijn in vrouwelijk zaad en feminized zaad...het één is zo gekweekt het ander chemisch behandeld geloof ik.....het fijne weet ik er niet van. Ik had zadenvan female seeds en ik had enkele mannenlijke bloemen verstopt in de toppen, ik kwam hier pas achter tijdens het knippen. Ik had geen zaad in de toppen, geen proleem dus. Soms zie je in de oksels van de planten een mannelijke bloem, haal deze dan weg. Goed controleren dus.

Als je zaden koppt bel het bedrijf dan even of mail, vraag hoeveel kans het soortje op dubbelslachtigheid heeft. krijg je een vaag antwoord, koop daar dan niet. Bij female seeds hebben ze zelf een tabel hiervoor!!!!!

 

succes ermee.

 

groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vorig jaar 5x frisian dew feminised van dutch pasion , 1 werd een herma .... wiet kan je roken maar is niet zo goed van smaak en sterkte is ook een verschil! oppassen bij het samen plaatsen je kan alles omzeep helpen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je echt vrouwelijk zaad wilt hebben moet er een microscopisch onderzoek op zaden worden gedaan en dan zullen ze waarschijnlijk letten op dingen die duiden op een vrouwelijk zaadje..

 

Maar zelfs als je vrouwelijke planten hebt kunnen er mannelijke bloemen komen, door de kweekwijze kunnen er mannelijke trekjes in de plant naar voren komen. Onduidelijk is mij waardoor..

 

Als ik vrouwelijk wil ga ik voor stekken, maar niks gaat boven zuiver regulier zaad! geen chemicalien en dat soort onzin allemaal en je weet wat je koopt..

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...