Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
J-player

Big bang & Lowryderz

Recommended Posts

Heey mensen

ik heb thuis 4 Big Bang staan En ergens nog 5 Lowryderz

Nou heb ik verschillende kweek opties en een er aantal vragen over,

misschien dat iemand die kan beantwoorden?

 

1.Ik heb 4 kweek plaatsen beschikbaar voor lowryderz en big bangs :

a. Buiten

b. in een echte kas

c. in een zelf gebouw kasje met als bovenkant bouwplastic en zijkanten maar voor+achterkant niet

d. In een serre (een apart stuk van je huis omringd door ramen/plastic

 

2. Vanaf hoeveel weken na het kiemen of na hoeveel cm vanaf de aarde kan ik groei voeding toedienen?

 

3. Lowryderz toppen/fimmen?

Big Bang toppen/fimmen?

 

4. Als ik bemeste potgrond koop is het dan nog verstandig om extra voeding toe te dienen? of is het beter op niet bemeste voeding te gebruiken en die later als nog te bemesten met groei & bloei voeding?

 

5. (gebruik vraag 1) Welke pot past waarbij?

Welke grootte qua potten is het best te gebruiken voor lowryderz & big bang? en is het handig om ze in de volle grond te zetten?

 

Alvast bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm zoon beetje alle antwoorden zijn wel te vinden op het forum

 

maar ik al je wel ff helpen :smoke

 

1.beste plek voor je lowryders om neer te zetten is buiten in de volle grond op een plek waar ze veel zon krijgen

 

de big bangs zou ik in de kas zetten i.v.m. toprot en meeldauw als ze bijna klaar zijn ( als je ze nu al neerzet worden ze wel een kleine 2 meter groot en behoorlijk breed)

 

en je zal tijdens de bloei wel een ventilator nodig hebben

 

2. voeden ligt eraan of de plant het nodig heeft

 

3. lowryders neit toppen of fimmen omdat het autoflowers zijn dus is het niet handig om ze zo te stressen

 

big bang kan als je wil dat ze niet te hoog worden

 

4. voor de grond ga naar de GS als je BV batmix of allmix haalt kom je al een heel eind maar voeden is waarschijnlijk wel nodig

 

5. het beste is om ze gewoon in de volle grond te zetten, doe je dat ibj de lowryers niet zijn potten van 4 tot 9 liter voldoende

 

big bangs zullen wel minimaal een pot van 65 liter nodig hebben dus die kan je beter in de volle grond zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...