Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

7.5 jaar voor bejaarde NL dopesmokkelaar

Recommended Posts

drugsijsla.jpg

 

Een 71-jarige Nederlandse drugssmokkelaar heeft in IJsland 7.5 jaar cel gekregen.

 

De man heeft met een kampeerauto 190 kilo wiet en 1,3 kilo cocaine gesmokkeld. IJsland was supertrots op deze grootste vangst ooit. De Hollander was per veerboot van Denemarken naar IJsland gekomen.

 

Regelaar

 

De 37-jarige regelaar van het transport kreeg negen jaar. De bejaarde kreeg 40.000 euro voor het tripje. Dezelfde man was in 2005 in Spanje ook al eens betrapt. Toen met 800 kilo wiet. Hij zat maar negen maanden.

 

De IJslandse politie in de haven Seydisfjordur waar de veerboot aankwam, herkende de naam van de Nederlander van een Interpol-lijst van drugsmokkelaars, zo meldt de NRC. Erg bijdehand was de man dus niet...

 

 

R. den Outer | 20-03-09 | 11:37 | 10 reacties

 

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand schreef hier laatst een mooie en wel bekende zin:

 

 

If you can't do the time dont do the crime

 

 

 

Lekker voor z'n kleinkinderen als ie die heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet nog toen ik zijn arrestatie bericht las...

de 2e keer betrapt in 40 jaar smokkelen???

of zou het echt sinds de korting van zijn aow zijn?

 

Tja sorry hoor,

maar op 1 of andere manier heeft het wel iets romantisch,

in zekere zin,

als je het zelf niet bent...

 

 

najah, goos luck overthere zeg'k maar.

 

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, mijn pa(70) presteerde het om met een bloeiende (buiten) plant (2 plantjes buiten in Zuid Frankrijk) zonder zorgen naar Nederland te kachelen.

Hij bekloeg zich erover dat z`n auto een week nadien nog meurde. Ach, het heeft z`n charme, hij lag in een deuk toen ik hem vertelde wat er had kunnen gebeuren.....

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :smoke achja rebels ben je niet voor even maar voor de rest van je leven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domheid schijnbaar ook.

 

 

Kom op ik vind hier niets rebels aan, alleen super dom. Ik zou persoonlijk liever arm in mijn eigenhuis met mijn familie sterven dan in een 1 of andere kut cel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahha ja met al die belasting hier in nederland vind ik het niet gek dat dit gebeurt.

zie mezelf later ook nog wel kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

He,

 

800 kilo is niet normaal!!!!!!! de straat waarde is ongeveer 40 miljoen!!!!!!!!!!!! Omg!!!!!!!!! Dan hoef je nooit meer te werken !!!! je kinderen hoefen niet meer te werken!!!! je kleinkinderen hoefen niet meer te werken !!!! je kinderen van je kleinkinderen hoeven niet meer te werken!!!! Je hoeft niet meer te werken tot de stamboom uitsterft!!!!!

 

Greetz Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
De man heeft met een kampeerauto 190 kilo wiet en 1,3 kilo cocaine gesmokkeld. IJsland was supertrots op deze grootste vangst ooit. De Hollander was per veerboot van Denemarken naar IJsland gekomen.

 

De 37-jarige regelaar van het transport kreeg negen jaar. De bejaarde kreeg 40.000 euro voor het tripje. Dezelfde man was in 2005 in Spanje ook al eens betrapt. Toen met 800 kilo wiet. Hij zat maar negen maanden.

 

:smoke ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...