Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doc

wel of niet edit gebruiken en na hoelang nog

Recommended Posts

Wanneer je alter ego "gecompromiteerd" is en gelinkt kan worden met je real life door een ander dan justitie, zou je er voor kunnen kiezen die gegevens te deleten. Maar wat voor invloed kan iemand op jou uitoefenen behalve de politie in te lichten waarbij je weer bij mijn eerste punt bent.

 

Dus er is nooit een gegronde reden om je topic(s) te laten verwijderen

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat denk ik niet nee...

JE doet dingen in je leven en moet daar verantwoordelijkheid voor dragen wanneer men je daarop tackeld.

(nee niet het kweken van wiet in het bijzonder hoor! Gewoon alles wat je doet.)

 

Geschiedenis... Kun je niet veranderen.

 

Lering uit trekken en gewoon voorzichting zijn met je daden.

Ik baal ook wanneer ik aangehouden word omdat ik zit te bellen achter het stuur...

Maar ik ga ook niet proberen in het verleden dat ene telefoongesprek niet aan te nemen. Tis gebeurd... Had ik maar beter na moeten denken.

 

Ik weet dat ik makkelijk praten heb, want ik sta in de kinderschoenen en ik loop er nu een beetje naast :)

Er is van mij nog geen foto het web opgegaan en noem me para, ik ben wel wat terughoudend geworden.

En door de acties van bv mr Dunhill, heb ik gerealiseerd dat je niet teveel van jezelf bloot moet geven want ergens kom je jezelf tegen.

Ik weet niet waarom mr D al zijn topics heeft "aangepast", maar het zet mij toch aan het denken.

En ik trek daar lering uit. :D

 

Vooropgesteld dat ik het wel klote vind voor de mensen die ergens aan het korste end hebben getrokken :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het meest verrassende vind ik nog dat wij de schuld krijgen van al dat forumvandalisme omdat je topics niet kunt deleten. Nee! Dank je de koekoek! Je mag posts van anderen helemaaaal niet editten of deleten!

 

Ik hoop dat die edit-blokkering er snel komt want ik word er ook echt schijtziek van.

 

Lees de voorwaarden voor je iets post of doe het gewoon lekker niet en ga achter de geraniums zitten ipv de wiet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stem dat alle modjes een soort van roulatieschema gaan uitoefenen, zodat er altijd een mond aan het F5-en is, voor het geval er een topicvandalist (zo toch Doc ?) toe slaat!

 

:P :D

 

Nee even serieus... Zo moeilijk is het toch niet ? Dat kun je volgens mij in de standaard foruminstellingen nog veranderen, daar is geen milimeter code voor nodig denk ik...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil verdwijnen van dit forum.

 

Is dit verboden door de Heer?

 

Moet ik eerst onaardig worden? Ik hoop het niet.

 

Ik heb gemaild naar Info@wietforum.nl , ik hoop dat dat genoeg is.

 

Potjandorrie, ----EDIT----en over bakellede, maar zelf niet beter zijn?

 

Gastvrijheid betekend ook de deur open laten om weg te gaan.

 

Mijn God..........................

 

hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nog één keertje hoe ik er persoonlijk tegenaan kijk:

 

Het staat iedereen altijd vrij om hier niet meer te komen. We geven vooraf aan dat we topics niet weghalen, en dat is niet alleen om de informatie niet te laten wegvloeien maar ook uit respect voor degenen die de moeite nemen om op topics te antwoorden.

 

Als ik in een topic een half uurtje heb zitten klooien om een goed antwoord te formuleren dan zou ik flink pissed of zijn als dat topic plots verwijderd zou worden of gevandaliseerd.

 

Het forum is om te delen, als je niet wilt delen dan moet je niet actief aan een forum deelnemen maar gewoon lurken.

 

Zo ingewikkeld is dat toch niet, waar hebben we het nou over? Dat lijkt me klip en klaar, dus dan niet later terugkrabbelen met "Ja maar dat gaat niet op voor mij want voor mij gelden de regels en mores niet" of "Ik wist niet dat iedereen dit kon lezen" en "Ik wist niet dat mijn buurman ook internet had" of "Ik mag het niet meer van mijn moeder". Moeten we de leeftijdsgrens verhogen naar 40 of zo? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moeten we het "Hoe oud voel je je nu eigenlijk echt keuzevakje" maar gaan toepassen bij het aanmelden...

 

Ik ben het volledig eens met whazzup.

 

Je hebt op internet verschillende vormen van communiceren.

 

Een forum is openbaar, daarom is het ook een forum, iets wat op een forum lijkt maar toch net even anders is dat is een prikbord, een prikbord kun je gewoon een berichtje plaatsen met je naam er bij, die je iedere keer anders kan laten zijn... Ik kan je vertellen, de diepgang is laag en niemand zal nog een kweekverslag postten...

 

Hoe vaak zoek je iets op van 2 jaar terug omdat je dat erg interessant vond ? ? ? Het is al irritant dat sommige foto's verdwenen zijn, daar klaagt iedereen over, wees blij dat de tekst er nog staat!!!

 

Zo, ik hoop hiermee een vruchtbare topicvandalismeloze woensdag tegemoed te gaan,

 

Tabee.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stel je voor als de politie ip adressen opvraagd aan de admins.

 

Doen de admins dan wel gelijk contact opnemen met de gene in kwestie, zodat die gene ze splullen nog weg kan halen? :P

 

gr Michael

 

 

 

 

Krijg ik hier nog andwoord op van een mod of admin?

 

Laterzz

 

Nieuw woord voor het woordenboek : topicvandalisme - een persoon die een forum verziekt door het misbruik van de edit functie

 

 

Ja en waarom doen ze dat? Omdat ze niet de eigen topics kunnen verwijderen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ga ik wel van uit Micheal, het forum heeft het beste op met de leden...

 

Zo is Deffy ook te woord gestaan door Miss_J.

 

Qua bezit denk ik dat er nog wel wat leuks te zeggen valt... "Omdat ze niet de eigen topics kunnen verwijderen" daar zit direct al het probleem... Topics "schenk" je als het ware, dat is helaas zo met openbare informatie, en omdat er andere mensen zijn die gereageerd hebben die ook recht hebben op hun post... (ik ben dan ook een heel gul persoon hihi)

 

Daarbij heeft het geen zin om te gaan wissen, wat hier staat is bekend, allang, dacht je dat wissen zin had ? ? ? Pff...

 

Daarbij, pff... Dan zou dit topic ook ineens weg kunnen zijn als Doc er geen zin meer in had ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het kees ;) maar echt veel vertrouwen heb ik er niet meer in ;)

 

 

Je hebt gelijk kees dat daar een openbaar forum voor staat ,maar ik bedoel moet we al die regels op volgen? nee toch

Dus hup maak gewoon een functie dat je je topics weg kan halen. Probleem opgelost.

Dat edit aangepast word kan nog wel maanden duren tot die tijd allemaal lege topics :D

 

Sommige hierzo lijken net een stel wijven :P

 

 

Ik ben geen editer ,maar ik kan best begrijpen dat sommige de topics willen laten verdwijnen.

Het is hun topic toch? Wat zit wf nou te piepen en op ze standpunt te blijven joh.

 

Bang dat ze minder bezoekers dan krijgen.........dus het draait om geld?

En al zou doc dat doen dan open je toch een nieuwe :P

 

 

Zelfs HJM is nou weg :) en ik kan hem best begrijpen.

 

Laterzz

 

 

Zie je me al editen 2308 posts :huh: :) :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dus hup maak gewoon een functie dat je je topics weg kan halen. Probleem opgelost.

 

Nee, dan zijn we precies waar we niet wezen willen,........lege topics

 

Noem mij maar 1 goede reden om een topic te verwijderen. :P

omdat het "hun" topic is :D , hoe zit het met de mensen die erop gereageerd hebben, plaatjes hebben bijgevoegd, links hebben opgezocht, enz......

mogen die mensen mee stemmen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen voorstander van lege topic´s verre van dat, ik leer hier veel uit (leerzame) topic´s en het zou zonde zijn als die weg vallen.

 

Hier een reden om een topic weg te halen: topic openen en zeggen dat je de stekker uit je forum bestaan trekt, beetje vaag dat een topic dan wel weg gehaald wordt....... :P

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bedoeld onder een andere naam terug komen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag dat zijn scherm naam in het desbetreffende topic was veranderd maar of die onder een andere naam terug is gekomen, daar heb ik geen info over.... Deze info is alleen beschikbaar voor jullie mods/admins of zie ik dat verkeerd.

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nee, dan zijn we precies waar we niet wezen willen,........lege topics

Nee op de manier hoe het nu gaat heb je lege topics!

Als mensen gewoon hun topic kunnen verwijderen heb je ook geen last daarvan.

Hoe kan je een leeg topic overhouden als die in ze geheel word verwijderd?

 

Noem mij maar 1 goede reden om een topic te verwijderen. :P Politie? Bewijzen?

Als iemand ze eigen topic weg wil hebben is dat geen goede reden? Lijkt me wel he

omdat het "hun" topic is :D , hoe zit het met de mensen die erop gereageerd hebben, plaatjes hebben bijgevoegd, links hebben opgezocht, enz...... JAmmer voor ze het is niet 'hun' topic, snappen ze zelf ook wel.

mogen die mensen mee stemmen ?? Nee is niet 'hun' topic.

 

Maar ja Bram jij ben mod dus je moet wel meelullen met wf :huh: Dus een discussie met jouw hierover is behoorlijk zinloos :)

Mij maakt het nietzoveel uit maar ik kan best begrijpen dat mensen het hier niet mee eens zijn.

En zeg nou zelf de manier hoe het nu gehandhaafd word werkt niet.

 

Dan maar liever gehele topics te verwijderen.......beter als lege topics :) Dit is een feit, en het zorgt ervoor dat er geen leden weglopen

 

Ik begin er langzamerhand ook wel een beetje van te spougen dat iedereen wegloopt, omdat wf niet aan een klein verzoek kan voldoen.

 

Waarom blijft wf op het standpunt dat ze de topics niet willen verwijderen??? geld,eigenwijs, minder leden, enz enz

Laterzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben geen voorstander van lege topic´s verre van dat, ik leer hier veel uit (leerzame) topic´s en het zou zonde zijn als die weg vallen.

 

Hier een reden om een topic weg te halen: topic openen en zeggen dat je de stekker uit je forum bestaan trekt, beetje vaag dat een topic dan wel weg gehaald wordt....... :P

 

Dampende groet,

 

Worm

 

 

 

Ja indd HJM ze topic is in ze geheel verwijderd????

Waarom omdat hij een dubbele account had? fff serieus man hjm is zeer gerespecteerd hier. :D

Hij wil aan ze mede forummers alleen aangeven dat hij het niet meer pikt en daarom weg is.

 

Dat topic van hjm word dan wel verwijderd........dit is echt te triest voor worden :)

 

Vooral doorgaan zo wf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoef niet met het Wf mee te lullen hoor, ik heb, en mag gewoon een eigen mening hebben :D

 

 

Dat is ook de reden dat je straks niet meer onbeperkt kunt editten,......da's is helaas de enige manier om lege topics in de toekomst te voorkomen.

Waneer mensen zelf kunnen of gaan bepalen waneer zij een topic wel/niet/hoelang laten staan, dan is het hek van de dam.

 

Om bewijs proberen te verduisteren, heeft het geen nut om een topic te gaan deleten, een copy kan immers al gemaakt zijn, maar alsof

een topic hier meteen bewijslast is, lariekoek!,.... je moet je dan toch wat meer verdiepen in "bewijsvoering".

 

Je zou dus graag een forum zien, waarvan op de ene op de andere dag topics naar hartelust komen en verdwijnen ? :P

 

Het is heel simpel, vertrouw je het niet,....dan post je niet !

 

 

2e Topic van Hjm, heb ik verwijderd. Hij had al onder zijn eigen naam afscheid genomen, en ik zie geen reden/nut waarom dat ook nog eens een keer onder een nieuw account moet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjaaa wat een gedoe allemaal bbb :P

maar ja ik blijf gewoon posten ,ik heb schijt aan al die handhavers :D

 

Laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote BBB

 

Om bewijs proberen te verduisteren, heeft het geen nut om een topic te gaan deleten, een copy kan immers al gemaakt zijn, maar alsof

een topic hier meteen bewijslast is, lariekoek!,.... je moet je dan toch wat meer verdiepen in "bewijsvoering".

Ik zal 1 dezer dagen de procedures van het strafproces recht omtrent `bewijs´ in jip en janneke taal op het forum pleuren. Ik studeer Nederlands recht en heb nog een samenvatting liggen van het strafproces recht, deze zal ik eerst aanpassen zodat het voor iedereen duidelijk leesbaar is. Ik denk ook dat als je iedereen zijn of haar topic kan laten verwijderen er weinig soeps overblijft.

 

Iedereen hier weet of behoort te weten dat het telen en zelfs roken van wiet eigenlijk bij wet verboden is, weet waar je je mee bezig houdt!!! Mensen die para zijn om gepakt te worden via dit forum adviseer ik, net als verschillende mods/admins, post, niks, nul, nada. Als je ondanks dat toch op een openbaar forum belastende foto´s of info publiceert en gaat lopen sjanken dat je je topic niet kan verwijderen, dan had je beter moeten nadenken voor dat je belastende info/foto´s hier op WF post.

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me al die tijd netjes op de achtergrond gehouden maar stel me toch vragen bij sommige zaken.

 

Weet iemand nog wat het betekend om "te gast" ergens te zijn? Of Dacht je dat aan de grenzen van gastvrijheid geen einde kwam?

 

We zijn hier allemaal "te gast" niemand word gedwongen om hier te komen lezen, schrijven of laat staan foto's plaatsen. Iedereen krijgt een mooie welkomsmail waarin de spelregels uitgelegd staan en een doorverwijs naar de huisregels. Iedereen kan daar, voor ie zich aanmeld gewoon lezen wat de regels zijn en voor zichzelf besluiten wel of niet deel te nemen aan deze gemeenschap.

 

Dus lees de regels, en wees WELKOM, of lees ze niet en wees ook WELKOM, maar ga niet lopen zielig doen en aandacht trekken nadien pls, want er was niemand die je dwong om hier te posten, noch was er niemand anders dan jezelf om te verwijten als je deze spelregels niet hebt gelezen.

 

Het is een forum van hobbygrowers&blower en voor hobbygrowers&blowers. Niets meer of minder, een open community, waar er regels gemaakt zijn om het voor het grootste deel van de mensen een aangenaam vertoeven te maken.

 

Het leeg halen van topics getuigd van ongelooflijk weinig respect voor al de mensen die de moeite nemen ergens ook maar op te reageren.

 

HJM, succes dude, het was heel aangenaam leren van je en ik zie je met spijt deze conclusie trekken. Had graag nog jaren verder van jouw zaken opgestoken die andere vergeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van hjm, was niet nodig geweest. Maar iedereen is vrij te komen en te gaan uiteraard. Het ga je goed!

 

Verder vind ik dat de emoties wel erg oplopen hier. En sommige gebaseerd op misverstand en onbegrip.

 

Misverstyand1: hjm had zijn nick gewijzigd waarschijnlijk, niet een nieuw aangemaakt dus dat topic zoek ik zo wel weer effe op. Onzin om niet gewoon gedag te kunnen zeggen als je het forum verlaat. Was om een vergissing administratief gesloten want dat gebeurd met dat soort topics.

 

Aan de andere kant vind ik ook wel dat DrL weer een paar ware woorden zegt.

 

Laten we slechts één ding niet vergeten: Om redenen die al talloze malen aan de orde zijn gekomen hebben we bepaalde spelregels. Als je niet van plan bent je daar aan te houden dan kun je beter niet lid worden.

 

Sommige van die regels worden ook niet democratisch vastgesteld, maar zijn bedoeld om de inhoud en de rechtspositie van het forum te beschermen. Ik denk niet dat daar nou veel discussie over gevoerd hoeft te worden. We zijn niet in onderhandeling over leveringsvoorwaarden of zoiets :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krijg ik hier nog andwoord op van een mod of admin?

 

Laterzz

 

Dit is al beantwoord in Deffy z'n topic.

 

Maar ik zal mezelf herhalen:

 

Mocht WF een gerechterlijk bevel ontvangen omtrent IP adressen van een bepaald verslag of het hele forum, dan zijn wij uiteraard genoodzaakt om het desbetreffend leden in te lichten.

Persoonlijk denk ik dat JD het niet zover laat komen, het is dan nml. makkelijker om een server in Rusland of wherever te kopen/huren en het daar onder te brengen. (kwestie van een snapshot maken, uploaden en draaien die hap!)

 

 

 

Sjeez, wat een speculaties lees ik in dit topic. Hebben jullie niks anders te doen ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is een forum van hobbygrowers&blower en voor hobbygrowers&blowers.

 

 

 

 

en dat is waar ze naar toe willen...... hobby...

Share this post


Link to post
Share on other sites

En waar houd het hobby gehalte dan op???

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke laat ik het dan zo zeggen, 1 lampje, tl's of led met max 5 planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...