Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jochendude

Hoe je stonedheid verhogen ?

Recommended Posts

Nadat ik ene gesmoked heb dan ben ik best wel stoned, maar dat verdwijnd dan na een halfuurtje, wat wel snel is...

Nochtans goeie K2 <_<

 

Zijn er manieren om de stonedheid langer te houden ?

Ik drink meestal een pintje of 2 en daardoor blijk ik wel wat langer te spacen, maar niet veel.

 

Iemand anders ideeën of suggesties ?

 

PS: Ik woon in belgie en heb nooit veel in huis,

dus moet ik het doen met zo weinig mogelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alhoewel ik menig gram verslind per dag is er 1 ding waar ik altijd higher van wordt dan welke drugs dan ook:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

en als je er dan een echte:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

bij pakt of.......... wat misschien iets simpeler is maar een prachtige high geeft:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

 

 

tja misschien wel wat zweveriggggg,

maar dat was de bedoeling toch ook...

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah miss nog een roken en nog een en nog een <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb wel is na een half uur van het roken van een joint dat ik bijna niet meer stoned ben en dan een sigaret/shaggie opsteek dan klapt ie ineens weer in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haat sigaretten als ik joints aan het roken ben <_<

Liever rol ik er dan nog ene, maarja zo is ie vlug op :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf een plantje kweken, is een kleine investering. In belgie wordt 1 plant per persoon toch gedoogd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

Hangt er waarschijnlijk een beetje vanaf hoe goed gezind de flik is die je betrapt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dingen die je kan doen zodat je meer voelt van een joint.

 

- niets eten de hele dag

- niets roken de hele dag

- sporten aan het einde van de dag (licht sporten! aangezien je niets gegeten hebt!)

- Een badje pakken (lekker ontspannend)

- lekker knus in je badjas in de zetel zitten met een dekentje over je

- Minder tabak in je joint doen ( minstens 0.4 gram wiet!)

- Half uurtje nadat je die joint hebt opgerookt (als je dan nog kunt!) een sigaretje opsteken.

 

 

Gegarandeerd dat je de eerste 2 uren niet meer op zult staan! :smoke hahaha

 

Veel plezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, klinkt misschien een beetje dom...maar als ik lopend een jointje rookt, duurt de stonedheid bij mij langer. Ook is de stonend anders. Bevalt mij prima en smoke daarom met grote regelmaad wandelend een joint.

Gegroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel te veel in een keer roken en dan expres gaan hoesten als je de smoke nog in je longen zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Don-der Jup heb ik ook :smoke Is toch zalig savond wandelingetje met de hond maken en eentje opsteken ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ook goed werkt !

 

Een paar keer voor je een hijs neemt, eerst een paar keer goed in en uitademen .

Daarna een flinke hijs nemen en dat zolang mogelijk inhouden. Dit een aantal malen en :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb wel is na een half uur van het roken van een joint dat ik bijna niet meer stoned ben en dan een sigaret/shaggie opsteek dan klapt ie ineens weer in.

 

Meestal heb ik niet echt behoefte om (tabak) te roken als ik stoned ben maar idd, ff een shaggie roken nadien helpt om de high wat langer vast te houden.

 

Het beste is nog om eerst een paar biertjes ofzo te drinken, daarna lekker lang stronken zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites
veel te veel in een keer roken en dan expres gaan hoesten als je de smoke nog in je longen zit

 

Echt chill kan je dat toch niet noemen, wel ;) ?

 

Ik ben meestal wel high genoeg van een joint. Zeker als ik em alleen rook. Wil ik echt superhigh zijn, dan rook ik meestal gewoon puur uit een bong. Plakje spacecake haalt je natuurlijk altijd helemaal neer:p.

 

Wandelend een joint roken is inderdaad wel relaxed. Plots slaagt die in, maar omdat eigenlijk je hele lichaam aan het bewegen is voel je het echt lekker goed opkomen...plots zo zweverig :smoke .

 

Hebben jullie het ook dat eerst een jointje en dan alcohol(en meer joints) wel oké is, maar eerst goed drinken en dan een joint, dat die joint dan soms echt hard gaat? Alcohol op wiet gaat voor mij, maar wiet op alcohol geeft mij een heel ander( harder) effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik blow op me fiets ben ik allesinds ff van de kaart, en het is nog leuk ook! (tot de joint op is)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het veel waait rook ik geen joint hé dan, als het niet veel waait merk ik daar niet veel van.

Ik rook met weinig tabak dus hij gaat af en toe uit, ik doe ongeveer 20 minuten met een joint op de fiets (+-7km).

Af en toe stoppen om hem terug aan te steken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe de zelfde hoeveelheid in een kopje thee, boter of melk erbij, schijnt zeer goed te werken, of space cake, oevrigens zelf geen ervaring mee maar vele mensen out zien gaan.......echt iets voor jou!!!!! ( nee niet het out gaan maar de hevigheid ervan )

 

groeten ejb

 

heb je wel eens goede zwarte hasj geprobeerd????????????? werkt vaak veeeeeeel beter dan wiet

rook eens een goede nepal, oid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je honger hebt & het warm is gaat het effect SUPER lang duren bij mij.. En ook zwaarder. Wat je nog kan doen is selfblows (fingerblows), als je niet weet wat dit is, wel, je neemt je jointje, stopt hem tussen je pinkje met filtertip, sluit je gehele hadn door de andere te gebruiken, en zuigt dan door het gat tussen je 2 duimen.. Doe dit je hele joint en je ligt plat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je langer high wil wezen kun je toch ook waterpijp of verdamper roken ?

Ben meestal wel even met mezelf bezig als ik aan de waterpijp hang , beetje puur erin en ramme met die vlam en dan zit je na uur nog wezenloos voor je uit te staren met die pijp in je handen ;)

of gewoon langer over je jointje doen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind da wel een intressant topic :)

want kben me al ff aant afvrage hoe ik nog begaaider kan worden. want spijtig genoeg duurt het meestal nog geen half uur..

(de laatste tijd toch) ma ik rook wel bijna altijd van de waterpijp en dan hou ik de rook zo lang mogelijk in!! moet een beetje zuinig zijn :D woon in belgie en ben vandaag nog tege gehouden door de hollandse flikke.. was ook net een voorgerolde aant roke, maarja.. daarom dak nu ook mijn eerste plante heb !

ma laat de goede ideeen ma kome eh :P

 

grtz gianni

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Als je er zeker van bent dat je echt heel hard wil gaan... Gooi een beetje (tiende gram) salvia (10x) extract in je joint. Tegen het trippen aan, éééénorm stoned (met een harde mindfuck). Kan zeker een enge ervaring zijn als je het nooit eerder gerookt hebt.

 

Bovenstaande werkt echt. Maar ik schrok van het effect. Heel veel heftiger dan ik had gedacht! Het staat niet voor niets verborgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb geen idee of het werkt hoor ??

als je nou je joint op steekt keertje goed inhaleerd en vervolgens weer uitblaast in een ballon

vervolgens blaas je keer goed in en uit in die ballon.

 

stuk of 3 keer.

 

en dat herhaal je ?????

 

zelf een keer gedaan maar weet het zo 1,2,3 niet meer is namelijk al paar jaar terug

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelf een plantje kweken, is een kleine investering. In belgie wordt 1 plant per persoon toch gedoogd?

 

in belgie is er momenteel een nul tolerantie das echt klote was effe bij politie gaan invormeren wat ng ken en niet ;)

 

mvg stoni montana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...