Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lowriderss

3x lowrider2 oogsten ?

Recommended Posts

hoi zou het mogelijk zijn om 3x lowrider buiten te oogsten als je nou zal beginnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even wachten tot het wat warmer is, en de zon goed schijnt.

Geef het nog een paar weken. Of je begint met voorgroeien onder lampen,

dan kunnen ze over een paar weken naar buiten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook al zo lekker eigenwijs bezig. :rolleyes:

 

 

Heb er al 50 in jiffy,s st :wtf: aan en die staan onder een tl.

Laatst een hel leuk voor groei kastje gekregen van een mede forummer enb daar vertoeven ze nu.

 

Lukt het niet jammer dan, maar afbloeien doen ze toch wel dus dan laat ik ze gewoon voor nog meer zaad staan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er ook nog even mee wachten als je ze meteen naar buiten wil zetten.met de zonnige dagen op de vensterbank vinden ze wel leuk.lekker warm boven de radiator en het licht wat ze tekort komen kan je ze dan altijd nog met tl ofzo geven.ik heb goede hoop dat april weer lekker gaat worden dus dan zou je ze naar buiten kunnen gooien.wel naar binnen halen als het koude nachten zijn.

 

succes

 

twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 oogsten moet lukken. Helemaal als je de volgende al laat ontkiemen/opgroeien als de vorige ronde nog af staat te bloeien.

 

Lr1 of 2?

 

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar binnen halen zal helaas niet gaan ze komen in de volle grond.

ik ga low2 zetten.

ik ben er niet bang voor aangezien het onkruid is hahahahahaahhaahaahaha

als de ene partij nog ongeveer 10 dagen moet dan wou ik de andere voor laten groeien of zou ik daar eerder mee beginnen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuh je kunt wel 10 keer oogsten als je dat wilt? Gewoon elke week(of vaker) nieuwe lowriders gaan ontkiemen? :wtf: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je er dan ook nog ff een of 2 bestuifd dan blijft je voorraad aan zaad ook op peil.

 

Ik zet ze gewoon buiten is een soort kassie en daar moeten ze het maar gaaan doen,

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je begin april begint zou je theoretisch vaker kunnen oogsten maar op de volgende manier

 

planten 3 weken voorgroeien onder de lampen ( zeg maar rond 16 maart ) plantne hebben dan al geslacht getoont en moeten nog een week of 7 a 8 deze zouden dan klaar zijn rond eind mei of eerste week juni...

 

zorg dat je 3 weken van te voren weer alle zaden voorgroeit en alle dames eruit pikt zodat je waneer je oogst 1 binnen haalt, je meteen met alleen maar vrowuen begint ( die rond 3 weken voorgroei hebbben gehad!!! ) deze staan dan van eind mei / begin juni tot uiterlijk laaste week van juli....

 

wanneer je oogst 2 binnen haalt zorg je er weer voor dat je je dames voorgegroeit hebt onder tl voor 3 weken.... dan zou je dus de een laaste week van juli je 3de ronde kunnen starten deze zal dan weer klaar zijn rond halverwege september :wtf:

 

en dan zou je nog een 4de rodne kunnen proberen ...

 

halverwege september beginnen en eerste week van november kunnen oogsten.

 

zolang je maar 3 weken voorgroeit en vroeg genoeg genoeg begint is 3x oogsten mogelijk ... met te koud grond zal het maar 2 x oogsten worden !!! ik heb lowryders gehad die binnen 8 weken klaar zouden zijn na 11 weken nog niet te oogsten waren omdat de grond zo koud was dat die krengen helemaal vertraagd waren :rolleyes:

 

beste is dan ook om ze in potten te zetten en ze binnen te zetten !!!

 

met lowryder1 zou je zeker op deze manier 4 x kunnen oogsten !!!

 

 

veel suc6

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de low2 al in de grond zitten en kijk wel wat het word ik probeer het gewoon, heb eventueel nog wel andere stukkie tuin over als deze niet op tijd klaar is, maar kon eenmaal niet meer wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een paar grote potten die ik vorig jaar buiten hebt gebruikt voor mn buiten oogst en buiten selectie voor zaad, zijn al een tijdje geleden de eerste zaailingen opgekomen :rolleyes: Ze groeien wel, maar heel langzaam.

 

low. nu al poten is wel al echt te vroeg. Omdat deze autoflower zijn en ze dus niet meer terug de groei in kunnen schieten. Voor echt goed af te bloeien is de zon nog wel even te zwak.

Nu al poten is met een sterk rasje ook al zeker mogelijk. Gewoon een grote pot gebruiken met veel volume(warmte buffer) en eventueel een mini kasje er omheen. Kan je lekker dmv voorbloei al je mannen er tussenuit halen en al lekker gewortelde planten hebben als het "seizoen"begint.

 

Gegroet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze nu al buiten staan alle vier maar ik doe ze rond 5 uur wel weer naar binnen :rolleyes:

En ook kijk ik of de temperatuur goed is. Ze staan op de meest zonnigste en beschutste plek op mn balkon.

De temp mag niet onder de 12 graden komen want dan zet ik ze weer in mn kasje. Ik wil niet dat de dames het koud krijgen :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...