Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Richard

cannachopper

Recommended Posts

Hoe ver kun je doorslaan man..........

 

Alles is gewenst onder het juk van Ballin en zijn honden uit de achterban.

 

Zuiver de politiek, en we zijn hiervan af!

 

Amerikaanse achtelijkheid!!!

 

Kunnen we dit ding niet inzetten boven een kerk???

 

Word er alcohol gezopen blaast dat ding gelijk de kerk van de aarde af, mooi opgeruimd gelijk.

 

Bah, een fucking mini-heli tegen een fucking plant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

canna shopper, cannasniffer...

 

waarom niet gelijk de voeding van canna promoten :rolleyes:

 

Ik geloof er helemaal nix van... die goedkope meuk verkopen ze ook in een modelbouwshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoogstzelden , wat een crap , gelul , quatzzzzzzzzzzz. :rolleyes: Radiografisch zendertje en down he goes!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net wat je zegt Riesje,ik geloof er ook niet zo in.

En mocht het zo zijn ja laat ie dan net TEGEN de schoorsteen vliegen :rolleyes:

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zojuist ff een automatisch lucht afweer geschut besteld :rolleyes:

haha sukkels en maar geld blijven pompen in die bodemloze put

 

greetz greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan mag je dus ook 's zondags op kerkpleinen vliegen met zo'n ding, die kosten maar 25, en een hele hoop lol, flinke bos Himalaya wierook er aan binden, of een kleine demonstratie-banner er achter hangen gemaakt van grote vloei..

 

gaat echt nergens meer over... heeft ook niets meer met mijn tuin hobby te maken dit alles.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hele zware magneet monteren bij de top van je schoorsteen haha

 

*BOINK*

 

daar zit dan het helikoptertje van meneer agent....... aan MIJN schoorsteen vast. woeahahaha

 

dat moet hilarisch zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je toch wat zwaarder geschut nodig hebt dan een luchtbuks daarvoor :wtf: aan mij jachtgeweer ontsnapt hij alvast niet :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij gebrek aan een wapenvergunning zal ik mn pijl en boog maar van zolder moeten halen, maar neer gaat ie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Is weer eens iets anders dan alleen maar kleiduiven schieten. <_<

Space-invaders in het echt. :wacko:

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een klein loodje tussen de rotorbladen en dat ding stort geheid neer :wacko:

 

en als dat niet helpt dan pakken we de ouderwetse baksteen!!!!

 

of de karbiet bus, kunnen we lekker knallen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

boven schoorstenen...?? lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Hier waar ik woon waait het bijna altijd, als ik mijn buurman met zijn helicoptertje zie vliegen heeft dat ding de grootste moeite stabiel te blijven, en is op één punt stil blijven hangen al bepaald geen makkie.

 

Als hij dan ook nog eens boven het dak uitkomt krijgt dat ding de volle laag van de wind die rond het dak circuleert.

Misschien is het wel waar of wellicht een 1 april grap...als ik dat ding ooit in het echt rond zie vliegen maak ik er direct een filmpje van en zal die op het forum zetten..

Wel een heel leuk doelwit om op te "mikken"...

 

ook zondr joint kán je ze dus zien vliegen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahahahahhahahaha,

 

Zoiets achterlijks heb ik nog nooit gezien!!! Wie zal er winnen ..... de canna chopper van 20gr of de uitblaas van een 5000m3 box? Zodra ie erboven hangt mag ie dan wel de gegevens misschien hebben kunnen opslaan maar als ie dan als een veertje wordt weg geschoten door de uitblaas en in 10 stukken op de grond ligt is het voor hun ook snel de lol om :smoke en de gegevens zijn dan trouwens ook in 10 stukjes ;) .

 

Greets Tonnetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ze willen het geld is "goed" besteden, beter steken ze het in het legaal maken van dat ooh zo mooi groen plantje die ook nog lekker te roken is

maarja anders pak ik mijn ouwe tennisracket wel en loop ik ff naar zolder en sla da ding weg opkoteren met dat ding

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar is de privacy wet gebleven? De brievenbus sniffer mocht ook niet gebruikt worden dus waarom deze herriemachine wel?

Zou idd een 1 april grap kunnen zijn met bijbedoeling de kwekers de moed in de schoenen te laten schuiven.

In tegendeel, we hebben er een nieuwe hobby bijgekregen, helicopterschieten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kennis van mij is blijkbaar gepakt door dat ding :innocent:

Maar als je goede filters hebt zou dat ding het dan nog ruiken?

Als ik em zie knal ik em ook uit de lucht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privacy wet, dit is nog maar het puntje van de naald wacht maar tot hij iets dieper glijd als je verplicht word een digitale meter te nemen in je meter kast zodat jij als klant op internet kan zien hoeveel het kost wat je verbruikt! goed he ? niet dus...

 

Meer camera's opstraat, vliegende heliecopters die een heetpaar sexers kan bekijken, digitale meter kasten zodat ze straks kunnen zien dat je elektrischietijd een preciese cyclus heeft 18/6 4 weken 12/12 8/10 weken..

 

@ Cannaz, mocht je hem horen en je hebt geen tijd meer, maar de politie ziet jouw nog niet.

Zet snel buiten ergens bij een stel bosjes een plantje neer en zorg dat die een heel klein beetje opvalt niet te erg..

 

Tingdong.

 

Agent : We hebben net onze cannachopper getest en we roken hier een wietlucht met het apparaat..

Jij : Nouw ik heb heel toevallig een plantje in dat bosje geplant al 2/3 maanden geleden en had eigenlijk niet meer verwacht dat hij het ging doen..

Maar toch wel:P

 

Geloven ze toch niet :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...