Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3quattro

5 planten nou gedoogd of niet ?

Recommended Posts

Ik hoorde pas dat dit mischien niet meer gedoogd word ? :wtf:

 

Wat is de laatste jurisprudentie hieromtrent ? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word nog steeds gedoogd!!

 

Zodra er iemand gaat klagen, word het weggehaald ook al is het er maar 1 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag het aan je wijkagent.

Wie weet wil hij je kweekje gedogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vraag het aan je wijkagent.

Wie weet wil hij je kweekje gedogen.

 

Dit zou ik dus never nooit doen. :rolleyes: Wanneer ze op de hoogte zijn dat er gekweekt word, zullen andere personen hier ook van op de hoogte worden gesteld. Je zal dan ook controles kunnen verwachten, waarbij ze kijken of je je ''nog'' wel houdt aan dat gedoogde kweekte welke je had staan. Je zal dus nooit kunnen uitbreiden...

 

P.s Bij een kweek tot 5 planten nemen ze alleen je spullen mee zonder verdere vervolging. That's it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat me er om of het nu wel of niet mag :rolleyes:

 

Dus word het nou gedoogd of niet :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mag volgens de wet niet, maar wordt wel gedoogd.

 

Maar dat zeggen ze hierboven ook al :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inprincipe mag het niet. Maar ze knijpen een oogje dicht tot max 5 plantjes zonder hulpmiddelen tenzij er iemand klaagt, dan moet je alles weghalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan en boete krijgen!!!!!! maar je wordt niet strafrechtelijk vervolgd, dus geen strafblad. tevens mag je volgens de wet niet meer dan 30 gram gedroogde toppen in huis hebben. Het ligt dus aan het humeur van de smeris of je een boete krijgt. In de highlife enkele keren geleden was er iemand met 5 planten en een boete van 250 euri geloof ik omdat ze vonden dat ie proffesioneel bezig was!!!!

 

nog een tip, als de smeris komt en ze vragen of ze binnen mogen komen zeg dan DUIDELIJK maar netjes dat dat NIET mag zonder huiszoekingsbevel!

er was iemand met een binnenhok en die heeft ze geweigerd maar ze zijn toch naar binnen gegaan, uitspraak was: vrijgesproken!!!!!!! ze mogen niet zomaar je huis in! als zij het bevel hebben heb jij je planten al bij vrienden in de tuin staan of in de container oid.

 

Het is trouwens geen slecht idee om de smeris te bellen doe dit met een telefoonkaart in een telefooncel, noem je naam niet en vraag hoe het zit, dan ben je wat zekerder met je kweek....

 

wij kunnen lullen wat we willen maar wij zijn de smeris niet, ook geen advocaat of rechter. Lees de highlife veel, staan tips in, eventuel kan je ze bellen.

 

Groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Het is trouwens geen slecht idee om de smeris te bellen doe dit met een telefoonkaart in een telefooncel, noem je naam niet en vraag hoe het zit, dan ben je wat zekerder met je kweek....

 

Waar telefooncel anno 2009????? :wtf:

 

Namaste :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

floresplein groningen naast de albert heijn hahahahaha echt waar!!!! goed zoeken!!!!! en gij zult vinden, of je koopt een telefoonkaartje met beltegoed zonder dat je je gegevens noteerd, ook een idee, of bel op je werk, bij je ouders etc.

 

misschien weet de betere grwoshop het ook. In de highlife is er een colum /reportage van een advocaat die zaken behandeld op wiet gebied, als hij het niet weet dan weet ik het ook niet meer, ik kan even niet op zijn naam komen.

 

groeten ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

telefooncellen genoeg hoor.. hier teminste wel :rolleyes:

 

Maar 5 planten zijn nog steeds gewoon gedoogd, het is idd wel waar dat je maximaal 30 gram gedroogde toppen thuis hebt, en maximaal 5 gram op zak zoals bekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...