Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
redfred

Kweekschema cocoslabs henkiedepenkie

Recommended Posts

Na gesproken te hebben met Henkiedepenkie ben ik ook wel in voor een rondje slabs.

 

Ik heb hety met henkie onderandere gehad over het schema dat hij gebruikt heeft en hij zou mij dit doorsturen.

Helaas is Henkie zijn computer gecrashed en is hij nu ook het schema kwijt.

 

Wel begreep ik van hem dat hij het naar meerdere mensen hier op het forum doorgestuurd zou hebben.

Is er mischien iemand die mij en ook henkiedepenkie weer aan het schema kan helpen? :lol:

 

Zie hier de verslagen van henkie

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=36983&hl

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=39765&hl

 

RedFred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal eens voor je kijken of het nog op schrift staat.

Staat nl opgeslagen op mijn ´éigen´harde schijf :rolleyes:

 

Het devies is in ieder geval niet te hoog met je EC en laatste twee en een halve week de basisvoeding afbouwen en de pk13/14 opvoeren.

Groei PH 5.5 tot ca 3e week bloei daarna altijd 5.7

Maaruh wat voor soort ga je kweken?

 

Het schema is nl. voornamelijk voor witte soorten (NLX-Edelweis-PP etc) dus als jij een haze of een rode wiet eronder zet veranderd het schema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet zeggen dat ik na het lezen van de verslagen van henkiedepenkie en jou ook interesse heb in

de schema's die erbij horen. Dus als ze boven water zijn, wil iemand van jullie het dan even laten weten ?

bvd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Leuke Hobby

 

Ik heb na het lezen van jullie verslagen al een redelijk schema op kunnen maken denk ik.

Kan ik dit anders naar jou doorsturen om het te checken???

 

RedFred

Share this post


Link to post
Share on other sites

LeukeHobby en Henkiedepenkie dit is wat ik ongeveer op kan maken uit jullie verslagen klopt dit ongeveer?

 

week PH EC Opmerkingen

1 5.5 1.4 A+B

2 5.5 1.4 A+B

3 5.6 1.7 A+B opbouwen van 1.4-1.7 in stappen van 3 dagen

4 5.6 1.7 A+B waneer 1.7 bereikt aanvullen met PK tm 1.8

5 5.7 1.7 A+B aanvullen met PK tm 1.8

6 5.7 1.5 A+B aanvullen met PK tm 1.9

7 5.7 1.5 A+B aanvullen met PK tm 1.9

8 5.7 1.4 A+B aanvullen met PK tm 1.6

9 5.7 1.3 A+B aanvullen met PK tm 1.5

10 5.7

 

Voeding altijd aangevuld met Missing Link en Enzymen

 

 

RedFred

Edited by redfred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Red Fred,

 

Het klopt ongeveer wel. Je kun alleen in week 6 de A-B opvoeren tot 1.8 en dan tot ca 2.0 aanvullen.

 

Moet er wel bij zetten dat het ´ongeveer´ is, als je planten nou veel groter dan 65 cm worden kun je wel een 0.1-0.2 hoger gaan.

 

Hou het schema goed aan en noteer wat je waarneemt en w8 je opbrengst af. De volgende ronde moet je dezelfde plantensoort weer nemen mits mogelijk en als de opbrengst minder is als je zou willen (en je klimaat is goed) verander je omhoog of naar beneden. Na drie keer heb je je eigen schema :verrygood

 

Dit schema is in ons geval goed voor minimaal 0.9 gr -w met zelfs een mooie 1.15 gr-w en dat zonder CO2 of andere narigheid.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dus in week 6 door naar 1.8 met A+B en hou je dit dan aan tot in week 7 of ga je dan weer omlaag?

 

RedFred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...