Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
EmTee

Arjan's Haze #3 van Green House Seeds

Recommended Posts

Ik ben alvast aan het zoeken naar mijn volgende soortje om te kweken. Dankzij BeeKaa wist ik al waar ik moest zoeken naar goede feminized seeds, maar ja, nu nog kiezen.

 

Ik kwam uit bij Arjan's Haze #3 bij greenhouseseeds.nl en dat lijkt me wel wat.

Een fruitige zoete haze, die niet zo hoog wordt. Klinkt goed zou je zeggen, maar op het forum kom ik verschillende ervaringen tegen. Van positief tot zeer negatief. Echter, sommige van die meningen zijn al vrij oud.

 

Kortgezegd mijn vraag: "Wie heeft er dus in het afgelopen jaar ervaring opgedaan Arjan's Haze #3?"

(en wil deze met mij delen :lol: )

 

Alvast bedankt!

 

Groetsels

 

EmTee

 

PS.: neem ook eens een kijkje bij mijn huidige microkweekje waar alle commentaar/opmerkingen/geouwehoer welkom zijn! :D

 

Edit: ff linkje naar de seeds: klik hierrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIET DOEN hoor het is een instabiel soortje neem beter supersilver haze of een Super Lemon Haze of van die nieuwe zaadjes wat ze hebben :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maat van me had er zo'n 5 en daar kwam echt heel mooie haze vanaf met een zurige harde geur ern ik kan je verzekeren ik werd er pokkehigh van :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

De geur is na het grinden is te omschrijven als de geur wanneer je je handen wast met sunlight zeep. Zeer fris en helder ruikt het! De helderste geur die ik ooit geroken heb! De high is zeker merendeel tot totaal sativa, in het hoofd speelt de high zich af, misschien zelfs licht sociaal. De high is wel niet zo krachtig, maar wel speciaal. Ik had nog nooit een weed geroken die zo rook. Deze soort zal meer gericht zijn voor mensen die eens iets anders willen hebben, dan het gewone. Ook moet ik zeggen dat ik bij deze soort nergens een probleem heb gehad tijdens groei/bloei, volgens mij een makelijke soort om te kweken met een behoorlijke opbrengst, maar met een iets minder krachtige uitwerking.

Maar zoals je weet, hangt de keuze van je zaad, van je smaak af. Als je echt niet weet te kiezen, kan je altijd eens naar Amsterdam Namaste Cofeeshop gaan, daar kan je voor jezelf uitmaken, door even te proeven. Wel opletten voor politiecontroles, laatste tijd!

 

Mocht je voor de Super Silver Haze gaan, ben ik wel bereid om bijvb. 2 AH#3 fem. van mij te wisselen voor 2 SSH, of SLH

 

Greet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste madnaaz, hazeRRR & Sex' n Combi,

 

Bedankt voor de reacties!

 

Heb nu de knoop denk ik wel doorgehakt. Ik ga voor de Sativa/Indica mix B van the green house. link. En daar zit ook 1 zaadje AH#3 in. Kan ik 'm toch zelf testen. Blijf toch nieuwsgierig. Komt over 1 a 2 weken in de shop bij Azarius. Wacht tot ze 'm daar hebben omdat ik dan ook gelijk wat andere zaken mee kan bestellen. Wil een goede grinder, raw vloei en wat de mens verder nog allemaal nodig heeft.

 

Van de mix neem ik de Haze #1 en Haze #3 van Arjan tegelijk in mijn kassie. Of misschien ook maar 1, ach, dat ga ik dan wel bekijken. (Paar kweekverslagen bekijken) Misschien nog 1 zaadje naar buiten en dan is de rest voor de volgende keer. Mooie mengeling van soortjes, lekkere smaakjes, etc. En allemaal feminized natuurlijk! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten!

 

:oeps

 

Groetsels en bedankt!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...