Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

:rolleyes: ziet er heel goed uit

 

gok op 1140 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

En al plannen voor een volgende?

 

Mij benieuwen... :rolleyes: :P

 

El Fish :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou met 1 op 1 ben ik zeker al heel tevreden go2hell, maar ietsje meer mag natuurlijk altijd.. :rolleyes:

 

Thanks firefox 1140gr staat genoteerd

 

Jij ook bedankt tm-kweek en jou 1250gr.. :P ..staat ook op de lijst

 

Moet voor jou een ander gewicht komen Mikey..1140gr is al genoemd door firefox.. :P

 

Plannen al wel El Fish, maar die zullen weer even moeten wachten tot ze de nieuwe cv-ketel hebben gehangen..weet niet hoe lang dat weer op zich laat wachten..gaat in ieder geval een meer soorten kweek worden..met een beetje geluk zijn mijn nieuwe zaadjes dan ook weer klaar.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kleine samenvatting

 

tm-kweek........1250gr

go2hell............1200gr

mikey..............1141gr

firefox..............1140gr

KillsWhateVer...1100gr

 

gr,

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, ik ben hier al lang nietmeer geweest.

De vorige keer waren ze al chill, maar dit is gewoon, WOW.

 

Ik ga niet gokken, want anders lijkt het alsof ik hier alleen kom als er wat te halen valt. :rolleyes:

Ik gok op, erg veel :P.

 

 

Supervette toppen man.

 

Mvg,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor Noname...

 

Ik hoop dat dat een lekker pakkie haas is...

 

Ik hou van haas!

 

Kees. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha..bedankt Level.. :rolleyes:

 

Is echt wel weer genieten keesthemad..vooral dat stukkie schaar en vinger hash hakt er heftig in..daar moet ik echt niet te veel van in mijn joint gooien anders hoest ik mijn longen uit mijn lijf..zou het eigenlijk een tijdje moeten laten liggen, maar daar is ie nu al veel te lekker voor.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelfde probleem... Al is het heftige er na 2 dagen liggen meestal wel af, nadat het droog is natuurlijk, het smaakje duurt meestal wel een week of 2 om weer terug te komen... Maar goed, dat maakt niet uit, het komt terug...

 

Ik ga nog effe een dikke Bluehammer3 draaien...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik waag ook maar een gokje als er zon mooie prijs op het spel staat, heb je trouwens stilletjes gevolgd hoor no name, ondanks de blad problemen heb je gigantische knotsen gekweekt, mooi gedaan! ik gok op 1034 gram

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zeer benieuwd naar de geur van de droge en gecuurde toppen straks kees..stinkt nu al elke keer mijn zak uit.. :rolleyes: ..Heb de bleuhammer3 gezien en die ziet er ook echt wel super rijk aan THC uit..ook al één om op mijn lijst van te proberen zaden te zetten.

 

Thanks blommer 1034gr staat genoteerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das weer eens wat anders Stefan, je 1130 staat genoteerd

 

tm-kweek............1250gr

go2hell................1200gr

mikey..................1141gr

firefox.................1140gr

Stefan de Groene..1130gr

KillsWhateVer.......1100gr

Blommer..............1034gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou forumers..het is dan eindelijk zo ver..tijd om iemand blij te maken.. :P ..Helaas is het gewicht zwaar tegen gevallen deze ronde..wist wel dat het op de biologische manier een stuk minder zou worden dan op hydro, maar dat deze ronde zo laag zou uitvallen had ik dus echt niet verwacht.. :P ..alles in een zak gedaan (deze weegt 12gr) en op de weegschaal bracht dit een eindtotaal van 524,60gr.. :D ..gewicht van de wiet dus 512,60 + 55 = een eindtotaal van 567,60gr..nog geen halve gram per watt..Dus Blommer je hebt een PM.

Nu is er nutuurlijk wel een hoop niet goed gegaan deze ronde..om te beginnen had alles al een vaste plaats voor de mannen er uit gehaald waren waardoor de meeste overgebleven dames veel te dicht bij elkaar stonden..ook mis ik deze ronde de opgeblazen haarzakken die je normaal met de pk 13/14 krijgt wat natuurlijk een hoop extra gewicht met zich mee brengt..ook de temperatuur heeft me deze ronde flink wat kopzorgen gebracht en veel van de lagere toppen waren dan ook best wel fluffie..Over de Hy-Pro ben ik heel erg te spreken deze heeft me de hele ronde de planten echt mooi groen gehouden, zelfs zonder de EC te hoeven meten..deze staat dus voor de volgende ronde wel weer op de lijst..de aarde/coco's mix in de 90L bakken blijven ook, maar voor de bloei gaan we weer terug naar de PK 13/14 met nog een onbekende booster (ff zoeke)

 

gallery_6458_7395_1287752.jpg

 

gallery_6458_7395_957148.jpg

 

gallery_6458_7395_489516.jpg

 

gallery_6458_7395_236335.jpg

 

gallery_6458_7395_1176541.jpg

 

gallery_6458_7395_235067.jpg

 

Nou dat was het dan voor even..volgt nog een olieverslagje en dan zit dit toppicje er weer op.. :P

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dat is idd minder dan iedereen verwachte.

Jammer van de plaatsing anders was het misschien nog wat beter geweest.

 

Toppen zien er wel echt lekker uit!!!

 

Jammer dat ik tweede ben :P

 

Blommer gefeliciteerd!!

 

Doe je geen rookverslagje?

 

Mvg, Kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6458_7395_1456260.jpg

 

gallery_6458_7395_44854.jpg

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de kwaliteit heb ik zeker niet te klagen KiLLsWhaTeVeR..hij hakt er echt wel lekker in..de echte smaak moet zich nog onthullen, maar klaag ik nu ook zeker niet over..de wiet is een heel stuk zachter dan op hydro..belooft heel veel goeds.. :P ..Heb in ieder geval een paar hele mooie plaatjes kunnen maken om op mijn eigen site te gebruiken..meteen ook een mooie vergelijking tussen een hydro en bio kweek..en met de info van deze ronde zal de volgende ronde een stuk beter gaan verlopen.. :D ..wat het rookverslag betreft..hooop ik dat dat van één van testers af gaat komen..ben daar niet zo'n goed in..is lekker en wordt er goed gaar van..ik moet het van het zien hebben..en de geur verteld mij ook al heel veel.. :P

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi No Name,

 

Toppen zier er erg vettig uit, jammer van het gewicht maar kwaliteit daar gaat het om. Heb van je verslag genoten. Veel rook plezier van die heerlijk uitziende Haze.

 

greetz Firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het zo "weinig" is, het ziet er wel lekker uit :P

ben benieuwd naar de volgende ronde, ik ga je in ieder geval volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee no name,

 

idd erg jammer van de kwantiteit.. weet je zeker dat het aan het BIO te wijten is??

ik denk nl van niet :P maar pm me maar als je erover wilt discuseren... dan vervuilen we je topic niet...

 

Als je in elk geval maar genoeg hebt voor jezelf toch?

maar dat zal wel lukken denk ik :D

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar doen we het voor firefox..zal er zeker nog wel ff van kunnen genieten.. :P

 

Volgende ronde duurd nog wel even ben ik bang..krijg een nieuwe cv-ketel maar weet niet wanneer die geplaatst gaat worden.. :D ..ziet de nieuwe ronde wel weer verschijnen als het weer zover is..meteen maar wat aanpassingen maken in mijn hokkkie..Thanks

 

Zeker niet aan de bio te wijten BeeKaa..meer mijn onkunde met bio.. :P ..ga de volgende ronde eerst de mannen er tussenuit vissen voor ze de grote bakken in gaan..twee in elke bak en een paar keer toppen moet zelfs op bio goed te doen zijn..ga ik in ieder geval wel proberen.. :D ..een pm heb je trouwens al.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er heerlijk uit kerel

jammer datr t niet zo veel is maar wel lekker

day het er zo :P :D uit ziet

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat niks boven een goeie kwaliteit Damian..scheeld al een hoop in de te roken jointjes op een dag.. :P ..Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey NN

ik lees net ff je topic door en schrik nogal ff van het eindresultaat :P man o man ben ik er ff een paar weken tussenuit en dan gaat het direct al fout he :P

maar goed het is jammer maar niet dodelijk :D

en je volgende kweek word vast weer beter vriend.

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schaam mezelf heel diep K.f.K..hahaha..maar het zij zo..volgende ronde de mannen er eerst maar tussenuit halen voor ik ze de grote bak in zet..scheeld dan zeker een paar honderd gram in gewicht.. :P

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat er flink naast met me 1141 gram!

maar het ziet er wel lekker uit :P rookse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...