Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hey NN,

 

jammer van de hitte man, maar ondanks dat zien ze er nog lekker uit :yummy: (de toppen dan)

Die hitte ontkom je niet aan ten zij je grote overcapaciteit hebt en koele lucht kunt inblazen..

 

bij mij is het ook max 32 graden geweets ondanks mijn 1000m3 afzuiger op 1x 600W

 

Maarre zo lang hoeven ze toch niet meer?

 

anyways ik kijk uit naar het oogstmoment :wub:

 

gr

 

BK

 

ps vandaag of morgen heb jij het sampletje binnen... laat ze je smaken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sampeltje is binnen BeeKaa..ondanks de goeie verpakking was het me al meteen duidelijk wat ik in mijn handen had met jou verrassing..Wild rose..wat een heftig geurtje heeft dat wietje.. :yummy: ..lekker man..Had met de eerste joint zoiets van dat valt op zich redelijk mee met het stoned zijn..voelde hem meteen, maar de gevaarlijke kant van de wild rose is dat ze de stonedheid rustig aan opbouwd..kon de eerste joint zonder weg te moeten leggen oproken..Toen het jointje op was rustig en relaxt met wat dingen aan de gang gegaan, maar ben op een gegeven moment maar even gestopt met mijn bezigheden en ben gaan pauzeren..met het gevoel een tulband op mijn hoofd te hebben heb ik zo lekker op mijn gemak een paar uurtjes gehangen en ben toen, alles bij elkaar een uurtje of drie verder met een mix jointje van jou wiet en mijn hia hash gaan wandelen met de hond..das nu al weer dik 2 uur geleden, maar de joint ligt hier nog voor 3 kwart op de asbak en ik zit hier nog steeds pangaar achter de pc..Whaaa lekker man..

 

De dames gaan ondanks die hitte met de topvorming goed door..dames hebben er echt een versnelling bij getrokken nu..denk dat ze de 2 weken niet meer vol gaan maken..maar dat controleer ik nu geregeld met het microscoopje natuurlijk..gaat er zeker niet te vroeg af.. :specool

 

gr, en nog maals hartstikke bedankt voor het lekkere rokertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee dude,

 

ik ben blij dat je het lekker vond. H

eb ik jou smakenpalet weer een beetje meer gekleurd :specool

en idd ze rookt heerlijk zacht weg (maar dit is ook veel te wijten aan Bio/Organisch kweken).

Een beetje te heerlijk zodat je een uur later met veel pijn en moeite toch niets meer waard bent :yummy:

 

en de verakking.. tsjah.. heb jij wel eens geprobeerd een strijkzak dicht te maken met een aansteker en je vingers haha

dus idd het kon zijn dat hij niet 100% sealed was..

 

ook toppie dat het zo snel bij je was, ik heb wel eens anders meegemaakt...

 

Enne nog 2 weken dus nog?

ik hoop voor je dat ze die 2 weken nog halen of maybe wel 3..

 

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit :specool

 

 

alleen spijtig van het warmte probleem :yummy: ik zit met dezelfde miserie :wub: temperaturen tot 36gr :j

 

 

Grtz Greenthumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat Bio/Organisch kweken is er duidelijk uit te halen BeeKaa echt een genot voor de smaakpupillen..Heb die strijkzakken hier op het forum voor her eerst gezien..nog nooit met dat spul gewerkt..Deze jongen maakt gebruik van ducktape..zeker weten dat daar geen geur meer doorheen komt..moet je natuurlijk wel even je handen wassen tussen de verpakkingsfase en de plakfase natuurlijk.. :yummy:..maar zeker super snel geleverd, viel me de bek van open.

 

Volgens de telling moeten de dames nog twee weken..maar dat bepalen ze maar lekker zelf..gaat pas een schaar in als ze der helemaal klaar voor zijn.. :wub:

 

Gare groeten uit het brabantse land.. :j

 

Niks aan te doen met dit weer Dr Greenthumb..nou ja in ieder geval geen geld om zo'n investering te doen op dit moment.. :specool ..maar de dames slaan zich er wel doorheen..in het begin van de bloei zou dit een ramp geweest zijn maar nu zal het allemaal wel los lopen..alleen oppassen voor toprot nu maar dat moet geen probleem zijn in mijn hokkie..meer dan genoeg ventilatie.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn mooie toppen man , je moet wel beter naar weerbericht kijken man ze zijn helemaal besneeuwd.

ski's uit de kast :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er zeer dik uit, :specool letterlijk en figuurlijk.

 

Gr Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

oe sneeuw ja man dikke sjaal om en vlammen Justin1975..thanks

 

Gaat heeeeel lekker Michael..jij ook bedankt.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'm lovin it...

 

gaat goed en denk dat ondanks de warmte alles wel goed komt.

ik heb in mijn hok max 32 graden genoteerd maar heb de afzuiging ook op 100% staan en de inblaas ook op 100% dus je bent niet alleen.

 

nog ff volhouden!!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat ik niet de enige ben die met een warmte probleem zit scarface79..Heb nu de deur van mijn hok gewoon open gezet en de rest van de zolder helemaal verduisterd..dan gaat de temperatuur ook wel weer een stukkie omlaag..nog anderhalve week.. :rolleyes: ..gister ochtend per ongeluk een zijtak afgebroken en toen ik die top vandaag op de weegschaal legde woog ie na een hele dag drogen toch nog 41.60gr..Niet slecht voor een zijtopje dacht ik zo.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn dat is het gewicht dat ik droog hebvan 2 planten haha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha..gaat nog wel een flink stuk van dat gewicht af de komende dagen voordat het droog is..denk dat er een gram of 15 droog van overblijft.. ;) ..hoop natuurlijk iets meer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de stekkers van de lampen eruit getrokken om de dames de laatste dagen in volledige duisternis door te laten brengen..zaterdag gaan we beginnen met het knippen..maar natuurlijk nog wel even wat plaatjes geschoten van de dames.. :rolleyes:

 

Temp. weer normaal op 25gr

Dames krijgen niks meer

 

gallery_6458_7395_64105.jpg

 

gallery_6458_7395_86366.jpg

 

gallery_6458_7395_21177.jpg

 

gallery_6458_7395_17671.jpg

 

gallery_6458_7395_31744.jpg

 

gallery_6458_7395_23470.jpg

 

gallery_6458_7395_71406.jpg

 

gallery_6458_7395_4553.jpg

 

gallery_6458_7395_18802.jpg

 

gallery_6458_7395_4709.jpg

 

gallery_6458_7395_59456.jpg

 

Geniet er nog maar even van.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames?... ;) ferme boerendochters ja :rolleyes: ...

 

Succes met de knip...toch die 3 blaadjes naast dat plukje... :rolleyes:

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben der al helemaal klaar voor El Fish..enne die blaadjes hebben een goeie eindbestemming..heb wel weer zin in een overheerlijke hasholie..thanks mate.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kanonnen zeg. ;)

Hoop dat ik ze ooit zo krijg.

 

Succes met knippen.

 

Groet Frits

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb voor dit forum maar een woord :

JEZUS

Je hebt echt mooie toppen wezen te verbouwen.

 

Als ik goed zie heb je het in je zolder.

Woon je ergens in het noorden ?!

 

 

Grtz JFWB

 

ps waneeer krijgen we de eindgram te horen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met heel veel liefde en doorzettingsvermogen zal dat toch wel moeten lukken FritsSpits.. :rolleyes:..Thanks

 

Jezus heeft er weinig mee van doen gehad JouwFavorieteWietBoer..made by noname hahaha..kweek inderdaad op een zolder..maar heel ver van het noorden.. ;) ..De eindgrammen komen wanneer de boel droog is, dus dat duurd na zaterdag toch wel een week of twee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan zijn we weer even voor een up-dateje..Na een run van 24 uur liggen alle dames in het droogrek.. :) ..Van de 10 dames waren er 2 in de verdukking geraakt en hebben hierdoor geen licht kunnen krijgen en hebben op wat iniminie topjes (goed voor de olie.. :P ) opgebracht..één is er vorige week afgestorven, maar die heeft alles bij elkaar toch nog een mooie 55gr droog op de teller gebracht..blijven er 7 over die zo'n beetje het gewicht moeten gaan bepalen..ben echt wel benieuwd wat dat gaat brengen straks..één ding is zeker: HIJ HAKT ER WEER GOED IN..heb de toppen niet nat gewogen, ben meer geinteresseerd in het droge gewicht..Éen top moest natuurlijk wel even kennis maken met de weegschaal en daar viel me de bek letterlijk van open..tering jantje .. :rolleyes: ..Naruurlijk ook weer alle schaar en hand hash verzameld en dat was dit keer ook geen slechte opbrengst..gaan we weer een paar lekkere gare dagen me tegenmoet..lekker hoor..O ja en knipaffal met fluffie spul ligt ook lekker te drogen..dit keer allemaal voor die overheerlijke olie.. :) ..Genoeg geluld..Laat de getallen maar eens horen..ben wel benieuwd hoeveel jullie denken dat het droog op gaat brengen..De winnaar krijgt een leuke verrassing thuis gestuurd.. :P

 

gallery_6458_7395_30371.jpg

 

gallery_6458_7395_76340.jpg

 

gallery_6458_7395_76803.jpg

 

gallery_6458_7395_44108.jpg

 

gallery_6458_7395_98851.jpg

 

gallery_6458_7395_39438.jpg

 

gallery_6458_7395_94086.jpg

 

gallery_6458_7395_69361.jpg

 

gallery_6458_7395_84900.jpg

 

gallery_6458_7395_79547.jpg

 

gallery_6458_7395_94474.jpg

 

De groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

holy shit! :P

im your #1 fan :rolleyes:

hoop echt dat ik gelijk heb over de 1 gr/watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey no name,

 

boh vette toppen zeg!!

 

Sta er telkens opnieuw weer van versteld.

Als 1 top droog toch al 50 gr weegt.

Maar niet al je planten waren zo goed gegaan.

Mijn schatting is 1100gr droog.

We zien wel wat het wordt toch?

Als het maar lekker is..:rolleyes:

 

Hoe maak jij die olie?

 

Mvg, kills

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat hoop ik ook go2hell.. :rolleyes: ..1200gr staat genoteerd

 

Begon even aan mijn weegschaaltje te twijfelen..maar die is net nieuw en opnieuw geeikt.. :P ..De olie maak ik met de honnybee extracter, met gas dus.. :P ..1100gr staat genoteerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu maar hopen dat et nog wat meer wordt natuurlijk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoow wat een planten ik gok 1140 gram.

 

greetz firefox

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een toppen zeg,

 

ik gok 1250gr.

 

groetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...