Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Gaat helemaal de goeie kant op Damian..dames plakken al als gekken..en dat nog met zeker 7 weken te gaan..bedankt voor de reactie.. :wacko:

 

Voor keesie even een paar ongesensureerde plaatjes dan.. B)

gallery_6458_7395_108325.jpg

 

gallery_6458_7395_178244.jpg

 

Zonder met het knopje Sharpness te hebben gespeeld..ook mooi maar een stuk minder duidelijk.. :wacko:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat echt weer lekker! Ik ben benieuwd hoe ze er binnen 7 weken zullen uitzien :wacko:

 

Houden zo!

 

Oja, zo'n beetje gratis "eau de wiet" is toch handig voor als je wil uitgaan? Zo ben je zeker een opvallende verschijning B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik zelf ook heel benieuwd naar Ovred, thanks.. :wacko: ..Zeker weten wel handig als je wil opvallen als je op stap bent..maar niet zo fijn als je nog een zakelijke afspraak hebt die het absoluut niet mogen weten.. B) ..Kom dan zeker niet meer in de buurt van mijn dames.

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm Lekker man die haze :(

 

heb me gister nog helemaal suf gerookt ervan.

 

Ze zien er lekker uit NN

 

Succes gozer

 

Gr Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken het gevoel maar al te goed Michael, heb er net weer één aan mijn lippen hangen.. :) alleen zit er nu ook een lekkere vette maroc bij.. :( Hakt er weer goed in..thanks voor de reactie.. :(

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer een week voorbij..Dag 86 groei en 42 van de bloei..als het goed is halverwegen.. :D

Schrok me vandaag helemaal de pleuris toen ik mijn kast open trok.. :( ..een heel deel van mijn tuintje is nu al zo topzwaar dat ze flink wat ondersteuning nodig hebben.. ^_^ ..Hebben we dus maar even voor gezorgt..De totaal foto geeft nog een beetje een rommelig gezicht maar het moet zich weer even opnieuw zetten naar het licht toe..is morgen weer helemaal bij getrokken denk ik.. :)

 

Dag 42 bloei

Temp. 25gr

Ph 6.2

125ml Hy-Pro een 15ml Top-Booster elke 2 dagen

 

Het totale zooitje.. :D

gallery_6458_7395_208418.jpg

 

De buds

gallery_6458_7395_94508.jpg

 

gallery_6458_7395_126591.jpg

 

gallery_6458_7395_52441.jpg

 

gallery_6458_7395_258388.jpg

 

gallery_6458_7395_187657.jpg

 

gallery_6458_7395_91578.jpg

 

En de close-up's

gallery_6458_7395_65243.jpg

 

gallery_6458_7395_24402.jpg

 

gallery_6458_7395_37692.jpg

 

Zo dat was het weer..ben benieuwd wat jullie er van vinden.. :(

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit!

als k wat meer ervaren ben ga k ook met minder planten en meer lampen werken en hopelijk krijg ik op een dag ook zulke toppen.

goed bezig en doe zeker zo voort, ik volg je al van in t begin en dat doe ik heel geboeit.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit NN

 

Kan niet wachtte tot ze wat verder zijn :P

 

Ik zit nu op moment amnesia haze te roken, man o man wat word je daar stoned van :D

 

gTRZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minder planten wil zeker niet zeggen minder opbrengst scarface79..Had met mijn scrog ook maar 5 planten..als je ze de tijd geeft (kost dan net iets meer tijd) krijg je de boel toch wel vol..ga ze de volgende keer echt wel weer toppen..Scheeld een hoop hoogte.. ;) ..Hoop ook wel dat de dames zo door blijven gaan..Fijn dat je gereageerd hebt..wordt zeer op prijs gesteld.. :D

 

Kan ook niet wachten..maar moet nog zooooo lang.. :( ..Is dat niet toevallig dan..Heb mezelf vandaag ook een keer getracteerd op een amnesia haze, samen met een stukje Hia eerste zeef.. :P ..das ook een lekkere en knallende combinatie..voel helemaal met je mee..hahahaha..Thanks

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is al mooi aan het sneeuwen in je hokje, zie ik. :P Heerlijk!

 

Zoals gewoonlijk weer geen vragen/opmerkingen.

 

Keep it up! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey NN

tjonge dat ziet er veel belovend uit hoor :D

ik heb het de laatste tijd erg druk dus ben wat minder op het forum aanwezig maar ik ben je niet vergeten hoor :P

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt niet normaal meer Ovred..kan geen top meer aanraken of ik zit helemaal onder de plakzooi..kikke man..ben in ieder geval blij dat je reageerd..stel ik zeer op prijs.. :D

 

Kunnen we elkaar de hand schudden K.f.K heb het de laatste tijd ook een flink stuk drukker gekregen en weinig tijd om om alles op het forum bij te houden..meestal s'nachts nog wel even, maar vaak is het 't toppic up-daten en weer aan het werk..het zij zo..maar miste je wel al ff ja..niet alleen in mijn toppic hoor, zoek toch altijd eerst jou dames op..ben namelijk door jou kweken weer naar de aarde kweek toe getrokken..had dat al een hele tijd geleden opgegeven.. :(

En zie wat er nu gebeurd..alles gaat super in mijn hokkie op de combi kweek.. :P

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel RR 33

Share this post


Link to post
Share on other sites

wederom zeg ik hetzelfde als de rest.

 

wat een mooie planten, en lekkere buds..

 

dat supercoole" retro behang van je doet me aan vroeger denken toen ik nog een menneke was (19 jaar geleden was ik 4 ofzo)

Echt ontworden door iemand aan de acid :) dat heb je er vast niet zelf opgeplakt haha

 

maarre nog ff volhouden en dan heb ook jij weer een berg te roken :)

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat echt wel rete goed BeeKaa..was vandaag de camera kwijt, maar die is ondertussen weer gevonden..nieuwe foto's volgen dus weer snel..toppen verdienen een up-date.. :D ..Tja dat behang..is volgens mij ook nog van de jaren stillekes..vorige bewoners waren ook al een paar oudjes.. :smoke

 

Zal wel weer blij zijn als ik mijn eigen wietje weer heb..tot die tijd zeker nog even door bijten..en de shop helaas flink spekken.. :) ..vandaag een bubbelgum gekocht..smaakt ook niet verkeerd, maar wel de hoofdprijs in de shop..ga der nog lekker één draaien en nog wat rondgapen op het forum.. :)

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gaat echt wel rete goed BeeKaa..was vandaag de camera kwijt, maar die is ondertussen weer gevonden..nieuwe foto's volgen dus weer snel..toppen verdienen een up-date.. :D ..Tja dat behang..is volgens mij ook nog van de jaren stillekes..vorige bewoners waren ook al een paar oudjes.. :smoke

 

Zal wel weer blij zijn als ik mijn eigen wietje weer heb..tot die tijd zeker nog even door bijten..en de shop helaas flink spekken.. :) ..vandaag een bubbelgum gekocht..smaakt ook niet verkeerd, maar wel de hoofdprijs in de shop..ga der nog lekker één draaien en nog wat rondgapen op het forum.. :)

 

Peace

 

 

hee hee

 

dan draai ik met je mee...

nog even en dan zullen ze ons niet meer zien in de shop :dope:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das één ding wat zeker is..nou ja zo af en toe een goed stukje hash heb ik ook wel graag als afwisseling..ben begonnen als hash roker en dat blijft zo af en toe ook wel super lekker.. :) ..maar dat is dan maar eens in de zoveel tijd.

 

zo nu weer gluren bij de buren.. :)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik maar denken dat je al op 1 oor lag...

 

hiero roken we ook maar doorsnee WW en pp, totdat de oogst klaar is.

had ondertussen al wel 1 bluestreakje om te roken (blueberry x lowryder ) en die smaakt me toch heeerlijk

 

en wat je zegt een hasjjoint zo op zn tijd is echt wel lekker (ook al ben ik echt een die-hard weed roker)

of beetje olie... hmmmm

 

ach het wordt alweer laat..

zulle we nog 1 (voordat we de vrouw weer naar boven dragen)?

 

gr

 

BK

 

BK is alweer bezig met een blue streakje te bouwen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een bubbel x hia eerste zeef branden..heb die hia hier in de buurt gevonden en ben helemaal verkocht..zou die best een plaatje voor mezelf willen hebben..misschien dat ze met me willen ruilen tegen mijn haze..dat zou niet gek zijn.. :)

 

Met olie moet ik nog even geduld hebben, maar daar gaan we echt wel weer een mooi voorraadje van maken straks..das pas echt de kweker zijn goud..hahaha..lekker man

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

geniet er van dude,

dat klinkt idd wel triple A quality... wees er maar zuinig op...

 

enne die olie.. dat is de shit waar BK de klappen van krijgt.... dat rook je te snel te veel...

geeft nix. daar doen we het voor.. :)

 

gelukkig is mijn bluestreakje op het moment niet zo powerfull..

 

gr

 

BK

 

ps: ik zal een stukje wild rose voor je apart leggen om te ruilen met je NN haze deal?

be prepared for some lemon/citrus haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep deal BeeKaa..gaan we doen.. :D Hou wel van een beetje afwisseling zo af en toe..Dat je snel te veel pakt van die olie ben ik ook achter gekomen..en mijn broertje (die alleen blowd als ik bij hem ben) weet er ook alles van hahaha..Test bij hem mijn wiet ook altijd..Hij kan beter dan ik beoordelen hoe de smaak van mijn wiet is en hoe hard hij inslaat, is dan ook duidelijk te zien bij hem.. :)

 

Zo nu weer even een update van mijn zooitje ongeregeld.. :smoke

We zitten al weer in week 7 van de bloei, op dag 50 om precies te zijn..en de toppen beginnen al aardig wat aan te dikken.

Temp. 27

Ph 6.2

125ml Hy-Pro en 20ml Top-Booster op 20L elke 2 dagen

 

gallery_6458_7395_32610.jpg

 

gallery_6458_7395_138551.jpg

 

gallery_6458_7395_61242.jpg

 

gallery_6458_7395_37535.jpg

 

gallery_6458_7395_217026.jpg

 

gallery_6458_7395_155190.jpg

 

gallery_6458_7395_204163.jpg

 

gallery_6458_7395_46822.jpg

 

gallery_6458_7395_262441.jpg

 

En de close-up's

gallery_6458_7395_141421.jpg

 

gallery_6458_7395_163786.jpg

 

gallery_6458_7395_110369.jpg

 

gallery_6458_7395_12108.jpg

 

gallery_6458_7395_213360.jpg

 

Zo ik heb me weer een lekkere mengel joint verdiend..Zoals gewoonlijk zijn alle reacties van harte welkom.. :)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer up-date time..Dag 100 groei en 56 bloei

Temp. 26

Ph 6.2

125ml Hy-Pro en 25ml Top-Booster op 20L elke 2 dagen

 

gallery_6458_7395_28099.jpg

 

gallery_6458_7395_72169.jpg

 

gallery_6458_7395_153194.jpg

 

gallery_6458_7395_64583.jpg

 

gallery_6458_7395_66980.jpg

 

gallery_6458_7395_40281.jpg

 

gallery_6458_7395_42576.jpg

 

gallery_6458_7395_109135.jpg

 

gallery_6458_7395_122894.jpg

 

gallery_6458_7395_28630.jpg

 

Oke dat waren ze weer voor deze week..Laat maar eens horen wat jullie er van vinden.. <_<

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit hoor No name...

 

Mooie dikke toppen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zo op het eerste gezicht erg rommelig uit, maar als je dan even in je hok kruipt..niet meer zo makkelijk..en wat rond kijkt vallen er toch een paar mooie toppen te spotten..heb er ook een hele hoop onderin gelaten..die hebben een hele mooie bestemming.. <_< ..heb afgelopen week één keer een lagere Ec gegeven zonder booster om te kijken of mijn bladeren weer iets omhoog wilde komen, maar dat geeft alleen maar verlichting van de bladeren tot gevolg..meteen maar weer de Ec verhoogd en ook de booster met 5ml verhoogd..Met nog 2 weken voeding voor de boeg ziet het er uit dat ze dat nog best even kunnen gebruiken..Bedankt voor je reactie keesie.. :rofl

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...