Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey medegenieters

 

Kom er vandaag achter dat ik vorige week de bloeidag verkeerd heb ingevuld.. :whistling ..was dus dag 15 bloei en 59 groei.. ;)

Vandaag dag 21 bloei en dag 65 van de groei.. <_<

Kwam vandaag bij mijn dames en ze waren een beetje in waternood..meteen maar weer een vat aangemaakt van 20l en deze bij de dames leeg gegooid. Heb ook maar meteen de luchtaanzuiging, die de lucht nog van binnen aanzoog (winterstand), rechtstreeks naar buiten gekoppeld. Het was over de 30gr in mijn hokkie..op zich geen ramp, maar heb het toch liever iets koeler.. :vape: . De lampen zijn vandaag naar de hoogste stand verhuisd, wat ik nog nooit gehad heb in dit hokkie.. :lol: ..denk toch dat er een paar knakkies aan staan te komen. Maar weer genoeg gezeverd tijd voor het up-datje.. :nerd

 

Bloeidag 21 dus

Temp. 33

Ph 6.2

100ml Hy-Pro op 20l nu maar weer om de anderste dag.

 

gallery_6458_7395_64475.jpg

gallery_6458_7395_74840.jpg

gallery_6458_7395_107396.jpg

gallery_6458_7395_108516.jpg

gallery_6458_7395_105631.jpg

gallery_6458_7395_42139.jpg

gallery_6458_7395_77031.jpg

gallery_6458_7395_67374.jpg

 

En de kleintjes, 5 zijn er al weg en 5 gaan er morgen uit. Van de rest worden er 3 door mezelf gebruikt voor nieuwe zaadjes. Gaan jullie zeer binnenkort meer van horen.. ;)

gallery_6458_7395_31323.jpg

 

Zo mensen laat de reacties/vragen maar komen.

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

:innocent:

gaat goed, sterke zaadlingen heb je daar.

 

k hou je in de gaten! abo loopt al een tijdje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey NN,

 

ziet er goed uit hoor en het word een beetje saai zo <_<

maar dat is wel het relaxt he :innocent:

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin er al flink vertrouwen in te krijgen in die dames van me scarface79..thanks.. ;)

 

Nou met die snelle tante er tussen wordt het de komende tijd juist best wel spannend K.f.K.. :innocent: . Moet mijn bamboe stokjes maar weer eens bij elkaar gaan zoeken en de boel al vast een beetje gaan ondersteunen..netje was makkelijker geweest, maar daar had ik nog even niet stil bij gestaan.. :huh: .

 

Ben ook begonnen met mijn buiten projectje..het bouwen van de kasjes voor mijn nieuwe zadenkweekjes..en nummer één is al klaar en in gebruik..de andere 2 moet ik nog een beetje aanpassen.. <_<

 

Is het geen plaatje.. :rofl

 

gallery_6458_7395_731869.jpg

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey NN

 

Tijdje niet geweest :innocent: maar het zijn echte grote reuzen geworden man.

gaat goed en succes

 

gr Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Michael

 

De volgende keer maar weer een scrog maken..hoef ik me niet zo druk te maken om de hoogte..hoop echt wel dat ze zo'n beetje uitgegroed zijn nu.. :innocent: Verder heb ik vandaag de onderkant een beetje bij gewerkt..heb daar even wat takken weg gesneden die toch niet echt de moeite waard waren..scheeld ook meteen in het licht onder in.. <_<

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héya NN,..

 

Wordt al een aardige jungle,.. en je moet nog beginnen met buigen en knakken, dat gaat gewoon een mooie wildernis worden.. <_<

 

Heb je trouwens wel een bouwvergunnig voor je buitenproject ? :innocent:

 

Succes kerel,.. Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Nooz

Denk dat ik aan het knakken niet ontkomen ga..vandaag nog niet nodig geweest..maar de lampen hangen nu op hun hoogste punt..dus daar kan ik nu niks meer aan veranderen.. :innocent: Voorlopig kunnen ze nog wel ff zonder het geknak..Heb ze hier en daar aan de onderkant een beetje kaler gemaakt..kunnen ze zich lekker consentreren op de grotere toppen.. :rofl

 

 

Jep vergunning binnen en alles draaid.. <_< Heb de heren nog wel even gekortwiekt voor ze het kasje in mochten..hingen al aardig vol met bloemetjs en das toch net iets te vroeg. Alles mag nog even door groeien nu..heb ik nog even de tijd om te bedenken hoe ik de boel straks ga verduisteren.

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé growers

 

Even een Up-date over het buitenprojectje...De dames over gepot in 11l potten in een mix aarde/coco's en ze ieder samen met een man in een eigen kasje gezet..De boel mag nu eerst nog een beetje groeien..kan ik ondertussen gaan bedenken hoe ik het verduisteren straks ga aanpakken.. <_<

 

gallery_6458_7395_1259137.jpg

gallery_6458_7395_1189031.jpg

gallery_6458_7395_407386.jpg

En alles op hun plek.. :innocent:

gallery_6458_7395_716639.jpg

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi die kastjes NN

een slim idee van je

Haze in your face hehe :innocent:

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi beschermd tegen de regen..wat ze al zo haten..en geen pollenmix in mijn plantjes blackbut..Thanks

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey forumers...wakker worden.. :whistling ..weer tijd voor een Up-date.. :rolleyes:

 

Weer een weekje verder en de boel is flink aan het veranderen in mijn hokkie..De toppen groei is gewoon super bij mijn dames..zelfs de zijtakken laten een hele goeie potentie zien..Heb vandaag bij drie dames de hoofdtop geknakt uit voorzorg..want ondanks dat de groei er nu wel uit is ik toch bang ben dat door de topbouw de dames wel iets te dicht tegen de lamp zouden gaan uitdijen..hadden nog maar een afstand van maximaal 20cm..en toch geen verbrande bladeren meer.. :huh: De temperatuur in mijn hokkie is ook weer helemaal waar ik hem hebben wil(maximaal 25gr), dus das ook weer een zorg minder.

 

Dag 72 groei en dag 28 bloei

Temp 25gr

Ph 6.2

125ml Hy-Pro op 20l elke 2 dagen (vanaf morgen krijgen krijgen ze er 10ml Top Booster van House & Garden bij)

 

Kijk eens wat een mooie wildernis.. :j

gallery_6458_7395_147111.jpg

 

gallery_6458_7395_361971.jpg

 

Heb er dit keer wel voor gezorgd dat ze niet meer verder terug kan dan horizontaal.. :P

gallery_6458_7395_26845.jpg

 

gallery_6458_7395_126702.jpg

 

De derde die na de fotosessie ook plat is gegaan

gallery_6458_7395_22367.jpg

gallery_6458_7395_397522.jpg

 

gallery_6458_7395_134699.jpg

 

De zijtoppen doen ook flink mee

gallery_6458_7395_337421.jpg

 

gallery_6458_7395_263472.jpg

 

En een paar lekkere close-upjes

gallery_6458_7395_202286.jpg

 

gallery_6458_7395_87644.jpg

 

gallery_6458_7395_77923.jpg

 

gallery_6458_7395_34580.jpg

 

Zo medemensen ik ga nog lekker onder het genot van een lekkere.. ;) ..over het forum sjezen en genieten van een paar mooie plaatjes.

Laat me maar weten wat jullie er tot dusver over denken..No Name is in ieder geval een tevrede kweker op dit moment.. ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even bij mijn dames langs geweest om even te kijken wat de temperatuur in mijn hokkie is en gelukkig met dit warme weer komt de meter niet hoger dan de 33 graden..Beetje hoog naar mijn zin, maar niks meer aan te doen.. nou ja niks meer aan te doen is een groot woord, kan de lampen nog altijd omzetten zodat ze alleen s'nachts branden maar dan krijg ik een probleem met de voedingstijden..zoals ie nu afgesteld staat is het meest ideale voor mij.. :huh:

Heb vandaag wel weer een top plat gelegt want die kwam ook weer te dicht bij de lamp naar mijn zin.. :rolleyes:

 

Nou ik ga der maar weer eens één draaien..Ben benieuwd wat jullie er zo van vinden, maar het loopt geen storm met de reacties..Moet toch maar eens iets fout gaan doen denk ik.. :whistling

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net even je topic gecheckt en wat een bosje heb je daar in je tent zitten. :whistling

 

Vooral de dunne blaadjes zien er erg cool uit, sativa he.

Zoals bij deze, wat een uitzicht:

gallery_6458_7395_22367.jpg

 

Wen je nog een fijne dag en idd, geen comments betekend gewoon dat er alles goed uitziet. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha fijn een reactie.. :j ..Das toch fijner als geen reacties Level..bedankt man.. :huh:

 

Jep echt wel een echte sativa, in blad en in de groei. Zelfs de zijtakken laten zich volop van hun sativa kant zien..is er zelfs één die denkt dat zij de hoofdtop is.. :whistling ..Heb haar even op der plaats gezet door haar eens lekker te knakken. :rolleyes:

 

Nogmaals bedankt voor je reactie..Weet wel dat geen reacties betekend dat alles goed gaat, maar ik hoor graag wat andere er van vinden..wordt anders zo'n saai toppic.. ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen reactie

 

 

:rolleyes: :whistling :huh:

nee ff serieus, gaat goed man echt serieuze doorzetters heb je daar.

ik blijf je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kei fijn scarface79.. :huh: ..zijn echt een paar doorzetters ja..maar daar hou ik wel van..niet opgeven.. :rolleyes: Jij ook bedankt voor je niet gegeven reactie.. :whistling

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk eigenlijk wel dat de groei er nu wel uit is Silver..Alles wat ie nog groeit is in de topbouw.. :rolleyes:

Ben in ieder geval heel erg blij met die power..thanks.. :whistling

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je niet superveel reacties krijgt, is gewoon omdat alles er super uitziet hé :rolleyes: . We hebben nu al enkele succesvolle haze-kweekjes gezien van je dat er niet veel op te merken valt. Ik denk dat iedereen gewoon (net als ik trouwens) een beetje zit te geilen op je plantjes met z'n bek open :whistling.

 

In ieder geval: Mooi zo! Ga zo door! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het toch ook meteen een stuk leuker, als er wat reacties komen Ovred..vooral voor mij persoonlijk. Je ziet hoeveel mensen er naar je plaatjes kijken en daartegenover zie je dan de reacties..tja das toch wel een heel groot verschil..allemaal geile gluurders hahaha..Dat is het natuurlijk..Tijd voor wat nieuws misschien..Dat komt de volgende ronde..met een beetje geluk gaan we dan een rondje draaien met 4 verschillende soorten..3 van de soorten zijn dan nieuw en daar moeten de bloeitijden dan nog van getest worden..Kunnen 10 wekers zijn maar ook naar de moeder neigen en er weer minimaal 12 weken over doen..In ieder geval jij ook bedankt voor het nemen van de moeite om een reactie te plaatsen.. B)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 5 is al weer aangebroken voor de dames en ze gaan nog steeds zonder enige problemen door met hun topopbouw..Plakken doen ze ook al weer als de beste..En de geur van haze hangt ook al stevig in mijn hokkie..Ikzelf ruik er elke keer helemaal naar als ik bij de dames bezig ben geweest..echt niet normaal.. :wacko:

Vandaag dag 80 groei en 36 van de bloei.

Temp. 26

Ph 6.2

125ml Hy-Pro en 15ml Top-Booster op 20l elke 2 dagen

 

De wildernis bij elkaar.. :wacko:

gallery_6458_7395_232491.jpg

 

Een paar mooie toppen in de maak

gallery_6458_7395_250457.jpg

 

gallery_6458_7395_111211.jpg

 

gallery_6458_7395_80729.jpg

 

gallery_6458_7395_314688.jpg

 

gallery_6458_7395_200335.jpg

 

gallery_6458_7395_47783.jpg

 

gallery_6458_7395_168064.jpg

 

En een paar close-upjes

gallery_6458_7395_200723.jpg

 

gallery_6458_7395_99144.jpg

 

gallery_6458_7395_19053.jpg

 

gallery_6458_7395_130534.jpg

 

gallery_6458_7395_102648.jpg

 

Laat het me maar weer weten wat jullie er van vinden...Ik ga der nog éne roken en een potje pokeren.. B)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, vette foto's maar je hebt achteraf met het schuifbalke "Sharpness" zitten spelen, of niet ?

 

Hihi, die eerste is een beetje té... Of verbeeld ik het me ?

 

Evengoed VET!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep heb ik keesthemad..brengt de thc duidelijk naar voren.. :wacko: foto's worden in het donker genomen en hier mee worden ze een stuk duidelijker.. B)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit maat

heerlijke toppen op mooie dames

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...