Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Iedereen zat er flink langs Mikey..had zelf ook wel wat meer verwacht.. :P ..gelukkig maakt de kwaliteit heel veel goed.. :D ..thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Name,

 

je wordt beroemd man

jou haze zaden worden al gezocht, haha :P

wel op een ander forum, vond ik wel lachen

 

Ps: some times you win and some times

you lose. that's nature

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van de tegenvallende oogst man

het leek wel erg veel :D

tja das de natuur he :P

ga je nog meer dingen veranderen voor de volgende kweek?

 

greetZZZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das zeer zeker niet verkeerd blackbut..ze hoeven maar te googelen en ze komen er vanzelf op uit hahaha..mooi man..volgende ronde kan het nu alleen maar beter gaan.. :P

 

Als ze nu allemaal waren zoals big mamma had het een hele mooie ronde geworden go2hell..hoef niet al te veel te veranderen, vooral als ik met de winter nog een ronde kan draaien zal ik geen problemen krijgen..een betere verdeling van de planten is dan het belangrijkste..Een netje spannen ga ik dan ook zeker niet vergeten..is een stuk makkelijker dan al die touwtjes binden..ga ook op zoek naar een nieuwe booster..Voor de zomer zal ik dan op zoek moeten naar een betere warmte afvoer, want met het warme weer trekt mijn hokkie het niet.. :D ..voorlopig eerst nog maar even afwachten..komt wel even goed uit zo..krijg even een hele drukke tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi No Name,

 

Net even je verslagje gelezen en ervan genoten natuurlijk.

Ziet eruit als een heerlijk rokertje en is toch heel leerzaam geweest :P

Hopen dat die ketel snel hangt dan schuif ik weer even aan bij je volgende ronde.

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookt al super lekker weg..altijd fijn te horen dat er iemand me geholpen is om hun eigen kweek er mee geholpen is.. :P ..vindt ook wel dat ze een beetje op moeten schieten, maar ze hebben nog even tijd..de nieuwe zaden zijn nog niet klaar en die wil ik toch wel hebben voor mijn nieuwe ronde.. :P ..maar das voor de volgende keer.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

De postbode was weer wat aan de late kant vandaag, niet echt laat, maar toch te laat om mij nog nuchter te

treffen :j

Ze had een leuk pakketje mee, toch voor de vrouw...weer van die lekker dure verzorgingsproducten die toch niets helpen...heb het haar al gezegd, het is toch hopeloos bij jou :P :nerd B)

Gelukkig kan ze tegen duwtje, en is ook soms nodig met mijn sarcasme :lol:

Maar gelukkig kwam er nog een pakje voor mij ook ;) :D :)

En daar gaan we morgen ochtend een rookverslagje van maken ;) :lol:

 

Tot morgen :D

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd wat je er van vindt..ik ga er nu toch nog ff één van draaien..heb ik wel verdiend na een dag hart werken.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag van No Name Haze door El Fish :D

 

Soort: No Name Haze

 

Breeder: No Name

 

med_gallery_16709_4999_936257.jpg

 

med_gallery_16709_4999_667236.jpg

 

med_gallery_16709_4999_168962.jpg

 

Na het openen van het stripzakje kwam er een frisse kruidachtige geur m'n neus tegemoet.

Op het eerste moment dus geen Haze geur te bekennen.

Deze kwam snel genoeg wanneer ik het spul begon te verkruimelen.

Tja...hoe beschrijf je de geur van Haze beter als, "hij ruikt naar Haze". :D

De eerste trek aan de joint was onmiddellijk raak, yep...die echte zware smaak was er meteen, een echte Haze ;)

Wij zeggen hier wel eens van Haze dat de eerste trek smaakt naar "kots", en vanaf de 2de trek wil je hem al niet meer door geven, zo lekker. :)

Had ik vandaag dus ook direct :D .

De laatste trekjes zijn nu in zicht :( , maar we rollen er direct nog eentje :) , en het is zeker geen stoned wietje.

Heb het gevoel dat er een actieve dag aankomt :D , een lekkere dagroker waar ik niet stil zal op zitten ;)

 

Als ik hem vergelijk met mijn onbekende Haze, dan geef ik de mijne een 6 en de jouwe 8 op 10 :tu

 

Blij hem geproefd te hebben en die zaadjes komen ook wel nog eens in m'n hokje als er eens wat tijd voor is.

 

Op naar je volgende ronde ;)

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartstikke bedankt voor je rookverslag El Fish..kan niet wachten om weer aan de slag te kunnen..gelukkig heb ik buiten nog wat te spelen..dus echt vervelen doe ik me nog niet..en natuurlijk mijn olie nog ergens gaan maken.. :D

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er vanmorgen een km of 40 op gaan fietsen en heb veel moeilijke momenten door gekomen op je wietje :D

De gedachten en de lekkere high deden de pijnlijke momenten algauw vergeten :)

 

En jij bent bedankt om hem te mogen proeven ;)

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort:No Name's Haze

Grower:No Name

Breeder:No Name

Bloeitijd:11 weken

 

 

gallery_7458_881_117276.jpg

 

Uiterlijk

Het uiterlijk laat niets te wensen over.

Een mooi rond en ogenschijnlijk compact topje.

lekker donker groen met nog vele intacte pistels, en bij inknijpen kom ik erachter dat ze ongeveer de fluffyheid van een Dabney heeft.

oogt compact maar is best fluffy.. wat ook vrij normaal is voor een haze.

 

gallery_7458_881_903136.jpg

 

Geur:

De geur is anders dan ik deze ken.. Heerlijk kruidig is deze.

Heel subtiel aanwezig, totdat je gaat verkruimelen..

Dan komen de hazetinten je al tegemoet, beetje de geur van snijbloemen..

Hmm ben benieuwd naar de smaak want het is lang geleden dat ik echt een "plain" haze heb gerookt.

 

 

gallery_7458_881_3287425.jpg

 

Smaak:

 

De smaak is heerlijk zacht hazey, je voelt de rook achter in je keel pas expanderen.

ook komt er een aangename kriebel van in je keel die na een paar seconden weer weg is. sterke wiet dus!

Ik proef wel de zachtheid van BIO voeding kan dat? of zal het gewoon aan de soort liggen?

Anyway rooktie lekker weg zonder raar hoestje of vieze kriebel.

Echt lekker, Haze; Niets meer en Niets minder

 

 

gallery_7458_881_2728424.jpg

 

Effect:

Het effect is een lekker high.. wellicht een beetje verwaarloosbare lamheid maar dat kan ook aan mij liggen.

Ik moet vandaag nog veel doen, en dat ga ik ook zeker nog doen.. geen bankhangdag voor mij vandaag :D

Mede mogelijk door het lekkere sativa karakter van het effect van deze wiet.

Ik kan ook nog gewoon snel typen en mijn inspiratieflow blijft constant.

Het effect duurt ook 2 tot 2 en half uur weet ik toevallig van de eerste joint die ik ervan had gerookt vorige week.

 

 

gallery_7458_881_903384.jpg

 

Overal:

 

Ik geef deze wiet een 9-

Goed gegrowed, niets op aan te merken.

Goede smaak zoals het hoort en dito effect.

Geen exotische smaak of iets dergelijks maar dat mag je ook niet verwachten.

Voor een "Plain" Haze 1 van de besten die ik heb gerookt. lekker zacht subtiel met een lekkere sativa headrush.

Geen 10 maar dat is persoonlijke smaak. als de 8,5 is gehaald dan kun je er zeker van zijn dat het alles was wat ik ervan had verwacht.

Boven de 9 dan kom je toch echt dicht bij BK's holy grails :D

 

 

Thanks No name, voor de lekkere sample.

Zekers een super Haze.

Mooi materiaal om verder mee te breeden ook ;)

 

ik denk plak hem ook ff in je topic.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer goed verslagje en zo te zien is de haze een top wietje.

Ik ben er ook zeker fan van, ik ga het ook zeker een keer zetten op me mapito.

 

NN ziet er goed uit gozer!!

BK MOoi verslagje man :D

 

Laterzzzz

 

NN wat word de nieuwe ronde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pff 40km fietsen..wordt er al moe van als ik er aan denk..petje af.. :D

 

Wow Wow Wow ;) een 9-..Dat is nog eens een rookverslag BeeKaa..Thanks mate..mijn zondag kan echt niet meer kapot..Is inderdaad een bio wietje deze ronde.. :D ..smaakt toch altijd een stuk beter dan op hydro.. ;)

 

Thanks Michael..De volgende ronde is voor het grootste deel nog in de maak..maar heb ook een paar andere kandidaten van medegrowers gekregen..moeikijk moeilijk..wordt in ieder geval een meer soorten ronde deze keer.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks no name en michael , en graag gedaan natuurlijk.

 

ik ben ook sporadisch actief op een ander amerikaans forum..

Ik zal het rookverslagje wel eens vertalen (als ik een gaatje tijd vin) en dan met je site erbij :D

 

goede reclame toch?

en dan kun je die engelse versie ook wel op je site zetten ;)

 

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey das nog eens een strak plan BeeKaa..is zeker fijn zo'n positieve reclame..had er nog niet aan gedacht dit te verwerken in mijn site..geen betere reclame inderdaad.. :D ..thank you very much

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg No-Name <_< wat voer jij tegenwoordig uit eigenlijk ?

ik vind het zo stil namelijk.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt gelijk KFK, is wel heel stil hier he?

is misschien even op vakantie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey K.F.K .. das inderdaad al weer even geleden.. laatste tijd ook best wel mijn handen vol.. :P ..helaas niet met de planten wat ik wel weer graag zou willen gaan doen.

Ben ondertussen klaar met de zaadronde van 3 nieuwe soorten die ik buiten heb gedraaid en ben zeer te spreken over de uitkomst..zijn hele mooie zaadjes uit gekomen al zeg ik het zelf..zal er in de loop van de week wel eens wat plaatjes van schieten.. :)

Nieuwe plannen zijn er al wel voor een nieuwe ronde met de nieuwe zaden in de hoofdrol natuurlijk.. B) ..ben zeer benieuwd wat daar uit gaat komen.. B)

 

Nee niet op vakantie scarface79 krijg gewoon afkickverschijnselen als ik zo naar die geile plaatjes kijk op het forum.. :tu ..maar kijk zo af en toe nog wel rond.. :no

 

Die was niet van mij alleen HansWorst.. :D ..maar hij smaakt er niks minder op.. ;)

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wachten vol verlangen je nieuwe kweekje en soorten af :P

Mag er al een tipje van de sluier over de soorten B)

Ben bezig met enkele van je zaden onder TL's...moet je maar even de micro fluo checken ;)

 

El Fish :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het tipje van de sluier opgelicht in jou toppic El Fish.. :rofl

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...