Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Pure

cannabis als medicijn tegen kanker en vele andere ziektes...

Recommended Posts

Een prachtig filmpje die je eigenlijk al direct met je neus op de feiten drukt en de vele positieve kanten van cannabis laat zien. Ik kan zelf ook absoluut niet begrijpen waarom zoiets als cannabis wat bewezen is goed te helpen tegen veelvoorkomende ziektes nog steeds als slecht wordt gezien en illegaal is in landen als bijv. Amerika. Ik heb een oma die veel last heeft van reuma in haar vingers, door dit filmpje ben ik overtuigd om hemp oil voor mijn oma te gaan maken om de pijn te laten verlichten in haar vingers.

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ hijsfijn & elmanito: Dat een stof in het begin van de 20e eeuw als "geneesmiddel" bekend stond zegt op zich niet veel. Dit is immers ook de periode dat heroine verkocht werd als bijwerking vrij hoestmiddel voor kinderen. Niet dat deze claim volledig onwaar was (de kindjes hoestten idd nietmeer), maar zoals we nu weten is het toch niet zo aan te raden.

 

Niet dat ik niet wil of kan geloven dat een plant geneeskrachtige werking heeft, maar ik zou dat dan wel graag eens duidelijk bevestigd zien in ernstig wetenschappelijk onderzoek (zoals bijvoorbeeld naar het positieve effect van cannabis op staar). Maar mijn ervaring wordt gans de kruiden en planten geneeskunde veel te vaak gesteund op anecdotisch bewijsmateriaal en argumenten als de chinezen, amazone indianen,..... gebruiken het al duizenden jaren. Kan best, maar helpt het dan ook? Voor een heel aantal stoffen duidelijk wel. Wilgen extracten (aspirine) en opium worden bijvoorbeeld nog steeds gebruikt om hun bewezen werking net als taxine (actieve stof in taxus hagen).

Maar als ik ooit erectieproblemen krijg, neem ik liever toch een blauw pilletje dan de gemalen botten van een siberische tijger of de gedroogde en gemalen voortplantingsorganen van een hond op te drinken (zoals de chinezen trouwens al 5000 jaar doen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hades,

 

Vergeet niet dat heroïne 16 jaar lang als non-prescription drug verkrijgbaar is geweest. Men wist écht niet dat het verslavend was, sterker nog, de psychologische component die je verteld dat het verslavend is kan daar een grote hulp bij zijn. Een ieder die zich aan de dosis gehouden heeft in die tijd zal waarschijnlijk geen verslaafde nijging gehad hebben, praten op niets af, maar goed.

 

16 jaar is een behoorlijke lange periode voor een geneesmiddel met zulke heftige verslaving, daar had men eerder achter kunnen komen, toch ?

 

Cannabis werd wel geadverteerd als medicijn tegen alles, hoe dan ook zit er een kern van waarheid in dat verhaal. Dat wetenschappers in die tijd het verslavingspotentiaal van heroïne niet overzien hebben betekend niet dat zij toen nog niet fatsoenlijk nadachten voor ze iets deden.

 

Wat wel zo is, vroeger werd er op medisch gebied meer gedaan, tegenwoordig wordt er meer gekeken, niet slim in sommige gevallen, want met verkeerde medicatie ben je er meestal direct achter dat dat niet het goede is, zo kun je diagnoses uitsluiten...

 

Je kunt van mij aannemen dat cannabis werkt. Zeker bij staar. Op youtube staan enkele filmpjes over een Joodse onderzoeker, hij heeft ooit THC uitgevonden in ik meen 1967 (ofzo) en hij verklaard best veel over de werking... Dus dat kun je bekijken. Verder zijn er meters boeken over geschreven, alleen "HET GELD" wil niet dat die boeken zomaar door iedereen gelezen worden, dus voor die boeken zul je diep moeten graven in de archieven, want 'MEN' wil niet dat dat naar buiten komt..

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

@Hades

Ik krijg het gevoel of ik hier Simon Rozendaal van Elsevier hoor spreken.Voor de duidelijkheid, heroine was in de begin van de 20ste eeuw een nieuw medicijn waarvan de bijwerkingen nog niet bekend waren.Cannabis daarintegen wordt al 5000 jaar gebruikt, vandaar ook dat het in die tijd ook genoteerd stond in de Nederlandse farmacopee.

In de 19e eeuw zijn al verschijnende onderzoeken gedaan met deze plant en zijn met vernieuwde methodes vandaag nog eens een keer gecheckt.Voorbeeld is het onderzoek van een groot aantal jaren geleden aan de vrije universiteit van Amsterdam mbt oraal gebruik van Cannabis bij MS.Uitkomst van dat onderzoek was dat het oraal gebruik niet zo succes was en dit was al in de 19e eeuw bekend dat orale toediening van Cannabis wisselende resultaten gaf bij bepaalde ziektes.Verlaging van verhoogde oogboldruk werd toevallig ontdekt door de LA Police in de jaren 80 tijdens een onderzoek.

 

Gemalen tijgerbotten of extracten van voortplantingsorganen bij behandeling van erectieproblemen is meer een bijgeloof, maar staat beschreven in de Chinese farmacopee.In deze farmacopee staan betere alternatieven beschreven zoals Fructus Lycii / Gou qi zi.In de praktijk verhoogt deze rode bes het libido en het verdunt het bloed (ontdekt door USDA).Bij erectiestoornissen kan je beter Padma 28 nemen dan het blauwe pilletje ivm hart en vaatziekten waarvan erectiestoornissen een voorsymptoom is.Trouwens insuline werd vroeger ook gewonnen uit de pancreas van verschillende dieren, dus zo gek is het niet.Ik wil hierbij wel vermelden dat ik het gebruik van tijgerbotten, berengal etc afkeur ivm het uitroeien van een volledige soort en het dierenleed die erbij komt kijken.Als er planten zijn met dezelfde werking dan kan je beter deze gebruiken.Chinese artsen kijken wel naar de gehele individu, iets dat bij de moderne westerse geneeskunde vaak vergeten wordt.

 

De farmaceutische industrie heeft vandaag de dag nog steeds de medicinale kruiden nodig voor bepaalde stoffen zoals Morfine (Papaver somniferum), Artemisinine (Artemisia annua), Digoxine (Digitalis purpurea).In de praktijk blijkt bv het middel Marinol niet te werken tov Cannabis in zijn geheel.Sinds 2000 weten we ook meer dat het andere bestanddeel CBD grote therapeutische toepassingen kent, waarnaar nog steeds onderzoek gedaan wordt oa door GW Pharmaceuticals in Engeland.

 

Voor medicinale toepassingen van kruiden zou je toch maar eens Pubmed moeten raadplegen.De vereniging tegen Kwakzalverij verkondigt ook nog steeds dat bv Cat's Claw niet toepasbaar is tegen cancer en dat klopt ook wanneer ook TOA (Tetracyclische Oxindolalkaloiden) in het preparaat zit, maar er bestaat ook Cat's Claw zonder TOA en deze wordt al tientallen jaren onderzocht in Oostenrijk door een farmaceutisch bedrijf en met succes toegepast.Je hoort hier er niks van, omdat het gewoon wordt tegengehouden.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannabis en cannabisolie werd vrij gebruikt als medicijn tegen verschillende ziekten.

Tot het ongeveer in 1934 of 37, dat ben ik kwijt, het in de ban werd gedaan door de Amerikaanse drugs administration.

Toendertijd kwamen de machtige pharmaceutische industrieën met hun grotendeels chemisch gemaakte " geneesmiddelen" op de markt.

Cannabis was overal en goedkoop verkrijgbaar. De plant werd gedemoniseerd door de Drugs Administration; zo zouden vooral jonge mensendoor het gebruik veranderen in (lust)moordenaars.

Op de plant konden de pharmaceuten geen patent krijgen dus konden/kunnen ze er haast niks op verdienen.

 

Recente voorbeelden hoe de pharmaceuten met geneesmiddelen/geld omgaan:

 

In het AD van een paar weken terug, de zaterdag editie stond een artikel van een psychiater die veel patiënten hebt met een psychose.

Daarvoor krijgen zij een pilletje die noem ik maar pil "A ", per maand kost dat 5 euro per persoon.

De pillen fabrikant kwam met een nieuw medicijn waarbij je maar een keer in de maand ingespoten moet worden en die een time-release afgifte van medicatie afgeeft, pil B. Deze kost 150 euro.

Veel patiënten willen deze prik niet.

Nu kreeg die Psy te horen dat de pilen A niet meer gemaakt gaan worden en alleen pil B nog maar beschikbaar is.

Pil A en pil B worden door dezelfde fabrikant gemaakt!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Citaten uit trouw.nl

Trouw

 

De wankelende god Joseph Biederman

 

 

In de V.S is Joseph Biederman, een kinderpsychiater van wereldnaam, in opspraak geraakt. Biedermans opvattingen over de behandeling van ADHD zijn leidend in de psychiatrie, maar nu blijkt dat hij zich jaren achtereen heeft laten betalen door pillenfabrikanten.

 

Biederman had 1,6 miljoen dollar ontvangen als adviseur van farmaceutische bedrijven die psychofarmaca maken. Biederman had maar 200.000 dollar aan ontvangsten opgegeven bij Harvard universiteit

 

Lees verder op bovenstaande link. weer een bewijs voor mij dat er een pillenmafia is en geen conspiracy achterdocht.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Marinol is chemisch gemaakte THC, althans een deel daarvan, de werkende stof uit cannabis, en wordt gebruikt bij HIV-patiënten en cancerpatiënten tegen pijn en is geloof ik tientallen malen duurder als medicinale hasj, (daar kunnen ze lekker wat aan verdienen!) alleen werkt het heel slecht en pas na 2 uur.

Medicinale hasj werkt al na 10 minuten en bestrijd de pijn beter dan morfine en bovenal heeft het geen nare bijwerkingen.

Natuurlijk zit er op Marinol patent.

Edited by PeterR2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen open u ogen :whistling

 

Laat u geen pharmeutische rotzooi voorspiegelen als ritalin over andere kalmeringsmiddelen.

 

Daar ga je juist aan kapot.

 

Je wordt totaal gevoelloos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de info is kijken wat ik hier mee kan heb nu helaas ook kanker.

Eerste chemo is er door en de bestraling ook.

Ze geven niet exact hoelang ik nog heb maar tot die tijd grijp ik dit middel aan ook omdat ik een vevent roker ben en was van weed.

Kan iemand misschien de verhoudingen geven wat je overhoud na zo extracxtie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Biokweekleek: gebruik de zoekfunctie rechtsboven en typ olie of weed olie.... je zal zeker vinden wat je nodig hebt!

 

Ik wens je het beste!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry zal ik doen had ff me gedachten er niet bij.

Wordt nog een klus zo te zien pffff..

Is dit ook te doen met een machine zoiets als en honey bee extrator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Biokweekleek: dat is niet erg hoor!

 

Voor medicinale doeleinden zou ik voor een AHO (Alcohol Hasj Oil) ipv BHO (Butaan Hasj Oil) gaan....

 

En misschien beter de volledige plant gebruiken, van top tot teen.

 

Wat voor kanker is het?

 

Bij inwendig kankers zou het beter zijn de olie oraal te nemen en dus niet te roken, bij huidkankers op de huid toebrengen.

 

Maar ik heb je een PB gestuurt, je kan die aanleiding volgen en dan kom je bij iemand terecht die er meer ervaring mee heeft als ik.

 

Ik ken enkel de theorie, heb wel BHO gemaakt, maar dat zei me niet zoveel, en ik ben zelf geen medicinale gebruiker....

 

Mocht je er nog niet uitgeraken, stuur je me maar een persoonlijk bericht of open een topic bij de medische sectie en stel daar de vragen die je hebt, omschrijf duidelijk in de titel en ondertitel waar het over gaat....en de mensen hier op het forum zullen je wel in goede banen leiden.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Biokweekleek, als ik jou was zou ik zorgen dat ik de olie van een sterke wietsoort maak. dus 1 met veel kristallen maar ook met sterke werking. bv een ko kush. ahmhesia, double fun, white whidow.

van die soorten hou je ongeveer 12/15 ml olie per 100 gram wiet over. en voor 100 gram wiet kan je 1 liter alcohol gebruiken. schat ik zo. ik zelf heb het ooit eens gewogen en kwam ongeveer zo uit.

 

met een honeybee extractor is het ook goed te doen. krijg je hele zuivere olie. alleen blijft er minder over. en duurd het langer voor het te gebruiken is. het duurd een aantal dagen om echt alle gas er uit te krijgen.

 

vraag zoveel je wilt en wees slim en ga het op de juiste manier gebruiken. dat is het beste wat je kan doen

 

 

 

ik heb longkanker Sex' n Combi,ik wacht even het even af wat de reactie nog meer zijn.

probeer een verdamper. en verdamp dan op de zo laagste mogelijke temperatuur. dus echt verdampen zodat je e3cht alleen de kristallen verdampt en die hun werk kunnen doen in je longen. met een verdamper zal je heel snel al resultaat hebben.

maar het beste is om niet alleen te verdampen maar ook oraal in nemen. want dat werkt toch het sterkste.

 

 

 

En misschien beter de volledige plant gebruiken, van top tot teen.

dat moet je zeker niet doen. schiet je niks me op en kost je alleen onnodig veel alcohol

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat moet je zeker niet doen. schiet je niks me op en kost je alleen onnodig veel alcohol

 

Ik dacht mij te herinneren dat Weetje dit aanrraade, omdat er ook nog veel andere stoffen in de plant zitten, ik kan natuurlijk verkeerd zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen heeft natuurlijk z,n eigen mening. ik ben er van overtuigd dat alleen de kristallen het medicijn zijn. verder

niks van de plant. ik vind dat je dan alleen maar onzuivere minder lekkere olie krijgt.

 

p.s: bedankt voor het plaatsen van het filmpje :icecream: ik wist niet hoe dat ging.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor: het is zoals je zegt : "er zijn vele wegen naar Rome", niet dat ik fan ben van Rome :wacko:

 

Maar inderdaad de actieve stoffen zullen wel in de kristallen zitten, maar als kleine Sjamaan, heb ik altijd de neiging om de volledige plant te gebruiken (ivm met de Spirit van de plant, ik bedoel daarbij geen geest ofzo :icecream: )

 

Ik heb alleen ervaring met het roken en dan ging het enkel over het mentale vlak, niet zozeer fysiologisch, dus ik zou dan eerder afgaan op mensen die de ervaring hebben met de fysische eigenschappen als het om kanker gaat.

 

Vele medicijnen de dag van vandaag en vroeger, komen van planten uit de jungle of bvb opium( codeine,morphine).... een puurdere vorm van een plant kan potenter zijn dan de hele soep, maar dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.

 

Maar het is een feit dat THC kankercellen dood, dus vertrekkend van die redenering kan je misschien wel best een zo puur mogelijke vorm van THC hebben.

 

Maar dan begint het, er zitten zoveel meer canabinoïden in , waar we nog bitter weinig vanaf weten. Het begint langzaam aan meer en meer onderzocht te worden, dus dat is een positieve evolutie.

 

De waarheid duurt het langst!

 

Succes Biokweekleek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep helemaal mee eens. alleen is het denk ik niet alleen de thc die de kanker dood. het is juist het geheel.

 

die geldwolfen hebben al eens geprobeerd om de thc te apart te gebruiken en geprbeerd na te maken. wat bleek het werkte niet :icecream: wat dachten die hufters wel niet :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeisnor: we zouden eens te weten moeten komen wat precies in zo een extractie zit. AHO ten opzichte van BHO, en dan nog al de verschillende genen en kweektechnieken, dan zouden we pas kunnen zien/weten wat goed werkt bij welke ziekte/aandoening/kanker...

 

Dus een volledig cannabinoïden profiel, misschien dat een Canna Lobby ooit de mensen kannen mobiliseren evenals het financiële aspect van de labo onderzoeken ondersteunen.

 

Misschien eens een brief naar "Kom op tegen kanker" schrijven, ik weet dat ze net enkele miljoenen hebben gekregen via een erfenis, die volledig besteed zal worden aan wetenschappelijk onderzoek.

 

Nu begin ik weer te dromen :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ghehe, want dat kunnen we zelf veel beter.

met genoeg plant bedoelde ik: snel getrokken met koude alcohol kan honinggele olie geven.

wat langer en/of warm getrokken kleurt de olie donkerder.

Ik denk idd dat de optimale mediinale olie, wat donker van kleur mag zijn=genoeg plant meegegeven aan de olie.

Behalve het grote schutblad gebruik ik alles voor de olie, en geen tak en of stam.

 

Ik dacht dat de meest feitelijke bewijzen over het kanker remmende aspect van olie

verkregen waren t.a.v. longkanker.

Ik raad dus zeker aan om olie te gaan slikken, in dat opzicht.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
@zeisnor: we zouden eens te weten moeten komen wat precies in zo een extractie zit. AHO ten opzichte van BHO, en dan nog al de verschillende genen en kweektechnieken, dan zouden we pas kunnen zien/weten wat goed werkt bij welke ziekte/aandoening/kanker...

 

Dus een volledig cannabinoïden profiel, misschien dat een Canna Lobby ooit de mensen kannen mobiliseren evenals het financiële aspect van de labo onderzoeken ondersteunen.

 

Misschien eens een brief naar "Kom op tegen kanker" schrijven, ik weet dat ze net enkele miljoenen hebben gekregen via een erfenis, die volledig besteed zal worden aan wetenschappelijk onderzoek.

 

Nu begin ik weer te dromen :icecream:

ik ben het weer met je eens. maar ik ben momenteel een beetje moe om op die manier op volle gang verder te strijden.

te veel mensen tegen gekomen die het hard nodig hadden. maar het niet namen omdat ze er gewoon niet in geloofde. of wat ik nog erger vind. het niet namen omdat het niet mocht van hun vrouw /vriendin. omdat het "verboden" is. drugs zou zijn. en ze dan stoned werden. en dat mocht niet :wacko:

het zelf niet durfde te nemen omdat ze te bang gemaakt zijn dat het slecht is en verboden is. en tsja 99 % van de nederlandse bevolking doet niets liever dan braaf in rij mee lopen. zolang het maar sociaal geaccepteerd is,. die sterven nog liever dan iets doen wat momenteel nog niet sociaal geaccepteerd is. dan heb je er ook nog die lopen al jaren stuk op het medisch systeem. en als je dan alles verteld wat je weet. al je ervaring verteld onderbouwd met alle internetsite,s die je weet waar informatie over de olie te vinden is. dan blijkt als je ze een paar weken later spreekt ze nog geen letter gelezen of geen filmpje gezien hebben. vorige week trof ik er weer 1 ik denk nr 100. die moet elke dag spuiten tegen z,n migraine of zo iets. heeft alles al geprobeerd wat er te proberen is. en heeft echt alle hoop op gegeven. die lachte me gewoon uit toen ik zei dat ik waarschijnlijk wel iets wist wat m kon helpen. nu heb ik m alles verteld wat ik wist en alle internetsite,s waar info over de olie te vinden was gegeven. maar wat denkje dat ze er ook werkelijk naar gaan kijken of zich er in verdiep ? nee hoor lekker blijven spuiten en je elke dag zwaar klote voelen.

er is nog iets wat me laatste tijd een beetje frustreerd. ik ben nu meer dan 3 maanden elke dag vol op met olie bezig. en op 1 iemand na. die weet zelf wel wie en die komt hier ook op het forum en die ben ik heel dankbaar en daar door heb ik een hele grote sprong voorwaarts kunnen maken.

is er nog nooit iemand geweest die heeft aangeboden om eens mee te helpen. om te proberen of alles in een stroomversnelling kan komen. nog nooit iemand. en dat geeft voor mij wel aan waar de olie staat op dit moment. er zijn er heel weinig die het weten of in geloven. en dat is eigelijk toch heel gek, want het werkt 100 %

ik begrijp er werkelijkwaar steeds minder van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
hoi Biokweekleek, als ik jou was zou ik zorgen dat ik de olie van een sterke wietsoort maak. dus 1 met veel kristallen maar ook met sterke werking. bv een ko kush. ahmhesia, double fun, white whidow.

 

Uit welk onderzoek blijkt dat je speciaal deze variëteiten Ko Kush, Amnesia, Double Fun of White Widow moet nemen???? :wacko:

 

Namaste :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffffffffffffffffffffffffffff heb je weer zo,n piet onderzoek. dat blijkt uit geen enkel onderzoek. dat blijkt uit ervaring en uit ervaring van mensen die er ook mee bezig zijn.

en die soorten schud ik zelf uit mijn mouw. omdat ik dat hele goeie soorten vind om olie van te maken. maar als je nou eens goed leerd lezen had je deze post helemaal niet hoeven plaatsten.

 

p.s.: Sex' n Combi nou begrijp je gelijk ook beter waarom ik een beetje moe bent :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zeiksnor: ik begrijp je wel! Het doet me denken aan mijn tevergeefse pogingen om het politieke stelsel in ons Belgenlandje te redden, daar heb ik misschien ooit een paar mensen kunnen mee bereiken. (bereiken, niet overtuigen)

 

Maar als je al 1 iemand bereikt hebt, is al je moeite niet tevergeefs geweest! Liever 1 van goud, dan 1000 meelopers.

 

Nog iets dat ik geleerd heb is dat je mensen nooit kan overtuigen! Ik heb het 22 jaar geprobeerd, ale pakt 10 jaar, want daarvoor was ik nog wat klein. En het is me geen enkele keer gelukt.

 

Dat moet vanuit de mensen zelf komen, het enige wat ik/jij/wij kunnen doen is een voorbeeld geven en hoe ik het ervaar doe je dat goed! Jij bent de eerste persoon aan wie ik denk als het over kanker en olie gaat! Of over de toepassing ervan....

 

Neem nu WO2 (wereld oorlog 2) als voorbeeld: tijdens de oorlog waren de echte helden "het verzet", maar hoeveel mensen zouden dat geweest zijn, die met ballen aan hun lijf, die zichzelf wouden opofferen voor de vrijheid. Nou kan ik je verzekeren dat er toen veeeeel meelopers waren met de Nazi's, omdat iedereen dacht dat ze de "sterkste" waren. Vele verzet strijders (bijna allemaal) zijn gestorven met dit doel voor ogen, en wat denk je wat er gebeurde toen bleek dat Duitsland door de knieeën ging gaan, opeens was iedereen verzet strijder, om met de glans en eer van de echte verzet strijders te gaan lopen! (en dan heb je nog de grote massa die te angstig was en daardoor hun waarden aan de kant schoof, zo een mentaliteit van: "we kunnen er toch niets aan doen")

 

ps: ik ben het hier ook moe (niet het forum) , maar de gang van zaken, in mijn vorig topic komt dat ook duidelijk naar boven... maar dan waren er verschillende mensen die daarna reageerden , waarop ik iets had van, er zijn nog mensen die verder kunnen kijken dan hun eigen neus lang is. En dat is dan ook de reden dat ik nog niet van een berg ben gesprongen.

 

Maar ik wil je wel helpen!

 

Ik zou ook niet al mijn/jouw energie steken in anderen te helpen, vergeet jezelf niet! Dat probeer ik de laatste tijd ook te doen, altijd anderen willen helpen, en op de duur jezelf vergeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, een mens moet zichzelf overtuigen.

En zeiksnor, onderschat inet hoevelen het al geinspireerd heeft,

en die gaan nu stilletjes hun gang.

Want laten we wel zijn, zolang dit nog als hard drugs bekeken wordt,

kan het een persoon en/of WF alleen maar in discrediet brengen.

Het is schrikbarend hoe laks en sloom de canna consument is,

vreselijk demotiverend it isz jeps indeed!!

En het werk wat je doet, wordt maar slecht gezien.

maarre.....

canna shall overcome,

we'll beat the contra's.

 

grtz Weetje

 

 

ps. anesthesia, double fun en zeker widdow varianten hebben hun sporen al verdiend bij de medische consument,lijkt mij.

Het zou wel mooi zijn om meer in het vizier te krijgen waarom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het een idee om hier een topic of sticky te maken voor de medicinale eigenschappen van strains en kweektechnieken.

 

Om niet meteen te groot te beginnen....

 

Vb: Ik ga me even voordoen alsof ik MS heb en zelf mijn medicijn kweek en verzorg (dit is hypothetisch , dus enkel als voorbeeld bedoeld, ik ga hier iets neerpennen, maar dat heeft absoluut geen fundament voor medisch gebruik) :

 

Halo,

 

Mijn naam is Jan De Mosselaman, ik ben 63 jaar en heb sinds mijn 45 MS. Na jaren gebruik van morphine tabletten heb ik enkele jaren geleden besloten een natuurlijke pijnstiller te zoeken. Dit kwam omdat de kostprijs van de medicatie mij finacieel leeg zoog, ik kan ook niet gaan werken met mijn ziekte, waardoor ik enkel een minimale uitkering krijg, waarmee ik net rondkom.

 

Nu zijn mijn beste ervaring met Cannabis als medicijn met de volgende soorten:

 

White Rhino van de Greenhouse gekweekt op aarde met de bio lijn van BAC, waarbij ik de planten 2 weken langer laat staan dan nodig is. (dus extra bloei tijd)

 

Ook de Herijuana van Sannies Seeds hebben mijn pijn kunnen verzachten, de beste resultaten heb ik behaald met de voedingslijn van Sweet Jane, gewkeekt op aarde, en een normale bloeitijd.

--------------

 

Zover het voorbeeld.

 

Ik ben er zeker van dat hier mensen zijn die uit eigen ervaring kunnen spreken en die informatie dan ook kunnen delen, zodat we langzaam maar zeker toch richtlijnen hebben van "hoe" en "wat" te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen ruk verstand van olie en of het wel/niet helpt en hoe je dat het beste kunt aanpakken.

 

maar ik heb m'n ogen ook niet dicht, de farmaceutische industrie bestaat voor 99,9% uit mensen, die NIET onafhankelijk zijn. producenten, overheid, onderzoekers, huisartsen, verzekeraars etc zijn allemaal gebaat bij wat een patient gebruikt. de producten die in de schappen liggen, en die aangeraden worden, hoeven niet eens te werken, als het maar verkocht word.

 

we leven in een land waarin cannabis en alle cannabis gerelateerde artikelen niet geaccepteerd worden, en de overheid blijft maar stug volhouden, omdat ze zelf ook wel weten wat voor kermis er ontstaat als ze meningen om de zoveel jaar omdraaien, en het ergste is dat het volk daar achter staat en die mening ook deelt. het is makkelijker als er een mening voor je gevormd word, dan dat je zelf nadenkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...