Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Holy Buddy

Vanavond op Veronica!

Recommended Posts

Ach omdat het in ons hobby gebied zit!

Een documantaire op Veronica:

 

23:10 Crime stories: Cannabisepidemie Veronica

"Serie reportages

 

Engeland is in de greep van een cannabisepidemie. Een grote groep criminelen in dit land verbouwt skunk, een zeer sterke soort cannabis. Ze verbouwen zoveel dat ze het Engeland uitsmokkelen en naar de rest van Europa exporteren. De wiet wordt verbouwd in keukens, woonkamers en slaapkamers. Deze explosie van criminaliteit wordt vooral door Vietnamese bendes veroorzaakt."

 

Ik moet toch meer van die VC Loempia's eten! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

chilll thanks ga zekker kijken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oud nieuws...

 

Doe mij die loempia maar...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straks eens kijken wat ze erover te zeggen hebben. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de Belgen mogen weer niet meekijken... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

What the ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm Georganiseerde misdaad...

Dat haalt de sjeu er wel een beetje af hoor.

Het moet wél een hobby blijven... toch? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles beter dan in de prostitutie, toch?

 

 

Banaan die Reclame-moe is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alles beter dan in de prostitutie, toch?

 

 

Banaan die Reclame-moe is

 

idd...

Ik N**k liever een oost europeaan dan een aziaat, als ik dan toch die kant op zou moeten :lol:

 

[edit]

Verkeerde quote eringezet. hersteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aardig georganiceerd daarzow :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gevaarlijke drugs.. genaamd Skunk is een echte killerweed!

proffesionele kwekerijen in woonhuizen.. :lol:

 

ze weten niet wat voor onzin ze hebben uitgezonden, volgende keer zullen ze zich beter moeten informeren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

schizofreen ??

:lol:

 

hehe hele huis vol planten staan en zelf in de gang bij de voor deur moeten slapen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

die man in de politiewagen, jaah het is erg slecht voor je! je kunt er schizofrenie van krijgen en andere gezondheidsklachten...........

 

Ok Meneer, als u het zegt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook zitten kijken en was daadwerkelijk weer een lachertje, ze lullen maar wat in de ruimte terwijl ze niet een weten waar ze het over hebben.

Durf te wedden als we een jonge plant tussen jongen rozen,tulpen,madeliefjes enz enz zetten dat die "slimme" reportage makers niet eens de cannabis plant eruit kunnen halen.

 

Is gewoon weer propaganda om de cannabis plant aan de paal te nagelen, wordt tijd dat men eens een fatsoenlijke reportage maken met gewaarderde mensen uit de branche en gewone goeie kwekers, maar dat doen ze niet hoor want dat is niet interesant en geen sensatie TV, dat is meestal met de waarheid dat verkoopt niet.

 

Wederom heeft de media laten zien hoe kortzichtig en dom ze zijn.

Goed voorbeeld wat ons allen aangaan mbt de media de creditcrisis, laats was er een programma waar hooggeleerde aan het woord kwamen en die zeiden ook dat de media de grootste hand had in de crisis want als ze maar lang genoeg blerren als schapen op tv en in de krant dat het slecht gaat, dan gaat het vanzelf slecht dan houd iedereen zijn geld op zak.

En als men in de media nu eens wat positiever zou zijn komt dat ook weer goed over op de mensen.

 

Wat sommige ook van jullie weten is dat ik al een aantal keer ook in de media ben geweest mbt tot het gedoogbeleid, waar ik eerst heel sceptisch over was want je weet het maar nooit met die gieren, maar gelukkig had ik een echte journaliste die wel de waarheid wilde publiceren, ik ben daarna zelfs gevraagd voor een aantal TV programma's (talkshows) maar die heb ik allemaal geweigerd want er is er geeneen fatsoenlijk met normale presantoren erin dus daar zijn we niet aan begonnen.

Zo is de media nu eenmaal het machtigste wapen het kan je maken of breken, zelfs toen ik het CDA hier in mijn shop had waren ze ervan uitgegaan wat er verteld werd in de media over Growshops en Coffeeshops ze weten niet beter en dat is met 60% van Nederland zo, en daarom wordt het tijd dat wij ook onze stem laten hoor in de media, helaas zijn dat er maar een paar in onze branche die dit willen doen, dus mijn verzoek aan jullie allen heb je de kans om mee te doen doe het dan ook! want eendracht maak macht!! en liever strijdend ten onder als achterover leunend op de bank of stoel.

 

Zo en dat wilde ik ff kwijt :lol:

 

Groet,

 

Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders Rutger eens een mailtje sturen...

 

Of is Geenstijl tegenwoordig ook alweer anti...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

al online te bekijken?

 

al online te bekijken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is geen enkele serie van Crimestories online te kijken..

Teminste ik kan het niet vinden

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er iemand opgenomen?

en op Youtube zetten

 

wil dat wel is zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

De media is een commercieel product geworden wat verkocht moet worden.

Waar alles draait om kijkcijfers en niet meer om waarheids getrouwe informatie,de media en de journalistiek zijn al lang geen waakhond meer van de democratie.Bron

En dat de media erg machtig is klopt natuurlijk wel.

En de burger(en kinderen) kijken er massaal naar,men komt thuis en meestal gaat meteen de TV aan totdat ze naar bed gaan.

Dus zou je mischien mogen stellen dat de TV en dus media ook een vorm van drugs is ?..een gevaarlijkere dan softdrugs ?.

Het maakt je immers vrij dom,creatiefloos,paranoide,en weerhoudt velen van het zelf nadenken en komt de gezondheid ook niet ten goede dat elke dag op de bank hangen.

 

 

Ik kan zonder joint ,maar kan de burger zonder televisie :lol: ?

 

@AmSt4ff

Ik hoop idd ook dat er eens een fatsoenlijke reportage komt maar ik vrees dat zoiets nog heel lang op zich zal laten wachten als "we" er zelf niet

achteraan gaan :D .

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja tis wat.

mieschien tijd om eens een landelijke grow en koffie shop opendag te houden waardoor iedereen kenis kan maken

met het hoe en waarom.

als het in de prostitutie geregeld kan worden waarom dan niet door koffie shops en grow centrums?.

word er ijndelijk eens goede info verschaft. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja tis wat.

mieschien tijd om eens een landelijke grow en koffie shop opendag te houden waardoor iedereen kenis kan maken

met het hoe en waarom.

als het in de prostitutie geregeld kan worden waarom dan niet door koffie shops en grow centrums?.

word er ijndelijk eens goede info verschaft. :lol:

 

Men kan altijd bij mij in de shop komen kijken zal eens wat mensen gaan bellen kijken of we zoiets kunnen opzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...