Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

Gewenning?

Gewenning van wiet of hasj?  

410 members have voted

  1. 1. Gewenning van wiet of hasj?

    • ik heb steeds meer nodig
      179
    • ik heb steeds minder nodig
      50
    • geen van beide
      222


Recommended Posts

Ik heb ook vaak dat het van dag tot dag verschillend is.. de ene keer rook ik rustig 4 a 5 joints achter elkaar en de andere keer heb ik moeite om er 1 weg te roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste tijd moet ik zeker 3 joints achter elkaar roken wil ik stoned/high worden (varieert wel per soort wiet/hasj en hoeveelheid, meestal €5 per gram en hoeveelheid 50/50), er gaat de laatste weken bij mij >10 euro per dag doorheen aan jointjes, dat zijn er dan ook al gauw 8 (+wat ik meerook van anderen :whistling ). Toen ik bijna een jaar geleden begon was ik na een hijs of 4 al knetterstoned.

 

Ik heb ook vaak dat het van dag tot dag verschillend is.. de ene keer rook ik rustig 4 a 5 joints achter elkaar en de andere keer heb ik moeite om er 1 weg te roken

Het hangt er ook vanaf hoe de joint valt, zelfde getallen hiero :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb voor de 3è optie gekozen,als ik een goede op heb ben ik al goed stoned,en als ik zoals gewoonlijk nog een 2è er achteraan op smoke,verneem ik er niet zoveel van ,word er alleen duffer van.

Greetz Rutt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik smoke nou zo'n jaar echt wekelijks, maar ik word van 1 joint nog steeds zo knetter, misschien wel wat minder, maar word er toch nog goed vaag van..

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm.. het is nogal logisch dat mensen na een tijdje veel roken meer wiet nodig hebben om dezelfde high te voelen, het heet tolerantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb voor de 3è optie gekozen,als ik een goede op heb ben ik al goed stoned,en als ik zoals gewoonlijk nog een 2è er achteraan op smoke,verneem ik er niet zoveel van ,word er alleen duffer van.

Greetz Rutt :|

Dat heb ik dus ook... en van mijn eerste joint voelde ik vrijwel niets...

Dat je duffer wordt komt omdat je het met sjag rookt(heb ik gelijk of niet) de nicotine verpest gewoon het effect van knetter zijn! dus probeer eens puur! is veel minder slecht want je hoeft minder te roken...(zorg wel dat je op zoek gaat naar een wiet die puur goed te doen is van sommige moet je heel erg hoesten als je het puur rookt) Ik heb op het moment maar een heeeeeeeeeeeeel klein mini sticky nodig om knetter te worden((dat stikkie is mss 2 keer zo lang als een tip(met tip inbegrepen))

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb optie 3 gekozen..

 

ik heb 2 jaar eigenlijk full time gehozed, daarna ben ik flink gaan minderen omdat ik niet meer vooruit te branden was en totaal het id had dat ik een of andere bewegingloze zandzak was :) al sik nu een joint rol ben ik veel stoneder dan dat ik in die '' die hard '' periode was, en ook relaxter stoned.

 

voor mij geld dat ik blijkbaar minder nodig heb om goed en relaxed stoned te worden.

 

Al zal dit per persoon enorm verschillen :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm.... ik heb zelf neit echt eht probleem dat ik veel meer moet blowen dan vroeger om erg stoned te worden. Wel merk ik het als ik enkele dagen veel blow, dan heb ik na een tijdje wel eht gevoel dat het niet meer uitmaakt wat ik doe, ik zal neit stoneder worden. Dit heb ik met name met festivals, en dan met wiet en bier; wat ik ook doe, ik blijf me nuchter voelen. En niet eens zo heel relaxed... dit jaar dus meer blowen, minder drinken :wink:

Ik heb nu wel veel meer dat ik het onder sgool doen... :| mja drom ook slegte cijfers hea! ik had vroeger rookte ik er 1 wask stoned nou moe ik er 3 roke om egt GOED stoned te zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb optie 3 gekozen..

 

ik heb 2 jaar eigenlijk full time gehozed, daarna ben ik flink gaan minderen omdat ik niet meer vooruit te branden was en totaal het id had dat ik een of andere bewegingloze zandzak was :) al sik nu een joint rol ben ik veel stoneder dan dat ik in die '' die hard '' periode was, en ook relaxter stoned.

 

voor mij geld dat ik blijkbaar minder nodig heb om goed en relaxed stoned te worden.

 

Al zal dit per persoon enorm verschillen :|

dan had je dus optie 2 moeten kiezen.....

 

Uhm.. het is nogal logisch dat mensen na een tijdje veel roken meer wiet nodig hebben om dezelfde high te voelen, het heet tolerantie.
niet zo heel vanzelfsprekend kennelijk, een kwart heeft steeds minder nodig....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat wanneer je elke dag maar 1 keer blowt je eerder knetter wordt (Je herkent namelijk het effect nog van vorige dag)

 

Maar wanneer je iedere dag elk uur een joint rookt heb je meer nodig om knetter te worden. (Je wordt in feite wel knetter, maar ervaart het niet zo omdat je het gewend bent)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blow nog niet zo lang standaard (sinds 4 weken echt dik veel gesmoked) maar kvind het nu TE lekker worden denk ik, elke avond (zoals deze) en ik heb geen wiet dan heb ik echt trek in een lekkere blow, chillend achter de PC gamen enzo...

mischien klinkt het raar, maar is dit gewoon verslaving ofzo?

igg kben de laatste tijd ook meer verleid tot wiet ik heb een oom(van tegen de 30) waar ik best vaak smoke (hij smoked zelf ook) en heb ook allemaal goedkope adressjes waarik het kan halen..

Kzit dus niet vaak zonder wiet maar alsik dan in de avond rustig ga chille enkheb niet, dan krijgik er echt trek in...

Kwou het in het begin alleen Vrijdags en zaterdags doen , maar nu doe ik het soms doordeweeks en vrijwel altijd alsik doordeweeks vrij ben de volgende dag (kheb nu vakantie voor 2 weken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Heb het geluk niet zoals de meeste ik moet meestal 3 joints roken voor ik lekker stoned ben maar het werkt dan wel weer snel uit ;) maar het is spijtig dat het niet andersom is want ik heb namelijk geen geldboom in men tuin waarvan ik men weed kan betalen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is gewoon waar je krijgt gewenning met wiet .zelf ook me eigen de klere gerookt! een joint stoned ,later pas na 2 joints en sow door.laatste jaren ik heb echt genoeg aan een sticky beetje in me shag en voel me net sow stoned alsof ik flinke joint heb gerookt.owkee tussen door rook ik nog wel een jointje soms ;) ,maar met een sticky bereik ik het zelfde effect:d

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skunkie

Het hangt er altijd een beetje van afgezien van de kwaliteit van de wiet, want als ik een paar weken niet gerookt heb zit ik na een halve joint onderste boven op de bank maar als ik een paar dagen achter elkaar rook heb ik soms 3 joints nodig voor het zelfde effect ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb hele tijd gehad dat was ongeveer rond lente vorig jaar dat er met ze 4e altijd 40 euro perdag haalde standaard. Kwam altijd nog wat bij en shit dus ik zat elke dag zonder ik het doorhad al op meer dan 11 jonkels per dag. Voor school, in de kleine pauze, grote pauze, tussenuren, na school. Daarna toen dat tijdje doorging hadde we alle 4 dat we niet meer scaff werden pas na het 5de blowtje, toen ahdden we allemaal het gevoel dat er er aan het wennen waren. Zijn we tijdje gestopt, gaan minderen ook hasj gaan roken. Ging allemaal wel en nu roken we weer gewoon altijd wierie en word ik al scaff na 1 blowtje. Is veel chiller en het kost je minder geld.

Edited by Wieter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroegerrrr <_<

 

Toen ik rond de 15 was, deed ik met 1 joint 2 dagen :specool

 

2 of 3 hijsjes per keer was genoeg, om lekker een uur keihard dope te zijn.

 

nu rook ik een joint en tja leuk maar geen rare spacerijen meer en na ong 20min slaat het over in moeheid.

 

ff weekjes niet roken en met een goed wietje beginnen dan komt het wel weer goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sluit me aan bij Woopie, Vroeger !!!!!

Toen ik 16 was rookte ik hash ,rode libanon.

Als we hadden gerookt en ik dan ergens stond te dansen dan had ik momenten van : wat doe ik hier eigenlijk ?en was dan van een paar sucke knetterstoned.

Toen ik me eerste teeldje had geoogst heb ik in 9 weken 2,5 ons weg gerookt om te kijken hoeveel ik voor mezelf moet houden en wat ik weg kan geven .

Moet eerlijk zeggen gewenning komt wel eens om de hoek kijken maar is vaak ook kwestie van hetzelfde soortje roken ,dus veel ruilen met maten en als dat het niet is dan rook ik weer eens anders ,waterpijp of chillum.

Ik weet wel dat blowen en school niet echt een slimme combi is ,sávonds blowen en dan de volgende dag zo duf als een konijn in de klas en je korte geheugen ben je zo kwijt ,maarja school is alweer lang geleden hahaha

Gegroet, Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toen ik me eerste teeldje had geoogst heb ik in 9 weken 2,5 ons weg gerookt om te kijken hoeveel ik voor mezelf moet houden en wat ik weg kan geven .

 

Geweldig wat een instelling <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toen ik me eerste teeldje had geoogst heb ik in 9 weken 2,5 ons weg gerookt om te kijken hoeveel ik voor mezelf moet houden en wat ik weg kan geven .

 

Geweldig wat een instelling :nerd

 

Ja, dan ben je er wel snel achter inderdaad. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geloof me dat was niet leuk,

 

???????????????????????????????????????????????????

 

jajoh

 

wat denk je wat we deze zomervakanitie gaan doen dan

 

je weet t daar zijn de warme dagen voor gemaakt

 

hahaha, zomervakantie kunnen ze beter Ganjavakantie noemen... 't is gemaakt om gewoon 9 weken te paffen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaker goned dan niet, erger stoned van wiet

10 gram hasj in me jash, en erop uit met je fiets!

 

Dat is de juiste instelling voor de zomervakantie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

1

 

waarom? weet ik veel

blijkbaar 'wen' ik eraan ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het altijd op een andere manier bekeken...

 

Het is voor mij niet dat ik meer nodig heb om stoned te worden maar ik wen eraan en vind het gevoel normaal... Als ik stoned ben voel ik me nog normaal en ik merk pas dat ik echt goed stoned ben als ik me erop concentreer... Doordat ik beter met mijn stonedheid om kan gaan kan ik meer hebben dus blow ik meer... Maar het is niet zo dat ik niet stoned wordt...

 

Ik bedoel van een kleine stick kan ik ook nog lekker stoned worden als ik me setting maar goed neerzet... Als ik bijvoorbeeld in het park met mijn hond zit en Sphongle of Infected Mushroom op me kop terwijl ik met de hond zit te spelen door steeds een tennisbal te gooien dan is dat voor mij een HEERLIJKE setting om gewoon lekker stoned te worden... Terwijl als ik thuis met paar vrienden zit ik er geen problemen mee heb om 6 blows weg te roken... Terwijl ik als ik dat in het park zou doen ik niet meer kon lopen...

 

Het ligt voor mij heel erg aan de omgeving en met wie ik ben....

 

 

Wow ik houd van Sante Maria <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...