Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cleef

Autoflower-soortjes

Recommended Posts

Hier een topic over Autoflower-soorten.... Ik ben nu zelf geinteresseerd in autoflower-soortjes vanwege het feit dat deze uitermate geschikt zijn voor o.a. guerilla09. Iedereen kent de Lowryder inmiddels wel. Bij de lowryder2 is geprobeerd de opbrengst t.o.v. lowryder1 te verbeteren, maar ideaal zou het zijn wanneer er een goede autoflowersoort nog meer doorgroeit en nog meer opbrengt ;) . (voor mij dan)

 

Nu zijn er al een hoop autoflower soortjes, denk aan: auto-ak47, afghaanryder of lowryder. Deze blijken ook geen flinke opbrengers en groeien ook niet tot grote hoogtes. Nu hoorde ik laatst over Haze-ryder of Amnesia-ryder, een sativa-autoflowerplant. Dit leek mij een ideale autoflower, maar kan er vrijwel niets over vinden. Iemand hier die meer informatie over de soort weet?!

 

Verder mogen dit topic andere autoflower-soortjes aan bod komen zodat we uiteindelijk op een mooie lijst komen van autoflower-soorten met hun eigenschappen. Informatief voor éénieder welke een leuke autoflower wilt halen, maar niet kan kiezen...

 

Ik vul de lijst steeds bij, zodat hier uiteindelijk een flinke autoflower database ontstaat.

 

- Lowryder1, 2 --> (link met info)

- Auto-ak47

- Berryryder

- Dieselryder

- Afghaanryder

- Russianwhite x Lowryder

- Low-berry

- Lowrydermint

- Lowmaster

- Mini-thunderfuck

- Little red ryder hood

- Snowryder

- WW x Lowryder

- Puple Shaman x Lowryder

- Lowryder2 x Blueberry

- Haze x Lowryder2

- Lowryder 1 x K2

- Little wonder

- Fuck a Duck

- Ak47 x autodiesel-haze

 

Hier komen wat leuke sites btw:

http://www.dutchbreed.com/8.html

 

 

Info bij soortjes komt nog..greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja deze soort is volgens mij vrij nieuw, volgens mij heeft niemand deze nog getest. Er is ook een topic geopend over dit soortje.

Welke sativa autoflowers zijn er nu allemaal? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de WW/LR

 

gallery_6979_7024_243883.jpg

 

Grtz Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Blowsterke, mooie autoflower. Wat zijn je resultaten met dit soortje, hoe groot werden ze bij jou?

Zal em toevoegen aan mn lijst ;)

Greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Cleef, heb het zaad gekregen van iemand van dit forum, om het te testen welke eigenschappen ze zouden hebben, had een man en een vrouw en die is dus alle twee vanaf week drie in de bloei gegaan ;)

 

Weet nog niet hoe groot ze wordt, staan bij mij onder TL/Spaarlampen.

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_14510_4137_729450.jpg

 

Purple Shaman x LR2

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hier een dorgebreede automix van lowlife (kush, diesel, ak-47, blueberry en haze allemaal gekruist met lr#2 en 100% AF.

het zijn fijne plantjes die in een 4L pot ongeveer60cm worden, maar het zou me niet verbazen als ze buiten in de volle grond met een goed seizoen makkelijk de 1m of zelf 1,20 halen.

 

de wiet die er vanaf komt is vergelijkbaar met shopwiet (qua potentie)

en de smaak is verschillend maar zeker 8 van de 10 gevallen toch heel aangenaam.

 

ik ben zelf op het moment bezig met een zadenrun van de automix zaadjes die van een "ananas" pheno vrouwtje af komt.

 

Ook ben ik bezig met blue streak

weer een lr#2 kruising, alleen deze keer van Mdanzig

het is LR#2 x blueberry en het is de lekkerste AF die ik ooit heb gerookt, en na wat ik gezien heb is de opbrengst ook nit mis.

ik kreeg een sampletje van deze wiet en het leek,rook en proefde bijna identiek aan blueberry

uiteraard ga ik hier ook weer meer zaadjes van trekken.

 

moraal van het verhaal

 

Ze zijn al VEEEL verder dan lr#1,

lr#1 was leuk maar niet productief en smaakte niet altijd even lekker, weinig potentie en veel blad.

lr#2 was al veel beter, redelijk productief, smaakte goed, redelijke potentie en minder blad

automix is weer een stapje verder, produceerde nog iets beter, smaakte heerlijk, goede potentie, en veel minder blad

blue streak hetzelfde verhaal.

 

 

gr

 

BK

 

ps die snowryder geloof ik niet zo in...

verhaal is TE mooi om waar te zijn, ze zijn niet echt reeel vind ik.

ook die foto van het topje.. tsja ik vind het net lr#1 maar das mijn mening

Share this post


Link to post
Share on other sites

godverdomme beekaa dat klinkt lekker man, hoe lang duurde het ongeveer om een stabiele auto flower te krijgen?

 

en ruil jij ook? ;)

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof best dat Sensi-Seeds een autoflower strain heeft gemaakt die rond de 90-120 centimeter word.

Sensi seeds heeft een goede reputatie, en heeft al jaren jang een aantal ruderalis strains die groter worden als lowryders, alleen geen vaste bloeistart hebben. Wellicht is het nu gelukt om een grotere ruderalis stabiel te maken.

 

Ik heb GEEN ervaring met deze soort, maar weet wel dat Sensi Seeds goede zaden heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf een kruising tussen auto ak47 x auto diesel haze... Is kijken wat eruit zal rollen. In het voorjaar begin ik met een selectie voor de f2! Hoop ook dat hij lekker wil groeien! We zullen zien ;)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk nu komen we al wat verder, zie alweer dat er wat soorten toe te voegen zijn aan de af-lijst :verrygood

 

@Hjm, heb de de purple shaman x lr al eens kunnen roken? Lijkt me zeer geschikt voor guerilla..

@Beekaa, je bent 1 van de voorlopers in het creeren van nieuwe af-soortjes ;)

Vertel eens wat meer over de haze x lowryder2 en de ananas x lowryder2, deze zullen bij elke autoflowerliefhebber in de smaak vallen. Het is voor zover ik weet nog niemand gelukt, lekkere haze te halen uit een plant welke na 9 weken klaar is...

@Chaz, veel succes met deze kruising! Nog meer succes met het afbloeien van al die verschillende soorten in je hok!

 

Greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet teveel gellof schenken aanhet snowryder verhaal. Op buitenlandse fora heeft ;en hiermee al geexperimenteerd en het resultaat viel tegen. Rendement lager dan de dieselryder....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er trouwens met highbred.net gebeurd? Daar stond ook nuttige info

 

@Cleef

 

De purple shaman X lr is lekker maar niet zo potent ( en trouwens niet 100% autoflower, wel vroegbloeier, zover ik weet)

 

Grtz Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook wat AF-soortjes:

Lowrider #1

Lowrider #2

Little Wonder (the potfather)

 

Ook kruisingen: (hoop dat ze ook AF zijn, hoe groot is de kans daarop?)

Lr1xAfghaan (ruilbare aantallen :lol: )

Lr1xK2 (ruilbare aantallen :D )

Fuck-A-Duck (van Macerror, Lr1xDuckfoot)

 

Ik heb trouwens ook auto mix, van Schitzo, maar weet niet goed of die nou AF is of niet? Iemand? ;)

 

Veel smakelijke soortjes hier :lol:

 

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Banaantjuh, ik heb je soortjes little wonder en fuck-a-duck aan de lijst toegevoegd :D

Staan nu al meer autoflowersoorten bij, dan ik dacht dat er waren :lol:

 

Zitten er ook wat planten bij jou tussen die ook wat lengte, en opbrengst weten te realiseren? Zoals die k2xlr

Grtz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk heerlijk.

ik ga proberen aankomende zomer

lr 1

lr 2

auto ak 47

( hopelijk nog een paar soortjes )

 

tegelijk te kweken en kijken of je zo duidelijk verschil ziet

auto flower fucking luve it

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey cleef als je toch een database maakt met allerlei soorten is het dan niet wat om een partij linkies neer te zetten ???

 

@hjm: die purple shaman x lowryder ziet er fantastisch uit ;) ik weet nog dat ik hier 2 jaar geleden lid werd en me af vroeg of het mogelijk was een pruple lowryder te creeren.... de antwoorden waren dat dit VEELSSSS TE MOEILIJK WAS en ONTZETTENDDDDD VEELLLLL TIJD IN GING ZITTEN :lol: :D en daar is die dan een mooie purple AF strain :lol:

 

die moet ik hebben waar ken je die vinden ???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo peeps, ik ga dit jaar voor het eerst aan de gang met af'jes.

heb lowryder#2 besteld bij sannie en kreeg een zakkie minefieldryders cadeau.

wie kan hier iets meer over vertellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...