Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SmokeSome

Hasj maken van Skuff?

Recommended Posts

Hoe kan je het beste een stukje hasj maken van de skuff van zo'n THC-Kruimelaar??

 

elke keer als het bakje weer vol zit met poeder, en ik draai daar een joint van, hijst die nauwelijks omdat die na 3 hijzen helemaal verstopt zit, dus kwam ik op het idee er hasj van te maken zodat je dat probleem niet meer hebt..

 

Maar nu.. ;) hoe maak ik hier het simpelst een lekker stukje van? (het gaat om ongeveer 1 a 2 gram per keer en het liefst wil ik zo min mogelijk verloren laten gaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zulke kleine hoeveelheden is een klein persje dan wel chill :verrygood

 

pollen press

 

Gr. El Shamano

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar seconden in de magnetron, dan kneden.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een metalen grinder is wil een aansteker eronder houden ook helpen om de skuff kneedbaar te maken.

Eerst ff met een tipje alles naar het midden werken en branden maar ;)

 

Greetz el Negrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het zo simpel ;)

 

is idd een metalen kruimelaar.. dus gewoon hoopje in het midden en beetje verwarmen, maar hoe lang dan ongeveer? tot het begint te roken of juist niet :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het evnt ook in een stukje folie van pakje peuken doen warm maken en persen.. is wel wat meer moeite dan die hierboven genoemde manier :lol:

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het maar in een leeg ananasblikje gelegd en beetje verwarmd van de onderkant gewoon met aansteker eronder door gaan en dan idd kneden :D was wel grappig om te doen en het lukte nog aardig ook

uiteindelijk balletje van gedraaid en daar een joint mee gedraaid en was gigantisch stoned van geworden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook keer beetje skuff.

in van dat plastic gedaan wat om sigaretten pakjes zit.

dicht plakken met cello tape dat doorzichtige plakband

stukje papier om heen gedaan en water koker beetje water in doen aan de kook brengen.,

doe dit in een glas en gooi daar je propje in

ff wachten dan er uit halen en persen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft ook groen, en het is lang niet zo hard of kneedbaar als 'echte' hasj, hoe komt dit <_< ? moet je het dan echt tussen iets persen of wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee,

is niet zo moeilijk hoor.

 

leg het hoopje poeder in de palm van je hand.

leg je duim vd andere hand erop en maak een vuist.

 

ff vasthouden zo. (minuutje of iets) en kneden maar.

 

je lichaamswarmte is meer dan genoeg om het kneedbaar te maken.

 

let wel: of dit lukt hangt af van de kwalteit van het poeder. Als er teveel 'groen' tussen zit lukt dit dus niet.

 

enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb zelfs ook begrepen van sommige mensen , dat ze het op een bijvoorbeeld een papiertje leggen en vervolgens het in de vriezer doen om het daarna in bolletjes te kneden , Heeft iemand anders dit wel eens gehoord of gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou heel goed kunnen, door het te bevriezen en dan te kneden kan je heel makkelijk de trichomen kapotmaken lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me dan juist dat het bikkelhard word en niet meer te kneden is.

maar hangt ook van het soortje af.

 

Grtz.

DontKnow

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het op een lepel doen, dan heel even de aansteker eronder, en met de achterkant van theelepel een beetje roeren en drukken, tot het solide begint te worden. dan met je vingers gaan kneden, verder kneden in je handpalm. je krijgt dan iets wat op afghaan hasj lijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psssstt , oud topic!

 

Wel goede info loadrunner

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag dan wel een oud topic zijn, maar de kruimelaar heb ik nog steeds haha ;)

 

Zal binnekort (als opvangbakje weer goed gevuld is) de manier van loadrunner eens proberen.

 

Nou moet ik er wel even bij vertellen dat het niet echt heel zuiver is wat er in dat bakje zit, dit komt doordat ik dat ding eens in de zoveel tijd 'schoon maak' omdat alle gaten verstopt zitten met poeder :wacko:

Dit 'schoonmaken' doe ik simpelweg door de kruimelaar zelf omgedraaid op het opvangbakje te zetten en dan gewoon erop rammen tot alles in het bakje zit B)

 

Wel doe ik dit pas als er geen kruimels e.d. meer inzitten dus zoveel mogelijk lichtgroen/geelachtig poeder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

High....

 

keb twee vragen over hasj maken...

 

1 Kan je als je je planten eerst te drogen legt, daarna als je alle droge bende van je toppen breekt, van dit "afval" nog steeds hasj maken???

 

2 Kan je van de toppen restanten van dames die je voor zaad kweken hebt gebruikt ook nog een fatsoenlijke hasj maken?

 

hoop dat ik in dit topic nog iemand kan vinden met de antwoorden.....

 

alvast bedankt groene vrinden.....

 

laterrrssss....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zo'n grinder en ik heb dankzij dit forum ooit eens een geweldige manier gevonden om hash te maken van dit poeder. Het is eigenlijk heel simpel.

Je doet al je THC-poeder (weet niet of ik het eigenlijk wel zo mag noemen) in een zakje waarin je je wietjes koopt, ik zou wel een zakje zoeken van een dikker soort plastic.

 

Vervolgens houd je je zakje met "THC-poeder" onder een kraan met warm water tot de inhoud van je zakje kneedbaar begint te worden. Vervolgens ga je er simpelweg op staan en je zult zien dat je een hard stukje hash hebt. (Dat is bij mij toch zo het geval).

 

Ik ga er wel aan toe voegen dat ik helemaal niet zo graag hash rook en mijn hashje maakte daar geen verandering in, maar ik werd er wel lekker wazzig van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had hier ook een vraag over en aangezien ik niet echt een goed topic erover kan vinden en het zonde vind er een nieuwe voor aan te maken vraag ik het hier maar

 

Ik heb dus wat ice liggen, van goeie kwaliteit heerlijk zacht poeder en het is goed met de hand te kneden tot een balletje.

hier komt echter het probleem zodra het een balletje is geworden wordt het kei en keihard en je moet het echt flink verwarmen om het weer ietwat kneedbaar te maken

als je het ff op de verwarming legt blijft het misschien 10-15 sec kneedbaar

is dit tegen te gaan of blijf je dit gewoon houden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...