Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bubblegumspecial

Wat heb je allemaal nodig voor simpel outdoor kweek

Recommended Posts

Hey iedereen!

 

Ik heb vorig jaar plantjes gedaan maar mislukt.

Daarom wil ik het dit jaar goed aanpakken.

 

Ik heb dit jaar Jack Herrer zaadjes ferminized.

 

Welke spulletjes en potgrond heb ik nodig om zegmaar een aardig beginnersoogstje zien te krijgen.

 

Ik heb ook geen idee hoe ik alles moet aanpakken dus mischien een uitleg zou zeer handig zijn!

 

En ik ben niet van plan om groeispulletjes te kopen enzo tenzijn het vereist is en zoja watvoor.

 

Als iemand mij zou kunnen helpen graag.

 

Mvg,

Bubblegum ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk even op het forum rond of gebruik anders even de zoek functie ik denk wel datje alles tegenkomt wat je wilt vinden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

De growguide op dit forum kan ook wel handig zijn denk ik.

 

Wat je volgens mij zeker moet doen is.

 

-Begin pas te ontkiemen in mei omdat je anders sprieten krijgt (tenzij je ze onder de lamp zet)

 

-Koop een ph-meter, veel problemen zijn te wijten aan water met een verkeerde ph.

 

-hou je altijd aan de hoeveelheden die op je voeding staat

 

-geef vooral niet te veel water maar ook niet te weinig. Je grond moet niet zijknat staan. Een tensiometer kan hier handig voor zijn maar je kan het ook op gevoel doen. Te veel water molt ze zoizo. Laat je grond droog worden voor je nog eens water toevoegt. Als het te droog is kan je je plant water geven en zal hij binnen 10 minuten weer recht staan tenzij het al te laat is(dit geeft wel stress dus vermijd dit)

 

-plant ze op een plek waar veel zon is.

 

-En vooral, blijf zoeken op dit forum, op dit forum vind je alles, en de stickys zijn veel beter uitgelegd als dit lijstje hier.

 

greetz, bliksem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...