Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Choppie

de groeifase (voor beginners)

Recommended Posts

Ik zou graag kweken maar ik weet bijgod niet welke zaadjes ik moet gebruiken er zijn er zoveel. En alleen de in vrouwelijk plant zit toch THC of ben ik verkeerd?

welk zaad is nu het best en wat is de prijs ?

denk dat je voor goed zaad ongevver 30 euro voor 10 stuks kwijt bent.

dan weet je niet eens of het wel vrouwelijk is.

ik zou lekker een kloontje halen bij de growshop ongeveer 2 euro en gegarandeert vrouwelijk!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk ier maar is effe et schommelt tusse de 15 (vo buite plante) en de 30 euro allerlei planten en dan zijn er ook de gefemminiseerde zaadjes (wel een dure bedoeling :whistling )

 

de link :

nirvana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe zie je dat of het een vrouwelijk plant is ?

dat zie je pas als de plant in de bloei slaat, dat kun je dus niet zien aan de buitenkant van het zaad. de mannetjes krijgen balletjes en de vrouwen krijgen haren

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe zie je dat of het een vrouwelijk plant is ?

dat zie je pas als de plant in de bloei slaat, dat kun je dus niet zien aan de buitenkant van het zaad. de mannetjes krijgen balletjes en de vrouwen krijgen haren

jep zo is et

 

en ik eb nu een white rhinotje buiten staan maar met et weer zit et er een beetje sip uit, ben een plantje gwn binne aant ontkieme nu (is eiglijk al ontkiemd maar is nog niet bovengrond) en eb hier 30 zaadjes misty liggen en ga deze in een nieuwe kast onder 2x 600 watt zetten ahja en ook nog een 7tal skunk mix die ik gratis bij nirvana kreeg (ben van plan ze bij te houwe tot volgend jaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

sry ik zal int vervolg an praten hoor :D :) :) :whistling

dit zei ik dus: " komt elk zaadje dat je plant uit? en als je een plant hebt gaan je buren dan niet klagen van reukhinder ofzo of is dat alleen als je mega veel planten hebt" zo beter ?

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit zei ik dus: " komt elk zaadje dat je plant uit?

 

en als je een plant hebt gaan je buren dan niet klagen van reukhinder ofzo of is dat alleen als je mega veel planten hebt" zo beter ?

 

:whistling

- nee

 

- mijn buren klagen in ieder geval niet, heb 5 planten en rijtjeshuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat ik dat eens gehoord had op het nieuws van buren die kloegen over reukhinder en de politie belde en het bleek een plantage te zijn :whistling :)

dat zal dan alleen zijn zeker bij groten hoeveelheden planten ?? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bij veel planten is het logisch dat et een beetje meer naar de wiet zal rieken (vind et geen stank :( )

 

net zoals nitrogens bij eentje valt de stank wel mee maar meer dan een zou ik echt ni aankunne :) B) :P :D :) :rofl :lol: :D :whistling :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vin t ook lekker ruiken!! Elke keer als k thuiskom ff snel meten en ruiken :smoke

Mja mijn ouders hebben me voor gek verklaard... lekker is dat... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waar moeders ???  whaa run for youre life its the attack of the mothers whaa      lol wie begint ier nu over moeders

 

Hahaha, wat dan?? Ik heb een binnen tuintje bij mijn moeder, ze heeft mij een zolderkamer gegeven waar ik professioneel kan kweken.. Ikzelf woon down town een grote stad en zij in een veilig dorpje, dus vandaar :)

 

Ik kweek op aarde dus hoef maar zon 3 keer per week water te geven, dat doet mijn moeder 2 keer voor mij en checked dan ook ff hoe het er mee staat en meld het even als ze iets verontrustens ziet.

1 keer per week kom ik ff langs om me meisjes te onderhouden en ze ff de juiste aandacht en voeding te geven.

 

Mijn moeder blowed zelf niet, ze is er gewoon niet op tegen, ik heb gewoon een erg moderne moeder :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal gaaf he dat je zo informatie kunt krijgen van veel mensen. Ik heb ook een probleem.De meissies staan er nu twee weken in aarde en de bladeren zijn echt geel geworden en sommige bladeren zijn en worden dor.Wat is hier het probleem denken jullie? Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Veel informatie die je hier kunt krijgen, staat al op het forum.

 

Jouw vragen zijn al 100 x gesteld, dus moet je even gaan zoeken zodat wij niet elke keer hetzelfde antwoord hoeven geven.

 

Mijn assistent > zoeken!

 

Veel succes ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moest echt lachen toen ik dit las sorry hoor :innocent:

 

''Een goede manier om dit te testen is door zelf 5 minuten in de kast te gaan zitten met de deur dicht (evt buiten de kast een lamp aan).''

 

hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...