Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blommer

Blommers 2de Outdoor in Spanje..ATxSW,Cheeseberrie H,Amnesia H, Anesthesia

Recommended Posts

Hoi Blommer,

 

damn man ben ik even jaloers op je.. dat zonnetje.. plantjes buiten van maart (en al volop groeien)...

 

pff op een dag overhaal in mijn vrouwtje en zijn we hier ook weg :lol:

 

succes verder, ik blijf je volgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen, ik maak deze week weer wat fototjes van hoe de plantjes er bij staan, ze groeien niet echt veel meer maar de meeste zien er nog mooi gezond uit, sommige worden wat geler,

 

richie hawtin, thanks

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee joh Blommertje

 

Wat een scala aan soortjes man. :verrygood ,lekker hoor.

Ze staan er dit jaar een stuk mooier bij hee?,dat moet goed gaan.

 

Ik neem aan dat de topopbouw ook gaat beginnen?,omdat de groei erbijna uit was?

 

Groetjesszzz van Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier dan maar een late update, heb net snel wat fototjes getrokken, het gaat alemaal best goed, hier en daar wat gele bladeren weghalen.

 

med_gallery_15253_4403_2327561.jpg

 

med_gallery_15253_4403_2065501.jpg

 

med_gallery_15253_4403_2604967.jpg

 

med_gallery_15253_4403_969783.jpg

 

med_gallery_15253_4403_1952746.jpg

 

med_gallery_15253_4403_968347.jpg

 

med_gallery_15253_4403_1567498.jpg

 

dat waren ze, heb geen tijd om info te geven, enjoy

 

grtz blommer

 

ps thanks pukkel, ik hoop dat het lekker gaat smaken, al die soortjes!! de top opbouw begint nu inderdaad bij de meeste planten, thanks man

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blommer

alles relaxt aan de costa del sol. :verrygood

dames staan er geweldig bij zeg.

moge er n hoop rookbare wiet vanaf komen he.

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey damian, ja hier gaat alles lekker aan de spaanse costa, bedankt man, ik vind persoonlijk mijn amnesia haze ook wel heel erg mooi al zeg ik het zelf, prachtige kerstboom. hopelijk wordt niks gestolen :verrygood

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viva Espana, Ole.

 

Gaat goed daar in t Zuiden van Europa.

 

Hier zijn de vooruitzichten niet zo best de komende dagen.

 

Op een mooie oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik maak een kleine woord update, nu ik terug ben van een weekje amsterdam, de planten beginnen al mooie topjes aan te maken(sommige) andere plantes bloeien wel maar zijn nog niet echt ver. ook veel gele bladeren heb ik moeten weghalen, maar het ziet er alemaal nog wel goed uit vind ik.

 

@blowsterke- thanks!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik ben dan toch heel benieuwd hoe het ermee staat op de foto <_< :j

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dan schiet ik vandaag nog wel ff een paar fototjes, om te vieren dat je mod bent geworden elmanito! <_<

 

tot later

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok hier de beloofde fototjes, ik ben nogal stoned momenteel, en dus ook tijdens de photo shoot.

 

med_gallery_15253_4403_2483928.jpg

 

dit zijn twee kleine iceryders, ze zijn al mooi dik en wit, nog 2 weekjes denk ik!

 

med_gallery_15253_4403_3378510.jpg

 

hier een van de amnesia haze van royal queen deze is inmiddels ook al een paar dagen aan het bloeien.

 

 

med_gallery_15253_4403_357441.jpg

 

de kleine trainwreck begint ook te bouwen

 

med_gallery_15253_4403_2909748.jpg

 

budshotje anesthesia

 

med_gallery_15253_4403_285796.jpg

 

budshotje onbekend

 

med_gallery_15253_4403_3331764.jpg

 

de andere hoek van de tuin, links ata tundra x snow white, rechts de amnesia van royal queen. de linker is een beetje rommelig maar de toppen zijn mooi ne worden al lekker wit. de linker gaat nog steeds perfekt, de toppen beginnen lekker te bouwen, en ze zijn alemaal langer dan 20 cm sommige zelfs 50-60 cm ze gaat heel mooi worden over een paar weken!

 

dat waren ze weer

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dat ziet er heel toppie uit. <_< Kan je trouwens bij jouw in de omgeving geen zaden krijgen???

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito thanks, ja een half uurtje vandaan is een growshop geopend een tijdje geleden, daar kan je van alles krijgen. maar voorlopig heb ik geen zaad nodig, ik heb nog genoeg voor volgend seizoen, en dan komt er ook nog een guerrilla bij!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik ben op zoek naar een leuke pure Mexicaanse soort van Astur Jaya, dus ik vroeg me af of ze dat bij jouw niet in de buurt hebben, van die leuke landrasjes.Nieuwe genetica is altijd welkom.:lol:

 

Namaste <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een keertje in de buurt ben dan zal ik ff een kijkje voor je nemen, maar ik denk niet dat ze deze soort zullen hebben, maar wie weet!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer allemaal op en top uit, dat weekje Amsterdam heeft ze niks dan goeds gedaan <_<

 

Tot wanneer kan je daar in Spanje buitengrowen?

 

Of kan dat praktisch heel het jaar door daar?

 

Groetjes Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blowsterke thanks, vorig jaar heb ik in september wat plantjes neergezet en ze begonnen goed maar het was een zeer koude winter dus gingen ze een beetje stressen waardoor er maar kleine fluf topjes aan groeiden, maar als de winter normaal is dit jaar kan ik gewoon plantjes neer zetten maar dan worden ze wel zo klein als lowryders haha maar het is wel leuk om ook in de winter te kunnen kweken!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor die Iceryder , lekker veel kristallen zo te zien :D

Rest ook overigens ;)

 

Toch mis ik iets ? :j

Foto's van je zwembad met blote vrouwe of voor de liefhebbers mannen met dikke joints en mooie glazen in de hand <_< :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal morgen nog wel ff een mooi fototjes schieten van de plantjes met het zwembad ook op de foto, en ja de iceryder is inderdaad lekker icy! ze ruikt heel zoet, ik heb nog wat zaadjes die ga ik mischien binnenkort planten, heb jij nog plantjes staan?

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanwege een mega storm zijn beide planten die in de hoek staan kompleet omgevallen, nu staat de amnesia vast gebonden maar ziet er lang niet meer zo mooi uit, begint bovenin ook ietsje geler te worden maar het leeft gellukig nog wel. de ata tundra x snow white heb ik grotendeels geoogst en de iceryders ook, volgen weekend knip ik de kleinere topjes eruit. de andere planten kunnen nog wel ff sommie zon 3-4 weken de rest nog een maand of twee omdat het hazejes zijn, hopelijk blijft het nu droog!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: das niet best vriend <_< maar nog ff volhouden en dan heb ik weer wat lekkers voor jou.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mensen, een kleine word update want ik heb mn nieuwe memory stick nog niet binnen dus kan nog geen fotos plaatsen,

 

de ata tundra x snow white heeft 120 gram opgeleverd, de wiet is heel kruidig van smaak en geeft een redelijk body stoned effect

 

de iceryders hebben samen 25gram opgeleverd deze wiet is heel fruitig van smaak alleen een beetje scherp, het effect is ook prima

 

de onbekende heeft slechts 15 gram opgeleverd, wel heel lekkere wiet, sterke body stoned die lang duurt

 

en de anesthesia is ook geoogst en bijna droog, ze zal niet meer dan 30 gram opleveren denk ik vanwege te weinig zonlicht maar ik heb net een topje gerookt en ik ben lekker stoned, de topjes zaten onder de thc en waren knetterhard een best goed outdoor soortje vind ik.

 

de rest staat alemaal nog ik zal zo snel mogelijk weer fotos maken

 

@kfk het is al bijna tijd he nu al dat lekkers bijna droog is, als je wil stuur ik wat spanish homegrown naar jou terug. ik pm je wel

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met de oogst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het resultaat is redelijk tegengevallen, ik heb van de plant uit de hoek 200 grammetjes amnesia kunnen oogsten, nog niet helemaal rijp helaas maar toch een redelijk potent wietje. de andere amnesia heeft 150 gram opgeleverd vanwege de grote hoeveelheid rot, deze was wel een klein beetje witter dan de andere plant en is dus ook ietsje sterker, de andere planten bij elkaar hebben slechts 150 gram opgeleverd en de fluffy topjes liggen in een bak waar ik olie of hash van ga maken. dus ik heb zo'n 600 gram wiet dit jaar geoogst, ik had wat meer verwacht maar het weer zat helaas heel zwaar tegen die twee weken in september.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...