Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Makreel

Coffeeshops in kaart

Recommended Posts

Ik heb laatst met twee vrienden voor school een project gemaakt waarbij alle coffeeshops in Nederland op de kaart worden weergegeven. Het project is net af, maar we vonden het wel een leuk idee om het gewoon in gebruik te nemen. Het adres van de website is http://www.wietinkaart.nl/, ik zou zeggen, neem eens een kijkje!

 

We hebben de site op redelijk oude gegevens gebaseerd, dus het kan goed zijn dat je wat mist, of dat er een shop op staat die al gesloten is in jouw regio. Als dit zo is, zouden we het fijn vinden als je dit aan ons doorgeeft via de link 'Meld het ons' op de kaart. Zo kunnen we het beter maken.

 

Het zou leuk zijn als je hieronder post wat je van de site vindt.

 

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed innitatief, heb der al weer 1 in de buurt gevonden die ik nog niet wist :rolleyes:

 

alleen 2 correcties:

coffeshop green spirit in spijkenissen is volgensmij onlangs gesloten.

je hebt in rotterdam op de nieuwe binnenweg 139a niet de lachende paus zitten, de beste CS van rotterdam.

en in hellevoetsluis heb je nog het barbiertje zitten, weet aleen de straat niet meer.

 

hoop dat dit je een beetje helpt, deze gaat bij mijn favorieten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

leer quoten, aub, gebruik voortaan de t_reply.gif knop onderaan :rolleyes:

 

Hee Sticky, bedankt voor je reactie! Ik zal je correcties bekijken. Je kunt deze reacties trouwens ook op de sites posten, als je op 'Meld het ons' klikt. Dat werkt voor ons iets makkelijker omdat alle reacties dan op één plek staan, we blijven tenslotte stoners :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag ook een coffeeshop in Oosterhout......... :rolleyes: die is er nooit geweest en die zal er ook nooit komen dus dat klopt niet.

op de Keiweg zit wel een Koffieshop maar echt alleen Koffie :D soort starbucks

Share this post


Link to post
Share on other sites
en in hellevoetsluis heb je nog het barbiertje zitten, weet aleen de straat niet meer.

 

Kan het zijn dat hij niet het barbiertje maar Barbershop heet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh lol ja klopt

 

 

Barbershop

 

Kerkstraat 24 3221AG Hellevoetsluis

 

al die locals noemen het 't barbiertje daarzo :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat is wel ziek gedaan opzich :rolleyes: moet me een tijd hebben gekost:P

 

zeker bruikbaar voor als ik opzoek ben naar een shop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze staan er ook niet op: Route88 in Geleen, Relax in sittard en de smokey boot in maastricht. In vlissingen mist er ook eentje denkik maar daar ben ik niet zeker van. Jah Belg :rolleyes:

 

En nu weet ik ook de 3de shop in Goes zijn, merci ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk idee nogmaals, maar jammer dat het bij lange na niet klopt/compleet is :D

 

Hier nog wat kleine toevoegingen die ik even snel heb gevonden:

 

Gouda:

 

Bades, Koffiehuis en Easy Grower bestaan 100% zeker niet

De Oya mist juist..

 

Rotterdam:

 

Ik mis de Reefer :D , Bellamy, en de Huyskamer in Noord is ook nergens te vinden

ook zie ik 2x Tuda Fruda ? volgens mij is er maar 1?

 

Er zal nog wel meer missen maar dit zag ik gewoon gelijk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij noemen het hier gewoon barbiertje komt omdat het cafe ernaast ook zo heet en om in de shop te komen moet je door zoon smal steegjenaast het cafe maar is niet zoon supershop ze hebben maar 1 goede wiet dat is snowball word je stoned van maar smaakt wel chemisch

 

verder is de green in spijkenisse ok nog gewoon open ze hebben goede NLX daar in zakken van 16 euro maar ben er trouwens al een lange tijd niet meer geweest alleen langs gereden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties allemaal! We zullen het zsm verwerken.

Het klopt dat deze database niet compleet is, er zijn verouderde lijsten gebruikt in eerste instantie.

De bedoeling van het project, nadat we er hopelijk een 10 voor hebben gekregen :rolleyes: , is dat de gebruikers (jullie!) alles wat jullie zien wat niet klopt even door geven, kleine moeite, en dan hebben we over een tijdje hopelijk een complete kaart met alle shops van nederland!

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een updat voor maastricht. Langs de boot 'smokey's' ligt de boot/coffeeshop mississipi.

 

de fantasia is een shop die aan de andere kant van de rotonde ten opzichte van de heaven ligt.

 

coffeeshop rastafari boni house in maastricht ligt nabij de koestraat (dicht bij het stadspark) maar de straatnaam stond er niet bij.

 

coffeeshop de smurf heet nu de missouri. (laatste keer ik er was toch)

 

wall street is niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmm ja bij rotterdam kan je er 16 weghalen :( De lachende Paus is naar de locatie van de Poel gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...