Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Barbie&Ken

hoeveel joints rook jij?

Recommended Posts

ik rook zelf 2 a 3 gram op 1 dag(zamen met me vriendin) en als ik met een paar vrienden ben dan kan je er wel 20 of 30 gram van maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ,ik ben niet de hele dag stoned , wat denk je ?????!!!!

 

het zit al 25 jaar in me bloed en ja ik ben altijd stoned , so what ?

Kan ook niet anders he, als je veel rookt

Ik heb er geen problemen mee en schaad er niemand mee ,alleen me zelf

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hang er een beetje vanaf..... meestal eentje s'avonds en die rook ik dan in stappen op, neem een paar trekjes en leg m weer neer in de asbak.

En in het weekend soms twee per dag en als ik lekker langs de waterkant zit met me hengeltje en m'n tentje te veel :rolleyes:

gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij opvalt is dat als je iedere dag een jointje rookt, je korte termijn geheugen een flinke opdonder krijgt.

Daar ben ik het niet echt mee eens, dus probeer alleen in het weekendvan een jointje te genieten(als ik de deur niet meer uit hoef)

Share this post


Link to post
Share on other sites
die +10-ers, werken die ook? :rolleyes:

 

 

haha, eigen ondernemer,

bij mij is het eigenlijk andersom:

Zou ik anders kunnen werken??.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah en als je niet zou werken kan je het dan wel allemaal betalen?? :rolleyes:

 

Ik ben onlangs wel men job kwijt (ongeval) maar ben terug opzoek. Werk puur om te reizen te betalen eigelijk.. daarna terug beginnen studeren? We zien wel

Share this post


Link to post
Share on other sites
die +10-ers, werken die ook? :D

Waar halen jullie anders de tijd om het te verwerken?

 

 

Waarom wil je dat allemaal weten eigenlijk ?.

Studie begonnen ?...onderzoekje ? ... :rolleyes:

 

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom is er een poll over leeftijd? Of waar de mensen vandaan komen? Nieuwsgierigheid zekers?? Als je et niet wil zeggen dan doe je et gewoon niet e mr D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ellaw

 

Dat doe ik ook toch ook niet ?.

Geloof dat ze zelf ook wel kunnen antwoorden of niet ?.

 

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

In de week 1 a 3 stiky's, dan rook in in een kort blauw rizla blaadje... enkel savond

Int weekend 3 a 4 joints, op een feestje wel eens wat meer ja :rolleyes:

 

 

zeggen of reageren is waarschijnlijk het zelfde in zo een topic hé als je niks zegt over t onderwerp voeg je dus ook niets toe :D

eneem zelf beginnen ze toch gewoon in de eerste post van dit draadje, zie je :D

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

rookte eerst 1 keer in de 3 maanden ofzo (van 14 tot 18e) op echte 'special occaisions'.

 

toen anderhalf jaar geleden ben ik standaard dagelijks gaan roken (alleen na schooltijd en als ik geen verplichtingen meer had die avond). Altijd wiet op zak of in de buurt, wou niet meer zonder komen te zitten. Denk dat er een gram op normale avonden door ging. Een 'stoneravondje' (1 a 2 keer per week) wil ik niet eens weten hoeveel dat was... Dat voor 10 maanden, in de weekenden altijd wel meer.

 

Toen ben ik naar de Canarische eilandjes gegaan in oktober '08 en om te kijken hoe mn lichaam/geest zou reageren op een leven zonder heb ik mezelf op een stop van 4 maanden gezet. ff chechen hoe 'verslaafd' ik was.

 

Ben geen problemen tegen gekomen, mis het niet echt, geen 'ontwenning' of wat, noppes.

 

Conclusie: Zolang school/relaties/werk er niet direct onder lijdt kan ik gewoon doorgaan waar ik gebleven was :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschilt. Als ik alleen ben rook ik er 1 of 2 op een avond, of een paar bongetjes. Als ik uitga is het wel een pak meer, 5-8joints, wel altijd gedeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom wil je dat allemaal weten eigenlijk ?.

Studie begonnen ?...onderzoekje ? ... :verrygood

 

 

D.

 

nee hoor, puur uit nieuwsgierigheid! zelf werken we ook, maar we zijn freelance vertalers, dus we werken de hele dag thuis! We vroegen ons gewoon af of uithuis werkende mensen ook zoveel tijd hadden om te smoren :P

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 per week gemiddeld denk ik zo... Soms minder, soms meer, dagelijks meerdere joints roken vind ik geld & tijdverspilling, alsof je niets anders te doen hebt.. Maar dat is mijn mening hierover ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tussen de5 en de 10 per dag!! en had het al eerder gelezen!!!!! als ik met me hengeltje en me tentje langs de waterkant zit dan te veel!!!!die geld ook voor mij!!! ;) karpervisser smokey???

 

 

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

same here !

 

ongeveer 10 per dag ... wat bij mij neerkomt op een gram of 5 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook bijna niet meer, alleen als ik aan het nachtvissen ben of als me nieuwste oogst klaar is (moet natuurlijk wel kwaliteitscheack doen ) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tussen de5 en de 10 per dag!! en had het al eerder gelezen!!!!! als ik met me hengeltje en me tentje langs de waterkant zit dan te veel!!!!die geld ook voor mij!!! ;) karpervisser smokey???

 

 

 

mvg northerlightXXL

 

Idd karpervissen en blowen is geen goede combi voor het behoud van een volle bankrekening.

Man dan rook ik ze echt als peuken de een na de ander. :verrygood

Maar er is toch niks beter dan wakker worden en dan met een lkkr bakkie koffie en een jointje voor je tent in het zonnetje te zitten genietend van de natuur. en dan ineens PIEPPIEPPIEPPPPIIIEEEEPPPP, Hange

 

Grtz van een mede karpervisser

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik rond de 3joint per dag zit ;)

maar als ik met men tentje aan het kanaal zit rook ik 10g per weekend

 

er zijn precies wel veel karpervissers hier op het forum

miss kunnen we eens allemaal samen gaan vissen met het nodige ...

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

het Belgische Wietforum visteam gaat deze zomer z'n 2de seizoen in :lol:

 

Dus nu de nog de Nederlanders een clubje en we kunnen meeten/vissen op internationaal niveau :verrygood

 

Later,

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...