Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ex-member04

Mijn eerste kweek.... (laatste update...(( )

Recommended Posts

Inderdaad is de lv hoger met de lampen aan als met de lampen uit............. :verrygood

 

Kan me voorstellen dat de aarde dusdanig nat is geweest dat door de warmte die de lampen afgeeft, er verdamping van vocht uit de aarde plaatsvindt ???? De sensor van de lv meter hangt tussen de planten, circa 20 cm boven de grond,

 

Heb net even gekeken en nu is de lv gedaald naar 55......... (lampen zijn vanmorgen om 9 uur uitgegaan)

 

gallery_20948_7263_699800.jpg

 

gallery_20948_7263_636337.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey peewee

 

 

ziet er netjes uit man mooie tent!!

damens gaan lekker!!! :verrygood

ff een vraag betaal je je stroom gewoon of voor de meter langs of hoe iemand et ook wil noemen!??!?!

 

mvg northerlightXXL

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey peewee

 

 

ziet er netjes uit man mooie tent!!

damens gaan lekker!!! :verrygood

ff een vraag betaal je je stroom gewoon of voor de meter langs of hoe iemand et ook wil noemen!??!?!

 

mvg northerlightXXL

 

Ik heb geen zin om zonder meter achter te blijven bij eventueel bezoek; dus er wordt gewoon netjes betaald !!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte (dagelijkse foto) update: weinig nieuws onder de zon,,, :verrygood

 

Buiten het feit dat de lv te hoog blijft (maar nu wel begint te dalen gelukkig): met de lampen aan is het nog steeds 63....

 

gallery_20948_7263_1091253.jpg

 

gallery_20948_7263_373746.jpg

 

Wat kan buiten de dames verzorgen het fotografen toch leuk zijn........... :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo,.. netjes betalen.. :verrygood

Maar waarom heb je die slangen niet hoger hangen..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De slangen hangen nu (heb ze vanmorgen verplaatst) op circa 20 cm boven de planten............ Is dit een verkeerde hoogte ???

 

Was de bedoeling om ze uiteindelijk helemaal onderaan te hangen als de planten nog verder gegroeid zijn zodat de bladeren die onderin groeien ook voldoende lucht / beweging krijgen..........

 

Ter info; de openingen in de slang zitten vanaf het midden van de slang naar de onderzijde,.,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Eventuele tips van harte welkom........... :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even hulp nodig.................. ;)

 

De aangezogen lucht in de tent is afkomstig van een loze ruimte boven het schrootjes plafond in de kweekkamer, de uitblaas geschiedt via een (klein stukje) geopend raam in dezelfde ruimte,...........

 

In de tent had ik tot nu toe een lv van 61 (lampen uit) en lv 66 (lampen aan)

 

Mijn lv van de aangezogen lucht had gister volgens de meter een lv van 61; het lijkt er dus op dat door de overmatige vochtigheid in de tent de uitgeblazen lucht de kamer te vochtig maakt waardoor de aangezogen lucht dus ook te vochtig is of is dit een normale lv voor een ruimte ????? :verrygood

 

Heb daarom gisteren een aanvoer van lucht gemaakt direct onder de dakpanelen,maar hierdoor is de aangezogen lucht weer te koud en dus wordt de temperatuur als de lampen aan zijn te laag, 21 graden........... :lol:

 

Als tijdelijke oplossing heb ik nu even de aanzuiging uitgzet, dan is de temperatuur met de lampen aan 27 graden (met een lv van 62) en met de lampen uit een temperatuur van 20 graden (en een lv van 55)...........

 

Dit houdt dus wel tijdelijk in dat de dames niet echt staan te dansen in de wind,,,,,,,,,,, :lol:

 

Iemand die antwoord op deze vragen heeft ????? Met dank voor de eventuele reacties !!! ;) :D

 

PS: de dames zien er gelukkig wel nog tevreden uit..... :D

 

gallery_20948_7263_189757.jpg

 

gallery_20948_7263_2262148.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien moet je is kijken voor een luchtontvochtiger, weet niet hoe je er financieel bij zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salinas. tnx voorje berichtje :-)

 

Een forum met zoveel ervaren mensen en zo weinig antwoorden...... jammer ;)

 

Ik ga stoppen met upgraden, had gehoopt hier iets meer hulp te krijgen indien noodzakelijk. :lol: :verrygood :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...