Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Vlaanders

Beste coffeeshop dicht bij Brugge

Recommended Posts

Ik ben dus op zoek naar de beste coffeeshop dicht bij de belgische grens (Brugge)

 

Ik dacht aan de checkpoint in Terneuzen, maar zijn er nog betere? Ik zoek eigenlijk een shop waar je leuke wiet voor 6€ of iets meer kan krijgen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

de "checkpoint" is al lang niet meer open . (tenzij deze onlangs terug is geopend.)

dan heb je nog de "miami",max 3 gram en maar 2 soortjes.(en veel te duur voor wat het maar is )

en nog wat hasj

 

je kan door rijden naar goes .

door te tunnel (kost 4.60)

heb je 2 shops maar ben al een tijdje niet meer geweest doordat er teveel controle is .

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlissingen

vanuit brugge de bus naar breskens, dan met de boot naar vlissingen en dan met de bus naar et stad (maar ik doe dit altijd te voet, ik hou van een goeie wandeling :verrygood)

maar ik ga ook niet meer gaan, vriend van me is onlangs gestekt door de politie in dordrecht (180€ boete en al zijn weed weg) tis gwn te link

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Roosendaal zijn er nog een paar coffeeshops open, weet niet voor hoelang nog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in roosendaal is nog veel open maar niet alles

er is er eentje bij de bioscoop bij het station

en als je het daar niks vind kan je nog naar breda maar naar etten leur zou ik echt niet gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet ik gewoon maar kopen van de mensen in de buurt, men zegt dat alle coffeeshops bij de grens brol verkopen.. Nu gewoon nog vriendjes worden met een kweker bij de Belgische grens :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic..

Maar eh.. Waar pak je die boot dan juist in breskens, ik vindt daar maar geen informatie over.. :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet er iemand of je heden ten dage als Vlaming nog terecht kan in de Miami in Terneuzen.

Is een noodgeval, zit namelijk zonder en kan pas eind augustus terug oogsten :) :P

 

3 weken terug gekocht in Vlissingen en was een beetje teleurgesteld in de kwaliteit, kan dus zowel naar Terneuzen gaan, ben vlugger heen en terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOOIT naar de Miami in Terneuzen gaan, ik herhaal, NOOIT naar de Miami gaan. Godver wat een kutshop is dat zeg. Goedkoopste wiet? 10 euro. 2 soortjes wiet, en 2 soorten shit. En dan trekt dieje wiet nog op niks gewoon. En max 3 gr? Daarvoor doede het toch niet als Belg...

 

In den tijd dat den Checkpoint nog open was was het de moeite voor naar Terneuzen te gaan. Efkes nummerke trekken, hop naar de Miami --> hashjointje roken en terug naar den Checkpoint want tis aan ons...

 

Kben sinds dat Checkpoint gesloten is nog 2 keer terug geweest naar Miami (omdat we toch in de buurt waren) maar we hebben het ons dik beklaagd...

 

Ga gewoon naar Breda, veel beter gerief ginder, of Vlissingen, maar dan hebde het control probleem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke shop raad je aan in Breda? Ik werk in Antwerpen, is dus haalbaar voor mij.

 

Iemand ervaring met High Life in Goes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je naar mijn persoonlijke mening enkel de Pax (De Boot) aanraden. Anders kan ik tilburg aanraden, Tourmalijn, Grass Company...

 

Greets,

 

Teiwaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola pope :)

 

de high life(zie website) in goes is best wel ok. de amnees is lekker en je hebt nog wel wat soorten wietjes.

er is ook een cafe naast waar je kan blowe en boven kan je lekker relaxe.

op loopafstand heh je op de markt nog een shop maar die vind ik persoonlijk iets minder.

 

in breda is de pax inderdaad één van de betere shops. om eerlijk te zijn vond ik de amnees de laatste keer tegenvallen.(de eerste keer in 15 jaar)

Zit de baas nog in de bak?

ze hebben maar twee a drie soorten wiet maar normaal topkwaliteit. ook vette hash van 6 tot 30 euro geloof ik.

je kan er ook naast het water op hun terrasje smoke

 

de baron kan ik ook zeker aanraden vanwege zijn vele soortjes, minder plaats maar wel relax volk.

lekker frituur om de hoek.

 

de cat heeft ook grote kaart met erug lekkere soortjes.je kan er poolen en flipperen. ze hebben ook een terras en het is een kalme buurt met

frituur er naast.

 

er zijn ook wel wat toeristische afzuipshops waar ik de naam niet van vernoem maar de beste staan hierboven.

 

have fun

 

den tettezot

 

 

owja, de toermalijn is inderdaad een shop met een ongelooflijk uitgebreide smokekaart en een gezellige tuin maar daar moet

je op 27 juni wezen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank voor de bondige uitleg. Deze namiddag trek ik naar Goes. De baan Antwerpen - Breda is wat te ellendig betreffende files op vrijdag.

'k Zal mijn bezoek aan High Life hier dees weekend beschrijven. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je toch nog naar breda willen.

Ga daar zelf altijd naar de Baron toe.

Aangezien hier in Roosendaal de shops dicht zijn :P

Uit me hoofd zit die in de boshstraat, zelfde als waar de Majestic zit (CS).

Parkeren is daar goed. shop zelf je heb niet echt veel chill ruimte.

Kwaliteit bij de Baron is wel super.

 

 

Succes vandaag !

 

en smokze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
vlissingen

vanuit brugge de bus naar breskens, dan met de boot naar vlissingen en dan met de bus naar et stad (maar ik doe dit altijd te voet, ik hou van een goeie wandeling B))

maar ik ga ook niet meer gaan, vriend van me is onlangs gestekt door de politie in dordrecht (180€ boete en al zijn weed weg) tis gwn te link

:lol:

 

als ik de vraag goed verstond was het de dichtst bij zijnde shop bij brugge .

vlissingen valt best meej in afstand daar ben ik nog niet wezen shoppen .

maar ik snap niet wat je maat aan kante rotterdam gaat zoeken dordrecht is aan rotterdam .

een deel van mijn familie woont daar .

goes is ook te doen enkel dat ik er ooit 9/11 haze bestelde en ik heb daar wat gekregen ik denk een soortje buiten skunk met veel blad denk ik dat het was 11 € d/g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welke shop raad je aan in Breda? Ik werk in Antwerpen, is dus haalbaar voor mij.

 

Iemand ervaring met High Life in Goes?

 

 

tilburg de bredaseweg 65

coffeshop crackes en pasja daar iets verder

tuinstraat is de muze .

 

ik kom van antwerpen en ik ga altijd daar .

loont de moeite om eens een kijkje te nemen enkel

parkeer je wagen ergens buiten het centrum .

bv op de bredaseweg daar is het onbetaald parkeren .

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...