Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Huis Tuin en Keuken kweker

Guerilla Kweekje Ca. 10plantjes

Recommended Posts

Hierbij maken wij ook ff een verslagje aan.. :lol:

 

Laatst de K.O Kush F2 van Sannie gekocht samen met Shivani..

We zijn van plak om er Ca. 10 plantjes neer te zetten.

 

Hier de spec's: :rolleyes:

 

 

K.O Kush:

 

Product Informatie

Type: Overwegend indica type plant

Bloeitijd 7-8 weken

 

Opbrengst: Tot 500 gram/m2(indoor)

Smaak: Zware kush

Effect: extreem zware stoned

Bloemen: kompakt en wit van de kristallen

THC: Percentage tot wel 25%

 

Shivani:

 

Product Informatie

Type Overwegend indica

Bloeitijd 9-10 weken

 

binnen/buiten plant

 

Opbrengst Tot 550 gram/m2(indoor)

Smaak zware kruidige wiet

Effect Heftige langdurig aanhoudende high

Bloemen kompact en puisterig

THC Percentage tot 20%

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

We hebben al een mooie spot.. De spot is erg afgelegen en er komt Niemand.. echt niemand.

 

Vage foto van de grond..

dsc00262fy4.jpg

 

iets betere foto..:

dsc00264rj2.jpg

 

Het water wat je ziet is een slootje wat er langs loopt..

 

weer een grond foto.. :whistle:

 

dsc00266jy4.jpg

 

Helaas voor nu de enige echte goede foto:

 

dsc00802wu6.jpg

 

We snappen dat je met deze foto's niet heel erg je mening kunt geven.. but please Try <_<

 

Het zijn dus niet hele uitgebreide foto's van de omgeving, dit omdat we geen pottenkijkers willen :likken:

De kwaliteit van de foto's word nog wel aan gewerkt.. dit waren Mob foto's :verrygood

 

We zetten de plantjes ca. 5mei..

 

Mvg,

 

De Huis tuin en keuken kwekers..

Edited by Huis Tuin en Keuken kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie spot

Zou de plantjes na 16 mei (ijsheiligen) buitenzetten

Dit ivm nachtvorst

Na 16 mei heb je hier geen last meer van

 

Ko kush is een fijn wietje

Ben benieuwd hoe die het buiten gaat doen

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

Prima sport maar hoe hoog zit het grond water aangezien er zelfs in de winter een beekje loopt!.

Ik vind water in de buurt altijd super fijn kan je je plantjes mooi mee water geven maar let op het grondwater ze moeten niet verzuipen.

 

Verder ben ik heel benieuwd, als het 5 mei heel mooi weer is kan je ze dan ook al buiten gooie mijne waren vorig jaar (mooie mei april weken al eind april buiten)

 

Veel suc6.

 

Grtz, Wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reactie's!!

We planten ze wel Ca. 5mei.. dit omdat we al erg veel ervaring hier in hebben :verrygood

Verder planten we ze ca. 3 a 5 meter ook van de beek af om verzuiping zo veel mogelijk te voorkomen.

Evt. kunnen we nog een klein beetje weghozen, maar dat zal niet nodig zijn, verdamping in de zomer is ruim voldoende.

We zijn sowieso blij met het vinden van deze spot, dat al was geen makkelijke opgave :rolleyes: Blijf vooral checken en posten!

 

Groeten

De Huis Tuin en Keukenkwekers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd er rekening mee dat er nu meer licht valt op je spot omdat er geen bladeren aan de bomen hangen. Als het straks allemaal groen is komt er dan genoeg licht? En vooral tegen het eind van het jaar, als de zon niet meer hoog komt, komt er dan nog licht? De zon komt Op in het Oosten en gaat Weg in het Westen. Om 12 uur smiddags staan de zon op het zuiden. Duss.... ff kompasje mee en checken! Succes :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die bomen straks in blad zitten,oei oei oei/

 

Weinig wind dus sneller rot.

 

Vochtige plek dus snel rot.

 

weinig licht dus ielig slap plantje.

 

Klinkt negatief maar ik wil je aleen helpen hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ s3quattro:

 

Een paar takken en struikjes en misschien ook wel de bomen zijn geen probleem..

volgende week er eventjes langs en laten zien waar een bijl voor gemaakt is..

Het lijkt Btw ook een stuk erger dan het is zien we nu xD..

More pictures will come.. Much more :verrygood and.. with some better quality..

 

@ Slappezever:

 

Ik ga er zeker even heen met een kompas.. Bedankt voor de tip!

 

 

In de omgeving groeien helemaal niet veel Pioniersoorten dus daarmee zijn we erg blij :rolleyes:

 

Tot nu toe bedankt voor de reactie's!!

 

//Htekk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pionierssoorten willen niet perse zeggen dat het slechte grond is, maar wel een goede indicator. Als er bijna alleen bv berk staat kun je er vanuit gaan dat je grond slecht is. Een paar berken zeggen verder weinig. Effe schep mee, gaatje tot ongeveer 80 cm diep graven en dan weet je een hoop meer. Ben benieuwd naar je fotos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pionierssoorten willen niet perse zeggen dat het slechte grond is, maar wel een goede indicator. Als er bijna alleen bv berk staat kun je er vanuit gaan dat je grond slecht is. Een paar berken zeggen verder weinig. Effe schep mee, gaatje tot ongeveer 80 cm diep graven en dan weet je een hoop meer. Ben benieuwd naar je fotos.

 

 

Hej tnx blij dat ik mee lees.

 

Leerzaam ben namelijk altijd op zoek naar spots, voortaan een compas mee.

En ga ook kijken naar de soort bomen! tnx.

Zelf gebruik ik voor de grond te controleren een grondboor super handig even draaie omhoog en je ziet presies de lagen grond etc verteld je presies op wat voor grond je je guerillia gaat doen.

Eigelijk zou elke guerillia kweker die nieuwe spots zoekt een grond boor aan moete schaffe :verrygood

 

Grtz, Wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18-02-2009 Update =D

 

Gister naar de spot geweest.. beetje een zooi omgespit *nog lang niet genog*

maar wel eventjes een begin kunnen maken.

verder nog wat takken omgehakt..

als er later nog meer takken aan moeten geloven.. doen we dat dan wel :D :rolleyes:

picture's says more than 1000words,

So here they come..

 

dsc00273zk4.jpgdsc00274vm4.jpg

 

dsc00276on3.jpgdsc00280zc0.jpg

 

dsc00286um8.jpgdsc00291be9.jpg

 

//Mvg

 

Huis tuin en keuken kwekers

Edited by Huis Tuin en Keuken kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey huis tuin en Keu...

 

Denk dat je wortels wegrotten als je ze daar plant.

Lijkt me veel te nat

 

Dat was mijn eerste opvatting bij de foto's.

Neemt niet weg dat ik je een mooie oogst wens :rolleyes:

 

gr

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

schoon plekje heb je daar :rolleyes:

Ben ook al op zoek naar een gepaste plek, maar ik vind niets..

Kdenk dat ik het gewoon in de mais zal doen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei! dat grondboorverhaal is een goeie! Dat ga ik zeker proberen! :rolleyes:

 

Ik heb zelf ook een spot op het oog waar het water (nu nog) zo hoog staat.

Ik ben er nog niet in een zomerperiode geweest, maar afgaande op Google Earth is het doorgaans een stuk groener! :D Ik richt me dan maar op de plekken die nu al hoog lijken te liggen.

Misschien moet ik ook maar eens wat foto's lanceren. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ aXHaust: Dankje^^

Mais is wel link hoor.. word snel gezien door luchtverkeer, en je moet dan wel snel je oogst weer binnenhalen voor de boer het zelf doet.

 

 

@Holy Buddy: het water nu staat nog redelijk hoog ja.. maar in de zomer is het allemaal verdampt *Hopen we*

Mja.. het is stilstaand water..dus het zal vanzelf wel weg gaan.

 

Google earth is leuk.. maar het kan nog beter!

Probeer dit is:

 

Hier de link

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey daar

mooi plekkie ben benieuwd hoe dat

gaat lopen voor je.

 

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaahah

 

Volgens mij ken ik deze lokatie....

 

Grondwater staat er idd hoog, maar vd zomer zal dit zakken omdat alle boompjes dat water dan weer gaan drinken....

 

Wat je kan doen is een cementkuip nemen, bodem eruit.... zet je die op zn kop neer.... loop je naar 10 meter verderop en haal je steeds aarde op en dat gooi je in die cementkuip.... voor iedere 10 liter emmer knal je er ook meteen een kopje kippenmest in.

 

Als de cementkuip vol is druk je dit geheel nog een beetje aan en til je hem eraf.... en klaar is kees.... dit zal hierna nog wel een beetje inzakken maarja je zal zowiezo + 25 cm overhouden erboven...

 

Wel genoeg boompjes weghalen daar he, anders word het helemaal niks!

 

Wat ik je overigens aanraad, haal wat tl balkjes.... en ga ze alvast oplaten groeien in 1Liter potjes... dan kan over een maandje de plantjes toppen, 2 weken later kan je overal een stek vanaf halen, pot je de vrouwen nog een keer over in 5 liter potten. overdag met mooi weer naar buiten en savonds wat bijlichten onder tl.

 

Eerste week mei kan je de vrouwtjes erheen verplaatsen.... en zul je 10 mooie bomen hebben.... Plantjes moet je er wel zo groot heen brengen omdat er konijnen zitten!

 

groetjus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oops als gronigen je spot kent mag je wel oppassen! Als je zijn adviezen goed opvolgd heb je straks een prima weedje, maar niet veel :verrygood

 

Wat betreft het water, in de zomer mag het dan weggedampt zijn, tegen de tijd dat het herfst wordt en er meer regen is kun je dan alsnog rot krijgen? Zou er over nadenken als ik jou was. Je kan natuurlijk een paar spots proberen, heb ik vorig jaar gedaan, en dan volgend kweekjaar de beste spot pakken.

 

Het ziet er iig niet slecht uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha.. FC had het fout :verrygood.. ik weet dat deze spot echt niet gevonden kan worden.. dus ik schrok er niet van dat hij vertelde dat hij de spot kende xD

Tja.. dat zien we dan wel.. We kweken nu al een paar jaar entis altijd nog goed gegaan! :P..

en meerdere spots? Tja.. daar zitten we ook wel aan te denken amar met *maar* 10plantjes is het een beetje zinloos denken we :)..

Denk je niet? B)

Deze spot hadden we al een tijdje opt oog.. mooi rustig.. en niemand die er komt en er ookal langs rijd/fietst/loopt.. Dus tis een safe spot!

Verder.. ag we zien het wel =).. als de tijd daar is zien we wel hoe het gaat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net als dat ik niet voor groningen ben, staan deze plantjes niet in limburg :verrygood

 

Volg me adviezen op dan heb je een lekker wietje, die plek is redelijk veilig....

 

Groeten,

 

groningen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...