Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tuinkabouter2003

The GreenBang -stud NYCD F2-

Recommended Posts

JO Kijkbuisblowers & growers :likken:

 

Ik dacht, laat ik ook nog eens een verslagje proberen... Nu ik ook weer eens wat anders ga doen dan een doordeweeks kweekje.

med_gallery_7878_7211_1967915.jpg

 

Het gedacht, is wat zaadjes maken, met gevarieerde soortjes.

Zodat we verzekerd blijven van leuke genetica, zonder te veel kosten ( = een leuke uitdaging om het gaaf te houden) om in de toekomst weer effe verder mee te kunnen klooien aka hobby boeren :lol: :D :lol:

 

Om te beginnen heb ik reeds een tijdje wat soortjes verzameld, bewaard, gekoesterd... De ene verkregen van goede bronnen, de andere heeft zich elders bewezen of hebben we zelf uitgeselecteerd! Uiteindelijk, 10 soortjes hebben we zo gesprokeld!

 

THX luitjes, je weet wel :P :rolleyes:

 

De grietjes gaan onder de volgende namen door het groene leven;

- Rebel Shack #8 F1 (eigen hand :) )

- Skubba Kush,

- Toendra Mist,

- Gletsjer (esco sanniesshop),

- NYCD F2 (2 fenos) (esco sanniesshop),

- Jack herrer Haze,

- Jock horror(nirvana),

- The Hog,

- Citral (nirvana).

 

Sommige planten zijn een stuk groter als andere, heb daarom wat geinproviseerd met de aardebak om ze zo , ook de kleintjes gelijk mogelijk licht te gunnen. Heb van peipschuim een bodemloos bakje/ kader gemaakt wat 'op de aarde bak staat'.

med_gallery_7878_7211_1746750.jpg

 

 

Natuurlijk, je weet wel hoe dat gaat! Geen nageslacht zonder een kereltje!

 

De man;

med_gallery_7878_7211_528846.jpg

 

Uit vorige kweek NYCD F2 zaad uit sanniesshop, 15 zaden gezaaid met het idee een leuk hans & grietje te vinden. Deze moesten dienen voor de opborrelende gang bang plannen die ik toen reeds aan het smeden was hihi :)

med_gallery_7878_7211_1296781.jpg

 

12 vroutjes en maar 3 mannen dju das weinig keuze... Breek nouw je klomp ;) ...de selectie.. eindigde op de man die het grootste was, dikste ballen had en mooieste blad! Veel keuze had ik ook niet.

Dit mannetje heb ik dan met een kluit ( tussen men open graafhandjes ( stel je voor als een mol maar dan naar binnen toe) moest je deze vergelijking vatten :P )zo gelijk uit de aardebak gehaalt/getrokken. Hierdoor moest die niet gestekt worden enkel effe nieuwe wortels maken op het oude wortelstel dat die nog had. Natuurlijk eerst wat gesnoeid, wat blad weg gehaalt om bij te kunnen komen. Deze staat ondertussen int zelfde hok naast de bak ik een 8 L pot ofzo.

 

 

De kweekopzet;

med_gallery_7878_7211_1616567.jpg

 

HOK + VERLICHTING

 

Voorgroei hokje 150 x 60cm; 2x 36 wat tl + 2x 18 wat tl

Groei 150 x 1OOcm; 250 watt normaal HPI maar die is jammerlijk gesneuveld bij het willen instaleren van deze kweek :verrygood

Bloei 150 x 1OOcm; 400 watt HPS actief kweekoppervlak = 80 x 100cm

mijn tl gedeelte zit boven mijn HPS gedeelte, kast uit een geheel, zelfbouw.

med_gallery_7878_3735_3095519.jpg

 

Medium

 

In de kast staat een aardebak van 80 x 60 x 35 cm, vol aarde, oude, nieuwe atami plagron tref ..; wat vanalles door de kweekjes heen door elkaar. De aardebak is voorzien van 2 drainpijpen, in een spiraal. Eentje op de bodem en eentje halverwegen de aardekluit.

 

In de bak is op de bodem en rondom langs de zijkanten een verwarmingskabel spiraalsgewijs aangebracht (24M- 300wat) met een voeler/termostaat bovenaan in de aardebak. Ook maak ik gebruik van een bleumat tensiometer.

 

Er zit seramis door de aarde, beetje bac kalk om optewaarderen, bac schimmels waren er vorige ronde nog vers aan toegevoegd en 8 sannie's buffertabjes.

 

De voeding

 

Bac groei, bloei , PK booster, pro-active, en wat extra Mg en/of Ca wanneer nodig, bac bladvoeding

 

boosters, extra sporen ...

BN sporenmix, bac bloeistimu, green sensation pytaminen, bac final solution.

 

bestrijding;

Biobiss buzzoff, plant vitality bac, pyretro-bio eco-style

 

Na dat ik de vorige ronde had geoogst;

med_gallery_7878_6979_169781.jpg

Lekkere NYCD.... waarom omdat ik hier eens één sampel van heb verkregen en die smaak was zo in men achterhoofd blijven hangen dat ik wist dat ik dit soortje zeker eens zelf moest kweken. en met de gedachte dat dit wel eens een lekkere vent kon opleveren ;)

med_gallery_7878_6979_486125.jpg

deze, feno #8 staat mee in de bak voor zaad F3 ;)

med_gallery_7878_6979_2177632.jpg

en deze ook, nummer 5.

 

De nycd hangt intussen op zolder te drogen...

de Moederplantjes kunnen in de bak aangeplant worden...effe "chambreren"/aanslaan...

K geef ze 3 a 5 dagen groei op 20/4 en dan gaat de 400wat er in en de klok op 12/12! :P

med_gallery_7878_7211_93472.jpg

 

med_gallery_7878_7211_1542524.jpg

Links Toendra Mist, Midden NYCDF2#8, rechts Gletsjer.

 

med_gallery_7878_7211_1187326.jpg

Links Skubba Kush, midden NYCDF2#5, rechts Rebel Shack #8 F1

 

med_gallery_7878_7211_319534.jpg

In het midden, tussen de witte lijnen; van links naar rechts, Jack Herrer Haze, Citral, The Hog, Jock Horror.

Deze zijn dus iets klijne en daarom op een verhoogje geplaats (wat hopelijk geen problemen oplevert?!

 

van alles hebben we enkele back-up stekjes gesneden... want niet omdat we nieuwe zaadjes gaan maken dat die stekken niet meer leuk zullen zijn :)

med_gallery_7878_7211_152680.jpg

 

Voila, dit was em voorlopig.

Tips en/of opmerkingen zijn welkom.

 

Groene groeten :whistle:

med_gallery_7878_7211_560606.jpg

Gletsjer

 

TK

 

mazzels <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

OEPS deze moet ik zeker volgen :rolleyes:

de meester gaat terug een zaden kweek doen :verrygood

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

VET :verrygood

Daar ga je jaren mee kunnen experimenteren man!

 

 

Groetjes T

 

ps: The Hog komt uit de stal van thseeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke boel daar :whistle:

En met jack herrer haze :verrygood

 

Succes,

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

thx voor de reacties! :whistle:

 

@ El Fish; Jij kent die Jack herrer haze beter hé !? Zou je me er wat over kunnen vertellen, bloeiduur enzo... ?

Ik weet enkel dat ik het nu al een mooi plantje vind! Erg breed ( niet de vingers) blad.

med_gallery_7878_7211_2428042.jpg

med_gallery_7878_7211_683520.jpg

 

- Planten hebben hun eerste lange nacht van 12 uur gekregen van vrijdag op zaterdag, de bloei is begonnen! :verrygood

med_gallery_7878_7211_703007.jpg

 

- De man, heb ik vrijdag dus terug omhoog in men kast gezet, in het TL gedeelte.

med_gallery_7878_7211_1301698.jpg

 

Ik heb hem wel effe stevig naar beneden moeten binden, want dat vers potje grond aan ze voetjes en die HPS op zen bolletje heeft hem reeds goed gedaan! Hier mag deze een weekje, misschien langer nog logeren totdat de dametjes helemaal geil staan, en klaar zijn om zijn poedertje te willen ontvangen :rolleyes:

 

- Tot nu toe heb ik de planten enkel nog maar langs boven gewaterd. 2 x 8l water, over de bak verdeelt, ook een deeltje in de drainbuis die halverwege in de bak zit. Ik blijf ze nog eventtjes langs boven gieten, dit omdat niet alle planten evenveel wortels hadden en ze niet allemaal even diep in de bak staan aangeplant.

 

- Langzaam aan zal ik meer via de bodem (onderste slang) gaan wateren, in het begin nog afwisselen langs boven en langs onder.

K geef ze zolang ze groeien nog wortelstimulator mee.

 

- Ik heb ze nog bladvoeding gegeven en behandelt met bussoff van biobiss(tegen beestjes, preventief) en plant vitality plus (preventief en tegen stress van t aanplanten) .

 

- De plantjes zijn goed aangeslagen, overal verse frisse groene uitloop van de scheuten.

med_gallery_7878_7211_1801084.jpgmed_gallery_7878_7211_1188389.jpg

Rebel Shack

med_gallery_7878_7211_698826.jpg

Skubba Kush

 

 

 

mazzel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

over de Jack Haze kan ik iets vertellen, maar nog niet zo veel.

Vorige ronde voor het eerst gekweekt, en nu nog een moeder er van staan.

 

Ze is zeer gemakkelijk in onderhoud, heeft weinig voeding en maar de helft aan watergift nodig ten opzichte van de JH of de Haze waar ze uit voort komt.

Dus de bladeren blijven groen tot aan de knip als er weinig fout loopt.

De bloeitijd zal naar de 14-15 weken gaan.

Zelf heb ik ze moeten knippen na 12.5 weken door toprot.

Als ze erg gevoelig is aan rot weet ik niet, kan toeval geweest zijn bij mij.

Haar ouders zijn niet over gevoelig aan rot, alhoewel ik in het verleden wel al eens last had op die onbekende Haze van rot.

Maar de laatste 2 kweken ook niets van problemen met die Haze.

 

De ouders zijn JH van sensi seeds(vrouwelijk) en een onbekende Haze(mannelijk).

 

De opbrengst zal rond het gemiddelde vallen, niet veel , niet weinig.

 

Er staan er hier in de buurt enkele nu een week in bloei, zal deze even in de gaten houden en specialeheden komen melden :whistle:

 

Succes,

 

El Fish :rolleyes:

 

PS: die onbekende Haze zou uit de heksenketel uit Sluis komen, pakweg een soortje van 10 jaar geleden...maar welke weet de breeder zelf niet meer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood Hey kabouter zal ook maar geregeld binnenkijken in je kast je vorige zaden werden wel gesmaakt dus je naam kan allen maar stuk :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO ;) GreenRangers :)

 

@WW; Haha, ja goed, kom gerust eens vaker een kijkje nemen! Leuk om nog wat over die vorige zaden te horen :)

 

@El Fish; Jo Leuk dat je me die info over de jack herrer haze wil medelen hier! Enkel zat ik nog te dubben over ik 'ze' er in zou laten, met als enigste een, wat ik wel verwachte , veel langere bloeiperiode.

 

med_gallery_7878_7211_1551846.jpg

 

Vandaag staan de dames Kuch :D 12 dagen in de aardebak, en reeds 8 dagen op 12/12.

De plantjes groeien mooi!

 

Ik heb ze nog 2 maal goed van water voorzien ( 8l). langs boven en de middelste drainpijp. En vandaag staan ze alweer dorstig. Nu ga ik ze ook stil aan meer langs de onderste drainpijp beginnen gieten. Enkel nog maar water+ beetje extra vloeibare Mg & wortelsstimulator bij.

 

Ik heb ze nog eens een doucke bladvoeding en eco-style pyretro-bio gegeven.

 

Ik verwacht dat het gros nu nog een dik weekje blijft doorgroeien.

 

Als er hier of daar een uitschieter zit, knijp ik die steel, of buig ik het takje naar een wat openere plekje met ijzerdraad en plantstokjes

 

De temperatuur in de kas is - licht aan 23 a 26°C

- licht uit 15 a 18 °C Maar de aardebak is continu 20 a 22°C ;)

 

 

genoeg praatjes nu, FOTOS!!! ;) t zen der wel maar van gisteren :) :huh: :P

med_gallery_7878_7211_2124197.jpg

 

med_gallery_7878_7211_1267968.jpgmed_gallery_7878_7211_2373122.jpg

Gletsjer

 

ps; dit is de enige plant uit zaad in deze kweek. deze geniet dus ook net iets meer van mijn aandacht... ze groeit zo mooi :wub:

De vorige kweek had ik 20 nycd's gezaaid, 5 waren niet op gekomen, dus ik had een week later nog snel enkele zaden op die lege plaatsjes in men bak gezaaid. Zoals te verwachten, deze liepen achter, en groeiden later dus in de schaduw van de reeds grotere diezels.... Hier stond deze kleine gletsjer dus, gezaaid op 12/12 in de schaduw. Ik had haar toen, samen met nog 3 andere met een klein kluitje grond uit de bak gehaald. Ik die 3 kleinere zaailingen dan onder tl op 20/4 verder laten groeien, in een 3l potje. Tot mijn verbazing toonde 1 van de 3, na een beetje groei ineens een vrouwlijk schaamhaartje( ze had eigenlijk al 2 weken op 12/12 gestaan). Bingo, Het was de vitaalste van de 3, die 2 andere uit de pot getrokken en deze verder laten groeien, tot het moment dat ze 12 dagen geleden in de bak is aangeplant.

 

med_gallery_7878_7211_1457214.jpg

Toendra mist

 

med_gallery_7878_7211_2026796.jpg

Citral die 3 int midden, die eene er boven is/was Jack herre haze.

 

med_gallery_7878_7211_116744.jpg

med_gallery_7878_7211_153423.jpg

NYCD f2 #5

 

med_gallery_7878_7211_2272402.jpg

Rebelshack f1 #8

 

sfeerplaatjes

med_gallery_7878_7211_840905.jpg

med_gallery_7878_7211_397641.jpg

 

En toen, tijdens men verzorgronde, merkte ik wat op, wat vreemds ;) BALLEN en nog niet eens bij die NYCD stud... Damm jalours kreng of hebben we hier een shemale ontmaskerd :rolleyes: ... Die Jack Herrer Haze verdomme. Ik ga eens navreaag doen bij wie ik de stek heb gekregen :D :no wel jammer men veldje ziet er nu niet meer zo glad uit!

med_gallery_7878_7211_2292113.jpg

med_gallery_7878_7211_2408356.jpg

med_gallery_7878_7211_1253486.jpg

 

Mja ik zat toch al te dubben met het idee dat dit invidu als enigste 12+ weken nodig had om aftebloeien... om dan voor één enkel plantje langer te blijven doorgaan ;) Nu geen gedub meer, ballen die moeten eruit, straks zit ik met een vuile ongewenste bestuiving!!!! :)

 

dit was em weer.... tot over een tijdje

 

en nu ga ik me een jumm jummm jumbo jummie NYCD spliff draaien ;)

 

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

herlijk verslag weer met nog lekkerdere planten :rolleyes:

Doe je ding

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi bakje vol TK :D

 

Jammer van die herma, maar je zal niet hoeven vrezen voor open plekken toch... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi TK,

 

dat is nu toch wel balen, ik dacht echt

dat het een meid was ;) die JH. Haze

ik heb van de 6 zaden van deze soort ook maar

1 ontkieming gehad.

ze stond zo in men groeikast en ik had er nog niks

van afgebloeid, pech zullen we maar zeggen

of blind :rolleyes: Sorry :)

 

zal eens kijken of ik er nog heb maar dacht het niet

misschien El Fish :D nog wat zaad,

maar die had er ook niet zo veel meer :D

ik doe men best

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

heb er weer een lading binnen van dat zaad...

Pm maar als je er nodig hebt :D

 

El fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan lekker hé :rolleyes:

Die JHH lijkt geen shemale, maar een regelrechte man :D goed dat je die tijdig eruit hebt, zou anders serieus de boel kunnen verkl*ten..

De dames zien er super uit dude, zoals gewoonlijk :D

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO ganjha fanatic greenpuffers ;) :huh:

 

 

@sannie, ptr5312, patpot; thx ;)

 

@tomas, nee hoor, ach t bakje stond zo weer dicht gegroeid :P

 

@ El Fish BB, nee is geen ramp, acht die man is weg! mercie, ik laat wel wat weten als ik tijd heb voor dat zaad, maar denk dat ik na deze ronde eerst eens wat andere zaadjes ga proberen :verrygood

 

@ tijger; nope, gewoon een vent, niks janet ofzo!

 

Jep idd zeker tijd voor een vervolg, en dat was normaal gisteren avond al gebeurt.. Maar tot er ergens bij bijna het einde van men update iets mis liep en alles plots weg was... KUT :lol: was moe en ben dan maar op bed gegaan :D

 

Nieuwe poging.... ik had gisteren wel al maar fotos van gisteren dus vandaag zijn die van eergisteren :o :D dat uploaden duurt soms ook zoo lang... volgende maal met echt verse ^ plaatsjes!!!

 

Hey Hoo lets go B)

 

med_gallery_7878_7211_2316641.jpg

Stand van zaken; (comentaar geef ik op alsof ik hem 2 dagen gelden gaf, fotos zijn zo oud :no )

 

-15 dagen 12/12; bij alles plantjes de eerste bloeivorming gespot, beginnende pluiskopjes. De nycd gaat als traagste, de rest is allemaal iets sneller.

 

med_gallery_7878_7211_2432520.jpg

- NYCD stud, staads sinds de 10 de dag 12/12 mee in het bloeihok. Die zal ten vroegste over 10-14 dagen beginnen met stuiven... en de vroutjes nycd beginnen net met bloeien, dus voor al de andere plantjes zit dat dus zeker goed!

- Ik heb ze nog eens beneveld met pyta-mynen, en buss-off tegen beestjes.

- Temperatuur in het hok is steeds lekker 24 a 26 °C dag, en 16 a 18 nacht, met warme voetjes 24/24!

- Ik heb ze de eerste keer wat voeding megegeven, nog wat bac groei.

- Men lamp heb ik langs één kant een hakje verhangen, zo vangt de stud ook wat meer licht , tijdelijk.

 

Plaatsjes :lol:

 

med_gallery_7878_7211_643430.jpg

med_gallery_7878_7211_1385369.jpg

Gletsjer

 

med_gallery_7878_7211_1135766.jpg

med_gallery_7878_7211_83676.jpg

med_gallery_7878_7211_643884.jpg

med_gallery_7878_7211_1918023.jpg

NYCD f2 #8 + (hoofd)topje van plant uit vorige ronde. en enkele andere plaatjes!

 

med_gallery_7878_7211_149050.jpg

van L naar R, Toendra Mist, NYCD8, Gletsjer

 

med_gallery_7878_7211_699050.jpg

Toendra mist (de echte; (Ruderalis x indica) x Velebit)

 

Ik heb deze stek gekeregen van HJM, top gerief. Enkel nu bij mij is er iets vreemds, ze maakt op de oudere , onderste scheutjes balletjes. Ik heb al deze herma delen verwijderd/ weg gedieft. Ik hem er over aangesproken, maar kent dit voorval niet, en op zijn identieke moederplant heeft hij dit niet. Men hok ik zeker safe! Ik ga haar dagelijks goed blijven aankijken nu, chek-up up ballen! Komen er nog meer terug haal ik ze er ook uit! Maar voorlopig mag ze nog blijven, omdat het zulk lekker toendra weedjes is :D !!!

 

med_gallery_7878_7211_1548482.jpg

med_gallery_7878_7211_1458727.jpg

The Hog, een iets kleinere indica!

 

med_gallery_7878_7211_89511.jpg

med_gallery_7878_7211_2087606.jpg

Jock Horror

 

med_gallery_7878_7211_583619.jpg

med_gallery_7878_7211_917379.jpg

Rebel Shack f1 #8 ;)

 

med_gallery_7878_7211_2415411.jpg

NYCD f2 #5

 

med_gallery_7878_7211_468873.jpg

Vette Skubba Kush :D lekker zoet en zwaar aroma voor het slapen te gaan. hihi

 

med_gallery_7878_7211_2244609.jpg

En nu allemaal samen, handjes in de lucht :wOOt

 

Sinds een week zie ik regelmatig kleine zwarte mugjes/ fruitachtige vliegjes vliegen tussen men gewas. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ik heb gele vangplaten opgehangen. Dit is niet voldoende. Iemand bekend met die vliegjes, leveren ze veel schade op ? en wat stellen jullie me voor om ze te behandelen. Ik vind het eigenlijk niet erg tot nu toe.

 

Ik heb deze kweek geen zeiltje op men aardoppervlak, dus dat is daar lekker droog. ik zie geen beestjes in men aarde zitten. Men luchtinblaas heb ik sinds enkele dagen ook weer wat hoger gehangen. Die loopt nu rondom in me hok, en blaast lucht binnen net boven het aardoppervlak, onder de blaadjes door.

 

;) soow dat was die weer.

 

Tot de volgende, wss weer ietsje sneller en echt up-to-date B)

 

dan ga ik er eentje blowen B)

 

Mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig al die soortjes ;)

De nycd kwam bij mij ook het traagst op bloei & bleef het langst doorgroeien.

Raar trekje van die toendra, zolang ze geen roet.. euh ik bedoel stuifmeel.. in het eten gooit :verrygood

 

Veel plezier!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO, ben ik weer ;)

 

thx tijgertje, k vind ze er zelf ook mooi bijstaan!

 

med_gallery_7878_7211_863616.jpg

 

Vandaag met fotos van daarnet, vers van de pers!

- De dametjes staan nu 22 dagen op 12/12, bij alle plantjes is de bloei nu goed ingezet.

 

med_gallery_7878_7211_436230.jpg

ze hebben er zin in :D

 

- The Stud staat dus al 12 dagen op 12/12, de balletjes beginnen lekker op te trossen in de scheutjes.

 

med_gallery_7878_7211_1118725.jpg

toch al een beste kerel zo ondertussen :lol:

 

med_gallery_7878_7211_166661.jpg

RS F1 #8, het paars is lichtjes te zien, maar op foto nog zeer lastig.

 

med_gallery_7878_7211_1730516.jpg

NYCD f2 #5, deze groeien echt hard!

 

med_gallery_7878_7211_371344.jpg

Citral

 

med_gallery_7878_7211_650818.jpg

Jock Horror

 

med_gallery_7878_7211_251500.jpg

The Hog, deze is wat kleiner, ik heb van de omringende planten enkele bladeren verwijdert zodat dit schatje niet te veel in de schaduw vergeten word, de omringende zijn toch ruim groot genoeg.

 

En nog meer , sfeerplaatjes :D

 

med_gallery_7878_7211_1294192.jpg

op de voorgrond; Rebelshack

 

med_gallery_7878_7211_734445.jpg

 

med_gallery_7878_7211_1409610.jpg

 

med_gallery_7878_7211_823769.jpg

met het ventje erbij ;)

 

De zwarte mugjes zie ik nog wel eens, maar in aantal nemen ze niet echt toe lijkt mij. Ik zie geen ernstig probleem. Tenzij iemand mij er iets meer over weet te vertellen of me kan waarschuwen voor .... ??

 

De toendra mist ga ik meteen nog eens grondig controleren op balletjes!!

 

Ik heb ook nog wel wat zitten pletten en knakken, die nycd liep anders ver boven de rest uit :)

 

Soow dat was het weer.

schol, ga k :lol: en :D eentje draaien tis weer weekend! ollé

 

 

Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man wat heerlijk hokje heb jij ;) :lol: :D

 

die muggen niets van aantrekken, heb ik soms ook

met enkele vang strips op te hangen, heb je die wel :lol:

dit kan geen kwaad als het maar enkele zijn

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk man :lol:

 

Die nycd die groeit lang door hé.

De Hog in stek is bij mij ook de kleinste, als zaadplant heb ik daar weinig van gemerkt; daar groeide die lekker alles vol.

 

Is wel speciaal zo'n zaadkweek :D Nice!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoi scheepsmaatjes,

 

Thx tijger en Blackbut

 

Hier gaat het nog steeds rustig verder... :lol:

 

De dametjes staan nu reeds 28 dagen op 12/12... de man 18 dagen :huh:

 

Eergisteren heb ik zijn eerste natte droom gespot, jawel één eerste balletjes poeder werd geloosd.

 

vandaag waren dater al wat meer. Ik heb dan effe de ventilatie + afzuiging uit gezet en hem boven de dames is' heen en weer geschud'.

 

Alle dames doen het prima, zelf de Toendra mist meid heb ik niets vreemds meer zien doen. Maar ze wordt nog regelmatig goed gecontroleerd, maardat blijven we met alle planten doen!!! :lol:

 

Er vliegt nog wel eens zo een zwart vliegje maar ach ze staan zo mooi dat ik me om dat beetje extra natuur geen echte zorgen baar. :wtf:

 

Genoeg pratjes, foto's dan maar :wacko:

 

med_gallery_7878_7211_884944.jpg

Doe maar eens goe gek me jonge B)

 

med_gallery_7878_7211_583376.jpg

med_gallery_7878_7211_1249974.jpg

Gletsjer

 

med_gallery_7878_7211_2123535.jpg

NYCD f2 #8, bouwt lekker door aan lange toppen.

 

med_gallery_7878_7211_1637893.jpg

The Hog, beetje verstopt tussen de rest, maar ze red zich wel :no

 

med_gallery_7878_7211_1413799.jpg

med_gallery_7878_7211_821110.jpg

med_gallery_7878_7211_573490.jpg

Rebelshack F1 #8, het is moeilijk te zien, maar het paars kleurtje komt er zachtjes door :rolleyes:

 

med_gallery_7878_7211_143464.jpg

med_gallery_7878_7211_561643.jpg

NYCD F2 #5, deze bouwt nog harder door aan lange aaneengeslote toppen, echt groeipotentie zat, meerdere malen geknakt en nog overgroeit ze haar buren met gemak!

 

med_gallery_7878_7211_677289.jpg

med_gallery_7878_7211_1916510.jpg

med_gallery_7878_7211_2362045.jpg

Skubba kush ( uk cheese x pre '98 Bubba kush cloon) deze heeft dan weer stuk minder groeipotentie... maar haar cristal power maakt het wel goed+ ze laat de rest nog wel letterlijk een poepje ruiken B)

 

med_gallery_7878_7211_774855.jpg

Citral, dit is toch ook nog een plantje die goed doorgoeit, samen met de nycd spannen ze de kar.

 

med_gallery_7878_7211_1688313.jpg

med_gallery_7878_7211_1632142.jpg

Toendra mist, wordt begluurd :smoke

 

nog een beetje sfeerplaatjes

 

med_gallery_7878_7211_1111576.jpg

 

med_gallery_7878_7211_974448.jpg

 

Owkee, t staat er weer op!

 

Tips en/of opmerkingen zijn zeker welkom!!!

 

Tot volgende week. :lol:

 

Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zwarte vliegjes zijn prima stuifmeelverspreiders :rolleyes:

Ziet er goed uit!

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

T blijft een beetje stil hier.... maar daar trek die geile gluiperd zich niks van aan! ^_^ :wacko:

 

Staat nu 26 dagen op 12/12 en net één weekje nadat ik de eerste 'zaad'lozing heb gespot :blink:

 

med_gallery_7878_7211_1533456.jpg

 

med_gallery_7878_7211_680150.jpg

 

med_gallery_7878_7211_950346.jpg

 

med_gallery_7878_7211_311581.jpg

 

De dames hebben het geweten, na één week stuiven zie ik bijna nergens nog een wit stampertje... De zaadjes vormen zich al goed in de topjes -_-

 

Elke dag zet ik de afzuig en inblaas eventjes uit, schud ik het mannetje even boven de dames en dan met de wandfan blaas ik die gele dust eens goed in het rond door het hele hok, daarna zet ik de afzuiging weer in werking :(

 

In men vorige zaadkweek stond man en vrouw in één aardebak, gelijk in groei en bloei gezet, en de man op het eind van zijn latijn verwijderd... gewoon natuur zijn ding laten doen, toen.

 

Vraagje; kan een man TEveel bestuiven???

 

Of eene vorm van overdaar schaad hier van toepassing is, anders haal ik hem morge weg... Alles zit vol vermoed ik :wacko: wel nog eens boven een keukenschaal uitkloppen, en wat extra stuifmeel invriezen... komt nog wel eens van pas... wie weet deze zomer al :(

 

eneeum, die vliegjes lijken het stuifmeel maar niks te vinden, die zijn precies verdwenen.... <_<

 

Tips, reacties en of opmerkingen zijn welkom,

 

 

 

Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...