Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shiva Gold

Shiva Gold's ~ Guerilla 2009 ~

Recommended Posts

Hallo,

 

Het begon allemaal weer te kriebelen toen ik nog eens keek in de Guerillatopics van vorig jaar! Ik ga mijn tweede Guerillakweekje doen!

Ben helaas nog niet heel ervaren dus alle advies is welkom.

 

Na een tijdje GoogleEarth te hebben afgezocht heb ik een goede plek gevonden.

Ben er zelf al een keertje langs geweest, om te kijken of er dingen waren die ik vanuit mijn 'satteliet' niet kon zien B)

Gelukkig was alles in orde, de plek is op zich rustig en ligt toch lekker in het zonnetje.

De plek die mij het meest interesseerde is de grootste driehoek op de foto:

 

( foto heb ik maar verwijderd op advies van janleuri, omdat mensen deze misschien herkennen! )

 

De plekken omgeven door een rode rand zijn de plekken waar ik mogelijk mijn plantjes kwijt kan. De blauwe omrinde plek is een spoor dat nog gebruikt wordt, gelukkig rijdt de trein hier met een hoge snelheid langs en is vanuit de trein dus niks te zien, ook als je over het spoor loopt kun je niets in de bosjes zien. Ik heb hier al op gelet voor als er misschien eens een paar onderhoudsmannetjes langskomen. :wacko:

Alle 'schuine' sporen waren zo te zien al jaren niet meer in gebruik.

En als laatst de gele plek is een boerderij waar nu alleen nog een oud vrouwtje woont die haar huis niet meer uit komt.

In iedergeval geen pottekijkers!

 

 

Nog een paar vraagjes:

 

1. Vorig jaar heb ik met Purple Widow gekweekt, maar omdat deze zo enorm hoog worden heb ik besloten dat dit jaar maar niet te doen.

Welke plant is geschikt voor deze klus, dacht eerst al aan Lowryders maar daar zit te weinig aan, tenminste voor het aantal planten wat ik in gedachten had. (5 tot 10 plantjes )

 

2. Kweken met stekken of zaad, wat raden jullie me aan?

 

 

Alvast bedankt!

 

Shiva :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Shiva,

 

Suc6 met je guerillia.

 

De plek is moeilijk te beoordelen via de google earth foto maar zoals je hem verder beschrijft lijkt het me een prima plek.

Heb nog wel een vraagje loopt daar een zandweg op de foto want dat wil zegen dat er om de zoveel tijd wel een auto voorbij kan rijden!

 

Ik zou als ik jouw was op zaad kweken dit omdat dit over het algemeen veel sterkere planten worden!

 

Als ik jouw was zou ik een early soortje nemen die vroeg afbloeid dan loop je het minste risico op rot etc.

 

Hoop dat het allemaal gaat luken ik ga je volgen.

 

Nog een vraagje hoeveel ben je er van plan neer te zetten.

 

 

Grtz, Wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Over dat zandweggetje hoef ik me geen zorgen te maken, dat ligt op een braakliggend terrein. Als er al eens iemand zou rijden is er door de struiken ervoor niks te zien want deze zijn toch wel rond de 1.50 - 1.80 meter hoog!

 

Ik wilde er maximaal 10 ofzo neerzetten omdat ik eigenlijk nog maar weinig ervaring heb.

Maar over de soort moet ik dan nog even nadenken.

 

Foto's komen snel!

 

Shiva B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet er meschien direct het adres bij waar je gaat kweken? ik vind het niet echt verstandig dat je hier een luchtfoto plaatst waar je gaat kweken, mensen kunnen het erkennen en dan gaan oogsten voor u, idem met politie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad niet zo slim!

 

Ik ga op een van de volgende dagen wat foto's van dichtbij nemen.

 

@janleuri

bedankt voor de tip!

 

 

Shiva B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiva Gold,

 

Hier had ik je ook al opgewezen in een PB berichtje B) leek me ook niet zo verstandig.

 

Voor de rest suc6 ik volg je hoop dat er snel meer foto's komen!

 

Ga anders voor 2 of merdere spots mischien is het leuk om voor 20 plantjes op 2 sports 10 plantjes per spot te gaan ga met guerillia ervan uit dat je minder oost per plant hebt als in je eige tuin maar hierdoor toch een nette oost behaald!!

 

Wat denkje per plant te oosten?

 

Al keuzes gemaakt in soort etc?

 

Nou denk ik dat van de 100 mensen nog geen 99% of minder je plek herkent uit die foto maar toch een risico he :wacko:

 

 

Grtz, Wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...