Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mrWeed

suikerwater

Recommended Posts

en als je suiker nou oplost in water en dat alleen maar geeft en nix anders behalve voeding voor de bloei en groei :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn oma deed altijd suiker in het water van de snijbloemen. Zo zette zij ze in de vaas omdat dat volgens haar voeding was voor de bloemen. Er zou dus iets van waarheid in kunnen zitten dat planten suikers op kunnen nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja.. later... de gein is dat mijn oma dat "vroeger" al deed met suiker. Toen die poeders er nog niet bij zaten. Snap u?

 

Tja... ik blijf het een interssant verhaal vinden van die Vitrasol. Ik houd erg van zoet ruikende/smakende wiet. Maar het moet wel naar WIET smaken natuurlijk. Ik heb een liter Vitrasol gekocht. Ga het dus proberen.

 

Bio Nova, met de volgende ingredienten:

3% stikstof

2% fosfor

9% kalium

airobe bacterien :?

aminozuren

calcium

ijzer

magnesium

koper

mangaan

vitaminen (nemen planten vitaminen op?)

 

Op aarde te gebruiken als EXTRA KALIUMGIFT en in de laatste week van hydro teelt

 

- Dosering op aarde als meststof: 25-100 ml. per 100 liter

 

- In de laatste week bij hydro: 25-75 ml. per 100 liter

 

Het antwoord zit dus in de beschrijving op de fles :) Maar over zoetheid van de wiet wordt niet gerept op de verpakking (niet dat dit wat zegt). De "ondertitel" van de fles luidt: "Plantaardige bodem verbeteraar". Op de achterkant van de fles staat weer: "deze organische meststof".

 

Ik kan alle informatie over Vitrasol niet echt reimen. Vooral niet of je wiet er zoeter van wordt of dat het meer meststof is. Maar ja.... dat houdt de zoektocht naar het ultieme goedje gaande he? Ja toch niet dan? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest GersPardoel2021

Bullllshiiit je kan wel suiker in water op lossen en daar je toppen in dopen na de oogst (voor het drogen dus) om het gewicht+aanzicht te verbeteren. Maar ik raad dit af suiker roken is fucking slecht voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is dit man. members worden eerst toegelaten ofzo omvervolgens weer verwijderd te worden ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Angel1972

Mijn rainbow candy binnen achter glas laatste week spoelen krijgt van mij deze week echte honing door het spoelwater heen de 2 stekken buiten van de plant achter glas niet dus ik ga benieuwd zijn of het zoeter gaat zijn maar ook qua smaak dan die van buiten 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...