Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
white tooth

Kolonisten van Catan alliantie

Recommended Posts

Vandaag ontdekte ik een goed online strategie spel dat veel lijkt op kolonisten van Catan. Het is eind januarie van start gegaan, dus het is een heel goed moment om in te stappen.

 

Ik ga je hier niet de url geven of de naam, want ik wil dat jullie mij jullie emailadres pm-en zodat ik wat goud kan verdienen door mensen uit te nodigen :wacko: Het is gratis, maar je kunt betalen voor een account met voordelen (tegelijkertijd dingen bouwen)

 

Maar belangrijker... Je kunt daar een dorp starten, hout graan, ijzer, bakstenen produceren, legers aanmaken, anderen aanvallen en allianties smeden. Zou het niet geweldig zijn om een cannabis-alliantie te starten? ik zit op server 4.

 

dus kom maar op met die email adressen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok... ik vind het echt een tof spel en ik heb het vandaag ontdekt

 

het is Travian, dus je kunt even een kijkje nemen. Maar als je je door mij laat uitnodigen krijg ik goud, waarmee ik mijn productie bijvoorbeeld 25% mee kan verhogen of een bouwprojekt meteen mee kan afmaken. Ik ben namelijk niet van plan voor die dingen echte euro's te gaan betalen en dat is ook niet nodig om het spel mee te spelen. Het maakt het alleen makkelijker en sneller. duh.

 

veel plezier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt je ondertussen door chaz, nomar of mij laten uitnodigen.

 

De cannabis alliantie moet nog even wachten. ik ben erachter gekomen dat je eerst een ambassade level 3 moet hebben voordat je een alliantie kunt starten, en dat kan ik voorlopig nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Dat spel speel ik nu ook 1 weekje, wat is de naam van jullie dorpen, of coordinaten?

Dan kunnen we samenspelen als je dat wat lijkt.

 

Greetz Kadaver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chaz en ik zitten op server 4.

Nomar ook, maar die is heel snel afgehaakt

 

Mijn dorp heet Bergeijk en ligt 6|-13

Chaz heeft Sativa village en dat is ver van mij op -85|52

 

Ikzelf ben ook op server 3 een dorp begonnen. -15|-134 op drie is utopia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit ook op server 4, en op die speedserver 3 geloof ik. Mijn dorp heet Kadaver dorp en op die speed heet mijn dorp kadaver81 dorp B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen heeft Kadaver op de speedserver de cannabis alliantie gestart. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De alliantie groeit

7 Potheads werken nu samen :verrygood

 

Dit wordt lachen. eventuele vijanden staan straks tegenover een leger van hasjisins. Te gek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als t een beetje mee zit heb ik volgende week in het nieuwe huis ook internet dan wil ik ook mee doen hahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

stuur je emailadres naar kadaver. als je bang bent emailadressen via het forum te doen dan kun je me pmmen, dan geef ik je mijn email waar je dan wel veilig je email naartoe kunt sturen. je kunt ook gewoon aanmelden, maar door uit te nodigen kan kadaver bijvoorbeeld wat goud krijgen zodra je populatie een bepaalde grens bereikt.

 

speedserver noordwest is de thuisbasis, maar we hebben ook mensen in andere regio's :rolleyes: Al 10 nu!

 

Het is verslavender dan blowen,

maar wel minder lekker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is zelfs een wachtlijst nu.

kadaver moet eerst zijn ambassade opwaarderen om iedereen op de wachtlijst erbij te kunnen laten.

nu level 8 dus het zullen er morgen wel 24 zijn.

 

Echt een vet spel. Ik was vandaag een beetje aangeslagen. Af en toe komt er eentje langs om grondstoffen te pikken maar die zitten bij mij netjes in schuilplaatsen. Dat is dus geen probleem. Chaz is er zoeentje, die is kleine dorpjes aan het "farmen"

 

Tot vandaag iemand met een leger van 200 langskwam en gebouwen ging vernielen! :verrygood

De alliantie heeft veel beginners en is dus nog niet zo machtig. maar wacht maar... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Server 4 is traag spelen.

 

De alliantie zit op de 3x speedserver. Daar gebeurt het allemaal. Daar is de alliantie.

Zorg wel dat je daar in noordwest komt te zitten. Chaz heeft net een nieuwe start gemaakt omdat het een dag duurde om hem legers te sturen.

 

Welkom lordQ :verrygood

je zult er geen spijt van krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit er weer opnieuw in, mijn account is na zoveel tijd zonder reden verwijderd.

Heb nu weer op dezelfde naam ''Nomar'' geregistreerd.

Zit in de 3x speedserver..... (kan ik jullie niet zien dan in server 4?) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had al op bed moeten liggen.

op speedserver:

biomike (Indicana)

Blezzzz

kadaver81 (oprichter alliantie) (Sativa dorp)

 

ik ga slapen. ik hoop dat je in noordwest zit, anders is het lastig in de alliantie omdat transporten lang duren. tot morgenochtend, bouw een ambassade, zodat je de uitnodiging kan accepteren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij opvalt is dat onze corordinaten ver uit elkaar liggen.. kunnen we niet op 1 plaats SAMEN een grote stad bouwen?

Ambassade word nu gebouwdt overigens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan als iedereen groter is en een tweede dorp gaat bouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat we heel hard gegroeid zijn zijn er nu eisen aan het lidmaatschap. Echter niet voor wietforummers! Haha, wat is macht toch leuk

We hebben gisteren een grote vis binnengehaald. In zijn eentje zowat groter dan iedereen bij elkaar. Hij is een fervente blower en was was gecharmeerd van ons noobs. lol.

Het wordt een heel land op deze manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben t nu ook bijna weekje aan t proberen ... best verslavend idd , wel leuk.

Wil binnekort ook wel bij alliantie als ik wat troepen heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

troepen hebben hoeft niet. bouw schuilplaatsen tegen farmers. zorg dat je populatie boven de 50 is en werk hard om te groeien. met een ambassade kun je bij een alliantie. ik stuur je wat grondstoffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ambassade en ook grondstoffen zit op 125 inwoners ofzo, zit er nu bij thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...