Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

white tooth

Ik heb ANGSTEN en ik rook

Recommended Posts

<_< je hebt zeker geen foto ?

 

Zag je vraag te laat... ...het is al geknipt... ...gedroogd... ...en goeddeels opgerookt... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
B) dat het gesmaakt mag hebben

 

Dank, namens rokende vriend (ik rook niet... alhoewel ik uitkijk eens een Santa, k2, Citral, Mexican Sativa of andere hier genoemde angstdempende en opwekkende wietjes (ook te kunnen gaan uitproberen... aangezien ik ze niet kan bemachtigen besloten om mocht ik een meevallertje krijgen zelf te gaan kweken... de zaden en andere kweekspullen zijn wel per post te verkrijgen.... van plan het meest betaalbare setje te nemen...(de kleinste dark room secret jardin, of een kledingkast o.i.d.

nog een tip voor de goedkoopste kleinste en toch redelijkste optie die niet meteen in de hens vliegt (lijkt me zo heet worden zo'n tentje...) en wat zal ik kwijt zijn aan alles als ik het zo minimalistisch mogelijk aanpak, hoef geen vette set,liefst laag energieverbruik (laag wattage of led?) zolang m'n plantje maar redelijk groeit en we er thuis een medicinaal rokertje aan hebben (vriend dempen borderline en ik dempen paniek)) een medicinale reden... 1 tot 5 plantjes... dat zal ondanks dat in het huurcontract staat dat je niet mag kweken toch wel gedoogd worden ?(??) <_< zouden ze daar echt met je hele gezin voor je huis uit kieperen ?

ik twijfel daardoor toch...

ik zal ook eens goed rondlezen met de info en ervaringen hier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom neem je geen tl ? dat wordt niet te warm. gebruikt weinig stroom en kan je toch goed medicinale wiet kweken.

zo goed koop mogelijk is in een kamertje wat je weinig gebruikt. daar hang je de lt buizen op. en zet je je plantjes onder. dan heb je geen tent nodig.

wel heb je een afzuiger met koolstoffilter nodig.

en je moet van te voren weten op welk medium je wilt gaan kweken.

ik schat dart je voor 300 a 400 euro een goeie kweek kan draaien.

 

ik geloof nooit dat er een rechter is die jou en je gezin uit huis zal zetten als je het zo klein houd en het voor medisch gebruik is.

zorg dat je van de dokter een verklaring krijg dat je mediwiet patient bent. kijk anders even op deze site: http://www.mediwiet.nl/index.html

daar kunnen ze je meer vertellen over hoe je dat het beste kan doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontzettend interessant allemaal.

Wat ik wil delen met jullie is, dat medicatie/medicinale wiet/lsd therapie etc, allemaal werkt.

Misschien werkt medicinale wiet goed voor jou en tegen jou angst aanvallen, maar bij een ander wordt het alleen erger.

Dat geldt voor alle overige middelen om bepaalde problematische aanvallen tegen te gaan.

 

Voor de ene persoon is medicatie de remedie en de ander zegt: ik word er alleen maar gekker van. Het is dus zoeken naar wat bij jou past.

Het ligt ook aan je visie en je normen en waarden, hoe je tegen bepaalde middelen aankijkt.

Ik ben bijvoorbeeld zwaar tegen medicatie. Ik geloof niet in die middelen, althans tot aan paracetamol toe. De farmuceutische industie heeft macht en brengt medicatie op de markt, die totaal destructief voor je lichaam kan zijn( de meeste), maar voor elk kwaaltje bedenken ze een nieuwe middel. Ik werk in de verslavingszorg en ik zie het regelmatig terug, dat de clienten alleen maar gekker worden en geestelijk verder afwezig raken, doordat de medicatie hen receptoren onderdrukken. voor degene met angst aanvallen zouden meer studie moeten doen naar cognitief-gedragstherapeutische benaderingen. Als ware toets je gedachten en probeer je je cognitieve denkschema's te veranderen.

 

De cognitieve psychologie ziet de mens als een informatieverwerkend system, als een soort computer: we hebben vaak allerei automatische verklaringen,gedachten, over de wereld en onszelf. als een realtie uitraakt, kunnen we daar bijvoorbeeld over denken: Zie je wel, niemand kan van me houden, maar ook: Alle vrouwen zijn rotzakken of: ach, we passen blijkbaar niet bij elkaar. het heefr niet zo moeten zijn.

 

Wat we meemaken, kunnen we op verschillende manieren interpreteren. Ons gedrag wordt beinvloed door onze interne software die bepaalde interpretaties genereert voor datgene wat we meemaken. als we ons naar onze interpretaties gedragen ( niemand kan van me houden), worden ze ook vaak bevestigd. Op deze manier kunnen vicieuze cirkels ontstaan. Je moet je realiseren dat onze hersenen ontzettend sterke wezens zijn. Zo powerfull dat gaat je petje te boven.

 

En niet elk psycholoog is een echte. Je kan er nog net zo hard voor studeren, maar als het niet zelf in je zit, zou je het ook nooit worden.

Ik ben in iedergeval geen psycholoog, maar een echte Hulpverlener.

 

Love & Peace

 

Sparta-Rotterdam :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herken hier het een en ander in. Ik heb door mijn uitbundige fantasie regelmatig

verkeerde denkbeelden. Door een kleine gebeurtenis waaraan ik een slechter

gevoel overhoud, denk ik dingen erbij die er helemaal niet zijn. Maak de teleurstelling

zeg maar erger als dat ie is.

Voordat ik het in de gaten heb, en mij mensen onvriendelijk tegenmoet kijken, heb ik

zelf het gezicht al op onweer staan. Dat er vroeger in mijn kindheid minder leuke

dingen gebeurd zijn, dat hebben er meer meegemaakt en toch spontaan en vriendelijk

geworden.

 

Ik heb vaak baat bij een wietje roken, en ik zie de dingen veel gelatener, relativeer

meer. Als er echte onsymphatieke mensen tegenmoet komen, heb ik daar schijt aan.

Nuchter ben ik agressief, en geef je dat te merken. Dat is een probleem waardoor ik

geen vrienden maak. Van nature agressief en vaak opgwonden, dus over onozele

dingen dan, en ik fantaseer er een heel drama bij.

 

Ik heb ook gedacht je gaat naar een psycholoog, maar ik weet wat er aan de hand is

en moet dat zelf kunnen regelen door wilskracht. Dat ontbreekt nog deels.

Als ik eens wat vrolijker kan kijken, en minder bot reageer krijg ik ook meer vrolijkheid

om mij heen denk ik.

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds een paar maanden lees ik alles over wietsoorten en de olie van Wernhard op het hele internet..alle forums etc. etc.

Mijn hoogbegaafde zoon van 17 kreeg in maart een acute psychose. Het bleek dat meneer naast zijn schoolopleiding (aan een school voor hoogbegaafde leerlingen dus met lesstof van 2 schooljaren in één jaar) ook nog eens 's nachts allerlei dingen was gaan bestuderen. Als we 's avonds naar bed gingen deed hij het licht een tijdje uit en kroop dan na een half uurtje weer achter zijn pc om te studeren. Ik sliep als een roos en hij dus niet. In ieder geval..toen ik hem op een morgen wilde wekken om half 7 rende hij helemaal in paniek het huis uit de regen in. Zonder jas en schoenen. Ik achter hem aan om hem te zoeken maar hij was spoorloos. Naar huis en 112 gebeld. Binnen 5 minuten waren 2 agenten bij me thuis en via burgernet is hij binnen een uur gevonden. De agenten die bij mij waren geweest hebben hem uiteindelijk te pakken gekregen. Helemaal in paniek en doodsbang. Hij was nog nooit met de politie in aanraking geweest. Hij was zo van d ekaart dat de agenten hem hebben meegenomen en in een cel geplaatst waar iemand op hem lette. Ik ben direkt naar het bureau gereden en toen ik daar aan kwam hadden ze de huisarts al gebeld. Hij is overgebracht naar de psychiatrische afdeling van een ziekenhuis en vandaar per ambulance overgebracht naar een speciale psychiatrische unit voor jong volwassen. Daar is hij in de crisisopname geplaatst. Na 3 weken een week thuis geweest maar uiteindelijk weer overgebracht naar de crisisopname. Momenteel zit hij daar nu al een aantal maanden. Hij heeft angstaanvallen..is gaan stotteren en het ergste is dat hij stemmen is gaan horen en wanen heeft. Scizofrenie??? Ik ben er bang voor. De medicatie is heftig..hij lijkt wel een zombie..heeft een opgeblazen hoofd en is in 3 weken tijd 5 kilo aangekomen. Ik herken mijn eigen kind niet meer. Ik las een tijd geleden over een nederlandse arts die in de psychiatrie in Engeland CBD gaat toepassen om jongeren met een psychose te behandelen om scizofrenie te voorkomen. Na het lezen van dat artikel is mijn zoektocht begonnen. Ik zie de wietolie van wietsoorten met een hoog CBD gehalte als een middel dat we MOETEN proberen. Hij slaapt slecht..logisch..hij heeft zijn hele bioritme uit balans gebracht in de maanden waarin hij gewoon niet sliep. Maar de zaden van wiet met een hoog CBD gehalte zijn haast niet te krijgen. Ik heb via een bekende nederlandse online wietzadenhandel al zaden besteld..nu is het wachten op de levering door hun leverancier. Tot die tijd heb ik een paar AF Santa Maria met Ruderalis mix op mijn balkon staan. Als ik hier lees dat mensen met angsten zich kunnen ontspannen door de Santa Maria zit ik niet zo slecht met mijn zaadjes denk ik. SM schijnt maar 13% THC te bevatten en ik heb gelezen dat hoe minder THC..hoe meer CBD er in de wiet zit. Hoe meer ik lees..hoe meer vragen ik heb. Maar ik ben van plan alles op alles te zetten om mijn zoon een zo prettig mogelijk leven te bieden en als blijkt dat dit natuurlijke middel hem helpt weer een beetje lekker in zijn vel te zitten dan gaan we dat zelf fabriceren.

Vanzelfsprekend bespreek ik mijn plannen met de behandelaars van mijn zoon. Tot mijn grote verbazing heeft er nog nooit iemand van de medicinale olie gehoord en het effekt van CBD bij psychoses vinden ze ook allemaal vreemd. Ik heb ze in ieder geval wel allemaal zo ver gekregen dat ze zich in de materie gaan inlezen. De reguliere geneeskunde biedt veel anti-psychotica maar ook zij moeten zoeken welk medicijn bij welk kind het beste werkt. Ik heb alle spullen al in huis om de olie te kunnen maken. Misschien ga ik zelfs wel langs de huisarts om te kijken of ik niet een recept voor mediwiet los kan peuteren zodat ik een hoog CBD wietje kan kopen. Alleen 8,= voor een gram bij de apotheek vind ik toch wel even slikken. Mijn zoektocht langs alle wietinfo heeft er in ieder geval al wel voor gezorgd dat ik een partij zaden op de kop heb getikt van wiet met een pijnstillende werking. Ik heb ze ontkiemd (ik ben goed met zaden blijkbaar want ik krijg ze allemaal binnen 24 uur aan het kiemen) in potjes gezet en bij allerlei mensen in mijn omgeving heb afgeleverd als ze aangaven wel eens te willen kijken of wiet/THC hun van hun chronische pijnen af kan helpen. Na de oogst brengen ze het spul bij mij en ik ga aan de slag om de olie te maken. Mijn oud buurvrouwtje van 76 staat iedere dag in haar tuintje te kijken hoe haar pijnstillertje groeit. Hahahaa. En zo heb ik in mijn omgeving een groot aantal mensen de ontkiemde zaadjes gegeven. In een potje met kiem- en stekaarde. Geweldige momenten door gehad. Bij een landelijk bekend tuincentrum heb ik karren vol van die aarde weggesleept. Paar jonge knullen droegen de zakken mooi voor me in de auto toen ze hoorden dat ik onze provincie ging voorzien van een groene golf prettabak. Ze zagen hun eigen moeder dat niet snel doen en ze rookten zelf ook wel eens een joint. Als ik er nu door de winkel loop krijg ik een vette knipoog. Ik hoop dat er in ieder geval een paar mensen een aangenamer leven krijgen door de olie. En voor mijn zoon blijf ik natuurlijk net zolang zoeken en proberen tot ik hem uit zijn dal heb gesleept. Hopelijk zijn de CBD zaden snel te krijgen en werkt het beter dan de pilletjes van de dokter. Soms moet je als ouder zelf op zoek gaan als je denkt dat dat noodzakelijk is. Afgelopen week zag ik de film Lorenzo's oil met Nick Nolte. Daarin vond een ouderpaar ook een olie op natuurlijke basis dat hun ten dode opgeschreven kind met ALD gedeeltelijk liet herstellen. (Gebaseerd op waargebeurde feiten.) Waarom zou er in Wiet niet ook de oplossing liggen voor een aantal gezondheidsproblemen. Ik hoop dat mijn Santa Maria Mix mij in ieder geval weer een stukje van mijn "oude"zoon terug geeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet waar dat minder THC meer CBD betekend.

De meeste soorten tegenwoordig hebben niet of nauwelijks CBD.

Maar tegenwoordig zijn er wel steeds meer mensen die échte CBD soorten aan het kweken zijn.

Ik zou uitkijken met soorten waarvan je de THC/CBD verhoudingen niet weet.

Olie is supergeconcentreerd en als je zoon 1klap THC binnenkrijgt zonder CBD gaat het denk ik averechts werken.

Meer info over CBD soorten in dit topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook graag pure indicas, of hybrides met een toefje sativa erin

 

l.a. confidential, top 44, afghani#1, bubblegum, blueberry, hashplant idica pheno, k2

 

effect op lichaam: verfrissend danwel kalmerend.soms wat traag en sloom ( afghani )

effect op geest : verhelderend, kalmerend, angstremmend

 

bijwerkingen : soms droge mond.

bij niet innemen dosis komen de klachten langzaam terug ( angsten , onrust , adhd-achtge symptomen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sinds een paar maanden lees ik alles over wietsoorten en de olie van Wernhard op het hele internet..alle forums etc. etc.

Mijn hoogbegaafde zoon van 17 kreeg...

Medicijnen maken meer kapot dan je lief is.

Ik raad jou en anderen aan om als je tijd hebt even de deze site te bezoeken en vooral de volgende documentaire te gaan bekijken:

The Black Packet - Volume Four: Why Does It Seem Like Everyone Is On Drugs?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halo red .........wat een verhaal, pff ben wel onder de indruk.

Hoop echt dat het snel beter gaat met uw zoon.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een docu over seroquel het gebruik is dodelijk

 

 

Dit wordt gegeven voor psychoses, angsten en in afkickklinieken om van cannabis af te komen.

 

Waar zijn we me bezig.....

 

In US voorpaginanieuws. Hier wordt t verzwegen

 

Astra Zeneca vergeet wat bijwerkingen te vermelden. pfff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antipsychotica zijn sowieso relatief risicovol, langdurig gebruikt kan leiden tot suikerziekte, parkinson en bewegings-/motoriek stoornissen.

Zeker geen goede keus bij alleen angstklachten, zou echt beperkt moeten blijven bij uitzonderlijke gevallen, waarbij dergelijke bijwerkingen een min of meer aanvaardbaar risico worden ivm. ernstige psychotische klachten.

 

Tegenwoordig word het ook als adjuvans bij adhd (ook kleine kinderen!) en veel mensen met het syndroom van down krijgen het voorgeschreven om ongewenst gedrag tot een minimum te beperken, zeker wanneer het gevaar geeft voor anderen en de persoon zelf.

Het zou niet voorgeschreven moeten worden als "zoethoudertje", helemaal wanneer en antipsychoticum het grootste onderdeel, of zelfs het enige onderdeel van de behandeling is.

 

Angst en cannabis: liefst geen tabak roken, CBD rijke soortjes (niet hoog in thc, al er al thc in zit, zorgen voor voldoende % CBD)... dit werkt het beste voor mij.

Je moet echt jezelf goed leren kennen en te weten komen wat voor jou werkt qua cannabis gebruik (hoeveelheid, frequentie en welke soort) en wat juist averechts werkt.

 

Je kan jezelf met cannabis erg goed helpen, maar het ook alleen maar erger maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Wierook branden werkt goed tegen angst en depressie

 

Religieuze leiders zeggen al duizenden jaren dat het roken van wierook goed is voor de ziel. Biologen hebben ontdekt dat het ook goed is voor ons brein. Wetenschappers van de Johns Hopkins-universiteit en de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem zeggen dat het roken van olibanum, hars die afkomstig is van de wierookboom Boswellia, ionkanalen in het brein activeert die angst en depressie verlichten.

“Ondanks informatie uit oude geschriften was de psychoactieve werking van de Boswellia nog niet eerder onderzocht,” zei onderzoeker Raphael Mechoulam. Bij muizen werkte de hars als een antidepressivum. De meeste mensen die wierook branden denken dat het alleen een symbolische betekenis heeft.

Een stofje in de hars bleek hersengebieden te beïnvloeden die worden geassocieerd met emoties. Daarnaast werden zenuwcircuits gestimuleerd die in verband worden gebracht met angst en depressie. De stof activeerde het eiwit TRPV3, dat een rol speelt bij de waarneming van warmte-prikkels.

“Misschien zat Marx er niet ver naast toen hij zei dat religie opium voor het volk was: morfine komt van papaver, cannabinoïden van cannabis en LSD van paddenstoelen. Stuk voor stuk zijn ze gebruikt voor religieuze ceremonies,” zei hoofdredacteur van The FASEB Journal Gerald Weissman. “Studies naar psychoactieve middelen helpen ons begrijpen hoe de moderne neurobiologie werkt. Olibanum moet ons op dezelfde manier helpen begrijpen hoe zenuwaandoeningen werkten. Deze studie geeft een biologische verklaring voor duizenden jaren oude spirituele gewoontes: het roken van wierook geeft je een warm en tintelend gevoel!”

In 2011 telde Nederland ruim een half miljoen mensen met een depressieve stoornis. Het aantal Nederlanders met een angststoornis werd in datzelfde jaar geschat op ruim één miljoen. Een geheel nieuw soort medicijn tegen depressie en angststoornissen bevindt zich recht voor onze neus, aldus de onderzoekers.

 

http://www.fasebj.or.../22/8/3024.full

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

I

Angst: 's avonds als ik in bed lig, heb ik soms schrik dat alles eindig is... en blijf ik er maar aan denken, en slapen lukt dan niet.

 

Oplossing: Jointje roken.

 

Soort: Ligt aan het moment... Soms een leuke sativa, anders weer een dikke indica als ik snel in slaap wil vallen.

 

Effect op lichaam: ontspannen, relaxt.

Effect op geest: Over andere dingen beginnen denken en rooskleurige gedachten

 

Voordelen: Lekker diep slapen.

Nadelen: geen!

 

 

Hopelijk heb je er wat aan.

 

Boks,

 

Domi

 

Hier heb ik nou ook last van. Ik ben nu al 9 jaar chronisch depressief, ik heb borderline, adhd en zeker weten een angst en eetstoornis. Ik lig vaak te piekeren en te peinzen over dat we allemaal dood gaan, en dat alles eindigt. Ik zou graag een jointje roken om te relaxen, maar mijn probleem is dat ik na meerdere malen wiet geprobeerd te hebben, ik op de grond ga liggen en begin te shaken/zweten/bijna flauwvallen.

Ik dacht daarom dat ik 1 van die 3 op de 10 mensen was die niet tegen wiet kan en ik er maar niet meer aan moet beginnen. Aangezien ik niet zeker wist of ik hier nu een nieuw topic voor aan moest maken vraag ik het zo maar..

 

Iemand enig idee of er een wietsoort is voor mensen met depressie die snel in de paniek schieten en niet zo goed tegen substances kunnen? Als ik naar een biertje kijk ben ik al dronken namelijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja we gaan ook allemaal dood en alles heeft ook een einde maar een worst heeft er twee.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter ga je hasj roken,

van die zwarte,

in een pijpje he,m geen tabak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henny Vrienten rookte een sticky om te vergeten wat hij wilde vergeten en daardoor vraagt de echte smoker zich af of Henny wel wist waar hij het over had. Ook de kweektips van Belinfante in Nederwiet geven te denken. Sativa dominante soorten zijn een waarheidsserum waar je niet aan moet beginnen als je wilt leven in een fantasiewereld.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik leid onder anderen aan angst klachten, depressie en meer... (alhoewel ik mijn depressie tegenwoordig zeer goed onder controle heb).

Ik rook medicinale cannabis als vervanger voor anti depressiva. 

Ik rook over het algemeen alleen CBD wiet soorten, want vooral bij mijn angst klachten werkt THC averechts en krijg dan hevige aanvallen, hartkloppingen etc.

CBD werkt fantastisch voor mij, en heb zelf graag lage percentage's. 

ben zelf meer van de sativa's omdat ik veel actief ben, werk, en lange stukken fiets.

de cannabis zorgt dat ik goed functioneer, sindsdien eet ik netjes 3x per dag, slaap beter, en kan alles weer doen wat ik zou moeten kunnen doen!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te horen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo luitjes

 

ik rook(te) wiet al vanaf mn 14e ... dit werkte toen goed voor mijn adhd.
tot ik op een gegeven moment met "vrienden" in aanraking kwam die speed gebruikten.

dat ging ik dus ook doen. dat was echt een wondermiddel voor mij. ik ginghet op den duur dagelijks "medicinaal" gebruiken.
lijntjes leggen die je haast niet zag liggen.
ik ben in die tijd ook gestopt met blowen, heel en en toe een licht blowtje.
jarenlang speed gesnoven en af en toe een maandje niet. 
ook bier dronk ik er op den duur dagelijks bij.
ging mij steeds slechter voelen (paranoide en zat alleen nog maar thuis na het werk).
op den duur kon ik geen drugs meer verdragen.
ik ben toen heel lang clean geweest en had een goede baan met een passend salaris.
helaas stond ik daar onder grote druk en ben 2 keer in een burn-out  beland.
bij de 2e burn-out kwam de bekende man met de hamer.

ben daarna ook zwaar depressief geraakt ,zo erg dat ik opgenomen moest worden.
ik durfde niet eens meer naar buiten en dacht dat mijn leven voorbij was.
in zekere zin denk ik dat nog steeds wel eens,ik heb het gevoel dat ik nooit meer de oude zal worden....
ik heb een lange opname gehad in een ggz instelling voor het "instellen op medicatie" doel was 6 weken.. wat uiteindelijk 8 maanden werd.
er kwam steeds meer ellende in me naar boven.
nu 8 jaar later , en ik zit vast in het leven...
geen werk/weinig vrienden/weinig zin om dingen te ondernemen..
oja en nog steeds aan de medicatie,ik slik per dag :
25 mg escitalopram/
 lexapro (anti depressiva )
6x 1 mg lorazepam (om de angsten te ondedrukken)
5 mg olanzapine( zyprexa) anti psychotica ,omdat ik na een terugval met alcohol ernstig verward werd i.c.m. de lexapro

sinds 2016 6 x campral ( die helpen de "drang" naar alcohol te verminderen) wat ook zn werk doet moet ik zeggen.
voor het slapen gaan heb ik nog eens 25 mg promethazine(suf makend middel... eigenlijk een middel voor bepaalde allergieën.
 

nu anno 2020 ben ik wel klaar met al die chemische pilletjes... en ik heb het idee dat dat er juist voor zorgt dat ik mezelf steeds meer verlies.

nu rook ik nog heel  af en toe een hele lichte joint,die valt soms goed en soms ook niet.
ik heb het idee dat het mij wel zou kunnen helpen zolang ik de juiste wiet maar gebruik want ik krijg juist weer zin om dingen te doen als ik een joint heb gerookt.
ik rook alleen mijn eigen buitenkweek Royal Queens  #Special queen.
ik denk dat deze soort niet echt werkt omdat ik soms ook echt een zware downer heb. dan wil ik niks anders dan in mn bed liggen .
in tegenstelling tot de andere keer wanneer ik volop in mn huis bezig ben met schoonmaken /opruimen en creatief bezig zijn. oja en een heerlijk muziekje luisteren helpt mij ook om in een goeie mood te raken.

ik heb dit topic volledig doorgelezen  en veel dingen onthouden.
ik ga het één en ander eens proberen.

mijn volgende (BUITEN!) kweek word er 1 met hoge CBD gehalte en laag THC gehalte.
ook ga ik eens kijken naar santa maria en een sativa dominante uit de shop.
uitvogelend wat voor mij het beste werkt.
diep in mijn hart weet ik dat wiet een goed medicijn kan zijn zolang ik het heel gedoseerd gebruik.

dit was misschien een warrig en kriskras door elkaar verhaal maar ik wou dit hier wel graag met jullie delen.
 

mooi dat er zo,n topic is! ik hou het in de gaten en hou jullie op de hoogte hier van mijn bevindingen!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kalemafkees said:

in zekere zin denk ik dat nog steeds wel eens,ik heb het gevoel dat ik nooit meer de oude zal worden....

Goed dat je je verhaal doet:tu

De oude worden is ook niet de bedoeling na wat je allemaal meemaakte, doe jezelf niet zoveel geweld aan door dat na te streven.

Je nieuwe ik is vast een stuk leuker dan hoe je je de afgelopen jaren voelde alleen moet jij hem nog gaan ontdekken;)
Word vrijwilliger en kom met compleet andere mensen in aanraking waardoor je kijk op de wereld verandert maar ook de kijk op jezelf kan een redelijk eenvoudig beginnetje zijn.

Sterkte met het stoppen van de apotheek troep die je neemt en doe alles in overleg met de artsen, afkick van medicijnen is best heftig:|

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank voor je reactie Lostchild.

ik bedoel meer de oude in de zin van weer van het leven genieten,altijd vrolijk en opgewekt,zin om dingen te ondernemen.
ik ben idd druk bezig mezelf weer te leren kennen ,maar door al die medicatie is dat heel lastig!
dat afbouwen is een hel ...dat weet ik , ik heb al verschillende malen geprobeerd om in ieder geval van die lorazepam af te komen ...man man man wat een nachtmerrie! trillen/zweten/hartkloppingen/evenwichtsverlies en dan nog niet te spreken over het slechte slapen en de nachtmerries.
 

over vrijwilliger worden, daar heb je wel een punt.

ik zou dat graag doen maar ik voel me heel erg opgesloten in mn eigen geest.
alsof ik in een coconnetje zit waar ik maar niet kan uitbreken.
dat voelt echt heel machteloos.

mede dankzij dit fenomeen kom ik nergens aan toe....  elke drempel die ik over moet is er 1 teveel de laaste tijd. en dit word alleen maar erger.
ik blijf er bij dat ik het gevoel heb dat de medicatie daarvan de oorzaak is ..

is het de werking of BIJwerking .. dat moet ik nog even uitvogelen.. en dat kost tijd helaas!

 

anyways ik ga niet opgeven.. ik weet dat het leven heel mooi kan zijn

nogmaals dank voor je reactie!
 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...