Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Johnny_Sack

10 X Sannie's NLA 5x Basic Beer

Recommended Posts

Nou Het Basic Beer drama is compleet, de laaste die over is is namelijk een herma. Had al zo'n vermoeden, maar nu groeien er over de heleplant mannelijke bloemen. Heb nog 5 NLA plantjes over. Het voordeel is wel als ze eventueel komen ik een minder groot probleem heb. Maargoed we gaan maar proberen om hier wat onsjes af te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is balen van die basic beer :verrygood

 

de rest van de plantjes ziet er heel goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat allemaal lekker. Ze hebben bezoek gekregen van een NLA en een Mixed Kush plantje. De plantjes in mijn andere tentje zijn om en deze 2 zijn nog van mijn eerste mislukte ronde in deze tent. het past allemaal net, die plantjes heb ik niet getopt en direct op 12/12 dus zijn gelukkig niet zo breed. Ze staan nog niet op de foto.

 

 

gallery_5015_7010_687042.jpg

 

gallery_5015_7010_375202.jpg

 

gallery_5015_7010_201063.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan lekker dude

Hoe is de stand van zaken momenteel?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie het gaat opzich prima. De toppen ontwikkelen zich zeer goed. Wat minder gaat is dat ik een beetje last begin te krijgen van geele bladeren onderaan de plant.

 

Ik zal vandaag of morgen wel ff wat pics posten. Ze staan vandaag 4 weken in de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan lekker :cry

 

Die gele bladeren onderin de plant zou ik me niet zo druk om maken.

 

Zuur je af?? Ik zelf zo stoppen met afzuren wanneer je voeding mee geeft, De planten gaan nu zuren afscheiden vanuit de wortels om voedingstoffen vrij en opneembaar te maken, dit resulteert dus ook in het verzuren van je grondje.

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Paffie bedankt voor je advies. Ik zal het eens gaan proberen de komende week. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Ik zuur dus wel af. Alleen mijn PH meter is 2 weken geleden kapot gegaan dus die ligt bij Hanna. Ik geef ze nu de hoeveelheid drupjes -PH wat toen mijn PH meter nog leefde ongeveer 6.0 was.

 

 

De pics zijn wel wat mindere kwaliteit, ik heb een nieuwe iphone en de cam daarvan is niet geweldig en er zit ook geen flitser op.

 

gallery_5015_7010_47838.jpg

 

 

gallery_5015_7010_502860.jpg

 

ff je beelscherm kwart slag draaien:

 

gallery_5015_7010_397704.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het verslag toch nog ff gaan afmaken. Ze staan nu 8,5 week in de bloei en ze moeten nog 2 a 3 weken of zo. Het verschilt ook erg per plant. Ook het uiterlijk van de topen zit verschil in, zal wel komen dat er in de eene groep meer NLX zit of Haze. De 3 planten hebben dikke ronde toppen, de andere planten hebben meer een langwerpige punt top.

 

Er stonden nog 2 NLA plantjes van de eerste mislukte ronde en die heb ik een paar weken geleden omgehakt. 60 gram droog was het resultaat van 2 plantjes. Het is ook een heel lekker wietje, de beschrijving klopt als een bus. Een langdurige drommige high waardoor je totaal geen tijdsbeself meer hebt.

 

Helaas is erg veel van het blad geel geworden en afgestorven.

 

Anyway hier wat pics:

 

gallery_5015_7010_632501.jpg

 

gallery_5015_7010_372985.jpg

 

gallery_5015_7010_111964.jpg

 

gallery_5015_7010_91569.jpg

 

gallery_5015_7010_55223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat zijn mooie knuppels geworden! :rolleyes:

 

Laat ze je smaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het eindresultaat:

 

gallery_5015_7010_117005.jpg

 

 

 

Over 1,5 week heb volgt het gewicht. Ik schat zo tussen de 175 en 300 gram droog van in totaal 7 planten . Ben benieuwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goe, gedaan kerel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...