Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cjuch

urine test

Recommended Posts

Wie kan mij vertellen hoe je een urine test kunt beinvloeden na het roken van hash?

Mijn vriend krijgt een dezer dagen een urine test, rookt reglmatig een jointje, wat moet hij doen, eten of drinken om dat zo te beinvloeden dat ze niet aan zijn urine kunnen zien dat ie heeft geblowd?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu niet blowen...verder is er niks tegen te doen...veel water drinken...? geen idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

THC blijft ongeveer 2 weken in je bloed (iig na 2 weken kunnen ze dmv een bloedtet nie meer aantonen of je heb geblowed of niet....) verder weet ik over urine niet zo veel... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn middeltjes voor, ook te verkrijgen via inet, maar duurt meestal even voordat je die hebt.

goedkoop zijn deze middeltjes ook niet. Is enkele maanden ook een discussie/onderwerp over geweest, weet niet of je de zoekfunctie al hebt geprobeerd.

 

Drinken/ veel drinken is een mogelijkheid, veel water spoelt toch je nieren en zeker als je vlak voor de uc (urinecontrole) erg veel water drink zal de hoeveelheid iig wat verdunt worden (en lagere waarde aangeven).

 

Wat ook helpt is het toevoegen van citroenzuur aan het water, deze zuren breken de stoffen ook af.... wordt ook in de bajes toegepast :wink: (heb ik gehoord).

 

Verder schijnt het te werken (volgens verhalen beter als met citroenzuur) als je azijn toevoegd aan het water(circa een kwart azijn). Smerig is het zeker !! maar volgens die verhalen spreken ze uit eigen ervaring. Zal het zelf niet drinken .... 062802puke_prv.gif dan maar gepakt worden :wink: (weet ook niet hoe je maag zal reageren op veel azijn :? )

 

 

receptje:

benodigdheden: 4 kiwi's een ei, flesje citroensap/zuur, water, wat suiker, maatbeker, staafmixer.

 

maak de kiwi's schoon (vel eraf en evt het beetje wit/hard vruchtvlees) en snij ze in wat kleinere blokjes, doe deze in de maatbeker. Doe er vervolgens het rauwe ei erbij. vervolgens een behoorlijke hoeveelheid citroenzuur (circa 1/4 tot 1/8 van het flesje). Daarna circa 0,25 liter water. Voeg (wat) suiker toe (voor de smaak om de zuurte te "verhullen") vervolgens de staafmixer erin en alles fijnmalen tot je een goed drinkbare substantie krijgt. Vervolgens even een uurtje in de koelkast (smaakt lekkerder als het koud is).

 

de dikte van het drankje kan je zelf bepalen door evt wat meer of juist wat minder water te gebruiken. Voordeel van dit drankje is dat het niet alleen werkt om zo te slagen voor de uc, het is ook nog eens erg gezond !! :evil: Hetgeen dus een goed "excuus" kan zijn om het drankje te maken/te nuttigen. En vanzelfsprekend: des temeer citroenzuur des te effectiever het resultaat (maar het moet wel drinkbaar blijven :? ).

 

Aan eenmalige consumptie zal je denk ik niet veel hebben, ga voor het gemak uit van (minimaal) een halve liter per dag en dat enkele dagen achtereen. Ook hier geldt: des te meer, des te beter :cry 8)

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook kan het helpen de politie te vertellen dat je hoestsiroop hebt genomen, de juiste naam weet ik spijtig genoeg niet. De werkzame stof in deze hoestsiroop geeft dezelfde leeswaarden als cannabis in je urine 8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat verhaal van die hoestsiroop gaat meer om amfetamine & consorten (ook xtc dus) in amerika is ephidrine verboden dus als men speed maakt gebruikt men de ephidrine die in hoestmiddeltjes zit om aan te binden.

 

maar deze stoffen zijn vrij snel je lichaam uit. cannabis blijft echter in een klier opgeslagen (weet niet meer welke maar ze zitten dicht bij je sleutelbeen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoestsiroop... geloof dat t GHB is.

als je een heel flesje achter elkaar naar binnen gooit ga je ook trippen! 8O

GG 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
THC blijft ongeveer 2 weken in je bloed

 

Dit klopt niet, men kan tot 6 weken na gebruik (en waarschijnlijk nog langer) gemakkelijk aantonen dat je geblowd hebt, bij cannabis gebruik worden namelijk bepaalde stoffen in je vet en dergelijke opgeslaan, en neen ben geen vetzakske, verre van zelfs, en bij inspanning, wanneer je dus je vetresereve aanspreekt om energie te produceren, komen deze stoffen weer vrij, en dus weer in je bloedbaan, daar het om lichaamsvreemde stoffen gaat worden deze dus afgevoerd via de urine, en tada, na 6 weken plast men nog positief.

denk dat het ook wel afhangt van de hoeveelheid die men blowtg en hoie lang men al blowt, feit is dat een vriend van me na 6 weken nog altijd positief geplast heeft en dit ondanks sloten thee, melk en fruitsap gedronken te hebben, een of ander product (ik weet de naam niet meer, maar het zijn pikzwarte blokken die je in je bek moet steken en fijnkouwen, bloedzuiverend product) en absoluut niet gepaft te hebben, en toch hing hij er aan..........

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoestsiroop... geloof dat t GHB is.

als je een heel flesje achter elkaar naar binnen gooit ga je ook trippen! 8O

GG 8)

 

DXM heet het. er zit geen GHB in hoestsiroop...

zoek maar eens naar DXM op www.erowid.com

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd gewoon iemand anders late pisse lijkt me de beste manier, meenemen naar daar en giet je die urine in da potje, natuurlijk wel urine nemen van iemand die zelf nix gebruikt anders helpt het nie zo heel goed :(

 

En ze hebben me ooit es gezegt melk drinken, maar weet niet wat daar van klopt :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cornholio: bij cannabis gebruik worden namelijk bepaalde stoffen in je vet en dergelijke opgeslaan, en neen ben geen vetzakske, verre van zelfs, en bij inspanning, wanneer je dus je vetresereve aanspreekt om energie te produceren, komen deze stoffen weer vrij, en dus weer in je bloedbaan, daar het om lichaamsvreemde stoffen gaat worden deze dus afgevoerd via de urine, en tada, na 6 weken plast men nog positief.

 

Oftewel... de ultieme oplossing is veel sporten? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Willen jullie de manier weten. Doe chloor van een chloortablet onder je nagels en pis over je vingers heen. Uitslag test GEEN DRUGS IN JE URINE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij, is er geen manier om te ontkomen aan een urinetest. Het minste thc dat in je bloed zit, wijst er al op dat je positief bent.

En als dat niet duidelijk genoeg is, nemen ze wel een stukje van je haar weg en testen ze daarop. In het haar blijft het THC-gehalte tot het wordt afgknipt :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

well ik ken mensen met ervaring met plastests,

en als je nou nog 'n week tijd hebt zou dat normaal wel goed moeten komen,

gewoon heldhaftige hoeveelheden water drinken,

'n maat van me werd eens opgepakt, en tja hij moest plassen maar op 't bureau moest ie nog wachten, nou hij moest 5 uur wachten, in die vijf uur heeft ie 15 liter water gedronken in 't toilet, gewoon drinken plassen drinken plassen drinken plassen......

en toen ie daadwerkelijk z'n deposit moest doen, is ie nog wel gepakt,

maar maar nipt, 't thc gehalte in z'n pis was net iets boven de drempelwaarde,

nopu moet je weten, das ioemand die elke dag 2 gram rookt!!!

dus als je 'n paar dagen hebt?

drink gewoon 5 liter water per dag of thee met citroen

en: zeg 'm dat ie voor ie moet gaan plassen zeker nog 'n keertje pietert, na 'n nachtje slapen is 't percentage vreemde elementen waaronder thc waarschijnlijk wel hoger dan nadat je blaas nog 'ns geflusht is :D

 

laat iets weten ivm 't resultaat !

 

 

edit: d'r hangt ook zoiezo 'n drempelwaarde aan vast hoorzo'n machine kan maar 'n bepaalde minimum concentratie detecteren, als je geluk hebt is 't zo'n flikker die met 'n papierstrookje in je pis moet, is 'r niks dat maakt dat je pis onvoorstelbaar stinkt?

dan let ie misschien niet zo hard op :lol:

 

edit2: reactie op tux-xoe: misschien is de oplossing daarvoor wel gewoon veel water drinken en zo weinig mogelijk uitzetten in de drie dagen d'rvoor?

 

waarom moet ie eigenlijk plassen? is 't bij 'n bedrijf? voordat ie aangenomen word? of voor de politie?

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoelang duurt het precies wanneer de THC niet meer in je lichaam te vinden is als je gewoon normaal functioneert, 2 keer hardlopen in de week. Normaal eten en drinken enz.

 

?? ook even checken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je schopt een topic uit 2003 omhoog zucht..

 

open je eigen topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo dat? Er gaat al een topic over, waarom dan een nieuwe openen? Dan had ie misschien wel commentaar gehad dat ie eerst had moeten zoeken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het domme is dat mensen dan gaan quoten uit dingen van 3 jaar geleden.. dit is nergens voor nodig dus is het makkelijker je eigen topic te openen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het scheelt mij een hoop typwerk, het gaat over mijn onderwerp.

 

En jullie zijn er nu alsnog op aan het typen geweest, in plaats dat ik nou gewoon antwoord had gekregen op de vraag! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom moet ie zich laten testen? is het een tbs-er op verlof ofzo!?

 

 

inderdaad iemand anders laten pissen (dna test is te duur dus dat doen ze toch niet)

of anders op een clean moment een zooi bekertjes volzeiken, en die in de vriezer bewaren....is het wel je eigen zeik, maar gewoon iets ouder.... (uit de film american beauty!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DNA test moeten ze ook weer een jaar wachten op de resulaten :bier Te veel drinken zoals de 15 liters die hier boven werden genoems zijn dodelijk, ze verdunnen je bloed veel te veel en als je het een dag doet ben je al je voedings stoffen kwijt die je die dag opgenomen hebt, er komt niets bij en je teerd op reserven.. Slechte (dodelijke) zaak!

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...