Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest elmanito

Deense buitensoorten

Recommended Posts

hallo

nou ik heb 2 mailtjes verstuurd maar ze willen me niet meer dan 1 pakje per soort verkopen jammer had er anders wel een stuk of 10 willen hebben van die typhoon of libanon30

weetiemand nog een oplossing? wil zo graag van dat zaad

 

 

Waarom altijd meer willen?... Als je had gelezen dan wist je dat ze niet meer dan 1 soort per persoon versturen

Ga desnoods zelf een zaadkweekje beginnen dan heb je er genoeg.

 

deze regel is er omdat anders mensen zoals u alles opkopen en anderen de teleurstelling moeten doorstaan.

 

 

Dus koop een zakje en je hebt je zaad! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

AUWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :verrygood

 

HJM

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gerritjan @ 3 Apr 2009, 21:36 )

hallo

nou ik heb 2 mailtjes verstuurd maar ze willen me niet meer dan 1 pakje per soort verkopen jammer had er anders wel een stuk of 10 willen hebben van die typhoon of libanon30

weetiemand nog een oplossing? wil zo graag van dat zaad

 

stuur mij 10 zaadjes

wacht 'n half jaar en ik stuur je er 100-1000 terug

is dat geen oplossing :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

De zaden worden op een 'ambachtelijke' manier geproduceerd in kleine oplage, vandaar dat je als klant maar 1 zakje per soort kan bestellen.Beleid in Denemarken is nog steeds stukken strenger dan Nederland.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik lees nu, ja ze bloeien in nederland eerder.

 

Maar is dat wel zo. Het word bij hun eerder donker dus eerder minder lichturen.

 

Dan zou ik denken, dat ze daar juist eerder bloeien??!!!

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dichter bij de evenaar hoe korter de dagen! Weet je waar de evenaar ligt?? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat er nog iemand bestellen toevallig deze week ?

 

zou diegene dan voor mij typhhon willen bestellen en die danish passion

 

Stuur ff pm als iemand dat wil doen voor me want snap weinig van die site van ze

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Da Dente FF met google site opzoeken en dan "deze pagina vertalen" :verrygood word het misshien wat duidelijker.

 

Spreek geen woord deens maar heb wel 4 weken terug de typhoon en danishe passion besteld.

dus het is te doen.

 

sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was mij ook gelukt,.....

zag ik op het laatste moment :verrygood dat je het ook in Engels kan zetten.

Rechts zie je het vlaggetje.... SPROG :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt dat vroeg afbloeien niet omdat het daar eerder donker is jongens..

 

ik heb met Esben (Denemarken) en Paddohead al een paar keer geruild een paar jaar geleden, hele goeie buitensoorten maar echt niet vroeger.

Mijn kruising 'Aardbei' zie ik trouwens terug als Erdbehr (toeval?) :cry

 

Nou ik blijf dit volgen want het zou super zijn een vroegbloeier die eenvoudig te verkrijgen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk dat ik eens iets zie van de Typhoon, dit is wel een mooie plant moet ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Esbe maakt veel kruisingen ook met soorten uit landen die veel zuidelijker liggen.Ik heb van hem ook een kruising met Bangi Haze.Dit is niet echt een vroeg soortje.In Denemarken is het juist langer licht en niet eerder donker.

 

Kleintjes Danish Gold (Danish Passion x Guerilla Gold)

 

med_gallery_16467_4905_905826.jpg

 

 

Namaste :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan alleen vertellen dat ik al vanaf het begin dat ik die foto zag

verliefd ben op de henkes lolland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wat Henkes Lolland gekregen en ik ben vrij zeker dat her Hollandse Hoop is...

 

Het zijn al mooie plantjes bij mij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben jullie de zaden bij froebanken besteld? De soorten die ze hier op het forum aangeven vindt ik niet op de site.(een aantal niet)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hebben jullie de zaden bij froebanken besteld? De soorten die ze hier op het forum aangeven vindt ik niet op de site.(een aantal niet)

 

Grtz

 

 

Ja dat klopt, omdat die waarschijnlijk uitverkocht zijn vanwege het nieuwe buiten seizoen.

Ik denk dat je gewoon een leuk soortje moet kiezen die nog op de site staan en volgend jaar er vroeg bij zijn.

 

succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou iemand mij misschien kunnen helpen. Ik heb een aantal zaden besteld via fraubanken. Nu heb ik alle stappen gevolgd en ook afgemaakt, alleen ben niks tegengekomen over de betaling. Heb geen rekeningnummer of niks in hoeven vullen, maar gaf wel aan dat het besteld was:S

 

Grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

The details below is all you need to transfer your payment directly to our bank account, from you own account. Use your online bank or give the payment details to your bank. Please make sure that you as a customer pays ALL national and international banking fees.

 

Bank: Danske Bank - Copenhagen

Reciever: Froebanken

Account: 3115371347

IBAN: DK3530003115371347

SWIFT / BIC: DABADKKK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dankje. Dus het zijn 2 apparte dingen. het bestellen en het afrekenen. staat er nog iets van een nummer bij mijn bestelling of zijn mijn gegevens voldoende?

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ordernummer zou ik er wel bijzetten. Kun je vinden als je inlogt op je pagina en dan kijkt bij my orders of history.

 

 

Om op de zaden terug te komen, erg goeie kiemkracht. Binnen 24 uur waren 23 van de 25 ontkiemt, sommige al met een wortel van 1,5 cm.. de overige 2 waren na een halve dag ook flink ontkiemt.

Dezelfde dag nog in de grond gepoot en alle 25 waren de volgende dag al met hun koppie boven de aarde!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn typhoons waren ook zo snel, UK08 waren iets labgzamer maar ook goed, maar van de purple peace is er nog geen 1 gaan kieman, en is nu toch al minstens 5 dagen

 

afgan en oldfarmer nepal zitten nog in de zakjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze besteld 4 soortjes

Wel duur geworden door de extra kosten:S 18E aan boekingskosten etc. Kut abn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was helemaal niks kwijt aan boekingskosten ofzo(triodos)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...