Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Iotje

Hoeveel % van je jointjuhs mislukt???

Recommended Posts

bij mij ong. 1% wat nie te roken is (uit elkaar vallen)

5% die overnieuwgedraaid moet worden( tip valt eruit, rookt gewoon niet---> hijst niet)

10% zien er verschrikkelijk uit maar roken wel goe

80% ziet er normaal uit en rookt goe

4% Zijn heeeeel mooi en roken goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh? Hoeveel mislukken er? Beetje rare vraag, als je het mij vraagt. Maar ja, ik blow dan al bijna een jaar of 8. Ik denk dat bij mij 2% niet werkt/niet hijst/uit elkaar ligt of weet ik wat. Als het fout gaat, is dat vrijwel zonder uitzondering omdat ik dan te stoned/dronken ben. Meestal heb ik dan de plakrand aan de verkeerde kant, of wil ik binnenstebuiten draaien terwijl ik niet meer duidelijk zie wat ik doe...

 

Paar tips om strak te draaien:

 

- Mix je tabak en wiet van te voren al goed door elkaar, niet in de joint, scheelt ook tegen inbranders/scheefbranders. Maak je wiet lekker klein: dus niet 5 grote brokken erin gooien..

- Draai niet te strak, liever wat losjes, en stamp dan later je jointje nog wat aan: Een paar meer op een hard oppervlak tikken (eh, je hebt het vast wel iemand eens zien doen..dat dus). Maar ook weer niet te hard aanduwen...

- Zorg voor een goed tipje/filter: zorg dat er lucht doorkan, draai hem dus niet helemaal dicht. Zorg ook dat je tipje niet te dik of te dun is voor je joint.

- Gebruik dunne vloei, dat rolt wat makkelijker (smoking gold/black/green o.i.d.)

- Als het niet lekker gaat: maak je vingers een klein beetje vochtig (even likken en weer droogvegen doet wonderen), je hebt dan een betere grip. Scheelt erg veel.

 

En het leukste van alles om te doen: veel oefenen!! Zorg dat je zelf gewoon normaal kan draaien, ook al is er iemand anders in de buurt die het ook goed kan, doe het dan toch zelf anders leer je het nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai alleen maar perfecte joints

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal, binnenste buiten, n-aantal filters, n-aantal vloeitjes, altijd 100% straight from perfection :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb heel af en toe no gwel eens dat ik de plakrand aan de verkeerde kant heb zitten. Draai altijd binnenste buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik te lam ben dan lukt t niet, verder altijd wel. k was een keer shroomd :cry en heb toen een joint gedraaid, tenminste ik begon er aan, na een tijdje merkte ik dat ik hem dichtlikte en even later zei iemand: geef die stick s door, je hebt de helft al weer op lopen soeten! :wink: oftewel: draaien zonder dat je t door hebt, ook leuk :evil:

 

later

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe bij mij op dit moment wel ernstig veel.... zo rond de 25 procent.... ja die kan je wel roken maar worden dan zo heel klein en best dik en vaak inbrander.... dat is als ik buiten draai.... zit ik binnen op mn kamerr ofzo... dan neem ik rustig de tijd... muziekje op... :evil: dan gaatt wel altijd goed.... en ALS het dan fout gaat.... gwoon opnieuw... :) alleeen insideout nog veel oefenen..... ik lik altijd scheef... :? :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gouden raad van een semi-pro (rook al 20jaar)

Filter(Karton) goed mooi rond niet te dun niet te dik want dit is het"kalieber" van de joint en vanaf de filter toe rollen!

En dan nog, als de weed goed is , is de joint al voor meer dan de helft geslaagd.

 

EN VOORAL:

PRACTICE!!!!!!!!!!!!!!!!

PRACTICE!!!!!!!!!!!!!!!!

PRACTICE!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gezegd delle, ikzelf rol met een futurola, ik heb het al lang opgegeven, dat rollen :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een rolmachientje, handig hoor, wiet erin, tabak erbij, filtertje aan de goede kant en rollen, vloeitje erdoor rollen, nat maken, nog eens doorrollen en je hebt een perfecte joint!!! :wink: :wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
een rolmachientje, handig hoor, wiet erin, tabak erbij, filtertje aan de goede kant en rollen, vloeitje erdoor rollen, nat maken, nog eens doorrollen en je hebt een perfecte joint!!! :wink: :wink: :wink:

 

oooooooooooooooowwwwwwww een rollmate...?! zeg dat dan meteen.... :wink:

 

hehe ja is wel RLX ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd een perfecte joint , echt een aanrader :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met me handen, altijd een perfecte joint 8) (ook aanrader :wink: )

 

Oke, als ik flink stoned ben laat ik altijd een ander draaien, dus daarmee beperk ik de kans op een mindere fabricage. Zij vinden het dan nog leuk om te doen........ik een inspanning :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zou je zo;n gek ding gebruiken.... als je dan een keer zonder zit ben je de lul... Dus net als Choppie, en verder iedereen hier die ook even geen vriendin heeft, gewoon met de hand. Sorry, het is al laat, vandaar deze kutgrap.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke, als ik flink stoned ben laat ik altijd een ander draaien

 

HmZ.... een vriend van mij draait als ie nuchter is "gewone" joints... maar hoe mee stoned ie wordt.... hoe beter/mooier hij draait.... daar snap ik dus ook nx van want dan lukt t mij HELEMAAL nie meer... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

he, dat klinkt wel weer bekend... Serieus, dat heb ik ook vaak. Misschien heeft het er mee te maken dat je, als je stoned bent, niet zo krampachtig gaat zitten proberen een mooie joint te draaien. En omdat je het dan gewoon wat relaxter doet, het wel een mooie joint wordt...

 

Een keer meegemaakt: joint stoned gedraaid en opgestoken, kom ik er achter dat de plakrandf aand e verkeerde kant zit...wat te doen, met een joint die al aan is? Een halve slag gedraaid, en binnenstebuiten weer dicht gedraaid. Zonder hem uit te maken. Let wel, normaal draai ik met rechts, dus deze binnenstebuiten moest met links omdat ik anders de plakrand nog verkeerd had.

 

Ik weet het, klinkt als een sterk verhaal, maar eht is toch daadwerkelijk gelukt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
he, dat klinkt wel weer bekend... Serieus, dat heb ik ook vaak. Misschien heeft het er mee te maken dat je, als je stoned bent, niet zo krampachtig gaat zitten proberen een mooie joint te draaien. En omdat je het dan gewoon wat relaxter doet, het wel een mooie joint wordt...

 

Een keer meegemaakt: joint stoned gedraaid en opgestoken, kom ik er achter dat de plakrandf aand e verkeerde kant zit...wat te doen, met een joint die al aan is? Een halve slag gedraaid, en binnenstebuiten weer dicht gedraaid. Zonder hem uit te maken. Let wel, normaal draai ik met rechts, dus deze binnenstebuiten moest met links omdat ik anders de plakrand nog verkeerd had.

 

Ik weet het, klinkt als een sterk verhaal, maar eht is toch daadwerkelijk gelukt...

 

Als je stoned bent draai je i.d.d. langzamer->je hebt minder zin in een jint dan als je nuchter bent. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gouden raad van een semi-pro (rook al 20jaar)

Filter(Karton) goed mooi rond niet te dun niet te dik want dit is het"kalieber" van de joint en vanaf de filter toe rollen!

En dan nog, als de weed goed is , is de joint al voor meer dan de helft geslaagd.

 

 

ik weet niet of dit speciaal is ofzo of helemaal niet. maar ik draai tijdens het rollen mn tips soms wat kleiner. dan rol ik mn vloei en sjek enzo en dan knijp ik een beetje in de tip terwijl ik hem rol. kan maar een kant op volgens mij weet niet welke moet je maar proberen. maar zo kan ik het kaliber dus heel goed bepalen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

LyP is weer terug....?!

 

 

--------------------

ik kan momenteel niet inloggen.... :? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
LyP is weer terug....?!

 

 

--------------------

ik kan momenteel niet inloggen....  :?  :?

 

dat was ik... maarre hoeft niet meer te reageren op deze post... k heb je post bij algemeen gelezen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

100%

altijd binneste buiten

 

Draai eerst m´n tip. Leg m´n pretpaketje klaar. Draai eerst de vorm in m´n joint en voeg dan de tip toe. Kan ik deze ook dan nog aanpassen aan de dikte van de joint. Dit werkt beter als andersom.

 

Tip. Als je echte lange vloei hebt (smoking, mascotte) haal er dan een halve cm in de lengte af. Kun je met die korte vingertjes je hele joint vasthouden. Rizla is daarintegen iets korter, dus naar mijn mening beter om mee te beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar als je een cm af haalt van smoking krijg je bijna de lengte van een sjekkie met extra een tip eraan. ik doe m met de volle lengte en dan vaak nog een smoking vloeitje eraanvast.

 

of ik heb nu ook van die 5m vloei. daar kan je lekkere joints/bobs draaien. dan gaat er 1,5 gram in

Share this post


Link to post
Share on other sites
of ik heb nu ook van die 5m vloei. daar kan je lekkere joints/bobs draaien. dan gaat er 1,5 gram in

1.5 gram maar.....?! in een blunt gaat bij ons al zeker een geeltje en een grammetje.... of hoe lang maak je ze dan....?! want dan zijn ze wel puur bij ons...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...