Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

SEEDS ON HYDRODENSA GROW

Recommended Posts

yeah, dat is het THE WALL OFF BIG MOTHER FUCKERS.

 

p.s: ik heb zeker gewonnen met mijn 2 kilo naar beneden afgerond ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou best eens gaan kunnen ja , alleen is "naar beneden afronden" nog een erg ruim begrip .

 

De zwaarste plant : gallery_4254_7117_269882.jpg

 

Maar ook de andere planten zijn echt nog goede opbrengers . Heb nog geen goed beeld van de totaal opbrengst, maar dat ie echt hoog word denk ik al wel in te kunnen schatten.

 

gallery_4254_7117_151728.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wederom Atmo, respect!

 

Van jouw methodiek kunnen veel mensen hier iets nuttigs opsteken!

 

 

Btw, mag 1 pizza met bestellen ? :cry

 

 

Benieuwd naar het eindgewicht! denk 1.25g/w ?

 

Boks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou al erg vet zijn !

 

 

nog ff goede close up :

 

gallery_4254_7117_886416.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulde Atmo. :cry

HEEEEEL MOOI

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zou best eens gaan kunnen ja , alleen is "naar beneden afronden" nog een erg ruim begrip .

 

 

valt wel mee hoor, ik gokte op 2 kilo en 2 gram

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zou best eens gaan kunnen ja , alleen is "naar beneden afronden" nog een erg ruim begrip .

 

De zwaarste plant : gallery_4254_7117_269882.jpg

 

Maar ook de andere planten zijn echt nog goede opbrengers . Heb nog geen goed beeld van de totaal opbrengst, maar dat ie echt hoog word denk ik al wel in te kunnen schatten.

 

gallery_4254_7117_151728.jpg

 

 

 

das heel wat anders als Oregano en Basilicum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im impressed

 

Vraagje wat is een minimale hoogte die je nodig bent, van grond tot plafond voor deze manier van kweken, zo direct op 12/12.?

 

van onderkant medium tot bovenkant lampkap?

 

Ik denk 1111gram en dik verdient

 

groet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey atmo ik hoop natuurlijk die kilo voor je maar dat zal je wel net niet halen ...

 

maar wie wel onder een 600 watter horizontaal :cry dit is eenSUPER verslag geworden !!!! met constante verandering van toppen bij elke update waren de toppen explosief geggroeit :rofl ik denk daarom dat ik met ene gerust hart

 

me auto (die ik niet heb :rofl ) erop durf te zetten dat je goed tegen die 650 gram gaat komen :rofl

 

 

gebruik je ook nog spullekes zoals green sensation o.i.d wat de toppen vlezig en zwaar maakt ( naast je pk13-14 )

 

 

greetzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Im impressed

 

Vraagje wat is een minimale hoogte die je nodig bent, van grond tot plafond voor deze manier van kweken, zo direct op 12/12.?

 

van onderkant medium tot bovenkant lampkap?

 

 

In dit geval is dat ongeveer 2 meter . Maar ze zijn wel door een slechte lamp te lang geworden ,dus het kan ook minder hoog . De medium hoogte is maar een centimeter of 10 , geen grond maar Hydrodensa . Daaronder een opvangbak van maar 5 centimeter hoogte ( waar 4 liter drainwater in kan).

 

Naast de invloed van het starten op 12/12 zijn er natuurlijk nog erg veel andere factoren die bijdragen aan het eindresultaat (waaronder de uiteindelijke hoogte van de planten)

Share this post


Link to post
Share on other sites
me auto (die ik niet heb ;) ) erop durf te zetten dat je goed tegen die 650 gram gaat komen :)

 

 

gebruik je ook nog spullekes zoals green sensation o.i.d wat de toppen vlezig en zwaar maakt ( naast je pk13-14 )

 

 

greetzz masteryero

 

Geen spullekes , ook geen PK 13/14 , alleen de zelf samengestelde 2 voedingen voor de bloei. Op deze manier kun je het best zien wat de invloed van die voedingen precies is, en dat was ook precies de bedoeling.

 

Steeds zorg ik voor voldoende drainwater omdat je hiermee de ongewenste ophoping van overbodige zouten tegen gaat.

 

Ik durf nog geen uitspraken over de opbrengst te doen trouwens , nog ff afwachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb je sweet jane ook maar in huis gehaald atmo. ;) Vond het wel een mooi verhaal, zeker niet prijzig en het gaat hopelijk straight je broekzak in. Je moet het alleen nog ff op die "producten pagina" van nomercy krijgen, nu staat het een beetje verscholen in het forum daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey atmo das een mooi punt wat je aanhaalt je drain ...

 

om de hoeveel keer doe je dat per 7 tot 10 dagen doorspoelen met afgezuurd water ( geen enzymen )

hoe groot is je drain ???? zo'n drain houd dat je planten niet tegen ??? staan ze daar niet te door ???

 

heb nooit met een echte drain gewerkt ... lichtjes voeden op lichte aarde !!!! niet te veel aan prutsen ik ben dus ook totaal niet thuis in het 'drainen'

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doorspoelen met afgezuurd water hoeft niet wanneer je zorgt dat er elke waterbeurt genoeg water weer onderuit het medium wegloopt, daarmee spoel je in feite ook gewoon. Op aarde is dit geen mogelijkheid het word dan veel te nat. De hydrodensa korrels worden nooit te nat , het wateroverschot loopt er steeds weer snel onderuit .

 

De EC en PH waarde van de drain meet ik steeds weer omdat dit bepaald welke waardes het giftwater moet krijgen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kheb je sweet jane ook maar in huis gehaald atmo. ;) Vond het wel een mooi verhaal, zeker niet prijzig en het gaat hopelijk straight je broekzak in. Je moet het alleen nog ff op die "producten pagina" van nomercy krijgen, nu staat het een beetje verscholen in het forum daar.

 

Klopt inderdaad , maar dat gaat op zeer korte termijn veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zie je dat alle hoofdtoppen al geoogst zijn . Wat er nog over was heb ik gewoon nog een week laten gaan , het zou dom zijn om dat niet te doen.

 

gallery_4254_7117_403817.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat toont toch ook weer gelijk aan, hoe sterk een wietplant is. zwaar gewond en toch z,n laatste toppen zo goed mogelijk afbloeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de eindfase lijkt het ze niets uit te maken inderdaad , ze gaan gewoon door

 

nog even over de opzet van deze ronde , die was erg basic. hydroteelt zonder pomp ,PE slangen, druppelaars,koppelstukken en waterreservoirs. Dit was eigenlijk meer telen zoals op grond met als verschil dat je meer water geeft en het liefst ook vaker . Te veel water kun je niet geven , dus dat is mooi meegenomen .

 

Er bleek veel ph min nodig om de ph laag genoeg te houden in de hydrodensa korrels . De korrels worden nu dan ook aangepast om dit probleem te elimineren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe weet je eigelijk wat je steeds de juiste waterhoeveelheid geeft ? en hoe vaak. dit ook omdat je zonder tensiometer werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

allemachtig man wat een toppen....niet gewoon meer

 

tof man... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back to basic .. 743 Gram

 

idd man je nep hydrokorrels werken

 

Rook ze kerel !

 

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Atmo, waarom bied je niet een zak hydrondensa en een pakketje voeding aan voor het testforum...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan der mooi bij die dams van jou atmosphere.. :verrygood

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Atmo, waarom bied je niet een zak hydrondensa en een pakketje voeding aan voor het testforum...

 

Kees.

 

Lijkt me een leuk idee Atmo :verrygood

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat raadde ik NMS al aan voordat de voeding klaar was, er is geen beter testplatforum dan Wietforum :verrygood

Die Sweet Jane test zit er als het goed is snel aan te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...